Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Kierownik/lider zmiany organizuje pracę swojej zmiany celem zagwarantowania efektywnej produkcji zgodnie z założonymi terminami i wymaganiami klienta
Dba o prawidłowy stan techniczny parku maszynowego, egzekwuje przestrzeganie zasad BHP oraz standardów systemu zarządzania jakością
Zadaniem kierownika/lidera zmiany jest również regularne komunikowanie podległemu personelowi celów, wartości i wizji Aalberts oraz prowadzenie oceny pracowników i ustalanie indywidualnych celów zawodowych
Celem stanowiska jest ciągłe podnoszenie poziomu usług i dopasowywanie ich do sytuacji panującej na rynku i do potrzeb klienta, a w szczególności celem jest:
Zakres obowiązków na stanowisku:
• Opieka nad istniejącymi klientami
• Pozyskiwanie nowych klientów
• Zdobywanie nowych branż i możliwości zastosowań dla naszych produktów
Sales Manager / Kierownik sprzedaży na obszar Europa Środkowa i Wschodnia
dolnośląskie
Wygasła: 12.09.2021
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Jako kierownik sprzedaży ma Pan/Pani za cel, wykorzystując wszystkie kanały i możliwości sprzedaży realizować największy z możliwych ekonomiczny obrót oraz zdobycie zleceń w odpowiedniej ilości zabezpieczających byt przedsiębiorstwa oraz uzyskanie odpowiednich stóp wzrostu w branży i na rynkach
Obok celów związanych z wysokością obrotów ważnym zagadnieniem dla kierownika sprzedaży jest uzyskanie możliwie wysokiego zadowolenia klienta i co powinno przełożyć się na nawiązanie długotrwałej współpracy co jest jednym ze strategicznych podstaw długotrwałego ekonomicznego sukcesu. Pana/Pani celem jako Kierownika Sprzedaży będącego pomiędzy klientem a produkcją, jest kompetentne doradztwo klienta, systematyczne sprawdzenie i aktualizacja wymagań klienta przed zakończeniem zlecenia, w celu wyeliminowania błędów i przez to zagwarantowania optymalnego rozwoju usług i wymaganej jakości
Zakres obowiązków na stanowisku:
• rozwój celów, strategii, koncepcji i programów opartych na bazie przedsiębiorstwa
• organizacja i koordynacja wszystkich działań sprzedażowych; ustalanie przebiegu pracy
• obserwacja i analiza działań konkurencji
• analiza rynku i branży w celu powstania nowych możliwości sprzedaży usług
• przygotowanie i udział w zebraniach i naradach w firmie
• współpraca w planowaniu i przewodzenie nad wystawami w trakcie targów
• kontakt z innymi zakładami grupy Aalberts
• nadzór i opracowanie otwartych projektów
• pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad dotychczasowymi głównymi klientami, troszczenie się o kontakty z klientami w ramach obszaru sprzedaży
• doradztwo techniczne dla głównych klientów
• przygotowywanie i kierowanie zapytaniami klienta
• opracowanie specyfikacji i wymagań klienta
• kontrola wyceny zamówień
• wycena aktualnych ofert
• nadzór nad ofertami
• kontrola umów w uzgodnieniu z działem handlowym
• utrzymanie w tajemnicy informacji i wyłączność kontraktu z klientem z działem handlowym
• dokumentacja i kierowanie reklamacji klienta do odpowiednich działów
• wygłaszanie fachowych wykładów na targach i warsztatach