Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (152)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 152 )
Trade Marketing Assistant
Warszawa
Wygasła: 16.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
wsparcie Działu Marketingu kategorii produktów Home Entertiment (TV i AV) przy organizacji działań marketingowych, promocyjnych i wspierających sprzedaż
zarządzanie treściami, produktami i materiałami na stronie internetowej i planem działań w mediach społecznościowych (grafiki, prezentacje produktowe), współpraca z agencją
wprowadzanie i weryfikacja materiałów: marketingowych, informacji o produktach, instrukcji obsługi produktów
drobne tłumaczenia na stronę internetową
weryfikacja poprawności otrzymywanych tłumaczeń dotyczących SEM i artykułów
ścisła i stała współpraca z zespołem sprzedaży TV w celu usprawnienia działań wspierających sprzedaż
wsparcie we wdrażaniu promocji w punktach sprzedaży detalicznej
przygotowywanie raportów marketingowch
współpraca z działem Marketingu w zakresie zgodności przygotowywanych materiałów z wytycznymi dotyczącymi wizerunku marki
współpraca nad planowaniem i monitorowanie wydatków budżetu marketingowego
współpraca z innymi oddziałami LG w Europie oraz z siedzibą główną w zakresie implementacji strategii marketingowej
Przedstawiciel ds. promocji marki offline / online
Bydgoszcz
Wygasła: 07.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
doradztwo produktowe oraz inne działania wspierające sprzedaż produktów LG
prowadzenie szkoleń produktowych dla Promotorów oraz sprzedawców sklepów partnerskich
poprawa dostępności oraz odpowiedniej widoczności produktów RTV, AGD, IT w sklepach partnerskich LG Electronics w regionie działania oraz dbałość zarówno o wysoką jakość ekspozycji własnych jak i materiałów POS
monitorowanie pracy Promotorów oraz wspieranie działań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedażowej zespołu Promotorów w danym regionie
aktywne wdrażanie programów promocyjnych w punktach sprzedaży oraz koordynacja działań z nimi związanych
utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi
Przedstawiciel ds. promocji marki offline / online
Gdańsk
Wygasła: 07.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
doradztwo produktowe oraz inne działania wspierające sprzedaż produktów LG
prowadzenie szkoleń produktowych dla Promotorów oraz sprzedawców sklepów partnerskich
poprawa dostępności oraz odpowiedniej widoczności produktów RTV, AGD, IT w sklepach partnerskich LG Electronics w regionie działania oraz dbałość zarówno o wysoką jakość ekspozycji własnych jak i materiałów POS
monitorowanie pracy Promotorów oraz wspieranie działań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedażowej zespołu Promotorów w danym regionie
aktywne wdrażanie programów promocyjnych w punktach sprzedaży oraz koordynacja działań z nimi związanych
utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi
Przedstawiciel ds. promocji marki offline / online
Olsztyn
Wygasła: 07.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
doradztwo produktowe oraz inne działania wspierające sprzedaż produktów LG
prowadzenie szkoleń produktowych dla Promotorów oraz sprzedawców sklepów partnerskich
poprawa dostępności oraz odpowiedniej widoczności produktów RTV, AGD, IT w sklepach partnerskich LG Electronics w regionie działania oraz dbałość zarówno o wysoką jakość ekspozycji własnych jak i materiałów POS
monitorowanie pracy Promotorów oraz wspieranie działań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedażowej zespołu Promotorów w danym regionie
aktywne wdrażanie programów promocyjnych w punktach sprzedaży oraz koordynacja działań z nimi związanych
utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi
Wsparcie klientów (instalatorów i kilentów końcowych) i pomoc w rozwiązywaniu problemów poprzez efektywną komunikację za pośrednictwem telefonu, e-mail i chat
Wsparcie w kwestiach technicznych, w tym doradztwo w zakresie: obsługi i naprawy sprzętu
Dostarczanie wiedzy technicznej w celu prowadzenia i pomocy w rozwiązywaniu problemów
Zapewnienie terminowego wsparcia wszystkim klientom, gwarantując utrzymanie poziomu usług oraz właściwe śledzenie i reagowanie na wszystkie zgłoszenia
Konsultacje z personelem inżynierskim w celu rozwiązania nietypowych problemów związanych z działaniem i utrzymaniem urządzeń klimatyzacyjnych w tym pomp ciepła
Ścisła koordynacja i współpraca z powiązanymi z LG firmami serwisowymi
Aktywny udział w doskonaleniu usług
Utrzymywanie i konsultowanie bazy wiedzy na temat wcześniejszych problemów, awarii
Włączenie się w procesy zarządzania poważnymi incydentami i zarządzania problemami, zgodnie z wymaganiami
Przestrzeganie określonych zasad/procedur (np. dotyczących sprzętu IT, bezpieczeństwa i zgodności z przepisami, korporacyjnych)
przygotowywanie w programie AutoCad doborów systemów klimatyzacyjnych dla klientów LG Electronics Polska we współpracy z biurami projketowymi, firmami wykonawczymi
przygotowywanie ofert dla klientów na podstawie ustaleń wypracowanych przez dział handlowy
merytoryczne wsparcie klientów podczas procesu ofertowania (konsultacje techniczne)
przesyłanie dokumentacji produktowej do klientów, biur projektowych niezbędnej do realizacji projektów i zamówień
Wsparcie klientów (instalatorów i kilentów końcowych) i pomoc w rozwiązywaniu problemów poprzez efektywną komunikację za pośrednictwem telefonu, e-mail i chat
Wsparcie w kwestiach technicznych, w tym doradztwo w zakresie: obsługi i naprawy sprzętu
Dostarczanie wiedzy technicznej w celu prowadzenia i pomocy w rozwiązywaniu problemów
Zapewnienie terminowego wsparcia wszystkim klientom, gwarantując utrzymanie poziomu usług oraz właściwe śledzenie i reagowanie na wszystkie zgłoszenia
Konsultacje z personelem inżynierskim w celu rozwiązania nietypowych problemów związanych z działaniem i utrzymaniem urządzeń klimatyzacyjnych w tym pomp ciepła
Ścisła koordynacja i współpraca z powiązanymi z LG firmami serwisowymi
Aktywny udział w doskonaleniu usług
Utrzymywanie i konsultowanie bazy wiedzy na temat wcześniejszych problemó, awarii
Włączenie się w procesy zarządzania poważnymi incydentami i zarządzania problemami, zgodnie z wymaganiami
Przestrzeganie określonych zasad/procedur (np. dotyczących sprzętu IT, bezpieczeństwa i zgodności z przepisami, korporacyjnych)
Przedstawiciel ds. Promocji Marki (Offline/Online)
pomorskie
Wygasła: 02.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
doradztwo produktowe oraz inne działania wspierające sprzedaż produktów LG
prowadzenie szkoleń produktowych dla Promotorów oraz sprzedawców sklepów partnerskich
poprawa dostępności oraz odpowiedniej widoczności produktów RTV, AGD, IT w sklepach partnerskich LG Electronics w regionie działania oraz dbałość zarówno o wysoką jakość ekspozycji własnych jak i materiałów POS
monitorowanie pracy Promotorów oraz wspieranie działań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedażowej zespołu Promotorów w danym regionie
aktywne wdrażanie programów promocyjnych w punktach sprzedaży oraz koordynacja działań z nimi związanych
utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi
wsparcie techniczne klientów B2B oraz partnerów LG Electronics Polska w zakresie rozwiązań pomp ciepła AWHP;
prowadzenie procesu odbioru i komisyjnego uruchamiania instalacji AWHP: terenowy nadzór nad kluczowymi inwestycjami, weryfikacja poprawności wykonania instalacji, komisyjne uruchomienie układów AWHP;
diagnozowanie usterek technicznych oraz problemów jakościowych urządzeń;
raportowanie prowadzonych zadań;
tematyczne szkolenia z zakresu doboru, montażu i instalacji oraz serwisu pomp ciepła
przygotowywanie w programie AutoCad doborów systemów klimatyzacyjnych dla klientów LG Electronics Polska we współpracy z biurami projketowymi, firmami wykonawczymi
przygotowywanie ofert dla klientów na podstawie ustaleń wypracowanych przez dział handlowy
merytoryczne wsparcie klientów podczas procesu ofertowania (konsultacje techniczne)
przesyłanie dokumentacji produktowej do klientów, biur projektowych niezbędnej do realizacji projektów i zamówień
• Wsparcie klientów (instalatorów i kilentów końcowych) i pomoc w rozwiązywaniu problemów poprzez efektywną komunikację za pośrednictwem telefonu, e-mail i chat
• Wsparcie w kwestiach technicznych, w tym doradztwo w zakresie: obsługi i naprawy sprzętu
• Dostarczanie wiedzy technicznej w celu prowadzenia i pomocy w rozwiązywaniu problemów
• Zapewnienie terminowego wsparcia wszystkim klientom, gwarantując utrzymanie poziomu usług oraz właściwe śledzenie i reagowanie na wszystkie zgłoszenia
• Konsultacje z personelem inżynierskim w celu rozwiązania nietypowych problemów związanych z działaniem i utrzymaniem urządzeń klimatyzacyjnych w tym pomp ciepła
• Ścisła koordynacja i współpraca z powiązanymi z LG firmami serwisowymi
• Aktywny udział w doskonaleniu usług
• Utrzymywanie i konsultowanie bazy wiedzy na temat wcześniejszych problemó, awarii
• Włączenie się w procesy zarządzania poważnymi incydentami i zarządzania problemami, zgodnie z wymaganiami
• Przestrzeganie określonych zasad/procedur (np. dotyczących sprzętu IT, bezpieczeństwa i zgodności z przepisami, korporacyjnych)
doradztwo produktowe oraz inne działania wspierające sprzedaż produktów LG
prowadzenie szkoleń produktowych dla Promotorów oraz sprzedawców sklepów partnerskich
poprawa dostępności oraz odpowiedniej widoczności produktów RTV, AGD, IT w sklepach partnerskich LG Electronics w regionie działania oraz dbałość zarówno o wysoką jakość ekspozycji własnych jak i materiałów POS
monitorowanie pracy Promotorów oraz wspieranie działań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedażowej zespołu Promotorów w danym regionie
aktywne wdrażanie programów promocyjnych w punktach sprzedaży oraz koordynacja działań z nimi związanych
utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi
LG Electronics is going through a major turnaround to successfully drive performance and future business development, meeting the ever-increasing and fast-changing demands from our Consumers. You have a unique opportunity to play a pivotal role in this mission by joining HR team!
We are looking for talented either entry or specialist-level professionals willing to progress in their HR career journey in consumer electronics industry
Key Responsibilities
Conducting actions independently or supporting other HR members in processes in order to assure continuous enhancement of employee experience / engagement in the areas of:
• talent acquisition / recruitment
• well-being
• internal communication
• expats soft landing
• on-boarding
• learning and development
Involvement into other HR processes especially admin. support, data inputs into systems, reports preparation
Pracownik Wsparcia Administracji i Logistyki Autoryzowanego Centrum Serwisowego
Warszawa
Wygasła: 27.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zamawianie części na stan magazynowy Centrum Serwisowego LGC, złomowanie, przyjmowanie oraz zwracanie części do Magazynu Centralnego
Kontrola nad stanem magazynowym części zapasowych, proste raporty, prognozy zamówień
Przygotowywanie raportów dotyczących reklamacji zamawianych części zapasowych oraz współpraca ze specjalistami ds. reklamacji
Wsparcie dla klientów i pracowników Centrum Serwisowego (szczególnie w przyjmowaniu, przekazywaniu urządzeń kierowcy, kurierowi lub podczas przygotowania do naprawy oraz wsparcie napraw urządzeń RTV, AGD, MC
Rozładunek i załadunek sprzętu elektronicznego (TV, lodówki, telewizory, części zamienne), weryfikacja z dokumentami przewozowymi, układanie sprzętu na paletach i we wskazanych lokalizacjach magazynu
Wstępny podział przyjętego towaru zgodnie z zaleceniami Centrum Serwisowego LGC, weryfikacja modeli sprzętu i numerów seryjnych oraz rejestrowanie urządzeń w wewnętrznym systemie LG
Transport części oraz urządzeń elektronicznych pomiędzy Klientem, Centrum Serwisowym oraz Magazynem Centralnym
przygotowywanie w programie AutoCad koncepcji doboru rozwiązań klimatyzacyjnych dla klientów LG Electronics Polska we współpracy z firmami projektanckimi
przygotowywanie ofert dla klientów na podstawie ustaleń wypracowanych przez handlowców
merytoryczne wsparcie klientów podczas procesu ofertowania (konsultacje techniczne)
LG Electronics is going through a major turnaround to successfully drive performance and future business development, meeting the ever-increasing and fast-changing demands from our Consumers. Now you have a unique opportunity to play a pivotal role in this mission by joining sales team in Poland!
We are looking for talented graduates or entry-level professionals willing to start and progress in their career journey in key account management path within sales area in consumer electronics
Taking this unique opportunity, you will:
- participate in preparing, developing and executing sales & product marketing strategies and plans in cooperation with trade partners (retailers)
- influence product marketing and sales activities, supply levels planning, brand visibility and growth on the Polish consumer electronics market
- build and maintain relationships with colleagues within the organization and with representatives of trade partners
- master your skills in preparation to future independent key account management and sales managerial roles
Analytical and administrative tasks in the area of budget controlling: investment / general budget, advertising / promotions related budget
Preparing financial reports and analysis on a regular basis: daily (inventory, AR), weekly (sales related KPIs, profit estimation – including data colleting and uploading to internal systems)
Administrative tasks in the area of financial planning and sales support, e.g. coordination of internal sales process
Involvement into additional finance related tasks, such as: process improvement and/ or cost optimization