Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (73)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 73 )
Kupiec
Warszawa
Wygasła: 03.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie procesu zakupowego produktów spożywczych na rynku krajowym i zagranicznym dla sieci restauracji KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks w regionie Europy Środkowowschodniej;
Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej w obszarze podległej kategorii produktowej zgodnie z polityką i procedurami Firmy, w tym udział w tworzeniu budżetu zakupowego dla podległej kategorii (AOP);
Negocjacje warunków współpracy z dostawcami, przeprowadzanie przetargów;
Analiza ofert od dostawców oraz przygotowywanie dla Organów Decyzyjnych Firmy rekomendacji wyboru oferty w oparciu o wyznaczone dla podległej kategorii cele operacyjne i finansowe;
Negocjacje warunków kontraktów handlowych z dostawcami oraz współudział w ich przygotowywaniu; odpowiedzialność za kompletność procesu Source to Contract;
Inicjowanie i prowadzenie projektów redukcji kosztów w obszarze podległej kategorii;
Badanie i analiza rynku, bieżący monitoring rynku surowców, wyszukiwanie i rozwijanie nowych dostawców w oparciu o wymagania Brandów restauracyjnych;
Ścisła współpraca z Project Managerami poszczególnych sieci restauracyjnych i/lub działami New Product Development, Marketingu i Operacji w celu jak najlepszej odpowiedzi na potrzeby klientów i budowania rozwoju oferty produktowej;
Współuczestniczenie w koordynowaniu dostaw oraz planowaniu i kontroli zapasów w obszarze podległej grupy produktowej – bezpośrednia współpraca z Operatorem Logistycznym i Działem Dystrybucji;
Ścisła współpraca z Działem Kontroli Jakości w celu zapewnienia jak najwyższych standardów pozyskiwanych produktów oraz zapewnienia ich zgodności z wymaganiami Brandów;
Budowanie relacji wewnętrznych i zewnętrznych ze stronami współpracującymi przy prowadzonych procesach zakupowych, w tym z Dostawcami, Dystrybutorem, innymi Działami Firmy;
Prowadzenie procesu zakupowego produktów spożywczych na rynku krajowym i zagranicznym dla sieci restauracji KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks w regionie Europy Środkowowschodniej;
Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej w obszarze podległej kategorii produktowej zgodnie z polityką i procedurami Firmy, w tym udział w tworzeniu budżetu zakupowego dla podległej kategorii (AOP);
Negocjacje warunków współpracy z dostawcami, przeprowadzanie przetargów;
Analiza ofert od dostawców oraz przygotowywanie dla Organów Decyzyjnych Firmy rekomendacji wyboru oferty w oparciu o wyznaczone dla podległej kategorii cele operacyjne i finansowe;
Negocjacje warunków kontraktów handlowych z dostawcami oraz współudział w ich przygotowywaniu; odpowiedzialność za kompletność procesu Source to Contract;
Inicjowanie i prowadzenie projektów redukcji kosztów w obszarze podległej kategorii;
Badanie i analiza rynku, bieżący monitoring rynku surowców, wyszukiwanie i rozwijanie nowych dostawców w oparciu o wymagania Brandów restauracyjnych;
Ścisła współpraca z Project Managerami poszczególnych sieci restauracyjnych i/lub działami New Product Development, Marketingu i Operacji w celu jak najlepszej odpowiedzi na potrzeby klientów i budowania rozwoju oferty produktowej;
Współuczestniczenie w koordynowaniu dostaw oraz planowaniu i kontroli zapasów w obszarze podległej grupy produktowej – bezpośrednia współpraca z Operatorem Logistycznym i Działem Dystrybucji;
Ścisła współpraca z Działem Kontroli Jakości w celu zapewnienia jak najwyższych standardów pozyskiwanych produktów oraz zapewnienia ich zgodności z wymaganiami Brandów;
Budowanie relacji wewnętrznych i zewnętrznych ze stronami współpracującymi przy prowadzonych procesach zakupowych, w tym z Dostawcami, Dystrybutorem, innymi Działami Firmy;
Współuczestniczenie w realizacji strategii zakupowej Firmy w obszarze podległej kategorii produktowej
Negocjacje warunków współpracy z dostawcami, negocjacje kontraktów oraz współudział w ich przygotowywaniu
Badanie i analiza rynku, przeprowadzanie przetargów, przygotowywanie podsumowań/analiz oraz rekomendacji ich rozstrzygnięcia
Analiza ofert od dostawców oraz tworzenie rekomendacji w oparciu o cele finansowe Firmy
Ścisła współpraca z KA poszczególnych sieci restauracyjnych i/lub działami NPD, marketingu i operacji w celu jak najlepszej odpowiedzi na potrzeby klientów
Wyszukiwanie, rozwój i wdrażanie nowych dostawców i produktów do procesu dystrybucyjnego
Współuczestniczenie w koordynowaniu dostaw oraz planowaniu i kontroli zapasów wybranych grup produktowych w tym kontakt z operatorem logistycznym
Szukanie nowych rozwiązań, innowacji produktowych itp
Budowanie odpowiednich relacji z klientami, dostawcami, dystrybutorami w ramach działań SCM
Ścisła współpraca z działami: dystrybucji i analiz, jakości, sprzedaży
Przygotowywanie raportów, prezentacji na potrzeby Firmy i klientów
Współuczestniczenie w realizacji strategii zakupowej Firmy
Ścisła współpraca z KA poszczególnych sieci restauracyjnych i/lub działami NPD, marketingu i operacji w celu jak najlepszej odpowiedzi na potrzeby klientów
Badanie i analiza rynku, przeprowadzanie przetargów, przygotowywanie rekomendacji
Negocjacje warunków współpracy z dostawcami, negocjacje kontraktów oraz współudział w ich przygotowywaniu
Wdrażanie nowych dostawców i produktów do procesu dystrybucyjnego
Współuczestniczenie w koordynowaniu dostaw oraz planowaniu i kontroli zapasów wybranych grup produktowych w tym kontakt z operatorem logistycznym
Szukanie nowych rozwiązań, innowacji produktowych itp
Budowanie odpowiednich relacji z klientami, dostawcami, dystrybutorami w ramach działań SCM
Ścisła współpraca z działami: dystrybucji i analiz, jakości, sprzedaży
Przygotowywanie raportów, prezentacji na potrzeby Firmy i klientów
• Wsparcie w organizacji transportu od dostawców do odbiorców w ramach UE oraz poza strukturą UE;
• Dbanie o prawidłową dokumentację dla danej transakcji zgodnie z wymogami prawnymi oraz umowami biznesowymi (np.: CMR, faktury, dokumenty eksportowe, inne);
• Komunikacja z Klientem, Przewoźnikiem, Dostawcą w sprawach bieżących załadunków, transportu oraz odbioru towaru;
• Raportowanie do bezpośredniego przełożonego bieżącej sytuacji eksportowej zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie;
• Współpraca z działem logistyki pod kątem analizy rynku transportowego;
• Wspieranie rozwoju znanych sieci restauracyjnych w całej Europie;
• Prowadzenie procesów zakupowych wybranych kategorii wyposażenia wnętrz i/lub budowlanych takich jak meble, oznakowanie, materiały wykończeniowe czy oświetlenie;
• Wybieranie dostawców w przetargach oraz codzienne wspieranie procesu inwestycyjnego w/w sieci przy składaniu i zarządzaniu zamówieniami;
• Współpraca z wewnętrznymi działami Klienta: Construction, Design i Cost Management;
• Zarządzanie relacjami biznesowymi z Interesariuszami Klienta i SCM, ale także z producentami, architektami, kierownikami projektów i generalnymi wykonawcami;
• Współuczestniczenie w realizacji strategii zakupowej Firmy
• Ścisła współpraca z KA poszczególnych sieci restauracyjnych i/lub działami NPD, marketingu i operacji w celu jak najlepszej odpowiedzi na potrzeby klientów
• Badanie i analiza rynku, przeprowadzanie przetargów, przygotowywanie rekomendacji
• Negocjacje warunków współpracy z dostawcami, negocjacje kontraktów oraz współudział w ich przygotowywaniu
• Wdrażanie nowych dostawców i produktów do procesu dystrybucyjnego
• Współuczestniczenie w koordynowaniu dostaw oraz planowaniu i kontroli zapasów wybranych grup produktowych w tym kontakt z operatorem logistycznym
• Szukanie nowych rozwiązań, innowacji produktowych itp
• Budowanie odpowiednich relacji z klientami, dostawcami, dystrybutorami w ramach działań SCM
• Ścisła współpraca z działami: dystrybucji i analiz, jakości, sprzedaży
• Przygotowywanie raportów, prezentacji na potrzeby Firmy i klientów
• Odpowiedzialność za wsparcie Działu Development w branży restauracyjnej;
• Współpraca z Działami Construction, Design i Cost Management;
• Zarządzanie powierzonymi kategoriami zakupów dla inwestycji budowlanych takich jak elementy wyposażenia wnętrz, materiały wykończeniowe czy oświetlenie;
• Zarządzanie relacjami biznesowymi z Interesariuszami Amrest i SCM, ale także z producentami, architektami, kierownikami projektów i generalnymi wykonawcami;
• Wybór dostawców postępowaniach przetargowych;
• Codzienne zarządzanie zamówieniami i łańcuchem dostaw;
Dbanie o prawidłową dokumentację dla danej transakcji zgodnie z wymogami prawnymi oraz umowami biznesowymi (np.: CMR, faktury, dokumenty eksportowe, inne);
Wsparcie w organizacji transportu od dostawców do odbiorców w ramach UE oraz poza strukturą UE;
Dbanie o prawidłową dokumentację dla danej transakcji zgodnie z wymogami prawnymi oraz umowami biznesowymi (np.: CMR, faktury, dokumenty eksportowe, inne);
Komunikacja z Klientem, Przewoźnikiem, Dostawcą w sprawach bieżących załadunków, transportu oraz odbioru towaru;
Raportowanie do bezpośredniego przełożonego bieżącej sytuacji eksportowej zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie;
Współpraca z działem logistyki pod kątem analizy rynku transportowego;
Monitorowanie procesu płatności;
Analiza rynku mięsa, przygotowywanie zapytań ofertowych, porównywanie ofert, przygotowywanie rekomendacji;
Budowanie pozytywnej atmosfery, pomiędzy Klientem a Dostawcą zgodnej z kulturą firmy;
Wsparcie w organizacji transportu od dostawców do odbiorców w ramach UE oraz poza strukturą UE;
Dbanie o prawidłową dokumentację dla danej transakcji zgodnie z wymogami prawnymi oraz umowami biznesowymi (np.: CMR, faktury, dokumenty eksportowe, inne);
Komunikacja z Klientem, Przewoźnikiem, Dostawcą w sprawach bieżących załadunków, transportu oraz odbioru towaru;
Raportowanie do bezpośredniego przełożonego bieżącej sytuacji eksportowej zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie;
Współpraca z działem logistyki pod kątem analizy rynku transportowego;
Monitorowanie procesu płatności;
Analiza rynku mięsa, przygotowywanie zapytań ofertowych, porównywanie ofert, przygotowywanie rekomendacji;
Budowanie pozytywnej atmosfery, pomiędzy Klientem a Dostawcą zgodnej z kulturą firmy;