Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Audytor obsługi klienta
dolnośląskie
Wygasła: 29.09.2022
pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca polega na wykonywaniu audytów w ramach wizyt "mystery client" w salonach sprzedaży zlokalizowanych w centrach handlowych oraz przy ulicach. Stanowisko jest związane z koniecznością podróżowania po terytorium Polski
Najpierw pracownik odbędzie szkolenie (w ramach swoich obowiązków tj. płatne) teoretyczne i praktyczne konieczne do poznania branży oraz standardu obsługi klienta. Następnie przeprowadzi badanie obsługi klienta (incognito) w różnych miastach w Polsce
Do zadań pracownika należeć będzie:
*wykonywania wizyt incognito w sklepach w oparciu o ustalone schematy
*obserwacja punktów sprzedaży w celu zebrania danych do badania
*odbycie szkoleń produktowych i ze standardów obsługi klienta
*trening scenariuszy dla rozmów handlowych na potrzeby audytów
*analiza odbytych wizyt w punktach sprzedaży
*sporządzanie raportów jakościowych i ilościowych z wizyt
Praca polega na wykonywaniu audytów w ramach wizyt "mystery client" w salonach sprzedaży zlokalizowanych w centrach handlowych oraz przy ulicach. Stanowisko jest związane z koniecznością podróżowania po terytorium Polski. Do zadań pracownika należeć będzie:
-wykonywania wizyt incognito w sklepach w oparciu o ustalone schematy
-obserwacja punktów sprzedaży w celu zebrania danych do badania
-odbycie szkoleń produktowych i ze standardów obsługi klienta
-trening scenariuszy dla rozmów handlowych na potrzeby audytów
-praca nad polepszaniem metodologii badania
-współtworzenie standardów obsługi klienta
-sporządzanie raportów jakościowych i ilościowych z wizyt
Praca polega na wykonywaniu audytów w ramach wizyt "mystery client" w salonach sprzedaży zlokalizowanych w centrach handlowych oraz przy ulicach. Stanowisko jest związane z koniecznością podróżowania po terytorium Polski. Do zadań pracownika należeć będzie:
-wykonywania wizyt incognito w sklepach w oparciu o ustalone schematy
-obserwacja punktów sprzedaży w celu zebrania danych do badania
-odbycie szkoleń produktowych i ze standardów obsługi klienta
-trening scenariuszy dla rozmów handlowych na potrzeby audytów
-praca nad polepszaniem metodologii badania
-współtworzenie standardów obsługi klienta
-sporządzanie raportów jakościowych i ilościowych z wizyt