Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (101)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 101 )
Magister Farmacji
Warszawa
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej
Konsultacje i współpraca z personelem centrum medycznego w celu zapewnienia pacjentom kompleksowej opieki
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej
Konsultacje i współpraca z personelem centrum medycznego w celu zapewnienia pacjentom kompleksowej opieki
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej
Konsultacje i współpraca z personelem centrum medycznego w celu zapewnienia pacjentom kompleksowej opieki
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
Stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
Stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
Stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
Stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
Stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
Stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
Stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
Stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
Stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
Stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
Stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
Stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
Stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
Stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
Stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
Stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
Stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
Stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
Branie udziału w tworzeniu strategii produktowej i koncepcji nowych produktów
Przygotowywanie i realizowanie działań marketingowych związanych z wprowadzaniem produktów na rynek
Koordynowanie prac związanych z wydawaniem czasopisma Twój Farmaceuta - kontakt z drukarnią, redaktorami, korekta tekstów, dystrybucja
Wspieranie procesu pozyskiwania nowych klientów, poprzez tworzenie koncepcji kampanii promocyjnych, przygotowywanie projektów i treści materiałów promocyjnych oraz bezpośredni nadzór nad realizacją kampanii
Tworzenie komunikacji skierowanej do obecnych klientów, np. mailingi (tekst i grafika)
Codzienna współpraca z Działem Handlowym poprzez tworzenie m.in.: prezentacji, kart produktów, materiałów promocyjnych, plakatów (online oraz offline)
Bieżąca współpraca z aptekami w zakresie działań marketingowych związanych z wystrojem wnętrz, oznaczeniami wewnętrznymi i zewnętrznymi, promocjami produktów i usług
Współpraca z agencjami marketingowymi i domami mediowymi, koordynowanie harmonogramu prac; przygotowywanie contentu i grafik do social mediów oraz dla agencji
prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,
prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej,
stała wzajemna komunikacja z personelem centrum medycznego w celu realizacji oczekiwań pacjentów, zapewniając obsługę na najwyższym poziomie,