Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Monitoring infrastruktury IT i rozwiązywanie bieżących problemów w obszarze infrastruktury IT
Wsparcie użytkownika jako druga i/lub trzecia linia wsparcia w obszarze infrastruktury IT
Budowanie strategii lokalnej IT i uczestnictwo w budowaniu strategii korporacyjnej dotyczącej rozwiązań IT w tym rozwiązań związanych z bezpieczeństwem
Analizowanie wymagań biznesowych i przenoszenie ich na rozwiązania IT
Proponowanie, koordynacja i wdrożenie rozwiązań oraz zmian w celu poprawy wydajności oraz bezpieczeństwa środowiska IT
Wsparcie organizacji IT oraz koordynacja działań w procesie incydentu, problemu i zmian wraz z zewnętrznymi dostawcami
Wsparcie członków zespołu IT wiedzą ekspercką
Wsparcie procesu zarządzania incydentem, problemem i zmianą
Bliska współpraca z Managerami i Liderami IT w celu osiągnięcia sukcesu firmy
Dokumentowanie wykonywanych projektów i zmian w środowisku IT
Ścisła współpraca z oddziałami firmy w innych krajach
Przywództwo organizacyjnie, techniczne i merytoryczne, motywowanie i rozwijanie zespołu IT Service Desk, który aktualnie składa się z 4 pracowników
Zapewnienie dostępności, czasu reakcji i jakości usług IT Service Desk
Monitorowanie i raportowanie wskaźników wydajności IT Service Desk oraz SLA
Zarządzanie i optymalizacja zgłoszeniami i problemami zgodnie z ITIL, w tym dokumentowanie, eskalacja i komunikacja
Zapewnienie, że wszystkie zgłoszenia są poprawnie kategoryzowane i prowadzone do zakończenia przez zespół Service Desk oraz jednoczesne występowanie w roli punktu kontaktowego dla użytkownika w odpowiedzi na zgłoszenia
Analiza i identyfikacja powtarzających się lub poważnych incydentów IT oraz podejmowanie działań w celu rozwiązania ich przez zaangażowanie innych linii wsparcia
Rozwijanie ‘First Call Resoultion’ w celu osiągnięcia minimum 60% rozwiązanych incydentów i zgłoszeń podczas pierwszego kontaktu
Zapewnienie nieprzerwanego funkcjonowania Service Desk oraz usług, bezpośredni udział w działaniach lub nadzorowanie Major Incidents, Changes/Releases, Disaster Recovery Planning/Tests oraz nadzorowanie projektów wdrażania narzędzi ITSM
Planowanie i przeprowadzanie szkoleń i warsztatów dla zespołu IT Service Desk oraz pracowników działu IT w innych lokalizacjach
Planowanie i wdrażanie działań mających na celu optymalizację i zwiększenie efektywności zespołu oraz systemów w zakresie odpowiedzialności
Jako lider FI, będziesz pełnił bardzo ważną rolę w naszej organizacji, współpracując z głównym księgowym, innymi liderami i managerami. Będziesz miał realny wpływ na to jak będzie w przyszłości wyglądać praca w dziale księgowości poprzez wdrażanie nowych projektów, rozwiązań i optymalizacji. Wymaga to współpracy z działem IT z centrali w związku z czym oczekujemy od Ciebie bardzo dobrej znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
Twoim zadaniem będzie wspieranie członków zespołu w rozwiązywaniu bieżących problemów oraz kontrola jakości i terminowości ich pracy. Będziesz wsparciem dla głównego księgowego oraz pozostałych liderów w przygotowaniu danych do sprawozdań, deklaracji i informacji, więc ważna jest praktyczna znajomość przepisów podatkowych i rachunkowych
Oczekujemy od Ciebie odpowiedzialności, dokładności, zaangażowania w wypełnianiu powierzonych obowiązków oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej. Na tym stanowisku bardzo ważna jest znajomość narzędzi informatycznych oraz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia
Twoje zadania
• Prowadzenie i koordynacja nowych projektów (tj. SAP4HANA, KSEF, itp.)
• Optymalizacja i automatyzacja procesów księgowych oraz wdrażanie usprawnień
• Kontrola jakości i terminowości pracy zespołu księgowego
• Zarządzanie środkami pieniężnymi, planowanie cash-flow w ujęciu kwartalnym
i tygodniowym
• Raportowanie GUS, NBP w ujęciu miesięcznym
• Pomoc w przygotowaniu sprawozdań finansowych
• Przygotowywanie deklaracji i informacji dotyczących podatku u źródła
• Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby IATF
• Wsparcie liderów w przygotowaniu deklaracji VAT oraz CIT
Przywództwo organizacyjnie, techniczne i merytoryczne, motywowanie i rozwijanie zespołu IT Service Desk, który aktualnie składa się z 4 pracowników
Zapewnienie dostępności, czasu reakcji i jakości usług IT Service Desk
Monitorowanie i raportowanie wskaźników wydajności IT Service Desk oraz SLA
Zarządzanie i optymalizacja zgłoszeniami i problemami zgodnie z ITIL, w tym dokumentowanie, eskalacja i komunikacja
Zapewnienie, że wszystkie zgłoszenia są poprawnie kategoryzowane i prowadzone do zakończenia przez zespół Service Desk oraz jednoczesne występowanie w roli punktu kontaktowego dla użytkownika w odpowiedzi na zgłoszenia
Analiza i identyfikacja powtarzających się lub poważnych incydentów IT oraz podejmowanie działań w celu rozwiązania ich przez zaangażowanie innych linii wsparcia
Rozwijanie ‘First Call Resoultion’ w celu osiągnięcia minimum 60% rozwiązanych incydentów i zgłoszeń podczas pierwszego kontaktu
Zapewnienie nieprzerwanego funkcjonowania Service Desk oraz usług, bezpośredni udział w działaniach lub nadzorowanie Major Incidents, Changes/Releases, Disaster Recovery Planning/Tests oraz nadzorowanie projektów wdrażania narzędzi ITSM
Planowanie i przeprowadzanie szkoleń i warsztatów dla zespołu IT Service Desk oraz pracowników działu IT w innych lokalizacjach
Planowanie i wdrażanie działań mających na celu optymalizację i zwiększenie efektywności zespołu oraz systemów w zakresie odpowiedzialności
Jako Konstruktor w VAP/EM&S, będziesz miał istotną rolę w opracowywaniu i walidacji rozwiązań konstrukcyjnych, które będą miały bezpośredni wpływ na rozwój naszych produktów. Twoja praca będzie wymagała nie tylko samodzielności, ale również umiejętności współpracy w zespole, aby zapewnić najwyższą jakość i efektywność projektów. Dodatkowo, będziesz odpowiedzialny za zapewnienie, że nasze produkty są zgodne z obowiązującymi przepisami i wymaganiami normatywnymi
Do głównych zadań na tym stanowisku należy:
• Opracowywanie dokumentacji projektowej nowych produktów według wymagań klientów oraz wymagań wewnętrznych
• Udział w walidacji produktów zgodnie z wymaganiami klientów
• Udział we wdrażaniu nowych produktów i optymalizacji bieżącej produkcji
• Wprowadzanie zmian w istniejącej dokumentacji technicznej
• Dbanie o jakość i terminowość realizacji projektów
Jako Konstruktor w VAP/EM&S, będziesz miał istotną rolę w opracowywaniu i walidacji rozwiązań konstrukcyjnych, które będą miały bezpośredni wpływ na rozwój naszych produktów. Twoja praca będzie wymagała nie tylko samodzielności, ale również umiejętności współpracy w zespole, aby zapewnić najwyższą jakość i efektywność projektów. Dodatkowo, będziesz odpowiedzialny za zapewnienie, że nasze produkty są zgodne z obowiązującymi przepisami i wymaganiami normatywnymi
Do głównych zadań na tym stanowisku należy:
• Opracowywanie dokumentacji projektowej nowych produktów według wymagań klientów oraz wymagań wewnętrznych
• Udział w walidacji produktów zgodnie z wymaganiami klientów
• Udział we wdrażaniu nowych produktów i optymalizacji bieżącej produkcji
• Wprowadzanie zmian w istniejącej dokumentacji technicznej
• Dbanie o jakość i terminowość realizacji projektów
Monitoring infrastruktury IT i rozwiązywanie bieżących problemów w obszarze infrastruktury IT
Wsparcie użytkownika jako druga i/lub trzecia linia wsparcia w obszarze infrastruktury IT
Budowanie strategii lokalnej IT i uczestnictwo w budowaniu strategii korporacyjnej dotyczącej rozwiązań IT w tym rozwiązań związanych z bezpieczeństwem
Analizowanie wymagań biznesowych i przenoszenie ich na rozwiązania IT
Proponowanie, koordynacja i wdrożenie rozwiązań oraz zmian w celu poprawy wydajności oraz bezpieczeństwa środowiska IT
Wsparcie organizacji IT oraz koordynacja działań w procesie incydentu, problemu i zmian wraz z zewnętrznymi dostawcami
Wsparcie członków zespołu IT wiedzą ekspercką
Wsparcie procesu zarządzania incydentem, problemem i zmianą
Bliska współpraca z Managerami i Liderami IT w celu osiągnięcia sukcesu firmy
Dokumentowanie wykonywanych projektów i zmian w środowisku IT
Ścisła współpraca z oddziałami firmy w innych krajach
Czynna współpraca z project managerami, działem sprzedaży w Niemczech oraz innymi działami firmy ukierunkowana na optymalne uruchomienie nowego projektu / zmianę w procesie produkcji seryjnej
Kontakty z odbiorcami na etapie przedseryjnym, planowanie wysyłek części prototypowych i wzorcowych
Monitorowanie popytu klienta i opracowywanie oraz koordynowanie planów wysyłek
Ustalenia z klientami terminów oraz ilości do wysyłek
Sterowanie zapasem wyrobów gotowych
Opracowywanie i wprowadzanie do systemu SAP danych sprzedażowych i logistycznych detali (SAP Master Data)
Wprowadzanie do systemu SAP nowych klientów zgodnie z wytycznymi klienta
Praca na portalach klientów i spedycji
Szkolenie logistyków klienta (obszaru seryjnego) nt. specyfiki obsługi nowych odbiorców / wyrobów (tworzenie instrukcji pracy) na podstawie wymagań klientów
Wsparcie opiekunów klienta w fazie schyłkowej produktu oraz zarządzanie obsoletami
Prowadzenie analiz logistycznych i kalkulacji
Wprowadzenie cen sprzedaży do systemu SAP
Sprawdzanie poprawności danych w zamówieniach, weryfikowanie poprawności danych do faktur sprzedażowych
Raportowanie wskaźników działowych
Implementacja nowych i rozwijanie wprowadzonych już narzędzi Lean
Monitoring infrastruktury IT i rozwiązywanie bieżących problemów w obszarze infrastruktury IT
Wsparcie użytkownika jako druga i/lub trzecia linia wsparcia w obszarze infrastruktury IT
Budowanie strategii lokalnej IT i uczestnictwo w budowaniu strategii korporacyjnej dotyczącej rozwiązań IT w tym rozwiązań związanych z bezpieczeństwem
Analizowanie wymagań biznesowych i przenoszenie ich na rozwiązania IT
Proponowanie, koordynacja i wdrożenie rozwiązań oraz zmian w celu poprawy wydajności oraz bezpieczeństwa środowiska IT
Wsparcie organizacji IT oraz koordynacja działań w procesie incydentu, problemu i zmian wraz z zewnętrznymi dostawcami
Wsparcie członków zespołu IT wiedzą ekspercką
Wsparcie procesu zarządzania incydentem, problemem i zmianą
Bliska współpraca z Managerami i Liderami IT w celu osiągnięcia sukcesu firmy
Dokumentowanie wykonywanych projektów i zmian w środowisku IT
Ścisła współpraca z oddziałami firmy w innych krajach
Czynna współpraca z project managerami, działem sprzedaży w Niemczech oraz innymi działami firmy ukierunkowana na optymalne uruchomienie nowego projektu / zmianę w procesie produkcji seryjnej
Kontakty z odbiorcami na etapie przedseryjnym, planowanie wysyłek części prototypowych i wzorcowych
Monitorowanie popytu klienta i opracowywanie oraz koordynowanie planów wysyłek
Ustalenia z klientami terminów oraz ilości do wysyłek
Sterowanie zapasem wyrobów gotowych
Opracowywanie i wprowadzanie do systemu SAP danych sprzedażowych i logistycznych detali (SAP Master Data)
Wprowadzanie do systemu SAP nowych klientów zgodnie z wytycznymi klienta
Praca na portalach klientów i spedycji
Szkolenie logistyków klienta (obszaru seryjnego) nt. specyfiki obsługi nowych odbiorców / wyrobów (tworzenie instrukcji pracy) na podstawie wymagań klientów
Wsparcie opiekunów klienta w fazie schyłkowej produktu oraz zarządzanie obsoletami
Prowadzenie analiz logistycznych i kalkulacji
Wprowadzenie cen sprzedaży do systemu SAP
Sprawdzanie poprawności danych w zamówieniach, weryfikowanie poprawności danych do faktur sprzedażowych
Raportowanie wskaźników działowych
Implementacja nowych i rozwijanie wprowadzonych już narzędzi Lean
Nowa Wieś Legnicka 101, Nowa Wieś Legnicka (pow. legnicki)
Wygasła: 17.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Organizacja i nadzór nad procesami logistyki wewnętrznej: przyjęcia dostaw, magazynowania, obsługi/zaopatrzenia produkcji w komponenty z wykorzystaniem narzędzi Lean takich jak system Kanban oraz cyklu milk-run
Zarządzanie logistyką opakowań zwrotnych oraz jednorazowych
Koordynowanie efektywnego przepływu materiałów i produktów w firmie oraz optymalizacja powierzchni składowania
Monitorowanie wskaźników KPI oraz wdrażanie rozwiązań i procedur poprawiających skuteczność i efektywność procesów logistycznych
Planowanie i realizacja budżetu oraz kontrola i optymalizacja kosztów związanych z operacjami logistycznymi
Przestrzeganie i nadzorowanie przepisów i zasad BHP, ciągłe dążenie do zwiększania bezpieczeństwa pracy
Współtworzenie i realizacja strategii w ramach podległego obszaru oraz rozwój kompetencji pracowników
Budowanie długotrwałych relacji i wzmacnianie pozytywnych kontaktów z klientami firmy poprzez stałe ulepszanie poziomu ich obsługi
Współpraca z innymi zakładami grupy, dzielenie się best-practice oraz wdrażanie wspólnych rozwiązań
Koordynacja małych i średnich projektów związanych z rozwojem nowych produktów, z zachowaniem norm i wytycznych odnoszących się do kosztów, jakości i terminowości
Koordynacja i organizacja pracy zespołu projektowego, przypisywanie zadań oraz wyznaczanie kierunku działania
Tworzenie harmonogramu wdrożenia projektu i nadzorowanie realizacji działań w nim przewidzianych
Analiza potencjalnych zagrożeń występujących w projekcie, koordynowanie planów redukcji ryzyka
Prezentowanie wyników i statusu projektu: klientom, audytorom oraz wewnątrz organizacji
Zapewnienie sprawnej współpracy i komunikacji w ramach struktury wewnętrznej i zewnętrznej zakładu
Tworzenie i nadzór nad dokumentacją projektową
Zarządzanie wydatkami w ramach budżetu projektowego
Specjalista ds. Aftermarket / branża motoryzacyjna
Nowa Wieś Legnicka (pow. legnicki)
Wygasła: 29.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współpraca z odbiorcami części zamiennych – obsługa zamówień, koordynacja terminów dostaw, obsługiwanie zapytań produktowych
Udział w budowie i rozwoju procesu zarządzania wytwarzaniem, pakowaniem i dystrybucją części
Analizy portfolio produktów oraz poszerzanie oferowanego asortymentu klientom IAM
Współpraca z Działami Zaopatrzenia, Zakupów, Produkcji, Inżynierii Produkcji w celu skracania czasów realizacji zamówień oraz zwiększania efektywności kosztowej
Analiza oraz optymalizacja zapasów, dbałość o zapewnienie właściwych wskaźników rotacji
Raportowanie wyników oraz prognozowanie popytu
Praca w systemie SAP (obsługa zamówień/zleceń/aktualizacja danych)
Udział w projektach oraz ciągłe doskonale procesów
Koordynacja małych projektów związanych z rozwojem nowych produktów, z zachowaniem norm i wytycznych odnoszących się do kosztów, jakości i terminowości
Koordynacja i organizacja pracy zespołu projektowego, przypisywanie zadań oraz wyznaczanie kierunku działania
Tworzenie harmonogramu wdrożenia projektu i nadzorowanie realizacji działań w nim przewidzianych
Analiza potencjalnych zagrożeń występujących w projekcie, koordynowanie planów redukcji ryzyka
Prezentowanie wyników i statusu projektu: wewnątrz organizacji
Zapewnienie sprawnej współpracy i komunikacji w ramach struktury wewnętrznej i zewnętrznej zakładu
Tworzenie i nadzór nad dokumentacją projektową
Zarządzanie wydatkami w ramach budżetu projektowego
Koordynacja małych i średnich projektów związanych z rozwojem nowych produktów, z zachowaniem norm i wytycznych odnoszących się do kosztów, jakości i terminowości
Koordynacja i organizacja pracy zespołu projektowego, przypisywanie zadań oraz wyznaczanie kierunku działania
Tworzenie harmonogramu wdrożenia projektu i nadzorowanie realizacji działań w nim przewidzianych
Analiza potencjalnych zagrożeń występujących w projekcie, koordynowanie planów redukcji ryzyka
Prezentowanie wyników i statusu projektu: klientom, audytorom oraz wewnątrz organizacji
Zapewnienie sprawnej współpracy i komunikacji w ramach struktury wewnętrznej i zewnętrznej zakładu
Tworzenie i nadzór nad dokumentacją projektową
Zarządzanie wydatkami w ramach budżetu projektowego
Specjalista ds. Aftermarket / branża motoryzacyjna
Nowa Wieś Legnicka (pow. legnicki)
Wygasła: 13.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współpraca z odbiorcami części zamiennych – obsługa zamówień, koordynacja terminów dostaw, obsługiwanie zapytań produktowych
Udział w budowie i rozwoju procesu zarządzania wytwarzaniem, pakowaniem i dystrybucją części
Analizy portfolio produktów oraz poszerzanie oferowanego asortymentu klientom IAM
Współpraca z Działami Zaopatrzenia, Zakupów, Produkcji, Inżynierii Produkcji w celu skracania czasów realizacji zamówień oraz zwiększania efektywności kosztowej
Analiza oraz optymalizacja zapasów, dbałość o zapewnienie właściwych wskaźników rotacji
Raportowanie wyników oraz prognozowanie popytu
Praca w systemie SAP (obsługa zamówień/zleceń/aktualizacja danych)
Udział w projektach oraz ciągłe doskonale procesów
Koordynacja małych i średnich projektów związanych z rozwojem nowych produktów, z zachowaniem norm i wytycznych odnoszących się do kosztów, jakości i terminowości
Koordynacja i organizacja pracy zespołu projektowego, przypisywanie zadań oraz wyznaczanie kierunku działania
Tworzenie harmonogramu wdrożenia projektu i nadzorowanie realizacji działań w nim przewidzianych
Analiza potencjalnych zagrożeń występujących w projekcie, koordynowanie planów redukcji ryzyka
Prezentowanie wyników i statusu projektu: klientom, audytorom oraz wewnątrz organizacji
Zapewnienie sprawnej współpracy i komunikacji w ramach struktury wewnętrznej i zewnętrznej zakładu
Tworzenie i nadzór nad dokumentacją projektową
Zarządzanie wydatkami w ramach budżetu projektowego
Obsługa zgłoszeń od użytkowników; bezpośredni udział w procesie zarządzania zgłoszeniami, incydentami i problemami
Diagnozowanie i rozwiązywanie incydentów związanych z oprogramowaniem i sprzętem, w tym z systemami operacyjnymi (Windows i iOS) oraz z różnymi aplikacjami, również mobilnymi
Diagnozowanie i rozwiązywanie incydentów związanych z urządzeniami typu drukarki, kopiarki i skanery w tym drukarki do etykiet
Tworzenie i aktualizacja instrukcji operacyjnych oraz dokumentacji
Specjalista ds. Aftermarket - branża motoryzacyjna / Aftermarket specialist - automotive industry
Nowa Wieś Legnicka (pow. legnicki)
Wygasła: 01.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współpraca z odbiorcami części zamiennych – obsługa zamówień, koordynacja terminów dostaw, obsługiwanie zapytań produktowych
Udział w budowie i rozwoju procesu zarządzania wytwarzaniem, pakowaniem i dystrybucją części
Analizy portfolio produktów oraz poszerzanie oferowanego asortymentu klientom IAM
Współpraca z Działami Zaopatrzenia, Zakupów, Produkcji, Inżynierii Produkcji w celu skracania czasów realizacji zamówień oraz zwiększania efektywności kosztowej
Analiza oraz optymalizacja zapasów, dbałość o zapewnienie właściwych wskaźników rotacji
Raportowanie wyników oraz prognozowanie popytu
Praca w systemie SAP (obsługa zamówień/zleceń/aktualizacja danych)
Udział w projektach oraz ciągłe doskonale procesów
Specjalista ds. Części Zamiennych / branża motoryzacyjna
Nowa Wieś Legnicka (pow. legnicki)
Wygasła: 24.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współpraca z odbiorcami części zamiennych – obsługa zamówień, koordynacja terminów dostaw, obsługiwanie zapytań produktowych
Udział w budowie i rozwoju procesu zarządzania wytwarzaniem, pakowaniem i dystrybucją części
Analizy portfolio produktów oraz poszerzanie oferowanego asortymentu klientom IAM
Współpraca z Działami Zaopatrzenia, Zakupów, Produkcji, Inżynierii Produkcji w celu skracania czasów realizacji zamówień oraz zwiększania efektywności kosztowej
Analiza oraz optymalizacja zapasów, dbałość o zapewnienie właściwych wskaźników rotacji
Raportowanie wyników oraz prognozowanie popytu
Praca w systemie SAP (obsługa zamówień/zleceń/aktualizacja danych)
Udział w projektach oraz ciągłe doskonale procesów