Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Inicjowanie i uczestniczenie w strategicznych spotkaniach z klientami, w tym negocjowanie warunków współpracy
Przygotowanie ofert sprzedażowych oraz prezentacji zgodnie z potrzebami klienta, przy wsparciu ekspertów technologicznych z działów delivery
sprzedaż doradcza nowoczesnych rozwiązań ICT w modelu Saas dopasowanych pod potrzeby dalszego rozwoju naszych klientów (cross-selling, up-selling)
proaktywne, czysto hunterskie; pozyskiwanie nowych Klientów oraz dalszy rozwój relacji biznesowych z korzyścią dla obu stron
kompleksowe prowadzenie wielokanałowego procesu sprzedaży poprzez spotkania z Klientem, rozmowy telefoniczne, maile, social-selling
skuteczne prowadzenie negocjacji handlowych w efekcie, których zostanie podpisana umowa
współpraca zarówno z działami oprogramowania i marketingu w zakresie tworzenia świadomości marki na rynku
odpowiedzialność za realizację indywidualnych celów ilościowych i jakościowych
cykliczne raportowanie prowadzonych działań w systemie CRM
Osiąganie uzgodnionych wskaźników jakościowych, finansowych, bieżąca kontrola ww KPI, raportowanie do Dyrektora Handlowego
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi każdego klienta poprzez ścisłe zarządzanie komunikacją na linii klient - działy ALFAVOX odpowiedzialne za dostarczanie produktu, a także praca nad stałą poprawą jakości usług oferowanych klientom
Zapewnienie znajomości i stosowania przez klientów obowiązujących w ALFAVOX procedur
Zapewnienie znajomości i właściwego użytkowania przez klientów narzędzi oraz aplikacji stosowanych przez ALFAVOX do kontaktu z klientami
Inicjowanie i uczestniczenie w strategicznych spotkaniach z klientami, w tym negocjowanie warunków współpracy
• Przygotowanie ofert sprzedażowych oraz prezentacji zgodnie z potrzebami klienta, przy wsparciu ekspertów technologicznych z działów delivery
• sprzedaż doradcza nowoczesnych rozwiązań ICT w modelu Saas dopasowanych pod potrzeby dalszego rozwoju naszych klientów (cross-selling, up-selling)
• proaktywne, czysto hunterskie; pozyskiwanie nowych Klientów oraz dalszy rozwój relacji biznesowych z korzyścią dla obu stron
• kompleksowe prowadzenie wielokanałowego procesu sprzedaży poprzez spotkania z Klientem, rozmowy telefoniczne, maile, social-selling
• skuteczne prowadzenie negocjacji handlowych w efekcie, których zostanie podpisana umowa
• współpraca zarówno z działami oprogramowania i marketingu w zakresie tworzenia świadomości marki na rynku
• odpowiedzialność za realizację indywidualnych celów ilościowych i jakościowych
• cykliczne raportowanie prowadzonych działań w systemie CRM
• Osiąganie uzgodnionych wskaźników jakościowych, finansowych, bieżąca kontrola ww KPI, raportowanie do Dyrektora Handlowego
• Zapewnienie najwyższej jakości obsługi każdego klienta poprzez ścisłe zarządzanie komunikacją na linii klient - działy ALFAVOX odpowiedzialne za dostarczanie produktu, a także praca nad stałą poprawą jakości usług oferowanych klientom
• Zapewnienie znajomości i stosowania przez klientów obowiązujących w ALFAVOX procedur
• Zapewnienie znajomości i właściwego użytkowania przez klientów narzędzi oraz aplikacji stosowanych przez ALFAVOX do kontaktu z klientami
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Poznań (pow. łukowski)
Wygasła: 01.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Monitorowanie rynku postępowań zamówień publicznych, zadawanie do nich zapytań
Analiza i selekcja ogłoszeń związanych z PZP wpisujących się w działalność spółki Alfavox oraz realizacja postępowań ofertowych (przetargowych)
Współpraca z odpowiednimi działami / partnerami w celu pozyskania dokumentów wymaganych do złożenia oferty (dokumenty finansowe, uprawnienia, wadium, zabezpieczenie ofert, itp.)
Wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców, podwykonawców branżowych
Prawidłowe sporządzanie i nadzór nad opracowaniem dokumentów koniecznych do przygotowania odpowiedzi na zapytanie PZP
Wsparcie w procesie kontraktowania i przygotowania projektu
Przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji do złożenia ofert
Stały kontakt telefoniczny i e-mailowy z Zamawiającymi
Terminowe wykonywanie zadań związanych z prowadzonym postępowaniem
Pozyskiwanie referencji od Zamawiających
Tworzenie baz danych dotyczących procesu ofertowania
Sporządzanie bieżących raportów zlecanych przez przełożonych w zakresie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych i innych spraw wynikających z powierzonych obowiązków
• Inicjowanie i uczestniczenie w strategicznych spotkaniach z klientami, w tym negocjowanie warunków współpracy
• Przygotowanie ofert sprzedażowych oraz prezentacji zgodnie z potrzebami klienta, przy wsparciu ekspertów technologicznych z działów delivery
• sprzedaż doradcza nowoczesnych rozwiązań ICT w modelu Saas dopasowanych pod potrzeby dalszego rozwoju naszych klientów (cross-selling, up-selling)
• proaktywne, czysto hunterskie; pozyskiwanie nowych Klientów oraz dalszy rozwój relacji biznesowych z korzyścią dla obu stron
• kompleksowe prowadzenie wielokanałowego procesu sprzedaży poprzez spotkania z Klientem, rozmowy telefoniczne, maile, social-selling
• skuteczne prowadzenie negocjacji handlowych w efekcie, których zostanie podpisana umowa
• współpraca zarówno z działami oprogramowania i marketingu w zakresie tworzenia świadomości marki na rynku
• odpowiedzialność za realizację indywidualnych celów ilościowych i jakościowych
• cykliczne raportowanie prowadzonych działań w systemie CRM
• Osiąganie uzgodnionych wskaźników jakościowych, finansowych, bieżąca kontrola ww KPI, raportowanie do Dyrektora Handlowego
• Zapewnienie najwyższej jakości obsługi każdego klienta poprzez ścisłe zarządzanie komunikacją na linii klient - działy ALFAVOX odpowiedzialne za dostarczanie produktu, a także praca nad stałą poprawą jakości usług oferowanych klientom
• Zapewnienie znajomości i stosowania przez klientów obowiązujących w ALFAVOX procedur
• Zapewnienie znajomości i właściwego użytkowania przez klientów narzędzi oraz aplikacji stosowanych przez ALFAVOX do kontaktu z klientami
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Poznań
Wygasła: 14.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Monitorowanie rynku postępowań zamówień publicznych, zadawanie do nich zapytań
Analiza i selekcja ogłoszeń związanych z PZP wpisujących się w działalność spółki Alfavox oraz realizacja postępowań ofertowych (przetargowych)
Współpraca z odpowiednimi działami / partnerami w celu pozyskania dokumentów wymaganych do złożenia oferty (dokumenty finansowe, uprawnienia, wadium, zabezpieczenie ofert, itp.)
Wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców, podwykonawców branżowych
Prawidłowe sporządzanie i nadzór nad opracowaniem dokumentów koniecznych do przygotowania odpowiedzi na zapytanie PZP
Wsparcie w procesie kontraktowania i przygotowania projektu
Przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji do złożenia ofert
Stały kontakt telefoniczny i e-mailowy z Zamawiającymi
Terminowe wykonywanie zadań związanych z prowadzonym postępowaniem
Pozyskiwanie referencji od Zamawiających
Tworzenie baz danych dotyczących procesu ofertowania
Sporządzanie bieżących raportów zlecanych przez przełożonych w zakresie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych i innych spraw wynikających z powierzonych obowiązków