1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st.Warszawy
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st.Warszawy

Warszawa, ul. Białobrzeska 11

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Pracownik biurowy w Dziale Nadzoru Technicznego (nr ref. 8/2023 DNT)

Warszawa
Wygasła: 20.09.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • - Terminowe i wyczerpujące udzielanie odpowiedzi pisemnych
  • ustnych
  • telefonicznych- użytkownikom lokali na złożone wnioski
  • interwencje
  • skargi w szczególności w zakresie remontów
  • technicznego utrzymania zasobu; - Organizowanie napraw
  • usuwania awarii
  • remontów i modernizacji budynków i budowli; - Terminowe organizowanie obligatoryjnych kontroli budynków i budowli
  • zlecanie i odbiór zaleceń pokontrolnych; - Sprawdzania pod względem formalnym i merytorycznym rozliczeń finansowych będących przedmiotem działania ZNT
  • w tym weryfikacja kosztorysów; nadzór nad porozumieniami remontowymi; - Nadzór nad prawidłową realizacją umów
  • zleceń zawartych z wykonawcami na roboty budowalne
  • dokonywanie odbiorów robót
  • nadzór nad realizacją robót gwarancyjnych; - Realizacja zadań związanych z przygotowaniem
  • odtworzeniem
  • aktualizacją i przechowywaniem dokumentacji technicznej; - Sporządzanie kosztorysów na planowane roboty budowlane; - Sporządzanie wniosków do wszczęcia procedury o zamówienie publiczne; - Sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia; - Terminowa realizacja zadań wynikających z planu rzeczowego zakładu; - Kontrola stanu i sposobu prowadzenia dokumentacji technicznej będącej w posiadaniu administratorów budynków
  • w których m.st. Warszawy jest właścicielem i współwłaścicielem; - Stałe podnoszenie wiedzy niezbędnej do właściwego wykonywania powierzonych zadań; - Bieżąca współpraca z innymi działami Zakładu;
Pokaż więcej >>
od 6 000 do 9 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Kancelarii (nr ref. 1/2022 DOK)

Warszawa
Wygasła: 23.05.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Ogólny zakres obowiązków: - Administrowanie korespondencją
  • w tym przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w tym poczty elektronicznej
  • przesyłek kurierskich
  • - Drukowanie i skanowanie dokumentów przychodzących
  • - Prowadzenie książki nadawczej wysyłanych listów
  • - Rozdział i dostarczanie korespondencji
  • organizacja wysyłki pism
  • zanoszenie ich na pocztę
  • zawożenie do Urzędu Dzielnicy Ochota lub innych jednostki m.st. Warszawy
  • - Obsługa programu komputerowego służącego do ewidencjonowania obiegu dokumentów w ZGN Ochota NIL BPM
  • drukowanie raportów z programu
  • pomoc pracownikom w odszukaniu pism w programie
  • rozdekretowywanie pism w programie
  • - Obsługa kancelaryjna pracowników
  • - Obsługa sekretarska Dyrekcji
  • w szczególności prowadzenie kalendarza Dyrekcji (kalendarz spotkań) rejestracja i organizacja wizyt gości oraz ich przyjmowanie (obsługa spotkań)
  • korespondencja (przygotowanie pism do dekretacji)
  • pisanie prostych pism wychodzących
  • połączenia telefoniczne Dyrekcji
  • - Przyjmowanie interesantów
  • udzielanie im niezbędnych informacji
  • - Obsługa centrali telefonicznej
  • - Wydawanie Klientom loginu i hasła do portalu czynszowego
  • - Przyjmowanie wniosków i skarg
  • prowadzenie ich rejestru
  • koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków
  • - Koordynowanie terminowości załatwiania spraw oraz informowanie wnioskodawców o wyniku załatwienia sprawy
  • - Prowadzenie rejestru udostępnienia informacji publicznej
  • udostępnienia danych osobowych
  • interpelacji i petycji
  • - Prowadzenie rejestru not księgowych Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty
  • - Prowadzenie podręcznego magazynu artykułów biurowych
  • monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie niezbędnych artykułów
  • przygotowywanie wniosków i zleceń zgodnych z wytycznymi zamówień publicznych
  • - Prowadzenie rejestru wewnętrznych aktów normatywnych
  • - Prowadzenie spraw administracyjno gospodarczych ZGN Ochota
  • - Nadzór nad realizacją umowy zawartej z usługodawcą w zakresie utrzymania czystości pomieszczeń biurowych zgodnie z harmonogramem
  • - Zgłaszanie bieżących awarii oraz napraw do serwisów technicznych
Pokaż więcej >>
od 4 500 do 5 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st.Warszawy, podziel się opinią i pomóż innym.