Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
Specjalista / Specjalistka ds. promocji
Smolki 5, Podgórze, Kraków
Wygasła: 21.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Poszukujemy osoby, która łączy pasję czytania z żyłką marketingową i rozwinie skrzydła wraz z naszym wydawnictwem HI:STORY. Mówimy "cześć" historii i chcemy, aby nasze książki wzbudzały ciekawość świata i skupiały się na ludziach. Historia pozwala lepiej zrozumieć współczesny świat i nadaje kontekst bieżącym wydarzeniom. To dzięki niej możemy spojrzeć na naszych przodków, a także poznać ludzi, którzy żyli dwieście czy dwa tysiące lat temu. Jednak aby to było możliwe, niezbędne jest odpowiednie podejście do historii – jej poznawanie powinno być przede wszystkim fascynujące
Pracując na tym stanowisku będziesz tworzyć zgrany zespół z redaktorem nabywającym i wspólnie osiągać sukcesy na rynku książki. W szczególności będziesz odpowiedzialna/y za promocję marki HI:STORY oraz tworzenie i realizację strategii marketingowej każdej z książek tego imprintu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. promocji
Poznań
Wygasła: 21.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Poszukujemy osoby, która łączy pasję czytania z żyłką marketingową i rozwinie skrzydła wraz z naszym wydawnictwem HI:STORY. Mówimy "cześć" historii i chcemy, aby nasze książki wzbudzały ciekawość świata i skupiały się na ludziach. Historia pozwala lepiej zrozumieć współczesny świat i nadaje kontekst bieżącym wydarzeniom. To dzięki niej możemy spojrzeć na naszych przodków, a także poznać ludzi, którzy żyli dwieście czy dwa tysiące lat temu. Jednak aby to było możliwe, niezbędne jest odpowiednie podejście do historii – jej poznawanie powinno być przede wszystkim fascynujące
Pracując na tym stanowisku będziesz tworzyć zgrany zespół z redaktorem nabywającym i wspólnie osiągać sukcesy na rynku książki. W szczególności będziesz odpowiedzialna/y za promocję marki HI:STORY oraz tworzenie i realizację strategii marketingowej każdej z książek tego imprintu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. promocji
Smolki 5, Podgórze, Kraków
Wygasła: 13.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Poszukujemy osoby, która przede wszystkim łączy pasję czytania z żyłką marketingową. Może zabrzmi to jak frazes, ale – szukamy osoby, która naprawdę jest ciekawa świata, lubi poznawać obce kraje, słucha świadków historii, inspiruje się dziełami kultury, czyta relacje z podróży i grzebie we wspomnieniach. A przy tym jest na bieżąco i za pan brat z trendami w marketingu i sprawia jej frajdę skuteczne komunikowanie się z konsumentami, w naszym przypadku czytelnikami książek
Pracując na tym stanowisku będziesz tworzyć zespół z redaktorem nabywającym i wspólnie osiągać sukcesy w obszarze reportaży i literatury faktu. W szczególności będziesz odpowiedzialna/y przede wszystkim za promocję marki Szczeliny oraz tworzenie i realizację strategii marketingowej każdej z książek tego imprintu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik projektów marketingowych - Brand Manager
Smolki 5, Podgórze, Kraków
Wygasła: 22.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Szukamy kogoś, kto zajmie się promocją naszych historycznych książek. Kogoś, kto przede wszystkim potrafi opowiadać – bo przecież dobry marketing zawsze powinien być fascynującą opowieścią. Na pewno pomocna będzie otwarta głowa*, ale i porządek w notatniku**. Jest też jeden warunek podstawowy – musisz lubić czytać!
Za co będziesz odpowiedzialna/y?
· promocję imprintu oraz jego książek, zebranie społeczności w social mediach i aktywną komunikację z użytkownikami (przy wsparciu naszych obecnych kanałów mediów społecznościowych i wraz z wykorzystaniem naszych digitalowych narzędzi)
· opracowanie (wraz z dyrektorem promocji) i realizację strategii marketingowej imprintu oraz późniejszą analizę wyników (*tutaj ta otwarta głowa)
· dbanie o wizerunek imprintu i jego autorów, a także utrzymywanie dobrych relacji z mediami, dziennikarzami, blogerami i influencerami
· kontakt z podwykonawcami – od graficzki po drukarza
· kontrolę i rozliczanie budżetów promocyjnych (**a tutaj ten porządek w notatniku)
· tworzenie informacji prasowych (mailingi, copy do postów etc.)