Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista ds. produktu i marketingu efektywnościowego
dolnośląskie
Wygasła: 10.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
łączenie poszukujących nieruchomości z tymi, którzy je oferują; wszystkie Twoje zadania będą się skupiały wokół poszukiwania źródeł wartościowych leadów i dostarczania ich wprost do profesjonalistów działających na rynku nieruchomości;
prace koncepcyjne nad rozbudową funkcjonalności Nieruchomosci-online.pl dla grupy klientów biznesowych, zgodnej ze strategią marki;
przygotowywanie i prowadzenie kampanii reklamowych – Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, Criteo oraz w innych systemach reklamowych;
monitorowanie, testowanie i wprowadzanie usprawnień w kampaniach w celu podnoszenia ich wyników;
dogłębne poznanie użytkowników z segmentu B2B, person i ich ścieżek (CJ), wykorzystanie tej wiedzy do budowy coraz wyższej jakości customer experience;
śledzenie trendów, nowości rynkowych i działań konkurencji, definiowanie szans i zagrożeń
Specjalista ds. produktu i marketingu efektywnościowego
Wyszyńskiego 1, Olsztyn
Wygasła: 08.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
łączenie poszukujących nieruchomości z tymi, którzy je oferują; wszystkie Twoje zadania będą się skupiały wokół poszukiwania źródeł wartościowych leadów i dostarczania ich wprost do profesjonalistów działających na rynku nieruchomości;
prace koncepcyjne nad rozbudową funkcjonalności Nieruchomosci-online.pl dla grupy klientów biznesowych, zgodnej ze strategią marki;
przygotowywanie i prowadzenie kampanii reklamowych – Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, Criteo oraz w innych systemach reklamowych;
monitorowanie, testowanie i wprowadzanie usprawnień w kampaniach w celu podnoszenia ich wyników;
dogłębne poznanie użytkowników z segmentu B2B, person i ich ścieżek (CJ), wykorzystanie tej wiedzy do budowy coraz wyższej jakości customer experience;
śledzenie trendów, nowości rynkowych i działań konkurencji, definiowanie szans i zagrożeń
budowa rozpoznawalności marki Nieruchomosci-online.pl w grupie klientów biznesowych, zgodnej ze strategią marki;
dogłębne poznanie użytkowników z segmentu B2B person i ich ścieżek (CJ); wykorzystanie tej wiedzy do prowadzenia dopasowanej komunikacji oraz do budowy coraz wyższej jakości customer experience;
współtworzenie harmonogramów komunikacji oraz samodzielne prowadzenie działań wynikających z powyższych planów, z wykorzystaniem kanałów takich jak: blog, social media, e-mail, SMS;
samodzielne redagowanie artykułów, case study, treści maili, materiałów handlowych, treści ofert, newsletterów, treści komunikacji w social mediach;
rozwijanie komunikacji w grupie klientów biznesowych; poszukiwanie, testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań i form komunikacji;
monitorowanie i ocena skuteczności prowadzonych działań;
współpraca z działem graficznym lub zlecanie na zewnątrz produkcji materiałów marketingowych (foldery, ulotki, gadżety reklamowe, grafiki do social mediów, produkcje wideo); dbanie o terminowość i wysoką jakość;
współpraca z działem sprzedaży w budowie relacji, pozyskiwaniu nowych klientów i zwiększaniu lojalności dotychczasowych;
współudział w pracach koncepcyjnych zespołów projektowych;
organizacja obecności marki na eventach i konferencjach branżowych; negocjowanie warunków; dbanie o spójność wizerunku i odpowiednią ekspozycję; organizacja stoiska, materiałów reklamowych, gadżetów;
śledzenie trendów, nowości rynkowych i działań konkurencji
współtworzenie i realizacja strategii komunikacji Nieruchomosci-online.pl w mediach społecznościowych;
współtworzenie harmonogramów oraz prowadzenie wynikającej z nich komunikacji;
samodzielne tworzenie treści do wszelkich kanałów digitalowych; redagowanie artykułów, treści komunikacji w social mediach, tekstów reklamowych, microcontentu (posty, maile, newslettery), ale też okazyjnie dłuższych form (artykuły blogowe);
tworzenie i adaptacja projektów graficznych do publikacji w mediach społecznościowych z użyciem narzędzi typu Canva/Photoshop;
stałe prowadzenie analizy skuteczności działań we wszystkich kanałach social mediowych, wyciąganie wniosków i rekomendowanie konkretnych rozwiązań;
rozwijanie komunikacji social mediowej; poszukiwanie, testowanie i wdrażanie nowych formatów i rozwiązań;
współtworzenie komunikacji e-mail marketingowej;
współpraca z zespołem redakcyjnym bloga Nieruchomosci-online.pl przy publikacji i dystrybucji treści w kanałach SM