Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży - branża eCommerce
Grudziądzka 155, Koniuchy, Toruń
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Docelowy zakres obowiązków na stanowisku opisany jest poniżej. Zdajemy sobie sprawę, że Państwa dotychczasowe doświadczenie może nie wydawać wystarczające ponieważ ecommerce to nowy obszar. Spokojnie wszystkiego można się nauczyć! Zachęcamy jednak aby wnikliwie zapoznać się z zakresem zadań opisanym poniżej aby z przekonaniem zdecydować czy złożyć CV. W odpowiedzi na CV prześlemy krótką ankietę :)
tworzenie strategii biznesowej krótko i długoterminowej w obszarze performance dla marketplace-ów oraz platform reklamowych (Meta, GAds) oraz nowych rozwiązań skierowanych na lead generation,
wykorzystywanie platformy Amazon, Allegro, Empik: Skuteczne wykorzystywanie narzędzi, takich jak Amazon Seller Central, Baselinker, zarządzanie procesem obsługi sprzedaży oraz analiza danych w celu osiągnięcia sukcesu na tych kanałach sprzedaży
pomoc z zarządzaniu działalnością e-commerce Spod Lady: efektywne zarządzanie działalnością e-commerce, w tym monitorowanie i optymalizację procesów logistyki wewnętrznej oraz zewnętrznej, w tym obsługi klienta
zarządzanie rozwojem produktów w poszczególnych kanałach sprzedaży (wprowadzanie produktu do kanałów sprzedaży, analizowanie produktów, rekomendowanie kierunków zmian oraz dbanie o rozwój produktów )
systematyczna i dogłębna analiza danych sprzedażowych,
monitorowanie satysfakcji i doświadczenia użytkownika za pomocą metod jakościowych i ilościowych,
koordynowanie przebiegu kampanii reklamowych (Google Ads, Facebook, Allegro Ads),
monitorowanie i interpretacja wskaźników efektywności,
współdziałanie w opracowywaniu działań marketingowych marki w Internecie oraz w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook),
Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży - branża eCommerce
Grudziądzka 155, Koniuchy, Toruń
Wygasła: 05.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Docelowy zakres obowiązków na stanowisku opisany jest poniżej. Zdajemy sobie sprawę, że Państwa dotychczasowe doświadczenie może nie wydawać wystarczające ponieważ ecommerce to nowy obszar. Spokojnie wszystkiego można się nauczyć! Zachęcamy jednak aby wnikliwie zapoznać się z zakresem zadań opisanym poniżej aby z przekonaniem zdecydować czy złożyć CV. W odpowiedzi na CV prześlemy krótką ankietę :)
tworzenie strategii biznesowej krótko i długoterminowej w obszarze performance dla marketplace-ów oraz platform reklamowych (Meta, GAds) oraz nowych rozwiązań skierowanych na lead generation,
wykorzystywanie platformy Amazon, Allegro, Empik: Skuteczne wykorzystywanie narzędzi, takich jak Amazon Seller Central, Baselinker, zarządzanie procesem obsługi sprzedaży oraz analiza danych w celu osiągnięcia sukcesu na tych kanałach sprzedaży
pomoc z zarządzaniu działalnością e-commerce Spod Lady: efektywne zarządzanie działalnością e-commerce, w tym monitorowanie i optymalizację procesów logistyki wewnętrznej oraz zewnętrznej, w tym obsługi klienta
zarządzanie rozwojem produktów w poszczególnych kanałach sprzedaży (wprowadzanie produktu do kanałów sprzedaży, analizowanie produktów, rekomendowanie kierunków zmian oraz dbanie o rozwój produktów )
systematyczna i dogłębna analiza danych sprzedażowych,
monitorowanie satysfakcji i doświadczenia użytkownika za pomocą metod jakościowych i ilościowych,
koordynowanie przebiegu kampanii reklamowych (Google Ads, Facebook, Allegro Ads),
monitorowanie i interpretacja wskaźników efektywności,
współdziałanie w opracowywaniu działań marketingowych marki w Internecie oraz w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook),
tworzenie strategii biznesowej krótko i długoterminowej w obszarze performance dla marketplace-ów oraz platform reklamowych (Meta, GAds) oraz nowych rozwiązań skierowanych na lead generation,
zarządzanie rozwojem produktów w poszczególnych kanałach sprzedaży (wprowadzanie produktu do kanałów sprzedaży, analizowanie produktów, rekomendowanie kierunków zmian oraz dbanie o rozwój produktów )
systematyczna i dogłębna analiza danych sprzedażowych,
monitorowanie satysfakcji i doświadczenia użytkownika za pomocą metod jakościowych i ilościowych,
koordynowanie przebiegu kampanii reklamowych (Google Ads, Facebook, Allegro Ads),
monitorowanie i interpretacja wskaźników efektywności,
współdziałanie w opracowywaniu działań marketingowych marki w Internecie oraz w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook),
Poniższe zadania opisują zakres prac na stanowisku. Zadania te nie są skomplikowana technicznie ani trudne fizycznie (może z wyjątkiem tego, że praca wymaga stania). Praca wymaga dbałości o estetyczne detale i będzie odpowiednia zarówno dla Pań jak i dla Panów
obsługa maszyn drukujących – obsługa procesu technologicznego związanego z nadrukiem na kubkach: odpowiedzialność za proces sublimacji kubków, drukowanie użytków na sublimację,
zebranie w magazynie materiałów potrzebnych do produkcji DTG i Sublimacji
kompletacja zestawów prezentowych - zadanie polega na estetycznym spakowaniu zestawów według ustalonych w firmie zasad
organizacja i utrzymanie porządku w strefach produkcyjnych – m.in. uporządkowanie półek, odkurzanie, zarówno bieżące sprzątanie jak i gruntowne porządki, dbanie o czystość urządzeń,
aktywne uczestnictwo w tworzeniu/ulepszaniu standardów Firmy, zgłaszanie awarii, uwag i sugestii,
doraźnie i w zależności od potrzeb: pakowanie paczek, zastępowanie pracowników magazynu, prace porządkowe
Planowanie realizacji zleceń ecommerce (produkcja, kompletacja, pakowanie) i nadzór nad jej wykonaniem pod kątem terminowej realizacji zamówień Klientów (codzienna analiza realizacji zadań, ciągła analiza procesów i przewidywanie zagrożeń na odcinkach, aktywne szukanie rozwiązań)
Optymalizacja procesów produkcyjnych - planowanie i koordynowanie działań w celu zapewnienia optymalnej wydajności, audyt produkcji i wyznaczanie zadań optymalizacji pracy w okresie niskim,
Aktywne korzystanie z narzędzi informatycznych do zarządzania (cały proces realizacji zamówień jest w firmie zautomatyzowany - ważne jest rozumienie procesów i efektywne wykorzystywanie narzędzi IT)
Planowanie zapotrzebowania na pracowników w okresie wysokim oraz prowadzenie rekrutacji
Kontrolowanie efektywności wykorzystania w procesie produkcji zasobów pracowniczych, technicznych i materiałowych
Budowanie relacji i zaangażowania w zespole Produkcji oraz zorientowanie zespołu na aktualne cele w duchu lean i wielozadaniowości,
Aktywna, codzienna praca z harmonogramem i zespołem aby dostosować go do zrealizowanej sprzedaży online
Tworzenie i rozliczanie harmonogramu pracy
Dbałość o porządek i dyscyplinę pracy
Ciągła analiza procesów i przewidywanie zagrożeń na odcinkach, aktywne szukanie rozwiązań