Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (14)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 14 )
Prezes Zarządu K/M
Warszawa
Wygasła: 27.10.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Prezes Zarządu kieruje w ramach uchwał Zarządu bieżącą działalnością gospodarczą Spółdzielni na zasadzie jednoosobowego kierownictwa i odpowiedzialności
a w szczególności:
- wydaje dyspozycje i polecenia swoim zastępcom odnośnie sposobu wykonania powierzonych im zadań
- sprawuje nadzór nad gospodarką remontową i finansową Spółdzielni
- sprawuje merytoryczny nadzór nad prowadzeniem spraw członkowsko-mieszkaniowych oraz najmu lokali użytkowych i podejmuje decyzje w tych sprawach - nie wymagające uchwał Zarządu
- reprezentuje Spółdzielnię wobec osób trzecich i jest jej kierownikiem jako zakładu pracy w świetle przepisów Kodeksu Pracy
- sprawuje merytoryczny nadzór nad sprawami sądowymi prowadzonymi przez Radcę Prawnego
- współpracuje z Radą Nadzorczą i innymi organami Spółdzielni
- akceptuje dokumenty finansowo-księgowe
- wnioskuje do Rady Nadzorczej o odwołanie zastępców Prezesa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
umowa na zastępstwo
umowa o pracę tymczasową
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie rozrachunków z tytułu czynszów i opłat
Prowadzenie rozrachunków dla członków i właścicieli mieszkań posiadających własnościowe prawo do lokalu mieszkalnego, użytkowego lub garażu, najemców mieszkań spółdzielczych, właścicieli mieszkań posiadających odrębną własność
Prowadzenie rozrachunków dla najemców lokali użytkowych i dzierżawców terenu
Naliczanie i księgowanie opłat dla lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży zgodnie z obowiązującymi zasadami w spółdzielni oraz ustawy o SM
Rozliczanie mediów ( c.o., c.w, zw)
Sporządzanie rejestru sprzedaży i not obciążeniowych do programu finansowego S.bit
Generowanie z programu S.net dla mieszkańców indywidualnego kodu dla lokali
Dekretowanie i księgowanie dowodów finansowych M1 i M1/V w programie S.bit
Uzgadnianie kont analitycznych z syntetyką 204
Czynności związane z windykacją należności
Analiza wpłat i zadłużeń (sald) oraz przygotowywanie materiałów informacyjnych dla Zarządu Spółdzielni
Specjalista ds. finansowo-księgowych opłat czynszowych i rozliczeń: Bieżące uzgadnianie z mieszkańcami sald
Drukowanie i wysyłanie powiadomień opłat za użytkowanie lokali zgodnie z uchwałą Rady Nadzorczej i Zarządu
Przygotowywanie dokumentów związanych z windykacją należności
Archiwizowanie dowodów księgowych zgodnie z instrukcją archiwizacji dokumentów
umowa zlecenie
kontrakt B2B
umowa na zastępstwo
umowa o pracę tymczasową
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie rozrachunków z tytułu czynszów i opłat
Prowadzenie rozrachunków dla członków i właścicieli mieszkań posiadających własnościowe prawo do lokalu mieszkalnego, użytkowego lub garażu, najemców mieszkań spółdzielczych, właścicieli mieszkań posiadających odrębną własność
Prowadzenie rozrachunków dla najemców lokali użytkowych i dzierżawców terenu
Naliczanie i księgowanie opłat dla lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży zgodnie z obowiązującymi zasadami w spółdzielni oraz ustawy o SM
Rozliczanie mediów ( c.o., c.w, zw)
Sporządzanie rejestru sprzedaży i not obciążeniowych do programu finansowego S.bit
Generowanie z programu S.net dla mieszkańców indywidualnego kodu dla lokali
Dekretowanie i księgowanie dowodów finansowych M1 i M1/V w programie S.bit
Uzgadnianie kont analitycznych z syntetyką 204
Czynności związane z windykacją należności
Analiza wpłat i zadłużeń (sald) oraz przygotowywanie materiałów informacyjnych dla Zarządu Spółdzielni
Specjalista ds. finansowo-księgowych opłat czynszowych i rozliczeń: Bieżące uzgadnianie z mieszkańcami sald
Drukowanie i wysyłanie powiadomień opłat za użytkowanie lokali zgodnie z uchwałą Rady Nadzorczej i Zarządu
Przygotowywanie dokumentów związanych z windykacją należności
Archiwizowanie dowodów księgowych zgodnie z instrukcją archiwizacji dokumentów
Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń finansowych
Ogólna 1, Bielany, Warszawa
Wygasła: 05.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Specjalista ds. rozliczeń finansowych i windykacji
Najważniejsze zadania
Czynności związane z windykacją należności
• Bezpośrednie nawiązywanie kontaktów z dłużnikami
• Negocjowanie warunków spłaty zadłużenia
• Wysyłanie zawiadomień i wezwań do zapłaty
• Analiza wpłat i zadłużeń (sald) oraz przygotowane materiałów informacyjnych
dla Zarządu Spółdzielni
• Kierowanie spraw związanych z windykacją należności do Kancelarii Prawnej
• Prowadzenie ewidencji spraw sądowo – komorniczych
Prowadzenie rozrachunków z tytułu czynszów i opłat
• Prowadzenie rozrachunków dla członków i właścicieli mieszkań posiadających własnościowe prawo do lokalu mieszkalnego, użytkowego lub garażu, najemców mieszkań spółdzielczych, właścicieli mieszkań posiadających odrębną własność
• Prowadzenie rozrachunków dla najemców lokali użytkowych i dzierżawców terenu
• Naliczanie i księgowanie opłat dla lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży zgodnie
z obowiązującymi zasadami w spółdzielni oraz ustawy o SM
• Rozliczanie mediów ( c.o., c.w, zw)
• Sporządzanie rejestru sprzedaży i not obciążeniowych do programu finansowego S.bit
• Generowanie z programu S.net dla mieszkańców indywidualnego kodu dla lokali
• Dekretowanie i księgowanie dowodów finansowych M1 i M1/V w programie S.bit
Zakres obowiązków inspektora nadzoru w zakresie robót elektrycznych obejmuje w szczególności m.in.:
Reprezentowanie interesów zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy o roboty elektryczne
Wykonywanie kosztorysów inwestorskich, przygotowanie dokumentacji SIWZ do przetargów, udział w pracach Komisji Przetargowej w zakresie robót elektrycznych
Wprowadzanie na budowę oraz sporządzanie protokołów wprowadzania na budowę
Kontrolowanie (nadzór) jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową
Kontrolowanie (nadzór) zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót
Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, sprawdzanie i odbiór robót elektrycznych
Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych instalacji elektrycznych
Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy
Sprawdzanie i weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych wraz z wykonywaniem dokumentacji rozliczeniowej