Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (73)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 73 )
Specjalista ds. administracyjnych
Wrocław
Wygasła: 27.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zarządzanie obiegiem dokumentów księgowych wewnątrz firmy oraz przekazywanie ich do biura rachunkowego, rozliczanie płatności za usługi, oraz monitoring płatności
tworzenie i wysyłanie zleceń do klientów, monitorowanie terminowości ich odesłania, archiwizacja dokumentów
wsparcie administracyjne pracowników w kwestii organizacji: podróży służbowych, stanowiska pracy, spotkań z klientami, spotkań integracyjno-szkoleniowych, czy projektów o charakterze społecznym
zarządzanie i organizacja sprawami kadrowymi pracowników tj.: przygotowanie i pozyskiwanie dokumentów przy zatrudnieniu pracownika, prowadzenie ewidencji urlopów kontakt z biurem rachunkowym w tym zakresie
stały kontakt z zarządcą budynku, dostawcami, w tym dostawcą usług IT we wszystkich kwestiach związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura
zarządzanie benefitami w firmie w zakresie: umowy, rozliczania kontraktu, zgłaszania przystąpień i odejść pracowników, ewidencji kosztów
prowadzenie ewidencji i zarządzanie sprzętem komputerowym
badanie potencjału rynkowego i pozyskiwanie wartościowych kontaktów, które przełożą się na rozwój firmy przy wykorzystaniu kanałów online i offline (targi, konferencje lub inne wydarzenia branżowe, spotkania, telefoniczne, mailowe inicjowanie kontaktu oraz poszukiwanie nowych sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów)
stały kontakt zarówno z istniejącymi, jak i nowymi klientami firmy w celu budowania relacji, weryfikacji potrzeb i prowadzenia działań sprzedażowych
praca w zespole i z zespołem - aktywny udział w całym procesie sprzedaży i realizacji zlecenia: stały kontakt z klientem od początku do końca realizacji zlecenia, przygotowanie oferty, negocjowanie warunków, wsparcie klienta w przygotowaniu briefu i debriefu, współpraca z działami realizacji,
badanie potencjału rynkowego i pozyskiwanie wartościowych kontaktów, które przełożą się na rozwój firmy przy wykorzystaniu kanałów online i offline (targi, konferencje lub inne wydarzenia branżowe, spotkania, telefoniczne, mailowe inicjowanie kontaktu oraz poszukiwanie nowych sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów)
stały kontakt zarówno z istniejącymi, jak i nowymi klientami firmy w celu budowania relacji, weryfikacji potrzeb i prowadzenia działań sprzedażowych
praca w zespole i z zespołem - aktywny udział w całym procesie sprzedaży i realizacji zlecenia: stały kontakt z klientem od początku do końca realizacji zlecenia, przygotowanie oferty, negocjowanie warunków, wsparcie klienta w przygotowaniu briefu i debriefu, współpraca z działami realizacji,
badanie potencjału rynkowego i pozyskiwanie wartościowych kontaktów, które przełożą się na rozwój firmy przy wykorzystaniu kanałów online i offline (targi, konferencje lub inne wydarzenia branżowe, spotkania, telefoniczne, mailowe inicjowanie kontaktu oraz poszukiwanie nowych sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów)
stały kontakt zarówno z istniejącymi, jak i nowymi klientami firmy w celu budowania relacji, weryfikacji potrzeb i prowadzenia działań sprzedażowych
praca w zespole i z zespołem - aktywny udział w całym procesie sprzedaży i realizacji zlecenia: stały kontakt z klientem od początku do końca realizacji zlecenia, przygotowanie oferty, negocjowanie warunków, wsparcie klienta w przygotowaniu briefu i debriefu, współpraca z działami realizacji,
badanie potencjału rynkowego i pozyskiwanie wartościowych kontaktów, które przełożą się na rozwój firmy przy wykorzystaniu kanałów online i offline (targi, konferencje lub inne wydarzenia branżowe, spotkania, telefoniczne, mailowe inicjowanie kontaktu oraz poszukiwanie nowych sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów)
stały kontakt zarówno z istniejącymi, jak i nowymi klientami firmy w celu budowania relacji, weryfikacji potrzeb i prowadzenia działań sprzedażowych
praca w zespole i z zespołem - aktywny udział w całym procesie sprzedaży i realizacji zlecenia: stały kontakt z klientem od początku do końca realizacji zlecenia, przygotowanie oferty, negocjowanie warunków, wsparcie klienta w przygotowaniu briefu i debriefu, współpraca z działami realizacji,
badanie potencjału rynkowego i pozyskiwanie wartościowych kontaktów, które przełożą się na rozwój firmy przy wykorzystaniu kanałów online i offline (targi, konferencje lub inne wydarzenia branżowe, spotkania, telefoniczne, mailowe inicjowanie kontaktu oraz poszukiwanie nowych sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów)
stały kontakt zarówno z istniejącymi, jak i nowymi klientami firmy w celu budowania relacji, weryfikacji potrzeb i prowadzenia działań sprzedażowych
praca w zespole i z zespołem - aktywny udział w całym procesie sprzedaży i realizacji zlecenia: stały kontakt z klientem od początku do końca realizacji zlecenia, przygotowanie oferty, negocjowanie warunków, wsparcie klienta w przygotowaniu briefu i debriefu, współpraca z działami realizacji,
badanie potencjału rynkowego i pozyskiwanie wartościowych kontaktów, które przełożą się na rozwój firmy przy wykorzystaniu kanałów online i offline (targi, konferencje lub inne wydarzenia branżowe, spotkania, telefoniczne, mailowe inicjowanie kontaktu oraz poszukiwanie nowych sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów)
stały kontakt zarówno z istniejącymi, jak i nowymi klientami firmy w celu budowania relacji, weryfikacji potrzeb i prowadzenia działań sprzedażowych
praca w zespole i z zespołem - aktywny udział w całym procesie sprzedaży i realizacji zlecenia: stały kontakt z klientem od początku do końca realizacji zlecenia, przygotowanie oferty, negocjowanie warunków, wsparcie klienta w przygotowaniu briefu i debriefu, współpraca z działami realizacji,
badanie potencjału rynkowego i pozyskiwanie wartościowych kontaktów, które przełożą się na rozwój firmy przy wykorzystaniu kanałów online i offline (targi, konferencje lub inne wydarzenia branżowe, spotkania, telefoniczne, mailowe inicjowanie kontaktu oraz poszukiwanie nowych sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów)
stały kontakt zarówno z istniejącymi, jak i nowymi klientami firmy w celu budowania relacji, weryfikacji potrzeb i prowadzenia działań sprzedażowych
praca w zespole i z zespołem - aktywny udział w całym procesie sprzedaży i realizacji zlecenia: stały kontakt z klientem od początku do końca realizacji zlecenia, przygotowanie oferty, negocjowanie warunków, wsparcie klienta w przygotowaniu briefu i debriefu, współpraca z działami realizacji,
badanie potencjału rynkowego i pozyskiwanie wartościowych kontaktów, które przełożą się na rozwój firmy przy wykorzystaniu kanałów online i offline (targi, konferencje lub inne wydarzenia branżowe, spotkania, telefoniczne, mailowe inicjowanie kontaktu oraz poszukiwanie nowych sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów)
stały kontakt zarówno z istniejącymi, jak i nowymi klientami firmy w celu budowania relacji, weryfikacji potrzeb i prowadzenia działań sprzedażowych
praca w zespole i z zespołem - aktywny udział w całym procesie sprzedaży i realizacji zlecenia: stały kontakt z klientem od początku do końca realizacji zlecenia, przygotowanie oferty, negocjowanie warunków, wsparcie klienta w przygotowaniu briefu i debriefu, współpraca z działami realizacji,
badanie potencjału rynkowego i pozyskiwanie wartościowych kontaktów, które przełożą się na rozwój firmy przy wykorzystaniu kanałów online i offline (targi, konferencje lub inne wydarzenia branżowe, spotkania, telefoniczne, mailowe inicjowanie kontaktu oraz poszukiwanie nowych sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów)
stały kontakt zarówno z istniejącymi, jak i nowymi klientami firmy w celu budowania relacji, weryfikacji potrzeb i prowadzenia działań sprzedażowych
praca w zespole i z zespołem - aktywny udział w całym procesie sprzedaży i realizacji zlecenia: stały kontakt z klientem od początku do końca realizacji zlecenia, przygotowanie oferty, negocjowanie warunków, wsparcie klienta w przygotowaniu briefu i debriefu, współpraca z działami realizacji,
badanie potencjału rynkowego i pozyskiwanie wartościowych kontaktów, które przełożą się na rozwój firmy przy wykorzystaniu kanałów online i offline (targi, konferencje lub inne wydarzenia branżowe, spotkania, telefoniczne, mailowe inicjowanie kontaktu oraz poszukiwanie nowych sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów)
stały kontakt zarówno z istniejącymi, jak i nowymi klientami firmy w celu budowania relacji, weryfikacji potrzeb i prowadzenia działań sprzedażowych
praca w zespole i z zespołem - aktywny udział w całym procesie sprzedaży i realizacji zlecenia: stały kontakt z klientem od początku do końca realizacji zlecenia, przygotowanie oferty, negocjowanie warunków, wsparcie klienta w przygotowaniu briefu i debriefu, współpraca z działami realizacji,
badanie potencjału rynkowego i pozyskiwanie wartościowych kontaktów, które przełożą się na rozwój firmy przy wykorzystaniu kanałów online i offline (targi, konferencje lub inne wydarzenia branżowe, spotkania, telefoniczne i mailowe inicjowanie kontaktu oraz poszukiwanie nowych sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów)
stały kontakt zarówno z istniejącymi, jak i nowymi klientami firmy w celu budowania relacji, weryfikacji potrzeb i prowadzenia działań sprzedażowych
praca w zespole i z zespołem - aktywny udział w całym procesie sprzedaży i realizacji zlecenia: kontakt z klientem i przygotowanie oferty, negocjowanie warunków, wsparcie klienta w przygotowaniu briefu i debriefu, współpraca z działami realizacji, wsparcie klienta we wszystkich jego etapach
badanie potencjału rynkowego i pozyskiwanie wartościowych kontaktów, które przełożą się na rozwój firmy przy wykorzystaniu kanałów online i offline (targi, konferencje lub inne wydarzenia branżowe, spotkania, telefoniczne i mailowe inicjowanie kontaktu oraz poszukiwanie nowych sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów)
stały kontakt zarówno z istniejącymi, jak i nowymi klientami firmy w celu budowania relacji, weryfikacji potrzeb i prowadzenia działań sprzedażowych
praca w zespole i z zespołem - aktywny udział w całym procesie sprzedaży i realizacji zlecenia: kontakt z klientem i przygotowanie oferty, negocjowanie warunków, wsparcie klienta w przygotowaniu briefu i debriefu, współpraca z działami realizacji, wsparcie klienta we wszystkich jego etapach
badanie potencjału rynkowego i pozyskiwanie wartościowych kontaktów, które przełożą się na rozwój firmy przy wykorzystaniu kanałów online i offline (targi, konferencje lub inne wydarzenia branżowe, spotkania, telefoniczne i mailowe inicjowanie kontaktu oraz poszukiwanie nowych sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów)
stały kontakt zarówno z istniejącymi, jak i nowymi klientami firmy w celu budowania relacji, weryfikacji potrzeb i prowadzenia działań sprzedażowych
praca w zespole i z zespołem - aktywny udział w całym procesie sprzedaży i realizacji zlecenia: kontakt z klientem i przygotowanie oferty, negocjowanie warunków, wsparcie klienta w przygotowaniu briefu i debriefu, współpraca z działami realizacji, wsparcie klienta we wszystkich jego etapach
stały kontakt zarówno z istniejącymi, jak i nowymi Klientami firmy w celu budowania relacji, weryfikacji potrzeb i prowadzenia działań sprzedażowych,
bieżąca analiza rynku, planowanie i przeprowadzanie działań mających na celu pozyskanie nowych Klientów z wykorzystaniem kanałów online i offline (targi, konferencje lub inne wydarzenia branżowe, spotkania, telefoniczne i mailowe inicjowanie kontaktu),
aktywny udział w całym procesie sprzedaży i realizacji zlecenia: kontakt z klientem i przygotowanie oferty, negocjowanie warunków, wsparcie Klienta w przygotowaniu briefu i debriefu, współpraca z działami realizacji, wsparcie Klienta we wszystkich jego etapach,
realizowanie założonych KPI, poszukiwanie nowych sposobów na dotarcie do potencjalnych Klientów,
Twoje zadania to w znacznej mierze zapewnienie pełnej organizacji biura we wszystkich aspektach związanych z jego funkcjonowaniem:
zarządzanie obiegiem dokumentów: wystawianie dokumentów sprzedażowych, zleceń, przekazywanie faktur kosztowych i kontrola ich przepływu, wysyłka dokumentacji, dostęp i obsługa firmowego rachunku bankowego
koordynowanie rozliczania płatności za usługi, monitorowanie zgodności a także terminu płatności
wsparcie administracyjne pracowników w kwestii organizacji: podróży służbowych, stanowiska pracy, spotkań z klientami, spotkań integracyjno-szkoleniowych, czy projektów o charakterze społecznym, w które zaangażowana jest firma
zarządzanie dokumentacją kadrową i księgową: stały kontakt z biurem kadrowo-rozliczeniowym,
zarządzanie i organizacja sprawami kadrowymi pracowników tj.: medycyna pracy, organizacja szkoleń BHP, ewidencja wniosków kadrowych i przekazywanie do biura kadrowego
stały kontakt z zarządcą budynku, dostawcami, w tym dostawcą usług IT we wszystkich kwestiach związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura
pozyskiwanie ofert od dostawców, analiza i prezentacja dla Zarządu
prowadzenie ewidencji i zestawień na potrzeby działu (sprzęt, umowy, faktury, korespondencja)
W związku z rozwojem firmy i potrzebą utworzenia nowego zespołu poszukujemy samodzielnego i doświadczonego specjalisty, który wesprze działania z obszaru analityki internetowej na rzecz naszych klientów. Pracujemy z dużymi markami nie tylko z Polski, ale również działającymi na terenie Europy
Jakie będą Twoje przyszłe zadania:
• wdrożenia Google Analytics oraz innych narzędzi marketingowych za pomocą Google Tag Manager,
• audyty oraz troubleshooting konfiguracji GA oraz GTM na stronach klientów,
• tworzenie raportów Google Data Studio oraz/lub Power BI w oparciu o zróżnicowane źródła danych,
• optymalizacja kampanii reklamowych oraz stron internetowych w celu podnoszenia KPIs (m.in. współczynnik konwersji),
• automatyzacja procesów raportowania w firmie oraz współpraca w zakresie rozwoju działu analitycznego,
• komunikacja z klientami oraz bieżąca współpraca z działami odpowiedzialnymi za realizację kampanii reklamowych
Jeśli doskonale wiesz, czym zajmuje się dom mediowy. Znasz pojęcia AFFINITY INDEX, ROAS, czy CTR i potrafisz z nich korzystać w praktyce. Odnajdujesz się w roli Frontmana, czyli masz umiejętność wychodzenia naprzeciw różnym sytuacjom
to czekamy właśnie na Ciebie!
Twoje zadania:
• opracowywanie media planów dla wybranych klientów
• udział w procesie zakupu mediów online
• tworzenie analiz i rekomendacji na potrzeby kampanii mediowych
• współpraca z partnerami biznesowymi – negocjowanie ofert
• budowanie trwałych relacji z klientami
• monitoring i rozliczanie działań reklamowych pod kątem KPI
• przygotowywanie oraz prezentacja przed klientem raportów post-buy
• aktywne śledzenie nowinek branżowych i umiejętność wykorzystania tej wiedzy w innowacyjne i optymalne rozwiązania dla klientów
opracowywanie i realizacja działań PR-owych oraz marketingowych w obszarze wizerunku i komunikacji firmy,
prowadzenie bloga firmowego i profili w social mediach,
planowanie i pełna koordynacja udziału firmy w konferencjach i wydarzeniach branżowych w tym wsparcie w przygotowaniu pracowników do wystąpienia, oraz opracowanie prezentacji,
przygotowywanie strategii w ramach powierzonych projektów związanych z obszarem komunikacji,
tworzenie i redagowanie tekstów, oraz materiałów contentowych,
nawiązywanie relacji i stała współpraca z mediami,
współpraca z zespołem i podwykonawcami w ramach organizacji wszelkiego typu działań o charakterze wizerunkowym np.: zaprojektowanie, zakup lub zlecenie produkcji materiałów reklamowych i gadżetów,
wspieranie działań CSR prowadzonych w firmie,
wsparcie działu New Business w zakresie ustalenia strategii komunikacji oraz jej wdrożenia pod kątem lead generation
Jeśli doskonale wiesz, czym zajmuje się dom mediowy. Znasz pojęcia AFFINITY INDEX, ROAS, czy CTR i potrafisz z nich korzystać w praktyce. Odnajdujesz się w roli Frontmana, czyli masz umiejętność wychodzenia naprzeciw różnym sytuacjom
to czekamy właśnie na Ciebie!
Twoje zadania:
• opracowywanie media planów dla wybranych klientów
• udział w procesie zakupu mediów online
• tworzenie analiz i rekomendacji na potrzeby kampanii mediowych
• współpraca z partnerami biznesowymi – negocjowanie ofert
• budowanie trwałych relacji z klientami
• monitoring i rozliczanie działań reklamowych pod kątem KPI
• przygotowywanie oraz prezentacja przed klientem raportów post-buy
• aktywne śledzenie nowinek branżowych i umiejętność wykorzystania tej wiedzy w innowacyjne i optymalne rozwiązania dla klientów
Jeśli wiesz, czym zajmuje się dom mediowy. Oprócz umiejętności budowania relacji z Klientami potrafisz być twardym negocjatorem. Masz też umiejętności analityczne i wiesz co oznaczają AFFINITY INDEX, CPC, czy CTR
to czekamy właśnie na Ciebie!
Twoje zadania:
• opracowywanie media planów dla wybranych klientów
• udział w procesie zakupu mediów online oraz offline
• tworzenie analiz i rekomendacji na potrzeby kampanii mediowych
• współpraca z partnerami biznesowymi – negocjowanie ofert
• budowanie i utrzymywanie relacji z klientami
• proponowanie klientom optymalnych i efektywnych rozwiązań w oparciu o nowinki technologiczne i zmiany w branży
• monitoring i rozliczanie działań reklamowych pod kątem KPI
kreowanie, jak i wdrożenie strategii komunikacji marek dla naszych Klientów, głównie w social mediach z uwzględnieniem ustalonych wytycznych i grupy docelowej
pełna koordynacja projektów polegających na stworzeniu strategii komunikacji
tworzenie treści, haseł reklamowych, idei kampanii, pisanie scenariuszy do kampanii radiowych czy telewizyjnych
prowadzenie profili w social mediach wewnętrznych, jak i na zlecenie Klientów
ustalenie planów działań związanych z komunikacją marek Klientów w różnorodnych kanałach online: Instagram, Facebook, Tik-Tok, YouTube, blogosfera itp. zapewniając spójność komunikacji we wszystkich mediach
współpraca z wewnętrznymi zespołami m.in. media planningu i sprzedaży w prowadzonych kampaniach marketingowych
ścisła współpraca z podwykonawcami, agencjami partnerskimi, jak również influencerami uczestniczącymi w realizacji projektu, w tym:
pełna koordynacja procesu wykonania materiałów/kreacji do promocji marki przez zewnętrznych podwykonawców, dbałość o wysoką jakość, a także ich estetykę
wyszukiwanie nowych podwykonawców i nawiązywanie z nimi współpracy
zarządzanie obiegiem dokumentów: wystawianie dokumentów sprzedażowych, zleceń, przekazywanie faktur kosztowych i kontrola ich przepływu, wysyłka dokumentacji, dostęp i obsługa firmowego rachunku bankowego
koordynowanie rozliczania płatności za usługi, monitorowanie zgodności a także terminu płatności
wsparcie administracyjne pracowników w kwestii organizacji: podróży służbowych, stanowiska pracy, spotkań z klientami, spotkań integracyjno-szkoleniowych, czy projektów o charakterze społecznym, w które zaangażowana jest firma
zarządzanie dokumentacją kadrową i księgową: stały kontakt z biurem kadrowo-rozliczeniowym,
zarządzanie i organizacja sprawami kadrowymi pracowników tj.: medycyna pracy, organizacja szkoleń BHP, ewidencja wniosków kadrowych i przekazywanie do biura kadrowego
stały kontakt z zarządcą budynku, dostawcami, w tym dostawcą usług IT we wszystkich kwestiach związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura