Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
kompleksowe zarządzanie działalnością Spółki w powierzonych obszarach (Dział sprzedaży: kanał nowoczesny, tradycyjny, e-commerce, eksport, Dział kreacji/zakupu produktu, Dział marketingu)
udział w projektowaniu strategii biznesowej oraz nadzór nad jej realizacją
odpowiedzialność za wyniki finansowe i za realizację wyznaczonych celów
budżetowanie, planowanie oraz kontroling kosztów
monitorowanie rynku, działań konkurencji i reagowanie na pojawiające się szanse/zagrożenia
podejmowanie decyzji strategicznych z punktu widzenia rozwoju biznesu, inicjowanie zmian
reprezentowanie firmy w kontaktach biznesowych z klientami, partnerami i dostawcami, wsparcie w prowadzeniu rozmów i negocjacji
zapewnienie sprawnego i efektywnego funkcjonowania podległych działów, analiza wyników i wyznaczanie kierunków działań
zarządzanie kadrą managerską, operacyjne i merytoryczne wsparcie
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Działu Obsługi Klienta
Krakowska 119, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 04.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wsparcie Działu Obsługi Klienta w rozwiązywaniu problemów technicznych
monitoring zgłaszanych problemów do Działu Technicznego lub Serwisu
kontakt mailowy z klientem w zakresie rozwiązywania problemów technicznych
wykonywanie testów użytkowych w urządzeniach elektroniki użytkowej w oparciu o przyjęte kryteria
prowadzenie i aktualizowanie wewnętrznej Bazy Wiedzy ( narzędzie, w którym należy wprowadzać podstawowe charakterystyki urządzeń, opisywać rozwiązania/odpowiedzi do powtarzających się pytań)
koordynowanie procesów związanych z tworzeniem produktów i wprowadzaniem ich na rynek (nazewnictwo, branding, wygląd produktów i opakowań)
dbanie o zachowanie spójności portfolio produktowego z przyjętą strategią rozwoju marek przy każdym projekcie
koordynacja terminowej realizacji zadań wyznaczanych przez dział produktu i dział techniczny
ścisła współpraca z działem graficznym i marketingiem operacyjnym
koordynowanie i dbałość o przygotowanie materiałów dla oferty produktowej (m.in. specyfikacja techniczna, instrukcja obsługi, opis produktu, wykrojniki, karty produktowe, naklejki, instrukcje i broszury)
wspomaganie działań marketingowych związanych z cyklem życia produktów na rynku
weryfikacja wymagań formalno-prawnych przy oznakowywaniu produktów
Udział w planowaniu strategii działań sprzedażowo-marketingowych Spółki
Wsparcie działu sprzedaży w planowaniu i realizacji działań produktowo-marketingowych u powierzonych kontrahentów Spółki oraz na wskazanych rynkach zagranicznych
Ścisła współpraca z działem marketingu w zakresie planowanych, prowadzonych i rozliczanych projektów marketingowych
Nadzór nad produktem i komunikacją u partnerów Spółki - odpowiednie listowanie produktów, poprawne opisy promocji, linkowania i regulaminy
Merytoryczne wsparcie partnerów – bieżące udzielanie informacji o produktach, aktualnych promocjach, planowanego portfolio produktowego
Prowadzenie projektów marketingowych - eventy, kampanie wizerunkowe i sprzedażowe u powierzonych partnerów Spółki w oparciu o otrzymane założenia
Procesowanie działań w ramach określonego budżetu i zgodnie z harmonogramem
Analiza działań marketingowych u partnerów Spółki oraz rozwoju rynków zagranicznych, przygotowanie raportów i podsumowań
Analiza możliwości rozwoju brandów własnych Spółki w kraju i na wskazanych rynkach zagranicznych, rekomendacje działań
Analiza rynku i konkurencji z perspektywie wprowadzania nowych produktów na rynek oraz działań handlowo-marketingowych
Współpraca z agencjami zewnętrznymi, podwykonawcami
Aktywny udział w targach sprzedażowych, wydarzeniach branżowych
ścisła współpraca z Dyrektorem Handlowym w zakresie tworzenia i realizacji strategii oraz celów sprzedażowych
mentoring i wsparcie managerów zarządzających kanałami sprzedaży w realizacji założonych KPI
współudział w aktywnym rozwijaniu istniejących już kanałów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów
monitorowanie rynku, zachodzących w nim zmian i działań konkurencji, identyfikacja potencjalnych kierunków rozwoju sprzedaży
prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów i nadzór nad ich prawidłową realizacją
wizyty u klientów/partnerów businessowych w kraju i za granicą
ścisła współpraca z innymi działami m.in. Marketingu
udział w targach branżowych
raportowanie do Dyrektora Handlowego
zarządzanie zespołem, koordynacja pracy, doskonalenie umiejętności oraz zapewnienie wysokiej efektywności działań zespołu sprzedażowego w zakresie osiągania wyznaczonych celów sprzedażowych
Udział w planowaniu strategii działań sprzedażowo-marketingowych Spółki
Wsparcie działu sprzedaży w planowaniu i realizacji działań produktowo-marketingowych u powierzonych kontrahentów Spółki oraz na wskazanych rynkach zagranicznych
Ścisła współpraca z działem marketingu w zakresie planowanych, prowadzonych i rozliczanych projektów marketingowych
Nadzór nad produktem i komunikacją u partnerów Spółki - odpowiednie listowanie produktów, poprawne opisy promocji, linkowania i regulaminy
Merytoryczne wsparcie partnerów – bieżące udzielanie informacji o produktach, aktualnych promocjach, planowanego portfolio produktowego
Prowadzenie projektów marketingowych - eventy, kampanie wizerunkowe i sprzedażowe u powierzonych partnerów Spółki w oparciu o otrzymane założenia
Procesowanie działań w ramach określonego budżetu i zgodnie z harmonogramem
Analiza działań marketingowych u partnerów Spółki oraz rozwoju rynków zagranicznych, przygotowanie raportów i podsumowań
Analiza możliwości rozwoju brandów własnych Spółki w kraju i na wskazanych rynkach zagranicznych, rekomendacje działań
Analiza rynku i konkurencji z perspektywie wprowadzania nowych produktów na rynek oraz działań handlowo-marketingowych
Współpraca z agencjami zewnętrznymi, podwykonawcami
Aktywny udział w targach sprzedażowych, wydarzeniach branżowych
ścisła współpraca z Dyrektorem Handlowym w zakresie tworzenia i realizacji strategii oraz celów sprzedażowych
mentoring i wsparcie managerów zarządzających kanałami sprzedaży w realizacji założonych KPI
współudział w aktywnym rozwijaniu istniejących już kanałów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów
monitorowanie rynku, zachodzących w nim zmian i działań konkurencji, identyfikacja potencjalnych kierunków rozwoju sprzedaży
prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów i nadzór nad ich prawidłową realizacją
wizyty u klientów/partnerów businessowych w kraju i za granicą
ścisła współpraca z innymi działami m.in. Marketingu
udział w targach branżowych
raportowanie do Dyrektora Handlowego
zarządzanie zespołem, koordynacja pracy, doskonalenie umiejętności oraz zapewnienie wysokiej efektywności działań zespołu sprzedażowego w zakresie osiągania wyznaczonych celów sprzedażowych
Udział w planowaniu strategii działań sprzedażowo-marketingowych Spółki
Wsparcie działu sprzedaży w planowaniu i realizacji działań produktowo-marketingowych u powierzonych kontrahentów Spółki oraz na wskazanych rynkach zagranicznych
Ścisła współpraca z działem marketingu w zakresie planowanych, prowadzonych i rozliczanych projektów marketingowych
Nadzór nad produktem i komunikacją u partnerów Spółki - odpowiednie listowanie produktów, poprawne opisy promocji, linkowania i regulaminy
Merytoryczne wsparcie partnerów – bieżące udzielanie informacji o produktach, aktualnych promocjach, planowanego portfolio produktowego
Prowadzenie projektów marketingowych - eventy, kampanie wizerunkowe i sprzedażowe u powierzonych partnerów Spółki w oparciu o otrzymane założenia
Procesowanie działań w ramach określonego budżetu i zgodnie z harmonogramem
Analiza dział marketingowych u partnerów Spółki oraz rozwoju rynków zagranicznych, przygotowanie raportów i podsumowań
Analiza możliwości rozwoju brandów własnych Spółki w kraju i na wskazanych rynkach zagranicznych, rekomendacje działań rozwojowych
Analiza rynku i konkurencji z perspektywie wprowadzania nowych produktów na rynek oraz działań handlowo-marketingowych
Współpraca z agencjami zewnętrznymi, podwykonawcami
Aktywny udział w targach sprzedażowych, wydarzeniach branżowych
planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii performance marketing
monitorowanie efektywności kampanii (analizowanie danych w panelach reklamowych oraz raportach, eksperymentowanie w celu optymalizacji prowadzonych działań)
realizacja celów biznesowych
analiza działań konkurencji
współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji strategii pozyskiwania ruchu na stronie
ustalenie nazw i brandingu dla nowych produktów, w tym projektowanie ID produktu i opakowań
zachowanie spójności portfolio produktowego ze strategią rozwoju marek
koordynacja terminowej realizacji zadań wyznaczanych przez dział produktów i dział techniczny
koordynowanie pracy działu graficznego
opracowanie koncepcji i zlecanie przygotowania materiałów oferty produktowej (m.in. specyfikacja techniczna, instrukcja obsługi, opis produktu, wykrojniki, karty produktowe, naklejki, instrukcje i broszury)
analiza trendów panujących na rynku produktów elektroniki użytkowej
prowadzenie działań marketingowych związanych z wprowadzaniem produktów na rynek
weryfikacja wymagań formalno-prawnych przy oznakowywaniu produktów
ścisła współpraca z dostawcami w zakresie ustalania możliwości produkcyjnych
ustalenie nazw i brandingu dla nowych produktów, w tym projektowanie ID produktu i opakowań
zachowanie spójności portfolio produktowego ze strategią rozwoju marek
koordynacja terminowej realizacji zadań wyznaczanych przez dział produktów i dział techniczny
koordynowanie pracy działu graficznego
opracowanie koncepcji i zlecanie przygotowania materiałów oferty produktowej (m.in. specyfikacja techniczna, instrukcja obsługi, opis produktu, wykrojniki, karty produktowe, naklejki, instrukcje i broszury)
analiza trendów panujących na rynku produktów elektroniki użytkowej
prowadzenie działań marketingowych związanych z wprowadzaniem produktów na rynek
weryfikacja wymagań formalno-prawnych przy oznakowywaniu produktów
ścisła współpraca z dostawcami w zakresie ustalania możliwości produkcyjnych
planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii performance marketing
monitorowanie efektywności kampanii (analizowanie danych w panelach reklamowych oraz raportach, eksperymentowanie w celu optymalizacji prowadzonych działań)
realizacja celów biznesowych
analiza działań konkurencji
współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji strategii pozyskiwania ruchu na stronie
współtworzenie strategii i prowadzenie profilów social media (FB, IG, LI, YT) na potrzeby Spółki/marek (HAMMER, techbite, myPhone) – planowanie harmonogramu publikacji i ciekawych formatów, tworzenie treści postów, angażowanie społeczności
współpraca ze specjalistą ds. reklamy internetowej w planowaniu i realizacji działań reklamowych w social media
tworzenie contentu pisanego zgodnego z zasadami SEO oraz tworzenie i / lub zlecanie przygotowania contentu wizualnego przez grafików, zgodnego z zasadami UX
projektowanie i tworzenie treści na firmowe strony internetowe i na potrzeby materiałów marketingowych dla partnerów B2B - karty produktowe, opisy produktów, opisy kategorii itp
współpraca z tłumaczami, zlecanie tłumaczeń tekstów i dbałość o ich jakość
monitorowanie efektów prowadzonych działań, korzystanie z dostępnych narzędzi
analiza rynku konkurencyjnego i śledzenie branżowych trendów w social mediach
tworzenie strategii i prowadzenie profilów social media (FB, IG, YT) na potrzeby Spółki/marek (HAMMER, techbite, myPhone), organizacja konkursów, tworzenie treści postów itp
projektowanie koncepcji kreacji we współpracy z grafikami
współpraca ze specjalistą ds. reklamy internetowej w planowaniu działań reklamowych w social media
tworzenie treści/tekstów marketingowych: na potrzeby marek własnych i kampanii reklamowych, wpisy blogowe dot. technologii
projektowanie i tworzenie treści na firmowe strony internetowe i na potrzeby materiałów marketingowych dla partnerów B2B - karty produktowe, opisy produktów, opisy kategorii itp
współpraca z tłumaczami, zlecanie tłumaczeń tekstów i dbałość o ich jakość
tworzenie treści na potrzeby SEO i współpraca z działem e-commerce
koordynowanie działań reklamowych oraz public relations (akcji promocyjnych, sponsoringowych, ambasadorskich)
opracowywanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla marek własnych
wdrażanie i monitoring realizacji strategii marketingowej
nadzór nad przygotowaniem produktów do wprowadzania na rynek (wybór produktu i jego cech, kreacja opakowania, design produktu)
nadzór i realizacja kampanii marketingowych omnichanel (wybór odpowiednich kanałów, planowanie i synchronizacja działań w czasie, zakup mediów, realizacja spotów reklamowych, nadzór nad spójnością działań)
odpowiedzialność za działania marketingowo-promocyjne dla partnerów B2B
współtworzenie wydarzeń eventowych (targi międzynarodowe, konferencje, eventy branżowe i wyjazdy incentive)
współpraca z dostawcami i agencjami zewnętrznymi (briefing, analiza ofert, negocjacje, nadzór nad egzekucją działań)
koordynowanie działań reklamowych oraz public relations (akcji promocyjnych, sponsoringowych, ambasadorskich)
opracowywanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla marek własnych
wdrażanie i monitoring realizacji strategii marketingowej
nadzór nad przygotowaniem produktów do wprowadzania na rynek (wybór produktu i jego cech, kreacja opakowania, design produktu)
nadzór i realizacja kampanii marketingowych omnichanel (wybór odpowiednich kanałów, planowanie i synchronizacja działań w czasie, zakup mediów, realizacja spotów reklamowych, nadzór nad spójnością działań)
odpowiedzialność za działania marketingowo-promocyjne dla partnerów B2B
współtworzenie wydarzeń eventowych (targi międzynarodowe, konferencje, eventy branżowe i wyjazdy incentive)
współpraca z dostawcami i agencjami zewnętrznymi (briefing, analiza ofert, negocjacje, nadzór nad egzekucją działań)
Współtworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej brandów (myPhone, HAMMER)
Współpraca z Działem Produktów w procesie tworzenia i wprowadzania nowych produktów na rynek (smartfony, telefony klasyczne, laptopy i inne)
Projektowanie i nadzór nad przygotowywaniem materiałów niezbędnych do komunikacji marki
Kompleksowe planowanie i nadzór nad reklamowymi kampaniami wizerunkowymi we współpracy z zespołem Działu Marketingu
Opieka nad wizerunkiem brandów i ich komunikacją w środkach przekazu we współpracy ze specjalistą ds. komunikacji/PR
Analiza rynku/konkurencji/grup docelowych, przygotowywanie cyklicznych raportów i proponowanie rozwiązań w odniesieniu do zdiagnozowanych potrzeb odbiorców
Współpraca przy organizacji krajowych i międzynarodowych wydarzeń branżowych
tworzenie strategii i prowadzenie profilów social media (FB, IG, YT) na potrzeby Spółki/marek (HAMMER, techbite, myPhone), organizacja konkursów, tworzenie treści postów itp
projektowanie kreacji we współpracy z grafikami
współpraca ze specjalistą ds. reklamy internetowej w planowaniu działań reklamowych w social media
tworzenie treści/tekstów marketingowych: na potrzeby marek własnych i kampanii reklamowych, wpisy blogowe dot. technologii
projektowanie i tworzenie treści na firmowe strony internetowe i na potrzeby materiałów marketingowych dla partnerów B2B - karty produktowe, opisy produktów, opisy kategorii itp
współpraca z tłumaczami, zlecanie tłumaczeń tekstów i dbałość o ich jakość
tworzenie treści na potrzeby SEO i współpraca z działem e-commerce
analiza rynku/konkurencji pod kątem tworzenia treści, dbałość o jakość i aktualność contentu - analiza, bieżące poprawki, tworzenie raportów
koordynowanie działań reklamowych oraz public relations (akcji promocyjnych, sponsoringowych, ambasadorskich)
opracowywanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla marek własnych
wdrażanie i monitoring realizacji strategii marketingowej
przygotowanie produktów do wprowadzania na rynek (wybór produktu i jego cech, kreatywna praca nad opakowaniem, design produktu)
nadzór i realizacja kampanii marketingowych omnichanel (wybór odpowiednich kanałów, planowanie i synchronizacja działań w czasie, zakup mediów, realizacja spotów reklamowych, nadzór nad spójnością działań)
odpowiedzialność za działania marketingowo-promocyjne dla partnerów B2B
współtworzenie wydarzeń eventowych (targi międzynarodowe, konferencje, eventy branżowe i wyjazdy incentive)
współpraca z dostawcami i agencjami zewnętrznymi (briefing, analiza ofert, negocjacje, nadzór nad egzekucją działań)
tworzenie strategii i prowadzenie profilów social media (FB, IG, YT) na potrzeby Spółki/marek (HAMMER, techbite, myPhone), organizacja konkursów, tworzenie treści postów itp
projektowanie kreacji we współpracy z grafikami
współpraca ze specjalistą ds. reklamy internetowej w planowaniu działań reklamowych w social media
tworzenie treści/tekstów marketingowych: na potrzeby marek własnych i kampanii reklamowych, wpisy blogowe dot. technologii
projektowanie i tworzenie treści na firmowe strony internetowe i na potrzeby materiałów marketingowych dla partnerów B2B - karty produktowe, opisy produktów, opisy kategorii itp
współpraca z tłumaczami, zlecanie tłumaczeń tekstów i dbałość o ich jakość
tworzenie treści na potrzeby SEO i współpraca z działem e-commerce
analiza rynku/konkurencji pod kątem tworzenia treści, dbałość o jakość i aktualność contentu - analiza, bieżące poprawki, tworzenie raportów
koordynowanie działań reklamowych oraz public relations (akcji promocyjnych, sponsoringowych, ambasadorskich)
opracowywanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla marek własnych
wdrażanie i monitoring realizacji strategii marketingowej
przygotowanie produktów do wprowadzania na rynek (wybór produktu i jego cech, kreatywna praca nad opakowaniem, design produktu)
nadzór i realizacja kampanii marketingowych omnichanel (wybór odpowiednich kanałów, planowanie i synchronizacja działań w czasie, zakup mediów, realizacja spotów reklamowych, nadzór nad spójnością działań)
odpowiedzialność za działania marketingowo-promocyjne dla partnerów B2B
współtworzenie wydarzeń eventowych (targi międzynarodowe, konferencje, eventy branżowe i wyjazdy incentive)
współpraca z dostawcami i agencjami zewnętrznymi (briefing, analiza ofert, negocjacje, nadzór nad egzekucją działań)
tworzenie strategii i prowadzenie profilów social media (FB, IG, YT) na potrzeby Spółki/marek (HAMMER, techbite, myPhone), organizacja konkursów, tworzenie treści postów itp
projektowanie kreacji we współpracy z grafikami
współpraca ze specjalistą ds. reklamy internetowej w planowaniu działań reklamowych w social media
tworzenie treści/tekstów marketingowych: na potrzeby marek własnych i kampanii reklamowych, wpisy blogowe dot. technologii
projektowanie i tworzenie treści na firmowe strony internetowe i na potrzeby materiałów marketingowych dla partnerów B2B - karty produktowe, opisy produktów, opisy kategorii itp
współpraca z tłumaczami, zlecanie tłumaczeń tekstów i dbałość o ich jakość
tworzenie treści na potrzeby SEO i współpraca z działem e-commerce
analiza rynku/konkurencji pod kątem tworzenia treści, dbałość o jakość i aktualność contentu - analiza, bieżące poprawki, tworzenie raportów
kształtowanie i realizacja strategii finansowej grupy kapitałowej i spółek, zarządzanie ryzykiem finansowym
współudział przy tworzeniu budżetu, kontrola i monitoring zgodności z planem finansowym,
analiza wskaźników finansowych, struktury bilansu, projekcje finansowe, rekomendacje do podejmowania decyzji strategicznych
przygotowywanie modeli biznesowych dotyczących projektów inwestycyjnych, ocena ryzyka finansowego inwestycji
bieżąca kontrola i analiza sytuacji finansowej spółki wraz z rekomendowaniem możliwych rozwiązań
przygotowywanie cyklicznych raportów, sporządzanie analiz i prognoz
aktywne reprezentowanie interesów firmy w kontaktach z bankami (produkty kredytowe i skarbowe) oraz z firmami ubezpieczeniowymi
wdrażanie usprawnień w procesach finansowych, kontrolnych i raportowania oraz w systemach wspierających organizację (wdrażanie niezbędnych narzędzi, inicjowanie i zarządzanie projektami między działowymi)
inne zadania zlecone przez Zarząd w ramach stanowiska
Kompleksowe planowanie i wdrażanie kampanii reklamowych online, współpraca ze Specjalistą ds. performance marketingu i działem contentu/grafiki
Wsparcie sprzedaży - planowanie i przeprowadzanie kampanii reklamowych wspólnie z Działem sprzedaży i partnerami handlowymi, w tym na rynkach zagranicznych
Planowanie i wdrażanie kampanii reklamowych offline zakładających wsparcie sprzedaży (radio, telewizja, prasa)
E-mail marketing - zbieranie leadów, projektowanie i wysyłka, dbanie o bazę kontaktów (B2B i B2C)
Analiza konkurencji i rynku pod kątem reklamy, przygotowywanie raportów
Poszukiwanie nowych możliwości reklamowania produktów, kreatywne podejście do planowania kampanii
Raportowanie wyników przeprowadzonych kampanii reklamowych, analiza i rekomendacje
Inicjowanie nowych kampanii i działań reklamowych
Przygotowywanie i zamawianie materiałów marketingowych/gadżetów wykorzystywanych w promocjach/reklamach
Współtworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej brandów we współpracy z Działem Produktów i Działem Sprzedaży
Współpraca z Działem Produktów w procesie tworzenia i wprowadzania nowych produktów na rynek
Analiza rynku/konkurencji/grup docelowych, przygotowywanie cyklicznych raportów i proponowanie rozwiązań w odniesieniu do zdiagnozowanych potrzeb odbiorców
Projektowanie i nadzór nad przygotowywaniem materiałów niezbędnych do komunikacji marki
Współpraca przy organizacji krajowych i międzynarodowych wydarzeń branżowych
Kompleksowe planowanie i nadzór nad reklamowymi kampaniami brandowymi (budżetowanie, zlecanie przygotowania materiałów, raportowanie wyników) we współpracy z zespołem Działu Marketingu
Ścisła współpraca ze Specjalistą ds. social media - kampanie influencer-marketingowe
Nadzór nad stronami internetowymi dedykowanymi brandom - aktualizacja treści we współpracy z Content managerem
Planowanie, zamawianie i nadzór nad dystrybucją gadżetów i materiałów promujących markę
Opieka nad wizerunkiem brandów i ich komunikacją w środkach przekazu we współpracy ze specjalistą ds. komunikacji/PR