Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (140)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 140 )
Junior E-shop Marketing Manager
Franciszka Klimczaka 1, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 11.05.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
Creating, developing & implementing an innovative marketing plan and strategy contributing to the success of our E-shop within the CEE region (PL/CZ/SK/HU)
Tight cooperation with production and performance marketing agencies
Smooth international cross-department cooperation within the CEE team as well as the Global Lindt D2C Team
Preparing and executing E-store trade plans, performance media planning and taking care of new launches
Define and manage the performance marketing budget to support e-shop delivery of the targets
E-shop communication management internal and external
Developing the design of our web and many other exciting projects (SEO, Loyalty card, Gift card, Product customization/personalization etc.)
Zarządzanie, organizacja i kontrola pracy zespołu sklepu: efektywne koordynowanie ich pracy, rekrutowanie, motywowanie i zapewnianie możliwości rozwoju
Zapewnienie jak najwyższych wyników sprzedaży poprzez obsługę klienta zgodnie z przyjętymi standardami, utrzymanie ciągłości asortymentowej, aktywności marketingowych oraz estetyki sklepu i ekspozycji
Aktywne wyszukiwanie i obsługa klienta b2b
Opracowywanie analiz sprzedaży oraz planowanie sprzedaży, identyfikacja obszarów do usprawnienia i rekomendacja działań prowadzących do ich poprawy
Odpowiedzialność za utrzymanie procesów związanych z pracą sklepu
Szczególna dbałość o VM, wizerunek firmy, rozwijanie kultury organizacyjnej i propagowanie wartości Lindt
Zarządzanie, organizacja i kontrola pracy zespołu sklepu: efektywne koordynowanie ich pracy, rekrutowanie, motywowanie i zapewnianie możliwości rozwoju
Zapewnienie jak najwyższych wyników sprzedaży poprzez obsługę klienta zgodnie z przyjętymi standardami, utrzymanie ciągłości asortymentowej, aktywności marketingowych oraz estetyki sklepu i ekspozycji
Aktywne wyszukiwanie i obsługa klienta b2b
Opracowywanie analiz sprzedaży oraz planowanie sprzedaży, identyfikacja obszarów do usprawnienia i rekomendacja działań prowadzących do ich poprawy
Odpowiedzialność za utrzymanie procesów związanych z pracą sklepu
Szczególna dbałość o VM, wizerunek firmy, rozwijanie kultury organizacyjnej i propagowanie wartości Lindt
Zarządzanie, organizacja i kontrola pracy zespołu sklepu: efektywne koordynowanie ich pracy, rekrutowanie, motywowanie i zapewnianie możliwości rozwoju
Zapewnienie jak najwyższych wyników sprzedaży poprzez obsługę klienta zgodnie z przyjętymi standardami, utrzymanie ciągłości asortymentowej, aktywności marketingowych oraz estetyki sklepu i ekspozycji
Aktywne wyszukiwanie i obsługa klienta b2b
Opracowywanie analiz sprzedaży oraz planowanie sprzedaży, identyfikacja obszarów do usprawnienia i rekomendacja działań prowadzących do ich poprawy
Odpowiedzialność za utrzymanie procesów związanych z pracą sklepu
Szczególna dbałość o VM, wizerunek firmy, rozwijanie kultury organizacyjnej i propagowanie wartości Lindt
Creating, developing & implementing a comprehensive marketing plans to identify opportunities, promotions, competitions and activation for the retail division within the CEE region (PL/CZ/SK/HU) which includes: managing the new products development process, seasonal campaigns and D2C exclusive translation for strickering
Creation and management of integrated all year round marketing plan
Lead the development and implementation of the retail POS decoration in the stores
Develop integrated digital marketing plan to support the overall retail campaign plan
Constantly analyse and identify key marketing activities to build traffic and drive footfall to stores, increasing conversion and loyalty in store
Create and execute new store openings (marketing support)
Support Head of Retail in developing and continuously enriching a rolling annual RPD pipeline
Contribute Store Support: visit boutique, actively research and implement new sales driving or brand awareness opportunities
Actively work with Eshop and implement D2C one marketing strategy
Actively participate and learn Retail Academy and use the Retail Spirit in daily work
Work with the retail teams and brand marketing and others teams, and create a comprehensive marketing strategy to identify opportunities, promotions, competitions, and activation for the online division
Execute e-store trade plan in collaboration with the E-shop Manager
Manage the new product launch (pictures, description) for e-shop
Drive visitors to the web by attractive content creation
Take care of and develop the design of the web to drive traffic and conversions
Define and manage the marketing budget to support e-shop delivery of the targets
Paid media - define annual advertising support plan, monitor, and optimize the plan. Work closely with media houses
Briefing, regular meetings, key words definition
Report and analyse e-shop KPIs (traffic, conversions, sales) vs pre-agreed plan
Przygotowywanie danych do miesięcznych rozliczeń VAT (VAT-UE, JPK VAT) i deklaracji podatkowych CIT
Terminowe i prawidłowe wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego w oparciu o dokumenty źródłowe (faktury zakupu, wyciągi bankowe, środki trwałe i inne)
Bieżąca kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
Zamykanie procesu księgowego na koniec miesiąca
Współudział w procesie zamykania roku, w tym wspołpraca z audytorami
Udział w projektach korporacyjnych tj. wsparcie we wdrożeniu SAP Hana
Przygotowywanie danych do miesięcznych rozliczeń VAT (VAT-UE, JPK VAT) i deklaracji podatkowych CIT
Terminowe i prawidłowe wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego w oparciu o dokumenty źródłowe (faktury zakupu, wyciągi bankowe, środki trwałe i inne)
Bieżąca kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
Zamykanie procesu księgowego na koniec miesiąca
Współudział w procesie zamykania roku, w tym wspołpraca z audytorami
Udział w projektach korporacyjnych tj. wsparcie we wdrożeniu SAP Hana
Przygotowywanie danych do miesięcznych rozliczeń VAT (VAT-UE, JPK VAT) i deklaracji podatkowych CIT
Terminowe i prawidłowe wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego w oparciu o dokumenty źródłowe (faktury zakupu, wyciągi bankowe, środki trwałe i inne)
Bieżąca kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
Zamykanie procesu księgowego na koniec miesiąca
Współudział w procesie zamykania roku, w tym wspołpraca z audytorami
Udział w projektach korporacyjnych tj. wsparcie we wdrożeniu SAP Hana
track and map marketing parameters such as pricing, distribution, formats to assist in better positioning and brand optimization of Lindt products;
ensure that all departments (Logistics, Sales, Customer Service, Finance) are informed about all new launches / current portfolio and have the required data;
assist in the process of new products developments, cooperation in TV planning for PL markets, preparing voiceovers for the local markets - translations, communicating with agencies;
preparing all the necessary materials (concepts, graphics, rules, contests, website) for promotions;
Support recruitment processes: posting ads on job portals, arranging meetings with candidates, pre-screening applications, and phone screening, providing timely and professional communication regarding interview details and feedback
Support in the area of personnel administration, including setting up and completing employee files, completing and archiving documents
Support daily HR activities (e.g. benefits processes, onboarding for new employees, offboarding, administration tasks etc.)
Ensure local HR system and Intranet are up to date
Maintaining and updating HR documents, such as organizational charts, employee e-mail addresses, job titles
Support for selected regional and local projects and initiaives
Support recruitment processes: posting ads on job portals, arranging meetings with candidates, pre-screening applications, and phone screening, providing timely and professional communication regarding interview details and feedback
Support in the area of personnel administration, including setting up and completing employee files, completing and archiving documents
Support daily HR activities (e.g. benefits processes, onboarding for new employees, offboarding, administration tasks etc.)
Ensure local HR system and Intranet are up to date
Maintaining and updating HR documents, such as organizational charts, employee e-mail addresses, job titles
Support for selected regional and local projects and initiaives
track and map marketing parameters such as pricing, distribution, formats to assist in better positioning and brand optimization of Lindt products
ensure that all departments (Logistics, Sales, Customer Service, Finance) are informed about all new launches / current portfolio and have the required data
assist in the process of new products developments, cooperation in TV planning for PL markets, preparing voiceovers for the local markets - translations, communicating with agencies,
preparing all the necessary materials (concepts, graphics, rules, contests, website) for promotions
Współtworzenie strategii trade marketingowej dla kanału dyskontowego
Kreowanie i wdrażanie działań w celu osiągnięcia celów biznesowych i docelowego pozycjonowania marki
Opracowanie i dystrybucja materiałów merchandisingowych oraz komunikacja z agencjami kreatywnymi i innymi dostawcami
Terminowe planowanie działań i prognozowanie materiałów POS
Odpowiedzialność za udaną i terminową realizację uzgodnionych planów marketingowych w sklepach
Monitorowanie budżetu (zarządzanie budżetem przydzielonym na poszczególne działania pod kątem efektywności kosztowej, fakturowania i raportowania)
Monitorowanie bieżących działań, analiza efektywnosci i ocena po zakończeniu działań, podejmowanie natychmiastowych działań naprawczych, wyciąganie wniosków dla przyszłych działań
Codzienna komunikacja i silna współpraca z kluczowymi interesariuszami wewnętrznymi, w tym zespołem KAM, marketingiem, logistyką oraz controllingiem
Codzienne wsparcie pracy działu Kluczowych Klientów oraz Sprzedaży Terenowej w ramach klientów z kanału MT/TT
Odpowiedzialność za opracowywanie raportów na podstawie danych wewnętrznych, danych klienckich, danych odsprzedażowych oraz przygotowywanie rekomendacji
Raportowanie wyników sprzedaży i KPI sprzedażowych
Udział w projektach usprawniających współpracę u kluczowych klientów w obrębie dostępu do danych, zatowarowania, uzgodnienia stanów magazynowych itp
Zarządzanie i administrowanie systemem wspierającym codzienną pracę Przedstawicieli Handlowych – SFA eLeader
Przygotowywanie materiałów na spotkania w oparciu o analizę danych sprzedażowych oraz rynkowych
Wdrażanie nowych narzędzi usprawniających procesy biznesowe
Develop/maintain demand forecast on monthly basis (operational forecast) at item level of aggregation for time horizon of 12 upcoming months as part of a demand planning process for all L&S Poland
Review historical sales trends, analyze the demand drivers in cooperation with sales & marketing, prepare demand forecast for the upcoming 12 months period, and evaluate forecast results after the shipment
Lead regular demand review meetings with KAMs to review customer plans and discuss risks in stock planning
Regular communication with L&S production plants regarding new product launch/discontinuing process, product availability, order confirmation and other miscellaneous topics to ensure right information flow to all L&S PL departments
Lead PIPO (phase-in & phase-out) of new products or any other new initiative in order to avoid huge overstocks and keep the smooth relisting with customers from planning and stock point of view
Ensure total stock value of L&S PL is in line with sales plans, minimize out of stock situation, and reduce excess overstocks by defining actions (CFR results, inventory value). Regularly assess the stock from expiry point of view and assess stock aging volume
Coordinate seasonal planning (Easter, Valentine, Xmas) according to IC guidelines and in coordination with sales and marketing departments
Overstock monitoring and follow up the status
Collecting and sharing the best practise in region in area of forecasting/planning
Lead seasonal planning according to IC guidelines and in coordination with D2C and marketing departments
Maintain and develop demand forecast on monthly basis at item and customer level of aggregation for time horizon of rolling 12 months as part of a demand planning process for responsible product portfolio (Retail business) and time season
Review historical sales trends, analyze the demand drivers in cooperation with D2C & Marketing, prepare demand forecast for the upcoming 12 months period, and evaluate forecast results
Regular communication with L&S factories
Lead PIPO of new products or any other new initiative in order to avoid overstocks and keep the smooth relisting with customers from product availability and stock level perspective
Ensure total stock value of L&S PL is in line with sales plans, minimize out of stock situation, and reduce excess overstocks by defining actions
Collect and share best practices in CEE region in area of sales planning and forecasting
Dekretacja i księgowanie dokumentów sprzedaży sklepów detalicznych (w tym uzgadnanie sprzedaży z kasy fiskalnej)
Potwierdzanie i uzgadnianie sald kont księgowych dotyczących sprzedaży detalicznej (sprzedaż, magazyny wewnętrzne, sklepy detaliczne vs księgi)
Sporządzanie sprawozdań GUS, NBP
Wsparcie w przygotowywaniu danych do miesięcznych rozliczeń VAT (VAT-UE, JPK VAT) i deklaracji podatkowych CIT
Terminowe i prawidłowe wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego w oparciu o dokumenty źródłowe (faktury zakupu, wyciągi bankowe, środki trwałe i inne)
Bieżąca kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
Zamykanie procesu księgowego na koniec miesiąca
Współudział w procesie zamykania roku, w tym wspołpraca z audytorami
Realizacja planów sprzedażowych w kanale tradycyjnym w ujęciu Sell-in oraz Sell-out
Zarządzanie, kontrolowanie oraz rozliczanie przydzielonego budżetu
Zapewnienie odpowiedniego poziomu dystrybucji produktów w zgodzie ze standardami firmy
Negocjowanie i ustalanie warunków umów handlowych dotyczących zarówno dystrybutorów, sieci lokalnych jaki sieci stacji benzynowych oraz kontrolowanie ich realizacji
Monitoring oraz wsparcie przy realizacji zadań zleconych do terenowych sił sprzedaży
Zdobywanie nowych klientów w zakresie rynku tradycyjnego, oraz pozyskiwanie nowych miejsc ekspozycyjnych poprzez działania centralne w sieciach lokalnych
Ciągłe rozwijanie i utrzymywanie partnerskich zasad współpracy z Klientami
Planowanie i organizowanie centralnych działań promocyjnych dla hurtowni oraz sieciowych klientów kanału tradycyjnego
Realizacja planów sprzedażowych w kanale tradycyjnym w ujęciu Sell-in oraz Sell-out
Zarządzanie, kontrolowanie oraz rozliczanie przydzielonego budżetu
Zapewnienie odpowiedniego poziomu dystrybucji produktów w zgodzie ze standardami firmy
Negocjowanie i ustalanie warunków umów handlowych dotyczących zarówno dystrybutorów, sieci lokalnych jaki sieci stacji benzynowych oraz kontrolowanie ich realizacji
Monitoring oraz wsparcie przy realizacji zadań zleconych do terenowych sił sprzedaży
Zdobywanie nowych klientów w zakresie rynku tradycyjnego, oraz pozyskiwanie nowych miejsc ekspozycyjnych poprzez działania centralne w sieciach lokalnych
Ciągłe rozwijanie i utrzymywanie partnerskich zasad współpracy z Klientami
Planowanie i organizowanie centralnych działań promocyjnych dla hurtowni oraz sieciowych klientów kanału tradycyjnego,
Szkolenie, motywacja i zarządzanie siłami sprzedaży dystrybutorów
Dekretacja i księgowanie dokumentów sprzedaży Retail
Potwierdzanie i uzgadnianie sald kont księgowych dotyczących sprzedaży Retail (sprzedaż, magazyny wewnętrzne, sklepy detaliczne vs księgi)
Uzgadnianie wydruków z kas fiskalnych z księgami spółki
Sporządzanie sprawozdań GUS, NBP
Wsparcie w przygotowywaniu danych do miesięcznych rozliczeń VAT (VAT-UE, JPK VAT) i deklaracji podatkowych CIT
Terminowe i prawidłowe wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego w oparciu o dokumenty źródłowe (faktury zakupu, sprzedaży, wyciągi bankowe, środki trwałe i inne)
Bieżąca kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
Kompleksowa obsługa Klientów w zakresie przygotowywania niezbędnych dokumentów do sprzedaży tj. tworzenie faktur sprzedażowych zgodnie z zamówieniem klientów oraz wystawianie faktur korygujących oraz ich wysyłka
Wyjaśnianie rozbieżności pomiędzy zamówieniem, wystawioną fakturą a zapłatą
Monitoring stanu należności przydzielonych Klientów oraz windykacja należności
Rozliczanie wpłat i raportowanie spłaty należności finansowych
Utrzymywanie partnerskich zasad współpracy z Klientami w celu osiągnięcia właściwego poziomu obsługi zgodnego ze standardami firmy
Kontrola kompletności dokumentacji sprzedażowej
Ścisła współpraca z działami Sprzedaży, Finansów i Logistyki
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, w tym prowadzenie akt osobowych pracowników i sporządzanie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy w ramach umowy o prace oraz umów cywilnoprawnych
Koordynacja i przygotowanie wszelkich niezbędnych danych do przygotowania list płac
Koordynacja przy naliczaniu wynagrodzeń przez zewnętrzną firmę
Wprowadzanie oraz aktualizowanie danych w programie kadrowo-płacowym
Sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, deklaracji PFRON oraz sprowadzań GUS
Przekazywanie elektronicznych deklaracji podatkowych do US
Tworzenie raportów oraz zestawień kadrowo-płacowych
Nadzorowanie badań lekarskich pracowników, szkoleń BHP