Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (34)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 34 )
SAP Basis Specialist
Chorzowska 150, Katowice
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie uprawnieniami, dostępami, aktualizacjami i wgrywaniem not w systemie SAP
Aktywny udział w pracach projektowych – obszar wdrożenia SAP S4/HANA (role, uprawnienia, interfejsy)
Zarządzanie utrzymaniem systemu (zarządzanie problemami, incydentami, zmianami)
Przygotowanie cyklicznych raportów, zestawień, prezentacji statusowych w obszarze administrowania systemami SAP
Kontakt z partnerami zewnętrznymi, ekspertami oraz interesariuszami Spółki w części odpowiadającej za obszar SAP BASIS w powierzonych projektach lub pracach utrzymaniowych
Zarządzanie parkiem maszynowym wraz z zespołem pracowników w celu zapewnienia wysokich standardów produkcji karoserii w lakierni zgodnie z celami organizacji
Nadzorowanie harmonogramu realizacji inwestycji w zakresie postępu prac procesowych
Opracowanie dokumentacji technicznej, planu kontroli procesu, standardów Utrzymania Urządzeń, standardów dla stanowisk pracy, współpracy z Dostawcą Linii, Generalnym Wykonawcą Fabryki, Działem Technicznym, Dostawcami Materiałów Chemicznych, działem Ekologii i BHP i Działem Inżynierii
Uczestnictwo w realizacji i opracowaniu budżetu lakierni wraz z optymalizacją kosztów projektowych dla działu Utrzymania Ruchu
Uczestnictwo w odbiorach etapowych i końcowych (weryfikacja dokumentacji odbiorczej, weryfikacja zgodności z zamówieniem) technologii i urządzeń procesowych
Stworzenie zespołu biura struktur i organizacji zakładu posiadającego kompetencje w zakresie: planowania i rozwoju niezbędnych struktur i procesów organizacyjnych dla sprawnego funkcjonowania zakładu, wdrażania i monitorowania wskaźników produkcyjnych, normowania czasu pracy, planowania produkcji, planowania niezbędnych zasobów do realizacji produkcji
Stworzenie i wdrożenie procesów i struktur organizacyjnych zakładu oraz poszczególnych jednostek produkcyjnych i działów wsparcia m.in. poprzez stworzenie struktur organizacyjnych z opisem stanowisk, uwzględniając m.in. odpowiedzialności, zadania, wymagane kompetencje, zmapowaniem i opisaniem wszystkich wymaganych procesów w zakresie poszczególnych działów celem uruchomienia i realizacji produkcji
Wdrożenie wewnętrznych regulacji zakładu w oparciu i z uwzględnieniem zewnętrznych wymogów prawnych, zasad z obszaru BHP oraz Kodeksu Pracy
Opracowanie, wdrażanie i monitorowanie głównych wskaźników efektywności zakładu (KPI) dla poszczególnych działów w zakresie optymalizacji procesów produkcyjnych i minimalizacji strat oraz wykonania budżetu
Stworzenie kompleksowego planu zatrudnienia z uwzględnieniem planów produkcyjnych. Alokacja i optymalizacja zasobów niezbędnych do realizacji produkcji. Normowanie czasu pracy
Ścisła współpracy z działem IT w celu wypracowanie niezbędnej struktury informatycznej zakładu z uwzględnieniem oprogramowania i niezbędnych zasobów do obsługi procesów w zakładzie (od strony procesów biznesowych). Zaprojektowanie zasad współpracy i komunikacji z pozostałymi działami firmy: Działem Jakości, BHP, HR, Zakupów i innych
Kupiec Materiałów Bezpośrednich: Body-In-White, Exterior lub Interior
Chorzowska 150, Katowice
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie procesów zakupowych w zakresie materiałów bezpośrednich w ramach zarządzanego portfolio w danej kategorii zakupowej
Opracowanie zapytań ofertowych, prowadzenie postępowań zakupowych, wybór dostawców zgodnie z założeniami procesu
Prowadzenie negocjacji, zawieranie umów, koordynowanie współpracy z dostawcami oraz nadzór nad realizacją umów w celu zabezpieczenia potrzeb zakupowych organizacji zgodnie ze standardami branży motoryzacyjnej
Zarządzanie relacjami z dostawcami, prowadzenie oceny dostawców oraz zapewnienie optymalnej, efektywnej współpracy
Analizowanie rynków, trendów cenowych, modeli kosztowych
Poszukiwanie możliwości optymalizacji kosztów komponentów i ich dostaw w ramach zarządzanego portfolio
Zapewnienie efektywnego i optymalnego z punktu widzenia zapewnienia wartości, terminowego i kompletnego procesu zakupów materiałów bezpośrednich, zgodnie z najlepszymi praktykami oraz obowiązującymi przepisami, normami i procedurami
Ścisła współpraca z zespołem odpowiedzialnym za Program, rozwój Produktu oraz Produkcję, w celu zapewnienia realizacji zadań oraz dostaw zgodnie z harmonogramu Projektu w fazie rozwoju przed SOP oraz na etapie produkcji seryjnej
Sprawowanie nadzoru nad procesami rozwoju projektu, uruchomienia produkcji i wdrażania zmian, koordynacja terminowości wykonywania zadań pomiędzy dostawcami a kluczowymi obszarami w Organizacji. Zarzadzanie ryzykiem
Budowanie stabilnych i efektywnych relacji z partnerami biznesowymi i dostawcami, ich ocena, dobór i rozwój we współpracy z kierownikami kategorii DIRECT. Dbałość o terminowość, ciągłe doskonalenie, poprawę jakości i efektywność kosztową w projekcie
Prowadzenie kluczowych negocjacji, we współpracy z kierownikami kategorii, z partnerami i dostawcami, rozwiązywanie bieżących problemów. Sprawowanie nadzoru nad realizacją kontraktów, szczególnie w fazie rozwoju projektu przed SOP, monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności/ kosztów
Zapewnienie ciągłości dostaw i ograniczenie ryzyka zerwania łańcucha dostaw lub utraty jego efektywności (podaż, jakość, koszty, dostępność itp.), szczególnie w fazie rozwoju projektu przed SOP oraz w trakcie wdrażania zmian
Wsparcie przy planowaniu, wdrażaniu i realizacji procesu rozwoju oraz zatwierdzenia komponentów (APQP, PPAP), zapewnienie wymaganego rump-up’u w produkcji seryjnej dostawców we współpracy z działem Inżynierii Jakości Dostawców (SQE). Koordynacja uruchomienia oprzyrządowania u dostawców
Wsparcie przy planowaniu, wdrażaniu i realizacji zadań zapewniających terminową realizację dostaw prototypów, części Off Tool oraz Off Tool Off Process we współpracy z działem Logistyki i Łańcucha Dostaw oraz Inżynierii Jakości Dostawców
Definiowanie Planu Sourcingowego zgodnie z harmonogramem projektu
Raportowanie statusu projektu w obszarze zakupów z wykorzystaniem narzędzi zarządzania projektem
Cooperation with internal stakeholders in developing contract templates, reviewing contracts, powers of attorney and other documents (also in English),
Preparing legal opinions in the area of the Company's operations,
Supporting various departments with legal advice,
Advising on compliance with legal provisions of the Company's internal normative acts, draft contracts, powers of attorney and other documents,
Preparing and reviewing draft resolutions of the Management Board, Supervisory Board and General Meeting,
Cooperation with external law firms, issuing orders and verifying reports,
Monitoring changes in national and European Union law
Analysis of markets for the IT purchasing category (including economic and financial), supply, price trends and searching for opportunities to reduce costs, as well as risk management to the extent necessary to prepare and achieve budget goals in the entrusted area of the IT purchasing category in various time horizons (1 -3-5-10 years),
Defining, designing, developing and implementing, and then implementing purchasing strategies for IT purchasing categories in order to increase EMP's competitive advantage on the market,
Effective budget management of IT purchasing categories as part of indirect purchasing,
Building stable and effective relationships with business partners and suppliers, their evaluation, selection and development. Attention to continuous improvement, quality improvement and cost effectiveness of the provided IT goods and services. Monitoring KPIs and maintaining up-to-date and complete supplier scorecards,
Supervising processes and purchasing procedures for the IT category in accordance with the Company's Purchasing Policy and other procedures in force in the Company
Implementation of the purchasing process for indirect purchases - in particular professional services,
Conducting purchasing procedures: sending requests for proposals, analyzing offers, selecting a supplier, negotiating and signing the contract, its implementation, performance control, continuous assessment of effectiveness, in justified cases renegotiation of conditions, termination of the contract,
Conducting negotiations and coordinating the company's long-term contacts with partners and suppliers,
Analysis of markets, price trends and searching for opportunities to reduce costs in the entrusted area of indirect purchases,
Cooperation with the team responsible for the project development and external suppliers to ensure timely delivery of auxiliary materials and services necessary for project implementation, process validation and car production,
Close cooperation with internal offices in the scope of purchasing processes,
Initiating and implementing optimization projects within the managed portfolio
Cooperation with internal stakeholders in developing contract templates, reviewing contracts, powers of attorney and other documents (also in English),
Preparing legal opinions in the area of the Company's operations,
Supporting various departments with legal advice
Advising on compliance with legal provisions of the Company's internal normative acts, draft contracts, powers of attorney and other documents,
Preparing and reviewing draft resolutions of the Management Board, Supervisory Board and General Meeting,
Cooperation with external law firms, issuing orders and verifying reports,
Monitoring changes in national and European Union law
Przedstawiciel ds. Bezpieczeństwa i Zgodności Wyrobu
Chorzowska 150, Katowice
Wygasła: 15.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa, jakości oraz zgodności z normami IATF oraz VDA a także z regulacjami prawnymi obowiązującymi w danym regionie,
Monitorowanie i wdrażanie aktualnych norm IATF, VDA oraz obowiązujących przepisów i zapewnienie zgodności procesów produkcyjnych,
Przeprowadzanie regularnych audytów i inspekcji w zakładzie produkcyjnym w celu zapewnienia zgodności z normami i przepisami prawnymi,
Identyfikowanie i analizowanie incydentów i zagrożeń jakościowych oraz opracowywanie strategii zarządzania ryzykiem,
Prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z procesami i działaniami związanymi z jakością, bezpieczeństwem i zgodnością wyrobu oraz raportowanie wyników Zarządowi,
Organizowanie szkoleń dla kadry zarządzającej, związanych z zasadami bezpieczeństwa, jakości oraz wytycznymi regulacji prawnych,
Utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami w celu monitorowania ich wymagań oraz współpraca z instytucjami regulacyjnymi w danym rejonie,
Aktywne uczestnictwo w doskonaleniu procesów produkcyjnych i implementacja innowacji zwiększających efektywność i jakość wyrobów,
Współpraca z zespołem projektowym przy wprowadzaniu nowych produktów z uwzględnieniem spełniania norm, wymogów jakościowych oraz przepisów prawnych
Przedstawiciel ds. Bezpieczeństwa i Zgodności Wyrobu
Aleje Jerozolimskie 81, Ochota, Warszawa
Wygasła: 15.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa, jakości oraz zgodności z normami IATF oraz VDA a także z regulacjami prawnymi obowiązującymi w danym regionie,
Monitorowanie i wdrażanie aktualnych norm IATF, VDA oraz obowiązujących przepisów i zapewnienie zgodności procesów produkcyjnych,
Przeprowadzanie regularnych audytów i inspekcji w zakładzie produkcyjnym w celu zapewnienia zgodności z normami i przepisami prawnymi,
Identyfikowanie i analizowanie incydentów i zagrożeń jakościowych oraz opracowywanie strategii zarządzania ryzykiem,
Prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z procesami i działaniami związanymi z jakością, bezpieczeństwem i zgodnością wyrobu oraz raportowanie wyników Zarządowi,
Organizowanie szkoleń dla kadry zarządzającej, związanych z zasadami bezpieczeństwa, jakości oraz wytycznymi regulacji prawnych,
Utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami w celu monitorowania ich wymagań oraz współpraca z instytucjami regulacyjnymi w danym rejonie,
Aktywne uczestnictwo w doskonaleniu procesów produkcyjnych i implementacja innowacji zwiększających efektywność i jakość wyrobów,
Współpraca z zespołem projektowym przy wprowadzaniu nowych produktów z uwzględnieniem spełniania norm, wymogów jakościowych oraz przepisów prawnych
Weryfikacja i nadzór podczas prac budowlanych nad Inwestorem Zastępczym, Generalnym Wykonawcą, dostawcami linii produkcyjnych w zakresie realizacji przez te podmioty obowiązków wynikających z przepisów BHP, planu BIOZ oraz wymagań wewnątrzzakładowych dotyczących bezpieczeństwa pracy
Udział we wdrożeniu systemów zarządzania ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001
Przeprowadzanie niezbędnych audytów wewnętrznych w zakresie bezpieczeństwa i ochrony środowiska
Współpraca z integratorem technicznym, inwestorem zastępczym, dostawcami linii w zakresie ustalenia layout-ów wydziałów produkcyjnych i wymagań związanych z bezpieczeństwem pracowników
Monitorowanie warunków pracy w obrębie zakładu oraz reagowanie w razie stwierdzenia naruszeń
Monitorowanie przepisów w zakresie BHP , a w przypadku zmian wprowadzanie niezbędnych działań w obrębie organizacji
Udział w opracowywaniu wymaganej dokumentacji związanej z BHP dla potrzeb spółki i nowobudowanego zakładu produkcyjnego
Prowadzenie szkoleń wstępnych z zakresu BHP oraz ochrony przeciwpożarowej dla pracowników zakładu
Planowanie i monitorowanie prac projektowych realizowanych w Spółce, w szczególności zapewniając nadzór nad:
osiąganiem celów określonych w fazie inicjacji poszczególnych projektów,
realizacją projektów zgodnie z wyznaczonym harmonogramem w Jira,
wykorzystaniem budżetu i jego późniejszym rozliczeniem,
poprawnym archiwizowaniem dokumentacji projektowej w SharePoint,
monitorowaniem interakcji między projektami w ramach Programu;
Monitorowanie bieżących działań projektowych, w tym klaryfikacja i gradacja priorytetów, identyfikacja potencjalnych ryzyk, omawianie zagadnień problematycznych oraz analiza efektów prac;
Realizacja wewnętrznych procesów budżetowania i rozliczania kosztów realizacji działań projektowych;
Zarządzanie komunikacją w wyznaczonych projektach, organizacja i prowadzenie spotkań oraz statusów z anglojęzycznymi partnerami zewnętrznymi. Zapewnienie pełnej dokumentacji po spotkaniowej zawierającej listę decyzji, zadań, odpowiedzialności i terminów, ustalonych w trakcie spotkania;
Prowadzenie dokumentacji okołoprojektowej;
Przygotowanie i kontrola cyklicznych raportów, zestawień, prezentacji statusowych w obszarze projektów;
Zarządzanie relacjami z partnerami, zewnętrznymi ekspertami oraz interesariuszami Spółki;
Nadzór nad aktualnością harmonogramów poszczególnych projektów w Jira;
Koordynacja harmonogramów pomiędzy projektami w celu zapewnienia spójności w całym Programie Izera;
Proaktywne proponowanie i rozwijanie nowych funkcjonalności w Jira mających na celu automatyzację pracy kierowników projektów czy raportowania;
Planowanie i monitorowanie prac projektowych realizowanych w Spółce, w szczególności zapewniając nadzór nad:
osiąganiem celów określonych w fazie inicjacji poszczególnych projektów,
realizacją projektów zgodnie z wyznaczonym harmonogramem w Jira,
wykorzystaniem budżetu i jego późniejszym rozliczeniem,
poprawnym archiwizowaniem dokumentacji projektowej w SharePoint,
monitorowaniem interakcji między projektami w ramach Programu,
Monitorowanie bieżących działań projektowych, w tym klaryfikacja i gradacja priorytetów, identyfikacja potencjalnych ryzyk, omawianie zagadnień problematycznych oraz analiza efektów prac;
Realizacja wewnętrznych procesów budżetowania i rozliczania kosztów realizacji działań projektowych;
Prowadzenie dokumentacji okołoprojektowej;
Przygotowanie i kontrola cyklicznych raportów, zestawień, prezentacji statusowych w obszarze projektów;
Zarządzanie komunikacją w wyznaczonych projektach, organizacja cyklicznych spotkań, statusów;
Zarządzanie relacjami z partnerami, zewnętrznymi ekspertami oraz interesariuszami Spółki;
Weryfikacja procesów wdrażanych w Spółce pod kątem standardów stosowanych w branży motoryzacyjnej. Współpraca z Analitykami biznesowymi
Wdrażanie i utrzymywanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania (IMS) obejmującego m.in. ISO 9001 (Jakość), ISO 14001 (Środowisko), ISO 45001 (BHP)
Planowanie i przeprowadzanie wewnętrznych i audytów IMS w celu weryfikacji i doskonalenia
Planowanie i przeprowadzanie certyfikacji i zewnętrznych audytów IMS
Monitorowanie bieżących działań projektowych, w tym klaryfikacja i gradacja priorytetów, identyfikacja potencjalnych ryzyk, omawianie zagadnień problematycznych oraz analiza efektów prac
Realizacja wewnętrznych procesów budżetowania i rozliczania kosztów realizacji działań projektowych
Prowadzenie dokumentacji okołoprojektowej
Przygotowanie i kontrola cyklicznych raportów, zestawień, prezentacji statusowych w obszarze projektów
Zarządzanie komunikacją w wyznaczonych projektach, organizacja cyklicznych spotkań, statusów
Zarządzanie relacjami z partnerami, zewnętrznymi ekspertami oraz interesariuszami Spółki
Odpowiedzialność za prowadzenie prac w ramach poszczególnych projektów, w tym alokacja zasobów, kontrola statusu, identyfikacja ryzyk i rozwiązywanie problemów we współpracy z właścicielami biznesowymi rozwiązań dla poszczególnych obszarów merytorycznych
Aktywny udział w pracach projektowych, nadzór merytoryczny oraz kontrola jakości przygotowywanych materiałów i ograniczanie ryzyka porażek
Monitorowanie prac projektowych prowadzonych przez Biuro IT związanych z wyborem, wdrażaniem i nadzorowanie działania systemów IT
Określanie i realizacja procesu budżetowania i rozliczania kosztów z ramienia IT
Przygotowanie wkładu merytorycznego do dokumentacji okołoprojektowej z ramienia IT
Zarządzanie relacjami z partnerami, zewnętrznymi ekspertami oraz interesariuszami Spółki w części odpowiadającej za IT w powierzonych projektach
Odpowiedzialność za prowadzenie prac w ramach poszczególnych projektów, w tym alokacja zasobów, kontrola statusu, identyfikacja ryzyk i rozwiązywanie problemów we współpracy z właścicielami biznesowymi rozwiązań dla poszczególnych obszarów merytorycznych
Aktywny udział w pracach projektowych, nadzór merytoryczny oraz kontrola jakości przygotowywanych materiałów i ograniczanie ryzyka porażek
Monitorowanie prac projektowych prowadzonych przez Biuro IT związanych z wyborem, wdrażaniem i nadzorowanie działania systemów IT
Określanie i realizacja procesu budżetowania i rozliczania kosztów z ramienia IT
Przygotowanie wkładu merytorycznego do dokumentacji okołoprojektowej z ramienia IT
Zarządzanie relacjami z partnerami, zewnętrznymi ekspertami oraz interesariuszami Spółki w części odpowiadającej za IT w powierzonych projektach
Terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie ze stosowanymi w Spółce standardami rachunkowości
Opracowywanie oraz aktualizacja polityki rachunkowości i planu kont, mapowanie procesów i przepływów księgowych
Prowadzenie przy współpracy biura rachunkowego pełnej księgowości Spółki, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad procesami księgowymi
Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych i celnych
Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu oraz instytucji zewnętrznych
Współpraca z audytorem Spółki oraz instytucjami zewnętrznymi (m.in. US, ZUS, GUS, NBP)
Tworzenie i optymalizacja wewnętrznych procedur oraz organizacji Spółki w zakresie księgowości
Zarządzanie wdrożeniem i utrzymaniem systemu księgowego Spółki
Wsparcie merytoryczne dla kadry managerskiej i współpracowników z innych działów w zakresie zagadnień księgowych, wspieranie zmian i projektów finansowych w organizacji
Monitorowanie wszystkich księgowo-podatkowych aspektów działalności firmy oraz zmian prawa podatkowego i finansowego, wdrażanie stosownych zmian
Zapewnienie zgodności procesów finansowych z wymogami kontroli wewnętrznej, wdrożenie standardów ICFR w organizacji
Terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie ze stosowanymi w Spółce standardami rachunkowości
Opracowywanie oraz aktualizacja polityki rachunkowości i planu kont, mapowanie procesów i przepływów księgowych
Prowadzenie przy współpracy biura rachunkowego pełnej księgowości Spółki, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad procesami księgowymi
Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych i celnych
Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu oraz instytucji zewnętrznych
Współpraca z audytorem Spółki oraz instytucjami zewnętrznymi (m.in. US, ZUS, GUS, NBP)
Tworzenie i optymalizacja wewnętrznych procedur oraz organizacji Spółki w zakresie księgowości
Zarządzanie wdrożeniem i utrzymaniem systemu księgowego Spółki
Wsparcie merytoryczne dla kadry managerskiej i współpracowników z innych działów w zakresie zagadnień księgowych, wspieranie zmian i projektów finansowych w organizacji
Monitorowanie wszystkich księgowo-podatkowych aspektów działalności firmy oraz zmian prawa podatkowego i finansowego, wdrażanie stosownych zmian
Zapewnienie zgodności procesów finansowych z wymogami kontroli wewnętrznej, wdrożenie standardów ICFR w organizacji
prowadzenie komunikacji wewnętrznej z wykorzystaniem narzędzi takich jak: newsletter dla pracowników, intranet, mailingi, komunikacja bezpośrednia, wydarzenia etc.;
redagowanie tekstów na potrzeby profili firmowych w kanałach social media, na stronę korporacyjną www oraz w ramach obszaru content marketing;
współpraca z innymi biurami w firmie, w tym w szczególności z biurem HR (współpraca przy organizacji spotkań pracowniczych oraz wyjazdów integracyjnych);
przygotowanie koncepcji i oraz realizacja formatów audio video na potrzeby komunikacji;
działania wspierające kulturę korporacyjną (materiały, konkursy, inne);
prowadzenie wybranych projektów związanych z komunikacją oraz CSR
Raportowanie zarządcze w zakresie procesów zakupowych i produkcyjnych
Planowania finansowe krótko- i długookresowe, sporządzanie budżetów, prognoz i analiz finansowych
Identyfikacja, pomiar i raportowanie ryzyka finansowego i kredytowego, ocena ryzyka finansowego dostawców
Formułowanie wniosków i rekomendacji dla potrzeb zarządczych na podstawie przeprowadzonych analiz
Wsparcie organizacji w procesie pozyskiwania finansowania działalności Spółki
Bieżąca współpraca z zewnętrznym dostawcą usług finansowo-księgowych w celu zapewnienia zgodności z przepisami prawa, polityką rachunkowości Spółki i przepisami podatkowymi w zakresie raportowania i sprawozdawczości finansowej
Bieżąca obsługa i monitorowanie zobowiązań wobec partnerów
Bieżący nadzór nad dyscypliną wydatkową Spółki
Weryfikacja, dekretowanie i kontrolowanie statusu faktur znajdujących się w procesie akceptacji, obsługa i uzgadnianie płatności, w tym zagranicznych
Weryfikacja i dekretowanie rozliczeń podróży służbowych krajowych i zagranicznych
Współpraca z firmami ubezpieczeniowymi w zakresie uzgodnień i kompletowania dokumentów niezbędnych do zawarcia polis, w szczególności w zakresie ubezpieczenia środków trwałych
Współpraca z innymi obszarami Spółki oraz zewnętrznymi instytucjami (bankami, firmami ubezpieczeniowymi, audytorami, inwestorami, doradcami podatkowymi oraz biurem rachunkowym)
Współpraca z podmiotem zewnętrznym realizującym usługi finansowo-księgowe dla Spółki
Wsparcie przy nadzorze nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowo-księgowych, w tym rozliczeniami projektów i terminowym przekazywaniem dokumentów źródłowych do zewnętrznego dostawcy usług finansowo-księgowych
Kontrolowanie i rejestrowanie dokumentów OT i LT
Współpraca w przygotowywaniu budżetów Spółki
Przygotowywanie raportów i sprawozdań dla interesariuszy
Udział w tworzeniu procesów, procedur i środowiska finansowo-księgowego w organizacji
zarządzanie procesami zakupowymi zgodnie z polityką zakupową firmy, w tym optymalizacją procesów zakupowych,
opracowanie, wdrożenie i aktualizacja strategii zakupowych w ramach zarządzanego portfolio (w obszarze naszego zainteresowania jest wiele kategorii zakupowych),
analiza rynków, trendów cenowych, poszukiwanie możliwości optymalizacji kosztów komponentów i ich dostaw w ramach zarządzanego portfolio komponentów,
opracowanie zapytań ofertowych w zakresie zarządzanego portfolio, prowadzenie postępowań zakupowych, wybór dostawców zgodnie z założeniami procesu,
prowadzenie negocjacji, zawieranie umów, koordynowanie współpracy z dostawcami oraz nadzór nad realizacją umów w celu zabezpieczenia potrzeb zakupowych organizacji zgodnie ze standardami branży motoryzacyjnej,
zarządzanie relacjami z dostawcami, prowadzenie oceny dostawców w celu zapewnienia przewagi konkurencyjnej EMP poprzez zapewnienie współpracy z najlepszymi dostawcami,
optymalizacja procesów w celu budowania efektywności organizacji zakupowej Spółki
Przygotowywanie i kontrola dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz prowadzenie akt osobowych we współpracy z firmą outsoursingową
Koordynacja komunikacji i przepływu dokumentacji kadrowo-płacowej pomiędzy pracownikami a firmą outsourcingową
Wsparcie przy prowadzeniu spraw kadrowo-płacowych, sporządzaniu listy płac, deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUS
Obsługa systemu benefitów, PPK i systemu premiowego (obsługa administracyjna systemu zarządzania przez cele), kalkulacja i monitoring KPI
Tworzenie i analiza bieżących raportów i zestawień
Udział w projektach tworzenia regulacji wewnętrznych z obszaru HR oraz nadzór nad realizacją wybranych procedur (t.j. BHP, Covid)
Młodszy prawnik / Młodszy specjalista ds. prawnych
Aleje Jerozolimskie 81, Warszawa
Wygasła: 22.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Prowadzenie rejestrów umów i pełnomocnictw oraz wsparcie dla biznesu w zakresie udzielania informacji dotyczących zawartych umów NDA i udzielonych pełnomocnictw
Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki przy opracowywaniu projektów umów NDA, pełnomocnictw i innych oświadczeń woli
Koordynowanie czynności administracyjnych związanych ze współpracą z kancelariami zewnętrznymi