Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wspieranie koordynatora w wyznaczonych zadaniach. Utrzymywanie czystości i porządku terenów zewnętrznych. Wykonywanie prac zgodnie z harmonogramem
procesem i zaleceniami. Pomoc przy przeprowadzkach (główne czynności podczas pracy to pakowanie i zabezpieczanie mebli
montaż i demontaż oraz noszenie i ustawianie sprzętów). Oczyszczanie płotów ze zgromadzonych przy nich elementów zanieczyszczających teren
w tym także tych wplątanych w ogrodzenie.
Posypywanie piaskiem i odśnieżanie ciągów komunikacyjnych w strefie wejść
do budynków administracyjnych Kontrola ładu w punktach gromadzenia odpadów komunalnych. Praca od poniedziałku do piątku
Wspieranie koordynatora w wyznaczonych zadaniach. Utrzymywanie czystości i porządku terenów zewnętrznych. Wykonywanie prac zgodnie z harmonogramem
procesem i zaleceniami. Pomoc przy przeprowadzkach (główne czynności podczas pracy to pakowanie i zabezpieczanie mebli
montaż i demontaż oraz noszenie i ustawianie sprzętów). Oczyszczanie płotów ze zgromadzonych przy nich elementów zanieczyszczających teren
w tym także tych wplątanych w ogrodzenie.
Posypywanie piaskiem i odśnieżanie ciągów komunikacyjnych w strefie wejść
do budynków administracyjnych Kontrola ładu w punktach gromadzenia odpadów komunalnych. Praca od poniedziałku do piątku
Codzienne sprzątanie i utrzymywanie czystości biur oraz pomieszczeń socjalnych. Praca od poniedziałku do piątku
zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą
od 3 700 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik administracyjno-biurowy
Tuchola
Wygasła: 14.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współpraca z działem księgowości i kadr w zakresie miesięcznych rozliczeń i dostarczania miesięcznych raportów, w tym wprowadzanie faktur zakupówych do rejestru;
Prowadzenie administracji biurowej działu zarządzania nieruchomościami;
Współpraca z zarządcami obiektów;
Budowanie bazy potencjalnych Klientów;
Zarządzanie dokumentacją i obiegiem dokumentów w firmie;
Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji (faktury, dokumenty, umowy)