Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pełnienie funkcji Client Leada dla wybranych projektów
Samodzielna realizacja bieżących działań dla klientów agencji z branży energetycznej (analiza otoczenia medialnego, tworzenie tekstów, kontakt z mediami, organizacja wydarzeń dla klientów, przygotowywanie rekomendacji dla klientów, wycena działań i kontakt z podwykonawcami)
Aktywny udział w tworzeniu strategii komunikacyjnej
Opracowywanie raportów i analiz danych
Przygotowywanie ofert przetargowych i działania z zakresu business development
Samodzielna realizacja działań dla klientów agencji (monitoring mediów, tworzenie tekstów, kontakt z mediami, organizacja wydarzeń dla klientów, przygotowywanie rekomendacji dla klientów, wycena działań i kontakt z podwykonawcami)
Aktywny udział w tworzeniu strategii contentowej
Opracowywanie raportów i analiz danych
Pełnienie funkcji Client Leada dla wybranych projektów
Przygotowywanie ofert przetargowych i działania z zakresu business development
Senior Account Executive - New Economy Practice - PR
Plac Konesera 11, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 06.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Samodzielna realizacja działań dla klientów agencji (monitoring mediów, tworzenie tekstów, kontakt z mediami, organizacja wydarzeń dla klientów, przygotowywanie rekomendacji dla klientów, wycena działań i kontakt z podwykonawcami)
Aktywny udział w tworzeniu strategii contentowej
Opracowywanie raportów i analiz danych
Pełnienie funkcji Client Leada dla wybranych projektów
Przygotowywanie ofert przetargowych i działania z zakresu business development
Samodzielna realizacja działań dla klientów agencji (monitoring mediów, tworzenie tekstów, kontakt z mediami, organizacja wydarzeń dla klientów, przygotowywanie rekomendacji dla klientów, wycena działań i kontakt z podwykonawcami)
Aktywny udział w tworzeniu strategii contentowej
Opracowywanie raportów i analiz danych
Pełnienie funkcji Client Leada dla wybranych projektów
Przygotowywanie ofert przetargowych i działania z zakresu business development
Realizacja bieżących działań dla klientów agencji z sektora lotnictwa i obronności ze wsparciem doświadczonych managerów (monitoring wydarzeń politycznych i zmian legislacyjnych, tworzenie korespondencji i tekstów analitycznych, kontakt z partnerami i mediami, organizacja wydarzeń dla klientów, przygotowywanie rekomendacji, wycena działań i kontakt z podwykonawcami)
Bieżąca analiza otoczenia medialnego
Opracowywanie raportów i analiz danych
Codzienny kontakt z klientami w zakresie bieżącej realizacji projektów
Wsparcie zespołu w procesach przetargowych (research, współtworzenie prezentacji)
wsparcie managera i zespołu w zarządzaniu codzienną pracą Meta Przestrzeni
wsparcie w procesie przygotowywania wydarzeń (stacjonarnych i online) ze szczególną koncentracją na technicznych i technologicznych potrzebach oraz wymaganiach organizatorów
techniczny nadzór nad przebiegiem wydarzeń w Przestrzeni
wsparcie w prowadzeniu kalendarza Meta Przestrzeni
wykonywanie czynności księgowych w obrębie działu oraz współpraca z działami wewnętrznymi i kontrahentami zewnętrznymi w celu uzupełnienia, uzgodnienia, dokumentów księgowych i podatkowych
rejestracja, weryfikacja i księgowanie dokumentów w wewnętrznych systemach księgowych,
wystawianie faktur sprzedaży
wsparcie zespołu księgowego w bieżącej pracy księgowej i administracyjnej
Będziesz pracował(-a) przy planowaniu i realizacji kampaniami public relations dla globalnych marek, które zmieniają rzeczywistość i budują świat przyszłości
Będziesz uczestniczył(-a) w burzach mózgów i warsztatach kreatywnych tworząc od podstaw zintegrowane projekty odpowiadające na najbardziej aktualne trendy
Będziesz współpracować z naszymi zespołami Content+Publishing i Studio
Będziesz zbierał(-a) oferty od podwykonawców oraz przygotowywał(-a) budżety
Będziesz planował(-a) i zarządzał(-a) kampaniami public relations dla globalnych marek, które zmieniają rzeczywistość i budują świat przyszłości
Będziesz prowadził(-a) projekty realizowane w wielu krajach Europy dla marek, które towarzyszą Ci na co dzień (idziemy o zakład, że znasz każdego z naszych klientów!)
Będziesz organizował(-a) burze mózgów i warsztaty kreatywne tworząc od podstaw zintegrowane projekty odpowiadające na najbardziej aktualne trendy
Będziesz współpracować z innymi agencjami grupy WPP w Polsce, a także naszymi zespołami Content+Publishing oraz Studio
Będziesz odpowiedzialny(-a) za rozwój kariery młodszych konsultantów
Prowadzenie projektów w obszarze komunikacji korporacyjnej dla klientów z branż: energetyka, healthcare, przemysł, produkcja, nieruchomości
Zarządzanie projektami i zespołem (w zespole są też młode osoby, które szybko się uczą i chcą mieć od kogo się uczyć)
Strategiczne doradztwo dla klientów w zakresie bieżących działań komunikacyjnych i zarządzania sytuacjami kryzysowymi, wsparcie w planowaniu i realizacji projektów PR
Tworzenie strategii komunikacyjnych i ich realizacja
Partnerski, profesjonalny kontakt z klientem
Aktywny udział w pozyskiwaniu nowych klientów i wspieranie rozwoju agencji, tworzenie ofert i prowadzenie spotkań przetargowych w imieniu agencji
Opracowywanie i redagowanie materiałów komunikacyjnych
Przygotowywanie budżetów projektów
Bycie strażnikiem jakości – dbanie o wysoką jakość materiałów tworzonych przez zespół oraz relacji pomiędzy zespołem a klientami
Realizacja kampanii i bieżących działań komunikacyjnych dla klientów agencji pod okiem doświadczonych managerów i ze wsparciem zespołu
W ramach swoich obowiązków konsultant jest w codziennym kontakcie z klientami i dba o skuteczną realizację działań w ramach prowadzonych projektów
Na co dzień będziesz m.in. zajmować się takimi zadaniami jak: doradztwo komunikacyjne, praca koncepcyjna i budowanie strategii komunikacji, opracowywanie tekstów materiałów prasowych, relacje z mediami, organizacja wydarzeń specjalnych, planowanie komunikacji w social media i jej realizacja, research i rekomendacje, budżetowanie projektów, doradztwo dla klientów w sytuacjach kryzysowych)
Będziesz też wspierać zespół w procesach przetargowych i budowaniu ofert dla nowych klientów
Będziesz wspierał(-a) projekty komunikacyjne realizowane w wielu krajach Europy dla marek, które towarzyszą Ci na co dzień (idziemy o zakład, że znasz każdego z naszych klientów!)
Będziesz zaangażowany(-a) w planowanie i prowadzenie komunikacji dla globalnych marek, które zmieniają rzeczywistość i budują świat przyszłości
Będziesz rozwijać swoje umiejętności, współpracując z mediami i dziennikarzami z wielu krajów oraz poznając lokalne uwarunkowania ich pracy (wtorek w tematach bałtyckich, czwartek w czeskiej Pradze)
Będziesz brał(-a) udział w burzach mózgów i warsztatach kreatywnych tworząc od podstaw zintegrowane projekty odpowiadające na najbardziej aktualne trendy
Realizacja kampanii i bieżących działań komunikacyjnych dla klientów agencji pod okiem doświadczonych managerów i ze wsparciem zespołu
W ramach swoich obowiązków konsultant jest w codziennym kontakcie z klientami i dba o skuteczną realizację działań w ramach prowadzonych projektów
Na co dzień będziesz m.in. zajmować się takimi zadaniami jak: doradztwo komunikacyjne, praca koncepcyjna i budowanie strategii komunikacji, opracowywanie tekstów materiałów prasowych, relacje z mediami, organizacja wydarzeń specjalnych, planowanie komunikacji w social media i jej realizacja, research i rekomendacje, budżetowanie projektów, doradztwo dla klientów w sytuacjach kryzysowych)
Będziesz też wspierać zespół w procesach przetargowych i budowaniu ofert dla nowych klientów
Realizacja kampanii i bieżących działań dla klientów agencji pod okiem doświadczonych managerów i ze wsparciem zespołu
W ramach swoich obowiązków konsultant jest w codziennym kontakcie z klientami i dba o skuteczną realizację działań w ramach prowadzonych projektów
Na co dzień będziesz zajmować się m.in. opracowywaniem i realizacją działań public affairs, doradztwem komunikacyjnym, pracą koncepcyjną i kreatywną, opracowywaniem notatek, sprawozdań, analiz, materiałów do mediów społecznościowych, monitoringiem regulacyjnym, budżetowaniem projektów, doradztwem dla klientów w sytuacjach kryzysowych
Będziesz też wspierać zespół w procesach przetargowych i tworzeniu ofert dla nowych klientów