Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista / Specjalistka ds. marketingu nieruchomości
Nowoberestecka 16, Ochota, Warszawa
Wygasła: 29.02.2024
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Dynamicznie rozwijające się biuro nieruchomości poszukuje do swojego zespołu specjalisty/tki ds. marketingu. Poszukujmy osoby zdolnej, dynamicznej, z głową pełną pomysłów i ciągle poszukującej usprawnień
Zakres obowiązków:
- współpraca przy tworzeniu i wdrożeniu strategii marki w mediach społecznościowych;
- zarządzanie profilami marki w mediach społecznościowych;
- planowanie kalendarza publikacji i jego realizacja;
- monitorowanie aktywności w mediach społecznościowych - reagowanie na komentarze i wiadomości;
- budowanie i monitorowanie wizerunku marki w social mediach;
- w miarę rozwoju personalnego inne obowiązki w obszarze Marketingu
Dyrektor ds Rozwoju odpowiada za realizację własnego planu sprzedaży. Na co dzień spotyka się z właścicielami największych firm w Polsce, prowadzi konsultacje indywidualne oraz spotkania sprzedażowe
CODZIENNE ZADANIA DYREKTORA DS ROZWOJU
• realizacja planu sprzedaży indywidualnej
• umawianie spotkań indywidualnych z właścicielami firm - 10 spotkań tygodniowo
• prowadzenie kalendarza spotkań oraz raportowanie wyników spotkań w systemie CRM
Kreowanie strategii komunikacji, harmonogramów i contentu na kanałach mediów społecznościowych, włącznie z przygotowaniem treści graficznych i filmowych
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za koordynację działań związanych z pracownikami zatrudnionymi przez Profit Group na naszym projekcie pod Warszawa (szacowana liczba podległych to okołó 50 os) Będziesz pierwszym kontaktem dla naszych pracowników w przypadku jakichkolwiek pytań i/lub problemów, które mogą mieć
Będziesz również odpowiedzialny za samodzielne pozyskanie klientów i kompleksową ich obsługę rekrutacyjną ( negocjowanie z klientami warunków umowy a także dokładna analiza potrzeb klienta by móc w pełni odpowiedzieć na jego potrzeby rekrutacyjne)
Kontrola nad obecnością pracowników w pracy
Podpisanie niezbędnych umów i dokumentów z powierzonymi pracownikami
Rozwiązywanie problemów, które mogą się pojawić i znajdowanie rozwiązań, które działają na korzyść wszystkich zaangażowanych stron
Aktywnie pozyskiwał nowych Klientów biznesowych w zakresie sprzedaży usług agencji pracy tymczasowej – dbamy o stale rosnące słupki sprzedażowe
Analizował, przygotowywał a później prezentował naszą ofertę u klientów – będziesz mógł łączyć pracę stacjonarną z wyjazdami do klientów – połączenie idealne
Monitorował rynek konkurencji, tak aby nasza firma była zawsze o krok od konkurencji – lubimy być pierwsi i najlepsi
Negocjował warunki współpracy z kontrahentami a także dbał o jak najlepsze relacje z nimi - bo wierzymy, że dobra relacja to fundament dobrego biznesu
Aktywnie pozyskiwał nowych Klientów biznesowych w zakresie sprzedaży usług agencji pracy tymczasowej – dbamy o stale rosnące słupki sprzedażowe
Analizował, przygotowywał a później prezentował naszą ofertę u klientów – będziesz mógł łączyć pracę stacjonarną z wyjazdami do klientów – połączenie idealne
Monitorował rynek konkurencji, tak aby nasza firma była zawsze o krok od konkurencji – lubimy być pierwsi i najlepsi
Negocjował warunki współpracy z kontrahentami a także dbał o jak najlepsze relacje z nimi - bo wierzymy, że dobra relacja to fundament dobrego biznesu
Aktywnie pozyskiwał nowych Klientów biznesowych w zakresie sprzedaży usług agencji pracy tymczasowej – dbamy o stale rosnące słupki sprzedażowe
Analizował, przygotowywał a później prezentował naszą ofertę u klientów – będziesz mógł łączyć pracę stacjonarną z wyjazdami do klientów – połączenie idealne
Monitorował rynek konkurencji, tak aby nasza firma była zawsze o krok od konkurencji – lubimy być pierwsi i najlepsi
Negocjował warunki współpracy z kontrahentami a także dbał o jak najlepsze relacje z nimi - bo wierzymy, że dobra relacja to fundament dobrego biznesu
Aktywnie pozyskiwał nowych Klientów biznesowych w zakresie sprzedaży usług agencji pracy tymczasowej – dbamy o stale rosnące słupki sprzedażowe
Analizował, przygotowywał a później prezentował naszą ofertę u klientów – będziesz mógł łączyć pracę stacjonarną z wyjazdami do klientów – połączenie idealne
Monitorował rynek konkurencji, tak aby nasza firma była zawsze o krok od konkurencji – lubimy być pierwsi i najlepsi
Negocjował warunki współpracy z kontrahentami a także dbał o jak najlepsze relacje z nimi - bo wierzymy, że dobra relacja to fundament dobrego biznesu
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za koordynację działań związanych z pracownikami zatrudnionymi przez Profit Group na nowym projektu pod Warszawa (szacowana liczba podległych to 50 os) Będziesz pierwszym kontaktem dla naszych pracowników w przypadku jakichkolwiek pytań i/lub problemów, które mogą mieć
Twoje codzienne zadania, będą to między innymi:
Rekrutacja personelu na nowoczesną fabrykę papierosów elektronicznych
Wysyłanie harmonogramów pracy i aktualizowanie danych w systemie HRappka ;
Kontrola nad obecnością pracowników w pracy
Podpisanie niezbędnych umów i dokumentów z powierzonymi pracownikami
Rozwiązywanie problemów, które mogą się pojawić i znajdowanie rozwiązań, które działają na korzyść wszystkich zaangażowanych stron
Motywowanie pracowników do pracy
Szczerą troską o ludzi i ich indywidualne potrzeby
Aktywnie pozyskiwał nowych Klientów biznesowych w zakresie sprzedaży usług agencji pracy tymczasowej – dbamy o stale rosnące słupki sprzedażowe
Analizował, przygotowywał a później prezentował naszą ofertę u klientów – będziesz mógł łączyć pracę stacjonarną z wyjazdami do klientów – połączenie idealne
Monitorował rynek konkurencji, tak aby nasza firma była zawsze o krok od konkurencji – lubimy być pierwsi i najlepsi
Negocjował warunki współpracy z kontrahentami a także dbał o jak najlepsze relacje z nimi - bo wierzymy, że dobra relacja to fundament dobrego biznesu
Nadzór nad całokształtem działań finansowych oraz tworzenie polityki finansowej Spółki
Przygotowanie oraz aktualizacja wszelkich procedur i regulaminów związanych z funkcjonowaniem obszaru finansowego
Pełna odpowiedzialność za poprawność ksiąg rachunkowych
Zarządzanie płynnością finansową Spółki: prognozowanie i kontrola przepływu gotówki
Nadzór nad windykacją należności
Ocena poszczególnych projektów i optymalizacja finansowa
Zapewnienie poprawnego działania istniejących systemów księgowych w tym systemów produkcyjnych oraz optymalizacja wykorzystania istniejących zasobów informatycznych w celu usprawnienia systemów księgowych
Przygotowywania planów finansowych oraz budżetów oraz nadzór nad ich wykonaniem
Nadzór nad kontrolingiem wewnętrznym m.in. kontrola wewnętrzna dokumentacji księgowej, przestrzeganie procedur, rozliczenie wszelkich kontraktów oraz zapewnienie zgodności pomiędzy systemami produkcyjnymi a systemem rozrachunkowym
Nadzór nad działem księgowości i zapewnienie jego poprawnego działania oraz współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym jeśli zajdzie taka potrzeba, w tym zapewnienie poprawności rozliczeń finansowych, przepływów pieniężnych oraz dekretacji dokumentów zgodnie z ustalonymi centrami kosztowymi
Kontakty i negocjacje z instytucjami finansowymi oraz ubezpieczeniowymi
Nadzór nad poprawnością księgowań oraz rozliczeniami z urzędem skarbowym oraz ZUS
Przygotowywanie jednostkowych i skonsolidowanych raportów okresowych, w tym : kwartalnych, półrocznych oraz rocznych,
Współpraca z audytorami i kancelariami prawnymi
Odpowiedzialność za poprawne rozliczenia z organami podatkowymi, w tym US,ZUS
Zapewnienie zgodności procedur finansowych z przepisami podatkowymi
Bieżące dostarczanie analiz oraz monitorowanie wyników poszczególnych działów i spółek zależnych
Współpraca ze służbami księgowymi spółek zależnych
Rozliczanie działów z osiągniętych wyników i ustalanie wypracowanych premii
Weryfikacja poprawności procesów księgowych, fakturowania, rozliczaniakosztów, itp
Bieżące zarządzanie i nadzór nad działem kadr
Nadzór nad poprawnym rozliczeniem wynagrodzeń oraz umów zleceń
Czynny udział w tworzeniu regulaminu pracy oraz polityki płacowej Spółki
Negocjacje z dostawcami w zakresie obszarów administracji – umowy najmu, zakupy materiałów i sprzętu biurowego, itp
Udział w pracach prawno-organizacyjnych związanych z działaniem Spółki i jej strukturą, w tym związanych z powoływaniem lub zakupem spółek zależnych, wydzielaniem zorganizowanych części przedsiębiorstwa
Udział w nadzorowaniu realizacji kluczowych działań Spółk
Specjalista ds pozyskiwania dofinansowań oraz rozliczania projektów unijnych
Nowoberestecka 14, Ochota, Warszawa
Wygasła: 16.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
analiza i ocena innowacyjnych pomysłów/projektów pod kątem możliwości otrzymania wsparcia z funduszy UE w perspektywie 2021-2027;
przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej;
monitoring informacji o planowanych naborach wniosków o dofinansowanie oraz warunków przyznawania wsparcia;
przygotowywanie analiz dotyczących funduszy UE 2021-2027 i innych źródeł pomocy publicznej;
nadzór nad prawidłową realizacją projektów ze środków UE;
rozliczenie projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej;
koordynacja przydzielonych projektów, wdrażanie zadań projektowych;
przeprowadzanie procedur wyboru Wykonawców;
przygotowanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności, sprawozdań finansowych z realizacji projektów, reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projektach;
weryfikacja wydatków, opisywanie dokumentów finansowych pod kątem ich kwalifikowalności i zgodności z projektem;
ścisła współpraca z instytucjami finansującymi;
przygotowanie dokumentacji oraz udział w kontrolach i audytach projektów;
bieżąca obsługa administracyjna projektów, prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z realizacją i rozliczaniem projektów/ zadań
Хотите работать в Польше, но не знаете, с чего начать?
Если Вы или Ваши друзья ищут работу в Польше, Агентство по трудоустройству Profit Group Вам поможет!
Опытные рекрутеры подберут для Вас подходящую вакансию, исходя из Ваших умений и предпочтений. Даже, если Вы приехали в Польшу в первый раз, и не имеете опыта и знания польского языка, Вы можете рассчитывать на зарплату от 4000 зл нетто в месяц и работу в комфортных условиях на складе, производстве, в цеху или при обслуживании сельско-хозяйственной техники
sporządzanie deklaracji PIT, GUS księgowanie dokumentów księgowych, wyciągów bankowych, dokumentów rozliczeniowych oraz ich kontrola pod względem formalno-rachunkowym prawidłowa kwalifikacja dokumentów zakupowych do właściwych rejestrów VAT udział w procesie zamknięcia miesiąca, kwartału, roku, sporządzaniu sprawozdania finansowego
weryfikowanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów
przygotowywanie deklaracji ZUS i ich korekt oraz składanie za pośrednictwem systemu Płatnik
naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Pracy
rozliczenie delegacji
doradztwo księgowe i podatkowe
prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej
sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów,
bieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnych pracowników