Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (55)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 55 )
Analityk ds. Systemu Tagetik
Warszawa
Wygasła: 14.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie narzędziami Tagetik MSSF17/ Qlik BI z uprawnieniami administratora, na podstawie instrukcji, w tym: testowanie uprawnień, tworzenie scenariuszy, parametryzowanie tabel, monitoring działań użytkowników
Utrzymywanie i rozwijanie narzędzi wspierających procesy raportowania i analiz w Qlik BI, Power BI, excel (Power Query, Power Pivot) lub w innych dostępnych technologiach przy wsparciu członków zespołu
Uzgadnianie i aktualizowanie dokumentacji systemu
Udzielanie bieżącego wsparcia użytkownikom systemu przez wspieranie analizy błędów technicznych, merytorycznych oraz zapytań
Analizowanie danych wejściowych i wynikowych spółek, w ramach obsługiwanych zgłoszeń, szczególnie w okresach raportowych
Techniczne wsparcie w wyliczeniach i analizie danych wynikowych wg MSSF 17 z Tagetika poprzez zbieranie i agregowanie wyników, przeprowadzanie kontroli poprawności i spójności danych
Odpowiadanie za analizę danych wejściowych do Tagetika MSSF17 w Oracle SQL, w tym za przygotowywanie zestawu procedur testujących jakość danych, implementację logiki biznesowej z zachowaniem przejrzystości kodu czy integrację źródła danych
Wsparcie w procesie migracji algorytmów przygotowywania danych wejściowych do środowiska SAS (analiza wymagań, testy)
Samodzielność stanowiska zależna od doświadczenia zawodowego kandydata
Realizacja czynności administracyjnych w obszarze serwerów aplikacyjnych - Tomcat/tcServer, JBoss/Wildfly, Apache oraz innych technologiach middleware
Działanie w obszarze usług chmurowych AZURE i/lub lokalnych platform konteneryzacji i mikroserwisów
Rozwiązywanie incydentów i problemów dot. serwerów aplikacyjnych i/lub platform kontenerowych oraz usług chmurowych w procesach zarządzania incydentami, problemami i usuwaniem awarii oraz wdrożeniami zmian infrastrukturalnych, projektowych i rozwojowych
Identyfikowanie, analizowanie i minimalizowanie ryzyk i zagrożeń w obszarze serwerów aplikacyjnych oraz poddawanie pomysłów optymalizacyjnych
Automatyzacja czynności administracyjnych, utrzymaniowych i rozwojowych w obszarze serwerów aplikacyjnych i/lub lokalnych platform konteneryzacji i mikroserwisów oraz usług chmurowych AZURE
Dokonywanie ocen merytorycznych dokumentacji opisującej rozwiązania IT wdrażane przez zespoły wewnętrze i dostawców zewnętrznych
Monitorowanie i utrzymanie dostępności i funkcjonalności warstw uruchomieniowych środowisk aplikacyjnych na poziomie zgodnym z SLA
Zapewnienie sprawnego działania systemu Tagetik MSSF 17 poprzez realizowanie na bieżąco obsługi technicznej narzędzia (przynależącego do grupy wsparcia systemu) na podstawie dokumentacji i we współpracy z dostawcą utrzymaniowym
Zarządzanie narzędziami Tagetik MSSF17/ Qlik BI z uprawnieniami administratora, w tym: definiowanie obiektów (zarówno w kodzie jak i poprzez GUI), testowanie uprawnień, tworzenie scenariuszy, przenoszenie danych pomiędzy środowiskami, parametryzowanie tabel, przygotowywanie procedur, wspieranie użytkowników w przeliczeniach (ręcznie oraz poprzez generowanie jobów)
Współpraca przy pracach utrzymaniowych i projektach rozwojowych związanych z systemem poprzez uzgadnianie zakresu i testowanie zmian w funkcjonalnościach oraz udział w pracach rozwojowych i koordynacja procesu wdrażania zmian na kolejnych środowiskach
Analizowanie potrzeb użytkowników i rekomendowanie usprawnień, a także odpowiedzialność za komunikację wewnętrzną z użytkownikami i udzielanie im wsparcia oraz komunikację zewnętrzną z dostawcami celem podejmowania decyzji na poziomie operacyjnym
Utrzymywanie, rozwijanie i projektowanie narzędzi wspierających procesy raportowania i analiz w Qlik BI, Power BI, excel (Power Query, Power Pivot) lub w innych dostępnych technologiach
Odpowiedzialność za dokumentację systemu poprzez przygotowywanie instrukcji, procedur, wytycznych w zakresie obsługi systemu oraz utrzymanie dokumentacji, jej uzgadnianie i aktualizację
Wspieranie w rozliczaniu i obsłudze umów utrzymaniowych oraz wsparcie w pracach administracyjnych przy umowach serwisowych ze spółkami zależnymi Grupy PZU w zakresie swoich kompetencji i odpowiedzialności
Analizowanie danych wejściowych oraz przeprowadzanie wyliczeń z Tagetika MSSF17 w Oracle SQL poprzez zbieranie i agregowanie wyników, kontrolowanie poprawności i spójności danych, przygotowywanie procedur testujących jakość danych, implementowanie logiki biznesowej z zachowaniem przejrzystości kodu, integrowanie źródeł danych itp
Zarządzanie narzędziami Tagetik MSSF17/ Qlik BI z uprawnieniami administratora, na podstawie instrukcji, w tym: testowanie uprawnień, tworzenie scenariuszy, parametryzowanie tabel, monitoring działań użytkowników
Utrzymywanie i rozwijanie narzędzi wspierających procesy raportowania i analiz w Qlik BI, Power BI, excel (Power Query, Power Pivot) lub w innych dostępnych technologiach przy wsparciu członków zespołu
Uzgadnianie i aktualizowanie dokumentacji systemu
Udzielanie bieżącego wsparcia użytkownikom systemu przez wspieranie analizy błędów technicznych, merytorycznych oraz zapytań
Analizowanie danych wejściowych i wynikowych spółek, w ramach obsługiwanych zgłoszeń, szczególnie w okresach raportowych
Odpowiadanie za analizę danych wejściowych do Tagetika MSSF17 w Oracle SQL, w tym za przygotowywanie zestawu procedur testujących jakość danych, implementację logiki biznesowej z zachowaniem przejrzystości kodu (podział transformacji danych na widoki, materialne widoki, dokumentacja kodu) czy integrację źródła danych (normalizacja kluczy głównych/obcych pomiędzy różnymi tabelami, przenoszenie logiki wcześniejszych transformacji do funkcji/procedur/paczek)
Wsparcie w wyliczeniach i analizie danych wynikowych według MSSF 17 z Tagetika poprzez zbieranie i agregowanie wyników przygotowywanych przez spółki zależne Grupy PZU oraz przeprowadzanie kontroli poprawności i spójności tych danych
Realizacja czynności administracyjnych w obszarze serwerów aplikacyjnych - Tomcat/tcServer, JBoss/Wildfly, Apache oraz innych technologiach middleware
Działanie w obszarze usług chmurowych AZURE i/lub lokalnych platform konteneryzacji i mikroserwisów
Rozwiązywanie incydentów i problemów dot. serwerów aplikacyjnych i/lub platform kontenerowych oraz usług chmurowych w procesach zarządzania incydentami, problemami i usuwaniem awarii oraz wdrożeniami zmian infrastrukturalnych, projektowych i rozwojowych
Identyfikowanie, analizowanie i minimalizowanie ryzyk i zagrożeń w obszarze serwerów aplikacyjnych oraz poddawanie pomysłów optymalizacyjnych
Automatyzacja czynności administracyjnych, utrzymaniowych i rozwojowych w obszarze serwerów aplikacyjnych i/lub lokalnych platform konteneryzacji i mikroserwisów oraz usług chmurowych AZURE
Dokonywanie ocen merytorycznych dokumentacji opisującej rozwiązania IT wdrażane przez zespoły wewnętrze i dostawców zewnętrznych
Monitorowanie i utrzymanie dostępności i funkcjonalności warstw uruchomieniowych środowisk aplikacyjnych na poziomie zgodnym z SLA
Realizacja czynności administracyjnych w obszarze serwerów aplikacyjnych - Tomcat/tcServer, JBoss/Wildfly, Apache oraz innych technologiach middleware
Działanie w obszarze usług chmurowych AZURE i/lub lokalnych platform konteneryzacji i mikroserwisów
Rozwiązywanie incydentów i problemów dot. serwerów aplikacyjnych i/lub platform kontenerowych oraz usług chmurowych w procesach zarządzania incydentami, problemami i usuwaniem awarii oraz wdrożeniami zmian infrastrukturalnych, projektowych i rozwojowych
Identyfikowanie, analizowanie i minimalizowanie ryzyk i zagrożeń w obszarze serwerów aplikacyjnych oraz poddawanie pomysłów optymalizacyjnych
Automatyzacja czynności administracyjnych, utrzymaniowych i rozwojowych w obszarze serwerów aplikacyjnych i/lub lokalnych platform konteneryzacji i mikroserwisów oraz usług chmurowych AZURE
Dokonywanie ocen merytorycznych dokumentacji opisującej rozwiązania IT wdrażane przez zespoły wewnętrze i dostawców zewnętrznych
Monitorowanie i utrzymanie dostępności i funkcjonalności warstw uruchomieniowych środowisk aplikacyjnych na poziomie zgodnym z SLA
Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Ubezpieczeń
Dąbrowa Górnicza
Wygasła: 22.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Weryfikacja i kontrola merytoryczna poprawności otrzymanej dokumentacji ubezpieczeniowej, w uzasadnionych przypadkach kontakt z klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym
Realizacja procesu obsługi zgłoszeń z infolinii eRU poprzez weryfikację zgłoszeń i wprowadzanie danych do systemu produktowego
Ustalanie odpowiedzialność za określenie daty początku odpowiedzialności dla danego ubezpieczonego
Realizacja czynności administracyjnych w obszarze serwerów aplikacyjnych - Tomcat/tcServer, JBoss/Wildfly, Apache oraz innych technologiach middleware
Działanie w obszarze usług chmurowych AZURE i/lub lokalnych platform konteneryzacji i mikroserwisów
Rozwiązywanie incydentów i problemów dot. serwerów aplikacyjnych i/lub platform kontenerowych oraz usług chmurowych w procesach zarządzania incydentami, problemami i usuwaniem awarii oraz wdrożeniami zmian infrastrukturalnych, projektowych i rozwojowych
Identyfikowanie, analizowanie i minimalizowanie ryzyk i zagrożeń w obszarze serwerów aplikacyjnych oraz poddawanie pomysłów optymalizacyjnych
Automatyzacja czynności administracyjnych, utrzymaniowych i rozwojowych w obszarze serwerów aplikacyjnych i/lub lokalnych platform konteneryzacji i mikroserwisów oraz usług chmurowych AZURE
Dokonywanie ocen merytorycznych dokumentacji opisującej rozwiązania IT wdrażane przez zespoły wewnętrze i dostawców zewnętrznych
Monitorowanie i utrzymanie dostępności i funkcjonalności warstw uruchomieniowych środowisk aplikacyjnych na poziomie zgodnym z SLA
Realizacja czynności administracyjnych w obszarze serwerów aplikacyjnych - Tomcat/tcServer, JBoss/Wildfly, Apache oraz innych technologiach middleware
Działanie w obszarze usług chmurowych AZURE i/lub lokalnych platform konteneryzacji i mikroserwisów
Rozwiązywanie incydentów i problemów dot. serwerów aplikacyjnych i/lub platform kontenerowych oraz usług chmurowych w procesach zarządzania incydentami, problemami i usuwaniem awarii oraz wdrożeniami zmian infrastrukturalnych, projektowych i rozwojowych
Identyfikowanie, analizowanie i minimalizowanie ryzyk i zagrożeń w obszarze serwerów aplikacyjnych oraz poddawanie pomysłów optymalizacyjnych
Automatyzacja czynności administracyjnych, utrzymaniowych i rozwojowych w obszarze serwerów aplikacyjnych i/lub lokalnych platform konteneryzacji i mikroserwisów oraz usług chmurowych AZURE
Dokonywanie ocen merytorycznych dokumentacji opisującej rozwiązania IT wdrażane przez zespoły wewnętrze i dostawców zewnętrznych
Monitorowanie i utrzymanie dostępności i funkcjonalności warstw uruchomieniowych środowisk aplikacyjnych na poziomie zgodnym z SLA
Koordynowanie procesów ITIL ze szczególnym uwzględnieniem zmian w procesie zarządzania poprawkami (Patch Management)
Budowanie i utrzymywanie katalogu usług (systemów) IT
Bieżący monitoring procesu, w tym ustalanie planu wdrożeń mitygacji podatności, nadzór nad postępem prac, koordynacja odstępstw zgodnie z procesami wewnętnymi, ustalanie i mierzenie procesu za pomocą KPI
Ścisła współpraca z innymi obszarami IT: wdrożenia, architektura, bezpieczeństwo, utrzymanie systemów i infrastruktury IT
Weryfikowanie dostępnych wersji oprogramowania oferowanego przez producentów
Aktywne monitorowanie wersji zainstalowanego oprogramowania
Udoskonalanie procesu oraz podejmowanie pracy naprawczych, zmierzających do usunięcia sytuacji niepożądanych
tworzenie od podstaw i utrzymanie aplikacji webowych (Java EE) za pomocą implementacji własnych komponentów frontendowych/backendowych oraz rozszerzania funkcjonalności aplikacji,
zapewnienie właściwej jakości wytwarzanego oprogramowania i zgodności ze standardami,
wdrażanie oprogramowania na środowiskach testowych i produkcyjnych,
realizacja wsparcia utrzymaniowego dla systemów IT w ramach III linii Service Desk poprzez diagnozę i rozwiązywanie problemów w oprogramowaniu oraz nadzór nad dostarczanymi rozwiązaniami,
nadzorowanie i odbiór prac projektowych i programistycznych realizowanych przez dostawców zewnętrznych
tworzenie od podstaw i utrzymanie aplikacji webowych (Java EE) za pomocą implementacji własnych komponentów frontendowych/backendowych oraz rozszerzania funkcjonalności aplikacji,
zapewnienie właściwej jakości wytwarzanego oprogramowania i zgodności ze standardami,
wdrażanie oprogramowania na środowiskach testowych i produkcyjnych,
realizacja wsparcia utrzymaniowego dla systemów IT w ramach III linii Service Desk poprzez diagnozę i rozwiązywanie problemów w oprogramowaniu oraz nadzór nad dostarczanymi rozwiązaniami,
nadzorowanie i odbiór prac projektowych i programistycznych realizowanych przez dostawców zewnętrznych
tworzenie od podstaw i utrzymanie aplikacji webowych (Java EE) za pomocą implementacji własnych komponentów frontendowych/backendowych oraz rozszerzania funkcjonalności aplikacji,
zapewnienie właściwej jakości wytwarzanego oprogramowania i zgodności ze standardami,
wdrażanie oprogramowania na środowiskach testowych i produkcyjnych,
realizacja wsparcia utrzymaniowego dla systemów IT w ramach III linii Service Desk poprzez diagnozę i rozwiązywanie problemów w oprogramowaniu oraz nadzór nad dostarczanymi rozwiązaniami,
nadzorowanie i odbiór prac projektowych i programistycznych realizowanych przez dostawców zewnętrznych