Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 6 )
Kierownik sklepu ogólnospożywczego / delikatesów
Nyska 69a, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 24.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Planowanie zaopatrzenia sklepu i realizowanie zamówień
Organizowanie pracy personelu
Zarządzanie jakością w sklepie (np. dbanie o odpowiednią ekspozycję towarów, kontrolowanie terminów przydatności do spożycia, prawidłowe i czytelne oznaczenie cen i nazw towarów na sali sprzedaży oraz ich odpowiednią ekspozycję, dbanie o realizowanie wytycznych zawartych w HACCP, dbanie o czystość itd.)
Sporządzanie raportów i zestawień
Obsługa klienta przy kasie oraz na sali sprzedaży
Odpowiedzialność za magazyn (dostawy, stany magazynowe, porządek na magazynie)
koordynowanie spraw administracyjnych i organizacyjnych firm w porozumieniu z kierownictwem,
zarządzenie dokumentacją firmową, m. in. współtworzenie dokumentacji kadrowej oraz tworzenie i kompletowanie faktur sprzedażowych i zakupowych,
obsługa korespondencji, e-maili, telefonu - komunikacja z administracją publiczną oraz sektorem prywatnym,
obsługa aplikacji firmowych, tj. aplikacji kadrowej do zarządzania urlopami, aplikacji księgowej do zarządzania fakturami, aplikacji do zarządzania placówkami edukacyjnymi, aplikacji do zarządzania swoim czasem pracy i zadaniami,
zapewnienie sprawnego funkcjonowania pomieszczeń biurowych oraz gospodarczych w placówkach (organizowanie zamówień),
dbałość o administrowanie sprawami kadrowymi w porozumieniu z kierownictwem oraz z biurem księgowym,
organizacja wydarzeń np. wyjść integracyjnych,
dbanie o pozytywny wizerunek firmy na zewnątrz, tj. monitorowanie wyglądu i sporadyczna aktualizacja treści na stronach internetowych i fanpage’ach w mediach społecznościowych),
dbanie o pozytywny wizerunek firmy wewnątrz, tj. budowanie relacji z kadrą, odpowiadanie na ich pytania, dostępność i otwartość do pomocy