Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
porcjowanie i wydawanie posiłków zgodnie z kartami produktów/ portioning and serving of meals in accordance with the product cards;
przestrzeganie przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy/compliance with the provisions on health and safety at work;
utrzymywanie należytej czystości i porządku naczyń, sprzętu i pomieszczeń kuchennych i magazynowych/maintaining proper cleanliness and order of dishes, equipment and kitchen and storage rooms;
przygotowywanie posiłków, przy użyciu wszystkich artykułów spożywczych wydanych do kuchni/ preparing meals, using all food items delivered for the kitchen;
dbanie o najwyższą jakość i smak przygotowywanych posiłków/ taking care of the highest quality and taste of prepared meals;
Stworzenie i wdrożenie narzędzi środowiska jakości higieny bezpieczeństwa zgodnie z ustaloną polityką jakości grupy Hana i wdrożenie do sieci kiosków w EE
Szkolenie i wspieranie działów operacyjnych/pracowników w zakresie higieny, jakości, bezpieczeństwa i środowiska
Sporządzanie KPI higieny, przygotowanie i kontrola działań naprawczych monitorowanie realizacji planów działania
Aktualizacja/ dostosowanie receptur produktowych: listy składników, proces przygotowania itp
Monitorowanie zmian w przepisach i współpraca z firmą audytującą
Wykonywanie lokalnego monitoringu regulacyjnego i lokalnej interpretacji przepisów europejskich;
Uczestnictwo w zarządzaniu i koordynowaniu różnych usług i interwencji związanych z higieną, jakością lub bezpieczeństwem w kraju: dostawca usług laboratoryjnych, zwalczanie szkodników itp.;
Bycie gwarantem KPI higieny i jakości w kraju i zgłaszanie ich do działów jakości grupy Hana zgodnie z polityką jakości;
Wsparcie personelu operacyjnego w obsłudze skarg klientów B do B i B do C w kwestiach dotyczących jakości, bezpieczeństwa i bezpieczeństwa żywności;
Zarządzanie alertami zdrowotnymi i uczestnictwo w lokalnym zarządzaniu kryzysowym;
Zarządzanie kontrolami zdrowia z władzami lokalnymi;
Zapewnienie/organizacja szkolenia w kioskach zgodnie z planem treningowym określonym przez grupę Hana; dostosowanie materiałów szkoleniowych;
Wspieranie otwarć punktów sprzedaży w zakresie jakości higieny;
Przeprowadzanie wewnętrznych audytów z higieny i jakości w kioskach