Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (9)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 9 )
Specjalista / Specjalistka ds. umów i administracji
plac Czerwca 1976 Roku 2, Ursus, Warszawa
Wygasła: 14.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Uzgadnianie treści umów na podstawie standardów i szablonów opracowanych w naszym przedsiębiorstwie - są to umowy o roboty budowlane uwzględniające standardowe zapisy takie ceny, terminy, warunki dostawy lub realizacji usług, ale również szczegółowe zapisy dotyczące partycypacji w kosztach budowy, zatrzymań czasowych, kaucji, gwarancji dobrego wykonania, kwestii technicznych, itp. itd.,
wysyłanie dokumentów potrzebnych jako załączniki do umowy, np. polisy OC, oświadczenia różnego rodzaju itp. itd
Kompletowanie dokumentów niezbędnych do akceptacji umów przez Zamawiającego,
Prowadzenie korespondencji z podwykonawcami, kontrahentami oraz dostawcami usług i materiałów,
Przygotowywanie, analizowanie i kontrola wszelkich umów w/w umów
Korespondowanie z zainteresowanym podmiotem
Komunikacja i wymiana informacji między działem księgowości, administracji i przygotowania produkcji
Monitorowanie i egzekwowanie przestrzegania umów i terminów ich realizacji
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej umów, w tym pisemnej i elektronicznej korespondencji, raportów i analiz
Prowadzenie rejestrów umów, w tym ich ewidencji, aktualizacji i archiwizacji
Współpraca z innymi działami wewnętrznymi w celu wspierania realizacji umów, rozwiązywania problemów oraz udzielania informacji i wsparcia
Organizowanie spotkań (tel. lub online) i negocjacji z partnerami biznesowymi w celu omówienia warunków umów
Rozwiązywanie sporów i negocjowanie zmian w warunkach umów, gdy zachodzi taka potrzeba
Wdrażanie i utrzymywanie efektywnych systemów i procedur w zakresie zarządzania umowami i administracji
Utrzymywanie stałego kontaktu z partnerami biznesowymi w celu rozwiązywania bieżących problemów
Monitorowanie ryzyka związanego z umowami i proponowanie odpowiednich zabezpieczeń
Edycja i aktualizacja wzorców umów i dokumentów dotyczących administracji i umów
Pozostałe obowiązki administracyjna - biurowe z wyłączeniem księgowości i kadr do uzgodnienia
ZAKRES OBOWIĄZKÓW::::::::::::::::::::::::::::::::
ewidencja i obsługa korespondencji poczty tradycyjnej oraz elektronicznej a także analiza ich treści
odpowiadanie na pocztę i dokumenty z analizą treści dokumentów towarzyszących takich jak faktury, umowy, protokołu, inne
samodzielne tworzenie dokumentów – ewentualnie na podstawie uzyskanych informacji z innych działów, w tym również przygotowanie propozycji treści dokumentów takich jak umowy, protokoły, notatki na podstawie przekazanych wytycznych i standardów w tym zakresie
Specjalista ds. ofertowania (zabezpieczenia wykopów, ścianki szczelne i berlińskie) Geoinżynieria
analiza otrzymanej dokumentacji konstrukcyjnej
analiza warunków wodno-gruntowych na podstawie otrzymanej dokumentacji geologicznej
kontakt z zainteresowanym podmiotem
przygotowanie wyceny i finalnej oferty z zakresie prac związanych z zabezpieczaniem wykopów lub towarzyszących wg. wzoru i wytycznych obowiązujących w firmie
rysowanie szkiców i załączników graficznych do ofert w AutoCad
ewidencja i obsługa korespondencji poczty tradycyjnej oraz elektronicznej a także analiza ich treści
odpowiadanie na pocztę i dokumenty z analizą treści dokumentów towarzyszących takich jak faktury, umowy, protokołu, inne
samodzielne tworzenie dokumentów – ewentualnie na podstawie uzyskanych informacji z innych działów, w tym również przygotowanie propozycji treści dokumentów takich jak umowy, protokoły, notatki na podstawie przekazanych wytycznych i standardów w tym zakresie
samodzielne prowadzenie księgowości (2xSp. z o.o. ; 1xSp.K. ; 2xDG) (obecnie w przedsiębiorstwie program "fakt" - możliwa zmiana na inny dowolny wg. uznania)
sporządzenia deklaracji podatkowych dla w/w podmiotów, przygotowanie bilansu oraz rachunku zysków i strat, inne
rozliczenie wspólnika i komandytariusza
rozliczanie zaliczek pracowników (około 15 zaliczek / msc.)