Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (268)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 268 )
Inżynier Utrzymania Ruchu
Marywilska 34, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 02.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
optymalizacja efektywności istniejących procesów produkcyjnych - używanie narzędzi Lean i TPM, wspieranie aktywności SMED i KAIZEN,
tworzenie, wdrażanie i ciągłe doskonalenie procesów, instrukcji i procedur w zakresie utrzymania maszyn, narzędzi i urządzeń,
udział i wsparcie w projektach inwestycyjnych oraz poprawiających wydajność maszyn i linii – zakup, wdrażanie i uruchamianie nowych maszyn i urządzeń, procesów i produkcji seryjnej,
bieżące rozwiązywanie problemów produkcyjnych i technologicznych
nadzór, przygotowanie i aktualizacja niezbędnej dokumentacji inżynieryjnej / technologicznej
nadzór nad parkiem maszynowym,
nadzór nad częściami zamiennymi,
kontakty i współpraca z firmami zewnętrznymi krajowymi i zagranicznymi (również w języku angielskim) - definiowanie i zamawianie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do maszyn, narzędzi i urządzeń,
codzienna współpraca z Kierownikiem i Liderami Produkcji
zarządzanie zmianą produkcyjną w zakładzie produkcyjnym w branży tytoniowej, ok. 15-20 pracowników / na zmianie, a w szczególności:
organizowanie pracy pracowników produkcyjnych, tworzenie grafiku pracy i rozliczanie ich czasu pracy
zarządzanie i doskonalenie pracy zespołu pracowników produkcyjnych
przeprowadzanie szkoleń personelu oraz wdrażanie nowych pracowników
rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych i wspieranie zespołu w codziennych zadaniach
realizacja planów produkcyjnych z zapewnieniem przestrzegania zasad BHP, norm jakościowych, terminowości, efektywności oraz obowiązujących w firmie procedur, instrukcji i standardów,
egzekwowanie realizacji norm produkcyjnych (KPI)
nadzór nad maszynami i urządzeniami obsługiwanymi przez pracowników produkcji
prowadzenie dokumentacji, raportowanie i analiza wyników produkcyjnych i kluczowych wskaźników wydajności (monitorowanie wydajności linii, strat surowcowych itp.)
nadzór nad matrycą kompetencji
inicjowanie i wdrażanie działań optymalizacyjnych procesów produkcyjnych
współpraca z innymi działami w celu zapewnienia płynności procesu produkcyjnego
rutynowa kontrola jakości wyrobu gotowego: ocena wizualna, sprawdzenie nadruku, wagi opakowania, poprawności etykiet i innych materiałów produkcyjnych w ramach danego zlecenia,
prowadzenie dokumentacji związanej z kontrolą jakości,
archiwizacja próbek procesowych,
zgłaszanie materiałów niezgodnych do reklamacji,
kontrola pod względem poprawności rozliczania znaków akcyzowych dedykowanych do danego zlecenia,
współpraca z Operatorami, Brygadzistami oraz innymi działami : Laboratorium, Dział utrzymania ruchu
prowadzenie wybranych procesów rekrutacyjnych (70% czasu pracy) na różne stanowiska – publikacja ogłoszeń, umawianie spotkań, spotkania z kandydatami, przygotowanie rekomendacji kandydatów, aktywny udział w procesach on-boardingu pracowników
administracyjny nadzór nad pakietami socjalnymi dla pracowników - pakiety medyczne, NNW, MultiSport (rejestracja, wyrejestrowanie, przesyłanie raportów)
wsparcie administracyjne działu Personalnego - kompletowanie dokumentów w celu zatrudnienia nowego pracownika, przeszeregowań pracowniczych, udzielanie odpowiedzi na zapytania pracownicze
zapewnienie terminowości i właściwego obiegu dokumentów w zakresie szkoleń BHP (współpraca ze Specjalistą ds. BHP) oraz badań medycy pracy (wypisywanie skierowań)
zapewnienie sprawnego obiegu dokumentu między pracodawcą, oddziałami firmy a zewnętrzną firma księgową
rutynowa kontrola jakości wyrobu gotowego: ocena wizualna, sprawdzenie nadruku, wagi opakowania, poprawności etykiet i innych materiałów produkcyjnych w ramach danego zlecenia,
prowadzenie dokumentacji związanej z kontrolą jakości,
archiwizacja próbek procesowych,
zgłaszanie materiałów niezgodnych do reklamacji,
kontrola pod względem poprawności rozliczania znaków akcyzowych dedykowanych do danego zlecenia,
współpraca z Operatorami, Brygadzistami oraz innymi działami : Laboratorium, Dział utrzymania ruchu
Organizowanie i koordynacja pracy działu administracyjnego w obszarach floty samochodowej, dostawców usług oraz Recepcji firmy tj
zarządzanie flotą samochodową (współkreowanie polityki floty samochodów służbowych, analizowanie, kontrolowanie i przewidywanie kosztów dot. floty samochodowej, optymalizacja kosztów i procesów, egzekwowanie zasad użytkowania samochodów zgodnie z polityką firmy, rozliczenia km – GPS, doradztwo w zakresie konfiguracji i zakup nowych samochodów dla Pracowników),
współpraca z zewnętrznymi partnerami: dostawcy usług, najemcy, serwis sprzątający, firmy ubezpieczeniowe, dostawcy sprzętu IT, telefonicznego,
analizowanie rynku, poszukiwanie i wybór najlepszych dostawców dla Spółki,
negocjowanie cen zakupów i warunków dostaw dla zleconych zakupów (auta służbowe, sprzęt IT, ubezpieczenia),
optymalizacja procesów, podejmowanie inicjatyw mających na celu usprawnienia w zarządzanych obszarach,
współpraca z pozostałymi działami w Spółce zaangażowanymi w dany proces,
tworzenie raportów zgodnie z biznesowymi potrzebami Spółki
Pracownik biurowy – Asystent/ka ds. administracji produkcji
Marywilska 34, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 15.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Asystent/tka ds. administracji produkcji będzie odpowiedzialny/a za prawidłową zawartość, obieg i archiwizację dokumentacji towarzyszącej procesowi produkcji tj.:
generowanie zleceń produkcyjnych, na podstawie harmonogramu produkcji
dodawanie do systemu dokumentów ZLM, RW, PW, przesunięć międzymagazynowych
tworzenie raportów zużycia banderol
wprowadzanie faktur zakupowych
zgłaszanie i weryfikację niezgodności
uzupełnianie składu nowych wyrobów w systemie
współpracę z pozostałymi działami odpowiedzialnymi za proces produkcji
wprowadzenie przelewów do banku (zaczytywanie danych w systemie Saldeo Smart), wprowadzanie faktur pro-forma do banku
rozliczanie wyciągów bankowych (praca z bankowością elektroniczną) i ich integracja z systemem magazynowo - sprzedażowym Wapro Mag
rejestrowanie dokumentów kosztowych wraz z całym procesem akceptacji kosztu (nadzorowanie obiegu dokumentów)
monitorowanie i realizacja płatności bankowych - współpraca i bieżący kontakt z zewnętrzną firmą księgową (przygotowanie dokumentów do zamknięcia miesiąca, przygotowywanie rejestrów ze stanów magazynowych z różnych wewnętrznych magazynów)
zarządzanie kasą gotówkową (nieliczne wydania i przyjęcia) - wystawianie not korygujących
Specjalista/-tka ds. administracyjnych (obrót wyrobami akcyzowymi)
św. Jacka Odrowąża 15, Targówek, Warszawa
Wygasła: 14.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
sporządzanie dokumentacji magazynowo - administracyjnej w obrocie towarami akcyzowymi oraz znakami akcyzy, niezbędnej przy współpracy z Urzędem Skarbowym
bezbłędne uzupełnianie danych w programie dedykowanym do obsługi towarów akcyzowych (system Oscar)
weryfikacja integralności i jakości danych pomiędzy systemami wewnątrzfirmowymi – uzgadnianie wartości, sporządzanie raportów zgodnie z zapotrzebowaniem i zlecanie przelewów bankowych dotyczących zobowiązań akcyzowych
współpraca z Magazynem, Produkcją oraz innymi działami firmy
Młodszy Specjalista/-tka ds. administracyjnych (obrót wyrobami akcyzowymi)
św. Jacka Odrowąża 15, Targówek, Warszawa
Wygasła: 08.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
sporządzanie dokumentacji magazynowo - administracyjnej w obrocie towarami akcyzowymi oraz znakami akcyzy, niezbędnej przy współpracy z Urzędem Skarbowym
bezbłędne uzupełnianie danych w programie dedykowanym do obsługi towarów akcyzowych
weryfikacja integralności i jakości danych pomiędzy systemami wewnątrzfirmowymi – uzgadnianie wartości, sporządzanie raportów zgodnie z zapotrzebowaniem i zlecanie przelewów bankowych dotyczących zobowiązań akcyzowych
współpraca z Magazynem oraz innymi działami firmy
zainteresowanie artykułami tytoniowymi, wcześniejsze doświadczenie w przygotowywaniu wszelkiego rodzaju raportów i zestawień będą dodatkowymi atutami
planowanie i prowadzenie wybranych procesów rekrutacyjnych: samodzielne redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń na portalach rekrutacyjnych, wstępna selekcja CV, przeprowadzanie rozmów telefonicznych z potencjalnymi kandydatami, aranżowanie i prowadzenie spotkań rekrutacyjnych, przygotowywanie rekomendacji kandydatów do kadry menadżerskiej
formalności kadrowe: organizacja dokumentacji związanej z zawarciem/ zakończeniem stosunków pracy umów o pracę
onboarding: organizowanie procesu przyjęcia nowego pracownika do pracy
planowanie i prowadzenie wybranych procesów rekrutacyjnych: samodzielne redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń na portalach rekrutacyjnych, wstępna selekcja CV, przeprowadzanie rozmów telefonicznych z potencjalnymi kandydatami, aranżowanie i prowadzenie spotkań rekrutacyjnych, przygotowywanie rekomendacji kandydatów do kadry menadżerskiej
formalności kadrowe: organizacja dokumentacji związanej z zawarciem/ zakończeniem stosunków pracy umów o pracę
onboarding: organizowanie procesu przyjęcia nowego pracownika do pracy
Organizowanie i zarządzanie pracą działu Administracyjnego w obszarach floty samochodowej, dostawców usług oraz Recepcji firmy, w szczególności:
zarządzanie flotą samochodową (współkreowanie polityki floty samochodów służbowych, analizowanie, kontrolowanie i przewidywanie kosztów dot. floty samochodowej, optymalizacja kosztów i procesów, egzekwowanie zasad użytkowania samochodów zgodnie z polityką firmy, rozliczenia km – GPS, doradztwo w zakresie konfiguracji i zakup nowych samochodów dla Pracowników)
współpraca z zewnętrznymi partnerami: dostawcy usług, najemcy, serwis sprzątający, firmy ubezpieczeniowe, dostawcy sprzętu IT, telefonicznego,
analizowanie rynku, poszukiwanie i wybór najlepszych dostawców dla Spółki,
negocjowanie cen zakupów i warunków dostaw dla zleconych zakupów (auta służbowe, sprzęt IT ubezpieczenia),
optymalizacja procesów, podejmowanie inicjatyw mających na celu usprawnienia w zarządzanych obszarach,
współpraca z pozostałymi działami w Spółce zaangażowanymi w dany proces,
tworzenie raportów zgodnie z biznesowymi potrzebami Spółki
planowanie i prowadzenie wybranych procesów rekrutacyjnych: samodzielne redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń na portalach rekrutacyjnych, wstępna selekcja CV, przeprowadzanie rozmów telefonicznych z potencjalnymi kandydatami, aranżowanie i prowadzenie spotkań rekrutacyjnych, przygotowywanie rekomendacji kandydatów do kadry menadżerskiej
formalności kadrowe: organizacja dokumentacji związanej z zawarciem/ zakończeniem stosunków pracy umów o pracę
onboarding: organizowanie procesu przyjęcia nowego pracownika do pracy
Młodszy Specjalista/-tka ds. administracyjnych (obrót wyrobami akcyzowymi)
św. Jacka Odrowąża 15, Targówek, Warszawa
Wygasła: 07.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
sporządzanie dokumentacji magazynowo - administracyjnej w obrocie towarami akcyzowymi oraz znakami akcyzy, niezbędnej przy współpracy z Urzędem Skarbowym
bezbłędne uzupełnianie danych w programie dedykowanym do obsługi towarów akcyzowych
weryfikacja integralności i jakości danych pomiędzy systemami wewnątrzfirmowymi – uzgadnianie wartości, sporządzanie raportów zgodnie z zapotrzebowaniem i zlecanie przelewów bankowych dotyczących zobowiązań akcyzowych
współpraca z Magazynem oraz innymi działami firmy
zainteresowanie artykułami tytoniowymi, wcześniejsze doświadczenie w przygotowywaniu wszelkiego rodzaju raportów i zestawień będą dodatkowymi atutami
Bieżąca analiza potrzeb, planowanie i realizacja zapotrzebowania firmy w zakresie parku flotowego,
Współpraca z Dostawcami usług leasingowych, wspierających flotę samochodową, zgodnie z umowami oraz wewnętrznymi procedurami firmy,
Obsługa i wsparcie klientów wewnętrznych - bieżące rozwiązywanie problemów związanych z obsługą floty - umawianie, autoryzacja napraw, informowanie o zbliżających się przeglądach, kończących się polisach ubezpieczeniowych, okresowej wymianie opon, likwidacja szkód powstałych w pojazdach,
Koordynowanie procesu odbioru i zdań aut, napraw i serwisu pojazdów służbowych,
Udział w procesie likwidacji szkód,
Współpraca i kontakt z właściwymi Urzędami, w szczególności organami administracji, Policją, prokuraturą,
Optymalizacja - poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań optymalizacyjnych w ramach zarządzania flotą samochodową, bieżąca weryfikacja rynku (koszty, proces, narzędzia wspierające obsługę floty),
Aktywny udział w pozyskiwaniu ofert dotyczących ubezpieczenia, kart paliwowych itp., w tym przygotowywanie niezbędnych dokumentów formalnych do zapytania ofertowego,
Aktywny udział w procesach zakupowych, pozyskiwanie ofert zakupu aut, kart paliwowych, ubezpieczenia na potrzeby utrzymania floty,
Rozliczanie kosztów związanych z flotą, np. leasing, serwisy, karty paliwowe, myjnie, parkingi,
Tworzenie raportów dotyczących odchyleń oraz rozliczanie z użytkownikami pojazdów,
Raportowanie - bieżące utrzymanie i analiza bazy danych, sporządzanie okresowych zestawień, ewidencji, rozliczeń, kalkulacji i raportów,
Współpraca z innymi działami firmy,
Inne czynności administracyjne zlecone przez przełożonego (w trybie zastępstw - np. sporadyczne wykonywanie przelewów zagranicznych itp.)
kreowanie i implementacja strategii działań trade marketingowych dopasowanych do planów sprzedażowych,
planowanie i egzekucja realizacji kalendarza wydarzeń i aktywności dla marek, produktów i Klientów (promocje B2B i B2C), we współpracy z działem sprzedaży i marketingu
tworzenie i efektywne zarządzanie budżetem trade marketingowym
regularny monitoring i analizowanie rynku, działań konkurencji, trendów rynkowych – aby pro-aktywnie identyfikować szanse i potrzeby Klientów
regularne analizowanie działań trade marketingowych i promocyjnych oraz ich skuteczności przy szczególnym uwzględnieniu efektywności u klientów - realizacja celów oraz efektywności kosztowej
planowanie, koordynacja produkcji oraz dystrybucji materiałów i narzędzi wspierających sprzedaż
planowanie i koordynowanie wdrażania działań związanych ze wsparciem sprzedaży na poziomie detalicznym i hurtowym dla tradycyjnego i nowoczesnego kanału dystrybucji
dopasowanie narzędzi trade marketingowych do specyfiki poszczególnych klientów oraz produktów
współpraca z zewnętrznymi dostawcami (agencje reklamowe, drukarnie itp.)
analiza rynku w celu poszukiwania nowych rozwiązań produktowych oraz identyfikacji aktualnych trendów wśród użytkowników
opracowywanie nowych produktów, tworzenie prototypów, udział w ich testowaniu, proponowanie innowacyjnych rozwiązań mogących zainteresować potencjalnych konsumentów
wykonywanie testów starzeniowych, stabilności, kompatybilności z opakowaniem nowych produktów
ulepszanie produktów obecnych poprzez modyfikację receptur, kalkulację oraz optymalizację kosztów wytworzenia
wdrażanie nowych receptur oraz produktów do produkcji seryjnej
ulepszanie i optymalizowanie technologii pod kątem czasu wykonywania czynności oraz ich kosztów
nadzór nad jakością produktów oraz realizacja działań mających doprowadzić do ich ulepszenia
wyciąganie wniosków, rekomendacje rozwoju asortymentu
kontrola i nadzór nad kosztami zakupu surowców, przygotowywanie kalkulacji dla nowych produktów, poszukiwanie nowych dostawców surowców oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi
poszukiwanie nowego wyposażenia laboratorium, utrzymywanie relacji z obecnymi dostawcami aparatury oraz laboratoriami zewnętrznymi
śledzenie zagadnień z zakresu legislacji dotyczącej produktów, monitorowanie zmian regulacyjnych
inicjowanie zmian i ulepszeń w zakresie zajmowanego stanowiska
analiza rynku w celu poszukiwania nowych rozwiązań produktowych oraz identyfikacji aktualnych trendów wśród użytkowników
opracowywanie nowych produktów, tworzenie prototypów, udział w ich testowaniu, proponowanie innowacyjnych rozwiązań mogących zainteresować potencjalnych konsumentów
wykonywanie testów starzeniowych, stabilności, kompatybilności z opakowaniem nowych produktów
ulepszanie produktów obecnych poprzez modyfikację receptur, kalkulację oraz optymalizację kosztów wytworzenia
wdrażanie nowych receptur oraz produktów do produkcji seryjnej
ulepszanie i optymalizowanie technologii pod kątem czasu wykonywania czynności oraz ich kosztów
nadzór nad jakością produktów oraz realizacja działań mających doprowadzić do ich ulepszenia
wyciąganie wniosków, rekomendacje rozwoju asortymentu
kontrola i nadzór nad kosztami zakupu surowców, przygotowywanie kalkulacji dla nowych produktów, poszukiwanie nowych dostawców surowców oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi
poszukiwanie nowego wyposażenia laboratorium, utrzymywanie relacji z obecnymi dostawcami aparatury oraz laboratoriami zewnętrznymi
śledzenie zagadnień z zakresu legislacji dotyczącej produktów, monitorowanie zmian regulacyjnych
inicjowanie zmian i ulepszeń w zakresie zajmowanego stanowiska
-sprawna realizacja procesu sprzedaży: wystawianie faktur (80% czasu pracy) - ścisła współpraca z terenowymi siłami sprzedaży (10% czasu pracy) -profesjonalna telefoniczna obsługa klienta i udzielanie informacji handlowych: nie jest to sprzedaż telefoniczna ( 10% czasu pracy) Dodatkowo: - sporządzanie raportów sprzedażowych w programie Excel - budowanie dobrych relacji z klientem - reprezentowanie oraz kreowanie pozytywnego wizerunku firmy - bieżąca współpraca z pozostałymi działami w firmie w zakresie realizacji zamówień Klientów
analiza rynku w celu poszukiwania nowych rozwiązań produktowych oraz identyfikacji aktualnych trendów wśród użytkowników
opracowywanie nowych produktów, tworzenie prototypów, udział w ich testowaniu, proponowanie innowacyjnych rozwiązań mogących zainteresować potencjalnych konsumentów
wykonywanie testów starzeniowych, stabilności, kompatybilności z opakowaniem nowych produktów
ulepszanie produktów obecnych poprzez modyfikację receptur, kalkulację oraz optymalizację kosztów wytworzenia
wdrażanie nowych receptur oraz produktów do produkcji seryjnej
ulepszanie i optymalizowanie technologii pod kątem czasu wykonywania czynności oraz ich kosztów
nadzór nad jakością produktów oraz realizacja działań mających doprowadzić do ich ulepszenia
wyciąganie wniosków, rekomendacje rozwoju asortymentu
kontrola i nadzór nad kosztami zakupu surowców, przygotowywanie kalkulacji dla nowych produktów, poszukiwanie nowych dostawców surowców oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi
poszukiwanie nowego wyposażenia laboratorium, utrzymywanie relacji z obecnymi dostawcami aparatury oraz laboratoriami zewnętrznymi
śledzenie zagadnień z zakresu legislacji dotyczącej produktów, monitorowanie zmian regulacyjnych
inicjowanie zmian i ulepszeń w zakresie zajmowanego stanowiska