Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Masz głowę pełną pomysłów, kreatywne podejście, a media społecznościowe to Twoja pasja? Czujesz się w online’owym świecie jak ryba w wodzie? Chcesz się rozwijać i realizować ciekawe projekty, jednocześnie robiąc coś dobrego dla innych? Czekamy na Ciebie!
Do Twoich zadań będzie należało:
• Inicjowanie, planowanie i prowadzenie działań marketingowych dotyczących realizacji celów statutowych naszej fundacji w mediach społecznościowych i w internecie
• Koordynacja oraz współudział w planowaniu, przygotowywaniu i prowadzeniu codziennej komunikacji w mediach społecznościowych fundacji oraz praca nad ich rozwojem
• Inicjowanie pomysłów i tworzenie kontentu: treści, materiałów graficznych oraz video
• Kompleksowa realizacja projektów i kampanii marketingowych zgodnie z potrzebami fundacji
Głównym celem pracy Specjalisty ds. Tworzenia treści jest tworzenie różnorodnych treści w nurcie fundraisingowym, w celu pozyskiwania funduszy na cele statutowe Fundacji. Celem Twojej pracy będzie tworzenie treści, które umożliwią pozyskiwanie nowych Darczyńców oraz rozwijanie relacji z dotychczasowymi Darczyńcami poprzez opowiadanie historii Pacjentów, Dawców, wolontariuszy
Jeżeli jesteś osobą pełną energii, gotową na wyzwania, lubiącą otaczać się ludźmi z „dobrą energią”, a przekuwanie czynów w dobro stanowi dla Ciebie wartość, to wiedz, że szukamy właśnie Ciebie!
Zakres Twoich zadań to w szczególności:
• opracowywanie strategii komunikacji i dbałość o właściwą dystrybucję treści w poszczególnych mediach
• tworzenie treści na potrzeby różnych mediów i kanałów marketingowych (SM, mailingi, www)
• koordynacja i organizacja kampanii fundraisingowych z zakresu Community Fundraising – wydarzenia charytatywne, crowdfunding, zbiórki na Facebooku
• przygotowywanie podsumowań i prezentacji (również w języku angielskim)
• współpraca z Fundraisingiem międzynarodowym Fundacji DKMS
Zadaniem koordynatora/koordynatorki ds. pobrań jest koordynacja procedur pobrania komórek krwiotwórczych z krwi obwodowej i szpiku, a także limfocytów z krwi obwodowej od Dawców zarejestrowanych w bazie DKMS
Koordynacja tych procedur obejmuje:
informowanie Dawcy o przebiegu procedury
organizację podróży i pobytu Dawcy na czas badań wstępnych i pobrania
opiekę i wsparcie dla Dawcy na każdym etapie procedury od momentu otrzymania wniosku z ośrodka transplantacyjnego do momentu pobrania
ścisła współpraca z klinikami pobierającymi komórki krwiotwórcze i limfocyty od Dawców
kontakt z ośrodkami transplantacyjnymi przeszczepiającymi komórki krwiotwórcze u pacjentów kwalifikowanych do tego zabiegu
koordynacja przepływu informacji i dokumentacji dla wszystkich zaangażowanych w procedurę
pełnienie tygodniowego dyżuru telefonicznego zgodnie z wcześniej wyznaczonym grafikiem
współpraca z Poltransplantem i Krajowym Centrum Bankowania Tkanek i Komórek
bieżąca współpraca z innymi działami Fundacji DKMS
Obsługa zleceń kierowanych do magazynu (pakowanie paczek, rozpakowywanie paczek, przygotowywanie materiałów do paczek, załadunek/rozładunek samochodów)
Wprowadzanie danych do systemów – magazynowego i CRM, uzupełnianie raportów (excel), ewidencjonowanie sprzętu
Realizowanie prac inwentaryzacyjnych (m.in. liczenie materiałów oraz sprzętu)
Weryfikowanie sprawności sprzętu znajdującego się na stanie magazynu
Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy oraz w pozostałych przestrzeniach magazynowych
Koordynowanie prac Biura Zarządu, mające na celu zapewnienie wsparcia w działaniach bieżących i ukierunkowanych na rozwój Fundacji
Nadzór nad prawidłowym przepływem informacji, obiegiem dokumentów, obsługa poczty elektronicznej, rejestrowanie dokumentacji kierowanej do Biura Zarządu Fundacji DKMS, obsługa korespondencji oraz redagowanie pism w języku polskim oraz angielskim
Organizacja i wspieranie pracy Wiceprezes Fundacji DKMS w ramach realizowanych działań i projektów, planowanie spotkań, obsługa kalendarza i korespondencji, przekazywanie dokumentów i danych
Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych dla kadry zarządzającej, protokołowanie zebrań, sporządzanie notatek
Opracowanie, redagowanie dokumentów wychodzących na zewnątrz Fundacji
Przygotowywanie prezentacji na potrzeby Zarządu
Współpraca z instytucjami, inspektorem RODO, współpraca z Kancelaria Prawną, biurem tłumaczeń
Analiza i usprawnianie procesów organizacyjnych i komunikacji w Biurze Zarządu
organizacja i prowadzenie wyjazdowych akcji rejestracyjnych na terenie całej Polski ( w tym: prowadzenie samochodu, także w godzinach nocnych, pakowanie i rozkładanie sprzętu - stanowisk i materiałów rejestracyjnych w miejscu prowadzenia akcji)
całodzienne koordynowanie akcji wyjazdowych, szkolenie wolontariuszy, prowadzenie rozmów z potencjalnymi Dawcami, kontrolowanie zachowania procedur obowiązujących podczas rejestracji
udzielanie wywiadów mediom lokalnym przy prowadzonych akcjach, komunikacja z współorganizatorami, utrzymywanie kontaktu i towarzyszenie bliskim Pacjenta w trakcie akcji
Zadania w Warszawie :
nawiązywanie kontaktów z instytucjami, koordynacja czynności przy planowaniu akcji rejestracyjnych we współpracy z różnymi grupami (uczniowie, wolontariusze, lekarze, władze lokalne itp.)
częste spotkania online, stała komunikacja telefoniczna i mailowa z członkami grup inicjatywnych oraz osobami współpracującymi przy organizacji akcji terenowych, przygotowanie konferencji prasowych oraz opracowywanie i prezentacja treści komunikatów
codzienna praca w systemie informatycznym - bazie danych
Koordynowanie prac Biura Zarządu, mające na celu zapewnienie wsparcia w działaniach bieżących i ukierunkowanych na rozwój Fundacji
Nadzór nad prawidłowym przepływem informacji, obiegiem dokumentów, obsługa poczty elektronicznej, rejestrowanie dokumentacji kierowanej do Biura Zarządu Fundacji DKMS, obsługa korespondencji oraz redagowanie pism w języku polskim oraz angielskim
Organizacja i wspieranie pracy Wiceprezes Fundacji DKMS w ramach realizowanych działań i projektów, planowanie spotkań, obsługa kalendarza i korespondencji, przekazywanie dokumentów i danych. zapewnienie skutecznej komunikacji zgodnie z aktualnymi potrzebami
Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych dla Wiceprezes Fundacji i kadry zarządzającej, protokołowanie zebrań, sporządzanie notatek
Opracowanie, redagowanie dokumentów wychodzących na zewnątrz Fundacji
Przygotowywanie prezentacji na potrzeby Zarządu
Wdrażanie i realizacja procedur organizacyjnych (współpraca z instytucjami, inspektorem RODO, zarządzanie archiwizacją umów, współpraca z Kancelaria Prawną, biurem tłumaczeń)
Analiza i usprawnianie procesów organizacyjnych i komunikacji w Biurze Zarządu, proponowanie rozwiązań mających na celu optymalizację procedur
koordynowanie procesu potwierdzenia zgodności pomiędzy Dawcą i Biorcą w procesie przygotowania potencjalnego Dawcy do oddania krwiotwórczych komórek macierzystych lub szpiku kostnego
kontakt telefoniczny i mailowy z Dawcami, informowanie o przebiegu procesu pobrania oraz opieka i wsparcie Dawców na każdym jego etapie
kontakt z ośrodkami poszukiwawczymi, klinikami i ośrodkami pobrań z całego świata
koordynacja przepływu informacji i dokumentacji pomiędzy wszystkimi zaangażowanymi podmiotami
bieżąca współpraca z innymi działami Fundacji DKMS
organizacja i prowadzenie wyjazdowych akcji rejestracyjnych na terenie całej Polski ( w tym: prowadzenie samochodu, także w godzinach nocnych, pakowanie i rozkładanie sprzętu - stanowisk i materiałów rejestracyjnych w miejscu prowadzenia akcji)
całodzienne koordynowanie akcji wyjazdowych, szkolenie wolontariuszy, prowadzenie rozmów z potencjalnymi Dawcami, kontrolowanie zachowania procedur obowiązujących podczas rejestracji
udzielanie wywiadów mediom lokalnym przy prowadzonych akcjach, komunikacja z współorganizatorami, utrzymywanie kontaktu i towarzyszenie bliskim Pacjenta w trakcie akcji
Zadania w Warszawie :
nawiązywanie kontaktów z instytucjami, koordynacja czynności przy planowaniu akcji rejestracyjnych we współpracy z różnymi grupami (uczniowie, wolontariusze, lekarze, władze lokalne itp.)
częste spotkania online, stała komunikacja telefoniczna i mailowa z członkami grup inicjatywnych oraz osobami współpracującymi przy organizacji akcji terenowych, przygotowanie konferencji prasowych oraz opracowywanie i prezentacja treści komunikatów
codzienna praca w systemie informatycznym - bazie danych
Przyjmowanie zgłoszeń napraw i interwencji od pracowników, koordynowanie przeglądów oraz wyznaczonych prac naprawczych związanych z funkcjonowaniem biura
Inwentaryzowanie sprzętu IT, środków trwałych i wyposażenia biura oraz rejestrowanie ich w programie SAP
Wydawanie m.in. sprzętu IT, kart sim, kart oraz kluczy do biura oraz rejestrowanie w systemie magazynowym
Współtworzenie dokumentacji z obszaru administracji i recepcji
Obsługa platform m.in. do: zarządzania miejscami parkingowymi, zarządzania kartami sim oraz nadawania kodów do alarmu
Planowanie, organizowanie i przeprowadzanie akcji rejestracji potencjalnych Dawców szpiku i komórek macierzystych oraz pozyskiwanie funduszy w całej Polsce
Bliska współpraca z pacjentami, ich rodzinami i przyjaciółmi w trakcie planowania akcji rejestracji
Organizowanie szkoleń, prezentacji w zakresie idei dawstwa szpiku wobec różnej kategorii odbiorców
Aktywny kontakt z mediami w celu propagowania akcji w mediach oraz przygotowywanie komunikatów prasowych w imieniu Fundacji DKMS
Wykonywanie wszystkich czynności po akcji rejestracji potencjalnych Dawców szpiku – raportowanie wyników akcji, darowizn pieniężnych w bazie danych Fundacji DKMS, sprawdzanie wypełnionych formularzy rejestracyjnych
Planowanie, organizowanie i przeprowadzanie akcji rejestracji potencjalnych Dawców szpiku i komórek macierzystych oraz pozyskiwanie funduszy w całej Polsce
Bliska współpraca z pacjentami, ich rodzinami i przyjaciółmi w trakcie planowania akcji rejestracji
Organizowanie szkoleń, prezentacji w zakresie idei dawstwa szpiku wobec różnej kategorii odbiorców
Aktywny kontakt z mediami w celu propagowania akcji w mediach oraz przygotowywanie komunikatów prasowych w imieniu Fundacji DKMS
Wykonywanie wszystkich czynności po akcji rejestracji potencjalnych Dawców szpiku – raportowanie wyników akcji, darowizn pieniężnych w bazie danych Fundacji DKMS, sprawdzanie wypełnionych formularzy rejestracyjnych
Planowanie, organizowanie i przeprowadzanie akcji rejestracji potencjalnych Dawców szpiku i komórek macierzystych oraz pozyskiwanie funduszy w całej Polsce
Bliska współpraca z pacjentami, ich rodzinami i przyjaciółmi w trakcie planowania akcji rejestracji
Organizowanie szkoleń, prezentacji w zakresie idei dawstwa szpiku wobec różnej kategorii odbiorców
Atywny kontakt z mediami w celu propagowania akcji w mediach oraz przygotowywanie komunikatów prasowych w imieniu Fundacji DKMS
Wykonywanie wszystkich czynności po akcji rejestracji potencjalnych Dawców szpiku – raportowanie wyników akcji, darowizn pieniężnych w bazie danych Fundacji DKMS, sprawdzanie wypełnionych formularzy rejestracyjnych
Młodszy Koordynator ds. pobrań komórek krwiotwórczych
Altowa 6, Warszawa
Wygasła: 03.03.2021
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Koordynacja procedur pobrania komórek krwiotwórczych z krwi obwodowej i szpiku, a także limfocytów z krwi obwodowej od dawców zarejestrowanych w bazie DKMS
Informowanie dawcy o przebiegu procedury
Organizacja podróży i pobytu dawcy na czas badań wstępnych i pobrania
Opieka i wsparcie dla dawcy na każdym etapie procedury od momentu otrzymania wniosku z ośrodka transplantacyjnego do momentu pobrania
Ścisła współpraca z klinikami pobierającymi komórki krwiotwórcze i limfocyty od dawców
Kontakt z ośrodkami transplantacyjnymi przeszczepiającymi komórki krwiotwórcze u pacjentów kwalifikowanych do tego zabiegu
Koordynacja przepływu informacji i dokumentacji dla wszystkich zaangażowanych w procedurę: dawca, klinika pobrania, klinika transplantacyjna, firmy kurierskie transportujące krew dawcy do badań laboratoryjnych, firmy kurierskie transportujące materiał przeszczepowy
Pełnienie tygodniowego dyżuru telefonicznego zgodnie z wcześniej wyznaczonym grafikiem
Współpraca z Poltransplantem i Krajowym Centrum Bankowania Tkanek i Komórek
Bieżąca współpraca z innymi działami Fundacji DKMS
Koordynacja procedur pobrania komórek krwiotwórczych z krwi obwodowej i szpiku, a także limfocytów z krwi obwodowej od dawców zarejestrowanych w bazie DKMS
Informowanie dawcy o przebiegu procedury
Organizacja podróży i pobytu dawcy na czas badań wstępnych i pobrania
Opieka i wsparcie dla dawcy na każdym etapie procedury od momentu otrzymania wniosku z ośrodka transplantacyjnego do momentu pobrania
Ścisła współpraca z klinikami pobierającymi komórki krwiotwórcze i limfocyty od dawców
Kontakt z ośrodkami transplantacyjnymi przeszczepiającymi komórki krwiotwórcze u pacjentów kwalifikowanych do tego zabiegu
Koordynacja przepływu informacji i dokumentacji dla wszystkich zaangażowanych w procedurę: dawca, klinika pobrania, klinika transplantacyjna, firmy kurierskie transportujące krew dawcy do badań laboratoryjnych, firmy kurierskie transportujące materiał przeszczepowy
Pełnienie tygodniowego dyżuru telefonicznego zgodnie z wcześniej wyznaczonym grafikiem
Współpraca z Poltransplantem i Krajowym Centrum Bankowania Tkanek i Komórek
Bieżąca współpraca z innymi działami Fundacji DKMS
Współpraca z Koordynatorami Działu Typizacji Potwierdzającej w zakresie organizacji pobrań krwi od dawców w procesie potwierdzenia zgodności dawcy z biorcą
Wsparcie logistyczne procesu typizacji potwierdzającej
Kontakt i współpraca z podmiotami w Polsce i na świecie w zakresie organizacji pobrań krwi i transportu medycznego
Wprowadzanie danych do systemów teleinformatycznych,
Obsługa administracyjna Działu Typizacji Potwierdzającej, w tym: zarządzanie korespondencją, przygotowywanie, redagowanie, segregowanie, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji, zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów
Współpraca z lekarzami Działu w zakresie organizacji procesu typizacji potwierdzającej