1. Pracodawca
  2. Chełm
  3. DOM MAŁYCH DZIECI W CHEŁMIE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

DOM MAŁYCH DZIECI W CHEŁMIE

Chełm, ul. Jedność 43

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Główny księgowy (1/2 etatu)

Chełm
Wygasła: 16.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami; 2) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym; 3) dysponowanie środkami pieniężnymi jednostki na rachunkach bankowych
  • dyspozycja otwierania
  • zamykania
  • zerowania rachunków bankowych; 4) sporządzanie planów dochodów i wydatków
  • sprawozdań budżetowych i finansowych jednostki
  • rocznego bilansu
  • rachunku zysków i strat; 5) wdrażanie przepisów ogólnych w zakresie rachunkowości
  • inwentaryzacji
  • obiegu dokumentów
  • oraz innych dotyczących gospodarki finansowej i budżetowej; 6) nadzór nad prawidłowością prowadzenia rachunkowości i gospodarki finansowej
  • kontrola wykonania planu
  • zaangażowania wydatków do planu
  • obsługa programu finansowo księgowego; 7) przestrzeganie procedur kontroli zarządczej w zakresie spraw finansowo -księgowych; 8) przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych; 9) prawidłowe stosowanie przepisów ustawy o zamówieniach publicznych; 10)nadzór i wykonywanie innych prac z zakresu prowadzenia rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki
Pokaż więcej >>
od 2 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

samodzielny referent do spraw kadr, płac oraz spraw organizacyjnych

Chełm
Wygasła: 07.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) kompleksowe prowadzenie i prawidłowe przechowywanie dokumentacji Domu Małych Dzieci w Chełmie zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt
  • 2) prowadzenie całokształtu spraw kadrowych
  • 3) prowadzenie akt osobowych pracowników
  • 4) sporządzanie umów o pracę
  • 5) sporządzanie
  • wydawanie świadectw pracy
  • zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących pracowników
  • do których wydawania pracodawca jest zobowiązany przepisami prawa
  • 6) ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe
  • plany urlopowe
  • ekwiwalent za urlop)
  • 7) prowadzenie ewidencji czasu pracy
  • w tym rozliczanie czasu pracy pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy
  • w tym urlopów : okolicznościowych
  • rodzicielskich
  • macierzyńskich
  • wychowawczych
  • itp
  • stosownie do przepisów Kodeksu Pracy
  • 8) prowadzenie dokumentacji ubezpieczenia grupowego pracowników
  • 9) wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika
  • 10) prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności
  • 11) prowadzenie dokumentacji ZFŚS
  • 12) sporządzanie sprawozdań dotyczących zatrudniania pracowników
  • zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami
  • 13) prowadzenie spraw płacowych
  • 14) sporządzanie dokumentacji dla potrzeb ZUS i US
  • 15) obsługa ubezpieczonych pracowników i członków ich rodzin dla potrzeb ZUS
  • 16) sporządzanie list wynagrodzeń pracowników
  • 17) przygotowywanie danych finansowych na potrzeby księgowości i Dyrektora
  • 18) sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa do Urzędu Statystycznego
  • 19) planowanie
  • prowadzenie spraw oraz sporządzanie sprawozdawczości wynikającej z prawa zamówień publicznych
  • w tym prowadzenie i koordynacja postępowania w związku z udzielaniem zamówień publicznych
  • 20) prowadzenie pogotowia kasowego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wszelkie czynności z tym związane
  • 21) prowadzenie ksiąg inwentarzowych i ilościowych
  • 22) nadzorowanie zaopatrzenia pracowników w odzież roboczą i ochronną oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej
  • 23) dokonywanie zakupów niezbędnych materiałów
  • pomocy dydaktycznych
  • chemii gospodarczej oraz żywności dla dzieci
  • 24) opracowywanie ocen okresowych pracowników
  • 25) rozliczanie dotacji celowych z programów grantowych i konkursów
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne