Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Udział w opracowaniu dokumentacji w zakresie obejmującym ocenę wpływu planowanych przedsięwzięć na środowisko
Wsparcie zespołu w prowadzeniu analiz środowiskowych dla projektowanych przedsięwzięć, w tym na potrzeby postępowań w sprawie oceny oddziaływania na środowisko oraz przygotowania wniosków o wydanie pozwoleń (dot. emisji do powietrza, wytwarzania i postępowania z odpadami oraz innych
Wspieranie merytoryczne zespołu oraz pozostałych działów Spółki w zakresie posiadanych kompetencji
Udział w spotkaniach koordynacyjnych z wykonawcami zewnętrznymi, w tym zagranicznymi i wsparcie w nadzorze nad realizacją zleceń
Współpraca z właściwymi organami państwowymi w sprawach ochrony środowiska
Terminowa realizacja zleconych przez przełożonego zadań, w tym udział w przygotowywaniu materiałów, sprawozdań, zestawień i prezentacji
Budowa i rozwój kompetencji własnych oraz współpraca w zespole
Udział w opracowaniu dokumentacji w zakresie obejmującym ocenę wpływu planowanych przedsięwzięć na środowisko
Wsparcie zespołu w prowadzeniu analiz środowiskowych dla projektowanych przedsięwzięć, w tym na potrzeby postepowań w sprawie oceny oddziaływania na środowisko oraz przygotowania wniosków o wydanie różnego rodzaju pozwoleń/decyzji dla projektowanych zamierzeń inwestycyjnych
Wspieranie merytoryczne zespołu oraz pozostałych działów Spółki w zakresie posiadanych kompetencji
Udział w spotkaniach koordynacyjnych z wykonawcami zewnętrznymi, w tym zagranicznymi i wsparcie w nadzorze nad realizacją zleceń
Współpraca z właściwymi organami państwowymi w sprawach ochrony środowiska
Terminowa realizacja zleconych przez przełożonego zadań, w tym udział w przygotowywaniu materiałów, sprawozdań, zestawień i prezentacji
Budowa i rozwój kompetencji własnych oraz współpraca w zespole
Wsparcie zespołu projektowego w zakresie prowadzonych analiz przedinwestycyjnych, przygotowaniu do realizacji i realizacji budowy elektrowni jądrowej w zakresie geologii inżynierskiej
Udział w opracowaniu Wstępnego Raportu Lokalizacyjnego, Raportu Lokalizacyjnego oraz procedurze uzyskania decyzji lokalizacyjnej na potrzeby budowy elektrowni jądrowej; wsparcie merytoryczne przy analizie warunków geologiczno-inżynierskich, wraz z oceną ich wpływu na lokalizację elektrowni jądrowej
Udział w opracowaniu Raportu OOŚ lub aktualizacji Raportu OOŚ dla elektrowni jądrowej i/lub dla infrastruktury towarzyszącej w zakresie dotyczącym m.in. charakterystyki warunków geologicznych;
Weryfikacja merytoryczna dokumentacji z zakresu geologii inżynierskiej, analiza wyników badań i modelowań, w tym aktywny udział w spotkaniach z wykonawcami i podwykonawcami
Udział w sporządzaniu dokumentacji przetargowej, organizacja i prowadzenie postępowań zakupowych na badania lokalizacyjne, realizacja i zarządzanie zawartymi umowami w zakresie badań geologiczno-inżynierskich
Współpraca z jednostkami administracji państwowej, samorządowej oraz innymi podmiotami w zakresie badań lokalizacyjnych i środowiskowych dla projektu budowy elektrowni jądrowej
Znajomość zagadnień związanych z prawem geologicznym i górniczym wraz z interpretacją przepisów prawnych
Identyfikacja wymagań prawnych, wytycznych krajowych oraz międzynarodowych w obszarze środowiska abiotycznego na potrzeby przygotowania dokumentacji związanej z uzyskiwaniem decyzji administracyjnych na potrzeby budowy elektrowni jądrowej
Terminowa realizacja prac w obszarze odpowiedzialności, udział w przygotowaniu materiałów, sprawozdań, zestawień i prezentacji
Współpraca z doradcami, podwykonawcami i ekspertami wewnętrznymi i zewnętrznymi, w tym z Dostawcą Technologii, którzy będą wsparciem Spółki celem budowy elektrowni jądrowej
Udział w innych pracach w projekcie jądrowym odnoszących się do wymagań regulacyjnych i związanych z realizacją Programu
Postępowanie zgodne z procedurami i przepisami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Wykonywanie innych poleceń przełożonego zgodnie z przepisami prawa pracy i ustalonym w umowie rodzajem pracy
Aktywny udział w pracach związanych z wyborem, opracowaniem zakresu działań i zatrudnieniem odpowiednich doradców, w tym finansowego, prawnego oraz innych niezbędnych do zapewnienia finansowania Projektu, w tym do przeprowadzenia badania Projektu na rzecz instytucji finansowych
Współpraca z zewnętrznymi instytucjami finansowymi oraz doradcami w celu wypracowania odpowiednich strategii, opinii czy materiałów niezbędnych w procesie pozyskiwania finansowania dla Projektu
Współpraca z pracownikami Działu Skarbu w opracowaniu strategii zabezpieczenia Spółki przed ryzykiem walutowym oraz, w perspektywie potencjalnego finansowania dłużnego, przed ryzykiem wynikającym ze zmienności stóp procentowych
Współpraca z innymi jednostkami operacyjnymi w Spółce w zakresie opracowywania materiałów dla instytucji finansowych (biznes plan, memorandum informacyjne) wybranych obszarów prognoz finansowych Spółki, w tym założeń dotyczących struktury i kosztu finansowania
Udział w opracowywaniu harmonogramu i strategii pozyskiwania finansowania, jak również w samym procesie pozyskiwania finansowania
Aktywny udział w sporządzaniu i negocjowaniu dokumentacji finansowej, w tym term sheet, umowa kredytowa, umowy zabezpieczeń
Analiza, sporządzanie, interpretowanie materiałów i analiz finansowych, ekonomicznych oraz pozostałych materiałów (w tym model finansowy), związanych z Projektem lub potencjalnymi źródłami jego finansowania
Współpraca z poszczególnymi jednostkami w Spółce w zakresie wymiany niezbędnych informacji oraz wzajemnego wsparcia
Prowadzenie postępowań przed organami administracji publicznej, w tym składanie wniosków, monitorowanie czy dane postępowanie jest prowadzone przez organ zgodnie z przepisami, monitorowanie ewentualnej potrzeby zaskarżania wydanej decyzji oraz przygotowanie ewentualnych środków zaskarżenia. Udział w postępowaniach odwoławczych i/lub sądowo-administarcyjnych;
Weryfikacja wniosków o wydanie opinii, zezwoleń, pozwoleń i innych decyzji administracyjnych niezbędnych pod kątem formalno-prawnym dla etapu przygotowania projektu budowy elektrowni jądrowej przy współpracy merytorycznej pozostałych jednostek organizacyjnych;
Wsparcie pod względem prawnym komisji przetargowych i innych zespołów merytorycznych, w których udział bierze Pion Zezwoleń Inwestycyjnych — Przygotowywanie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym umów i innych dokumentów przekazywanych przez jednostki organizacyjne Pionu Zezwoleń Inwestycyjnych;
Współpraca z organami administracji publicznej, w tym pozyskiwanie stanowisk organów (m.in. Prezes PM, wojewoda, GDOś, i inne);
Prowadzenie współpracy z doradcami i ekspertami zewnętrznymi;
Monitorowanie prawa i analizowanie projektów zmian regulacji dotyczących procesów inwestycyjnych, w tym w energetyce oraz energetyce jądrowej, wypracowywanie opinii i stanowisk dotyczących projektów aktów prawnych;
Przygotowanie stanowisk i opinii prawnych oraz udzielanie ogólnego, bieżącego wsparcia w zakresie prawnym;
Przygotowywanie materiałów, sprawozdań, zestawień i prezentacji;
Udział w tworzeniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji (polityk, regulaminów, procedur, instrukcji);
Uczestnictwo w wyborze, współpraca i koordynacja prac zewnętrznych podmiotów świadczących usługi prawne (doradcy, kancelarie itp.), rozliczanie z wykonywania prac pod względem merytorycznym;
Udział w innych pracach w projekcie jądrowym odnoszących się do wymagań regulacyjnych
Przygotowywanie projektów wniosków o wydanie opinii, zezwoleń, pozwoleń i innych decyzji administracyjnych niezbędnych pod kątem formalno-prawnym dla etapu przygotowania projektu budowy elektrowni jądrowej przy współpracy merytorycznej pozostałych jednostek organizacyjnych;
Współpraca z organami administracji publicznej, w tym pozyskiwanie stanowisk organów (m.in. Prezes PM, wojewoda, GDOŚ, i inne);
Udział w przygotowywaniu i opiniowaniu pod względem formalno-prawnym projektów umów i innych dokumentów przekazywanych przez jednostki organizacyjne Pionu Zezwoleń Inwestycyjnych;
Przygotowywanie projektów stanowisk i opinii prawnych w zakresie kompetencji Pionu Zezwoleń Inwestycyjnych;
Przygotowywanie materiałów, sprawozdań, zestawień i prezentacji;
Monitorowanie prawa i analizowanie projektów zmian regulacji dotyczących procesów inwestycyjnych, w tym w energetyce oraz energetyce jądrowej, wypracowywanie opinii i stanowisk dotyczących projektów aktów prawnych;
Udział w innych pracach w projekcie jądrowym odnoszących się do wymagań regulacyjnych
Udział w planowaniu i realizacji działań z obszaru komunikacji zewnętrznej spółki Polskie Elektrownie Jądrowe oraz kształtowaniu zarówno wizerunku PEJ, jak i realizowanych przez spółkę projektów jądrowych;
Zaangażowanie w opracowywanie długoterminowych planów działań w mediach społecznościowych;
Bieżąca obsługa profili spółki w mediach społecznościowych, w tym:
Tworzenie i publikowanie angażujących treści w serwisach X, Linkedln oraz YouTube wraz z analizowaniem wyników i rekomendowaniem dalszych działań,
Pozyskiwanie informacji potrzebnych do prowadzenia działań w mediach społecznościowych — zarówno wewnątrz spółki, jak i z jej otoczenia zewnętrznego,
Przygotowywanie relacji z wydarzeń z udziałem przedstawicieli spółki,
Monitorowanie otoczenia spółki i projektu oraz trendów w internecie;
Rekomendowanie i tworzenie materiałów graficznych na potrzeby działań w internecie — samodzielnie oraz we współpracy z podwykonawcami;
Prowadzenie i rozwijanie strony internetowej spółki;
Wspieranie działań spółki z zakresu media relations, w tym m. in. przygotowywanie materiałów, utrzymywanie relacji z dziennikarzami, opracowywanie analiz i rekomendacji działań;
Wspieranie prac z obszaru komunikacji inwestycji i rozwoju projektu, np.: przygotowywanie i udział w spotkaniach zewnętrznych, organizacja działań we współpracy z interesariuszami ogólnokrajowymi i lokalnymi;
Współpraca i koordynowanie prac podwykonawców oraz innych podmiotów zewnętrznych
Starszy Specjalista IT ds. Zarządzania Stacjami Roboczymi
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Konfiguracja i utrzymanie środowiska do ustandaryzowanej instalacji nowych stacji roboczych
Monitorowanie i aktualizowanie stacji roboczych oraz urządzeń mobilnych
Opracowywanie polityk dla stacji roboczych
Bieżąca identyfikacja potrzeb w zakresie systemów informatycznych wspieranego biznesu
Rozwiązywanie incydentów dotyczących nieprawidłowego działania stacji roboczych i systemów do ich konfiguracji oraz monitorowania
Udział w pracach wdrożeniowych nowych funkcji i systemów IT
Udział w tworzeniu wewnętrznych regulacji Spółki
Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji dot. standardów stacji roboczych, przekazywanie wiedzy innym pracownikom
Udział w audytach i kontrolach
Współpraca z innymi biurami Spółki w celu realizacji powierzonych zadań
Reprezentowanie Spółki w kontaktach zewnętrznych adekwatnie do przypisanego zakresu obowiązków, zadań wskazanych przez bezpośredniego przełożonego, zgodnie z zakresem określonym w udzielonych pełnomocnictwach oraz zachowaniem należytej dbałość o właściwy wizerunek Spółki
Zgłaszanie propozycji, inicjowanie działań mających na celu sprawne i efektywne kosztowo funkcjonowanie Spółki
Inicjowanie, opracowywanie, aktualizowanie wewnętrznych regulacji Spółki oraz ich uzgadnianie z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki
Opiniowanie projektów regulacji wewnętrznych Spółki
Analizowanie funkcjonujących rozwiązań oraz planowanych działań w obszarze odpowiedzialności Pracownika. Bieżąca ocena skuteczności zastosowanych środków i procedur. Inicjowanie dodatkowych rozwiązań i propozycji w tym zakresie
Wsparcie administratorów systemów IT wdrożonych w Spółce oraz pracowników obszaru wsparcia użytkownika w przypadku ich nieobecności lub czasowego nagromadzenia pracy itp
Wsparcie zespołu projektowego w zakresie prowadzonych analiz przedinwestycyjnych, przygotowaniu do realizacji i realizacji budowy elektrowni jądrowej w zakresie geologii inżynierskiej
Udział w opracowaniu Wstępnego Raportu Lokalizacyjnego, Raportu Lokalizacyjnego oraz procedurze uzyskania decyzji lokalizacyjnej na potrzeby budowy elektrowni jądrowej; wsparcie merytoryczne przy analizie warunków geologiczno-inżynierskich, wraz z oceną ich wpływu na lokalizację elektrowni jądrowej
Udział w opracowaniu Raportu OOŚ lub aktualizacji Raportu OOŚ dla elektrowni jądrowej i/lub dla infrastruktury towarzyszącej w zakresie dotyczącym m.in. charakterystyki warunków geologicznych;
Weryfikacja merytoryczna dokumentacji z zakresu geologii inżynierskiej, analiza wyników badań i modelowań, w tym aktywny udział w spotkaniach z wykonawcami i podwykonawcami
Udział w sporządzaniu dokumentacji przetargowej, organizacja i prowadzenie postępowań zakupowych na badania lokalizacyjne, realizacja i zarządzanie zawartymi umowami w zakresie badań geologiczno-inżynierskich
Współpraca z jednostkami administracji państwowej, samorządowej oraz innymi podmiotami w zakresie badań lokalizacyjnych i środowiskowych dla projektu budowy elektrowni jądrowej
Znajomość zagadnień związanych z prawem geologicznym i górniczym wraz z interpretacją przepisów prawnych
Identyfikacja wymagań prawnych, wytycznych krajowych oraz międzynarodowych w obszarze środowiska abiotycznego na potrzeby przygotowania dokumentacji związanej z uzyskiwaniem decyzji administracyjnych na potrzeby budowy elektrowni jądrowej
Terminowa realizacja prac w obszarze odpowiedzialności, udział w przygotowaniu materiałów, sprawozdań, zestawień i prezentacji
Współpraca z doradcami, podwykonawcami i ekspertami wewnętrznymi i zewnętrznymi, w tym z Dostawcą Technologii, którzy będą wsparciem Spółki celem budowy elektrowni jądrowej
Udział w innych pracach w projekcie jądrowym odnoszących się do wymagań regulacyjnych i związanych z realizacją Programu
Postępowanie zgodne z procedurami i przepisami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Wykonywanie innych poleceń przełożonego zgodnie z przepisami prawa pracy i ustalonym w umowie rodzajem pracy
Wdrażanie standardów zarządzania projektami w tym w szczególności wypracowanej metodyki w celu budowania środowiska i kultury pro-projektowej w organizacji
Rozwój stosowanego standardu adekwatnie do potrzeb realizacji Programu
Koordynacja projektów w ramach Programu i powiązań między nimi w zakresie przygotowywanej i aktualizowanej dokumentacji
Przygotowanie i wdrażanie rozwiązań zapewniających integrację wyników prac projektowych w zakresie spójności dokumentacji programowej
Współuczestnictwo w rozwoju kompetencji zarządzania projektami w organizacji poprzez prowadzenie i organizację wewnętrznych szkoleń i warsztatów
Nadzór nad przestrzeganiem procedur i weryfikacja efektów prowadzonych działań
Przygotowywanie materiałów informacyjnych, prezentacji i zestawień dla kadry zarządzającej
Wsparcie zespołu PMO we wszystkich obszarach działalności
Zgłaszanie ryzyk i podejmowanie działań związanych z zarządzaniem ryzykiem w uzgodnieniu z przełożonym
Sprawowanie nadzoru nad procesem projektowania dostawców i wykonawców EPC poprzez uczestnictwo w przeglądach projektów i procesie zarządzania zmianą w projekcie, reprezentując zespół klienta
Przegląd proponowanych rozwiązań projektowych w ramach procesu akceptacji klienta
Udział w ocenie komercyjnych i technicznych dokumentów ofertowych
Udział w opracowywaniu umów na usługi inżynieryjne i budowlane
Udział w przygotowaniu porad eksperckich w zakresie norm, kodeksów i przepisów krajowych dotyczących elektrowni jądrowych i konwencjonalnych
Współpraca z dostawcami EJ w zakresie działań technicznych, planistycznych i wykonawczych
Udział we wdrażaniu procedur zarządzania jakością oraz wspieranie audytów jakości
Wspieranie procesu kontroli jakości
Sprawowanie nadzoru nad budową/produkcją - w tym przeprowadzanie audytów, udział w testach fabrycznych
Zapewnienie wsparcia i doradztwa w zakresie opracowywania wniosków o licencje i pozwolenia, w tym przegląd i akceptacja informacji dostarczonych przez dostawcę dla PSAR
Udział w odbiorze urządzeń i instalacji od Wykonawców
Realizacja i kontrola realizacji działań Nadzoru Projektowego
Współpraca ze działami PEJ niezbędna do prawidłowej realizacji wyznaczonych celów
Odpowiedzialność za realizację zadań i celów stawianych przez przełożonych
Zapewnienie, by wiedza o projekcie niezbędna do bezpiecznej eksploatacji i utrzymania EJ była dostępna dla wszystkich części organizacji operacyjnej
Zapewnienie kontroli nad konfiguracją projektową poprzez prowadzenie aktualnych rejestrów wszystkich rysunków, specyfikacji, instrukcji, norm projektowych, obliczeń technicznych, danych pomocniczych oraz podstaw teoretycznych w zakresie systemów, struktur i komponentów EJ
Prowadzenie niezbędnej współpracy z projektantami wielobranżowymi lub innymi interesariuszami zaangażowanymi w prace projektowe
Wspieranie oceny komercyjnych i technicznych dokumentów projektowych i ofertowych
Ekspert ds. Przygotowania Wody i Oczyszczania Ścieków
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 04.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
Nadzór nad pracami projektowymi, wykonawczymi i odbiorczymi w zakresie gospodarki wodociągowej i kanalizacyjnej leżącej po stronie PEJ budowy i eksploatacji elektrowni jądrowej oraz infrastruktury towarzyszącej
Uczestniczenie w przygotowaniu dokumentacji przetargowych i udział w postępowaniach na wybór wykonawców inwestycji infrastrukturalnych leżących po stronie PEJ
Prowadzenie i koordynacja prac związanych z uzyskiwaniem uzgodnień branżowych w procesie budowy i eksploatacji elektrowni jądrowej oraz infrastruktury towarzyszącej
Opracowywanie warunków technicznych dostaw wody i odbioru ścieków
Uzgadnianie dokumentacji technicznej wg. zgodności z wydanymi przez Spółkę warunkami
Wsparcie zespołów wewnętrznych w pozyskiwaniu zezwoleń, pozwoleń i innych dokumentów administracyjnych niezbędnych do budowy i eksploatacji elektrowni jądrowej oraz infrastruktury towarzyszącej – w zakresie gospodarki wodociągowej i kanalizacyjnej
Monitorowanie, raportowanie i kontrola realizacji projektu w podległym obszarze na poszczególnych etapach rozwoju projektu (przygotowanie, projektowanie i budowa)
Budowa i rozwój kompetencji własnych oraz współpraca w zespole
Wspieranie innych biur Spółki w zakresie swoich kompetencji
Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważaniającego do dostępu do dokumentów niejawnych o klauzuli co najmniej „poufne” lub gotowość do poddania się, po dokonaniu zatrudnienia, procedurze sprawdzającej związanej z uzyskaniem poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych
Planowanie, realizacja i kontrola realizacji działań Nadzoru Projektowego
Kierowanie pracą oraz zarządzanie czasem pracy podległych pracowników
Dobór, rekomendowanie do zatrudnienia, zapewnienie rozwoju, szkolenia oraz wykorzystywania umiejętności podległych pracowników
Odpowiedzialność za realizację zadań i celów stawianych przed ww. pracownikami
Zagwarantowanie, by wiedza o projekcie niezbędna do bezpiecznej eksploatacji i utrzymania EJ była dostępna dla wszystkich części organizacji operacyjnej
Zapewnienie kontroli nad konfiguracją projektową poprzez prowadzenie aktualnych rejestrów wszystkich rysunków, specyfikacji, instrukcji, norm projektowych, obliczeń technicznych, danych pomocniczych oraz podstaw teoretycznych w zakresie systemów, struktur i komponentów EJ
Odpowiedzialność za niezbędną współpracę z projektantami wielobranżowymi lub innymi interesariuszami zaangażowanymi w prace projektowe i realizację projektu
Wspieranie oceny komercyjnych i technicznych dokumentów projektowych i ofertowych
Mentoring mniej doświadczonych pracowników
Przeprowadzanie okresowej oceny podległych pracowników
Nadzór nad pracami projektowymi, wykonawczymi i odbiorczymi w zakresie systemów HVAC będącymi w zakresie PEJ związanymi z budową i eksploatacją elektrowni jądrowej oraz infrastruktury towarzyszącej
Uczestniczenie w przygotowaniu dokumentacji przetargowych i udział w postępowaniach na wybór wykonawców inwestycji infrastrukturalnych będących w zakresie PEJ
Prowadzenie i koordynacja prac związanych z uzyskiwaniem uzgodnień branżowych w procesie budowy i eksploatacji elektrowni jądrowej oraz infrastruktury towarzyszącej
Reprezentowanie Działu Projektowego przed organami dozoru i organami ustanawiającymi najlepsze praktyki branżowe, np. PAA i MAEA, podczas rozmów dot. systemów HVAC
Uzgadnianie dokumentacji technicznej wg zgodności z wydanymi przez Spółkę wymaganiami
Wsparcie zespołów wewnętrznych oraz przygotowywanie dokumentacji technicznej w celu pozyskania zezwoleń, pozwoleń i innych dokumentów administracyjnych niezbędnych do budowy i eksploatacji elektrowni jądrowej oraz infrastruktury towarzyszącej – w zakresie systemów HVAC
Monitorowanie, raportowanie i kontrola realizacji projektu w podległym obszarze na poszczególnych etapach rozwoju projektu (przygotowanie, projektowanie i budowa)
Budowa i rozwój kompetencji własnych oraz współpraca w zespole
Utrzymywanie na stałym poziomie znajomości wymogów oraz przepisów i norm technicznych dotyczących HVAC, np. poprzez udział w branżowych konferencjach, seminariach oraz spotkaniach z organami dozoru oraz grupami eksperckimi
Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważaniającego do dostępu do dokumentów niejawnych o klauzuli co najmniej „poufne” lub gotowość do poddania się, po dokonaniu zatrudnienia, procedurze sprawdzającej związanej z uzyskaniem poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych
Ekspert ds. Kluczowych Procesów Zarządczych – Risk Officer
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 20.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
Nadzorowanie procesu zarządzania ryzykiem poprzez wdrażanie działań zgodnie z obowiązującymi zasadami i standardami
Bieżąca identyfikacja i ocena ryzyk, w tym prowadzenie przeglądów ryzyk
Wdrażanie rozwiązań zapewniających standaryzację w zakresie zarzadzania ryzkiem w organizacji, w tym upowszechnianie wiedzy wśród pracowników poprzez prowadzenie wewnętrznych szkoleń i warsztatów
Koordynacja działań związanych z centralizacją zarządzania ryzkiem w organizacji, w tym nadzór nad wypracowanymi rozwiązaniami systemowymi
Zbieranie, agregowanie i konsolidacja danych zarządczych, tworzenie dashboardów z obszaru ryzyk
Nadzór nad przestrzeganiem procedur i weryfikacja efektów prowadzonych działań w zakresie centralizowanego zarządzania ryzkiem w organizacji
Zapewnienie danych i informacji niezbędnych dla koordynacji Projektów oraz Programu w zakresie pozostałych procesów zarządczych
Zgłaszanie ryzyk i podejmowanie działań związanych z zarządzaniem ryzykiem w uzgodnieniu z przełożonym
Ekspert ds. Standardów Zarządzania Programem i Projektami
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 20.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
Wdrażania standardów zarządzania projektami, w tym w szczególności wypracowanej metodyki w celu budowania środowiska i kultury pro-projektowej w organizacji
Rozwój stosowanego standardu, adekwatnie do potrzeb realizacji Programu
Koordynacja Projektów w ramach Programu i powiązań pomiędzy nimi w zakresie przygotowywanej i aktualizowanej dokumentacji
Przygotowanie i wdrażanie rozwiązań zapewniających integrację wyników prac projektowych w zakresie spójności dokumentacji programowej
Współuczestnictwo w rozwoju kompetencji zarządzania projektami w organizacji poprzez organizację i prowadzenie wewnętrznych szkoleń i warsztatów
Nadzór nad przestrzeganiem procedur i weryfikacja efektów prowadzonych działań
Przygotowywanie materiałów informacyjnych, prezentacji i zestawień dla kadry zarządzającej
Wsparcie zespołu PMO we wszystkich obszarach działalności
Zgłaszanie ryzyk i podejmowanie działań związanych z zarządzaniem ryzykiem w uzgodnieniu z przełożonym
Konfiguracja nowych stanowisk pracy zgodnie z przyjętym standardem
Wydawanie sprzętu i akcesoriów IT
Obsługa zgłoszeń incydentów i zmian od użytkowników
Diagnozowanie awarii, poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań
Asysta techniczna przy wykorzystaniu przez użytkowników zasobów IT (m. in. wsparcie przy zestawianiu wideokonferencji z wykorzystaniem terminali)
Nadzór nad pracami serwisantów zewnętrznych
Inwentaryzacje sprzętu IT
Zbieranie, klasyfikacja, agregowanie i prezentowanie wymagań dla nowych zasobów z zakresu IT oraz telefonii
Prezentowanie dostępnych w Spółce rozwiązań z zakresu IT oraz telefonii, w tym opracowywanie instrukcji oraz organizacja i prowadzenie szkoleń
10- Utrzymywanie zasobów z zakresu IT oraz telefonii od strony organizacyjnej, szczególnie: zamawianie, odbiór, konserwacja, raportowanie
Zarządzanie sprzętem z zakresu IT i telefonii oraz licencjami oprogramowania nalężącymi do Spółki w zakresie przydzielania, likwidacji, pozyskiwania itp
Zarządzanie i nadzór nad procesem obiegu korespondencji w spółce
Doskonalenie i rozwój procesu zarządzania korespondencją i archiwum w spółce projektowej, w tym opracowywanie dokumentacji procesowej, a także udział we wdrażaniu niezbędnych narzędzi i rozwiązań informatycznych służących do jego obsługi
Współpraca, komunikacja i wymiana korespondencji z partnerami biznesowymi i instytucjonalnymi
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników oraz zleceniobiorców
Prowadzenie spraw związanych z nawiązywaniem, przebiegiem oraz rozwiązywaniem stosunku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Prowadzenie akt osobowych, ewidencjonowanie czasu pracy
Naliczanie list płac, rozliczanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych
Rozliczanie czasu pracy pracowników
Współpraca z organami administracji publicznej np. ZUS, PIP
Sporządzanie deklaracji i rozliczeń należności US, ZUS, PFRON
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej sprawozdawczości GUS wsparcie pracowników i menadżerów w zakresie obowiązujących przepisów z zakresu prawa pracy
Współudział w obsłudze benefitów (opieka medyczna, PPE, ZFŚS oraz kafeteria MyBenefit)
Sporządzanie raportów, zestawień i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
Ekspert ds. Bezpieczeństwa Fizycznego i Technicznego
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 28.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
Sprawowanie nadzoru nad stanem systemów zabezpieczenia techniczno-fizycznego w obiektach Spółki, w tym prowadzenie obsługi bieżącej i awaryjnej oraz zarządzanie uprawnieniami w systemach zabezpieczeń technicznych
Opracowywanie polityk, instrukcji, standardów bezpieczeństwa w Spółce
Projektowanie rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa fizycznego obiektów Spółki
Współpraca z firmami świadczącymi na rzecz Spółki usługi w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa fizycznego i technicznego
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzenia procesów zakupowych w obszarze bezpieczeństwa, w tym:
przygotowywanie projektów oraz opiniowanie umów,
monitorowanie zagrożeń oraz ocena ryzyka wynikającego ze zidentyfikowanych podatności w obszarze bezpieczeństwa,
opracowywanie okresowych analiz i raportów z zakresu bezpieczeństwa obiektów Spółki,
współpraca ze służbami bezpieczeństwa i porządku publicznego w zakresie realizacji zadań zespołu,
zarządzanie incydentami bezpieczeństwa,
budowanie świadomości wśród pracowników w zakresie zasad bezpieczeństwa, w tym prowadzenie szkoleń w tym zakresie
Zbieranie i analizowanie wymagań klienta biznesowego na systemy i aplikacje IT, udział w projektach rozwoju oprogramowania
Analiza procesów biznesowych spółki, identyfikacja możliwości ich usprawnienia i optymalizacji
Opracowywanie i wdrażanie strategii zarządzania danymi, proponowanie rozwiązań spełniających cele biznesowe
Rozwiązywanie problemów związanych z gromadzeniem i przetwarzaniem danych
Wspieranie testów wewnętrznych i testów akceptacyjnych (UAT), planowanie testów, przygotowywanie przypadków testowych, udział w odbiorach
Opracowywanie planów rozwoju oprogramowania, zmian architektonicznych i działań sprzyjających utrzymywaniu ładu architektonicznego
Monitorowanie rynku dostawców i rozwiązań IT, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, prowadzenie dialogu z dostawcami
Dokumentowanie prowadzonych prac
Prowadzenie nadzoru nad jakością usług informatycznych świadczonych na rzecz Spółki
Reprezentowanie Spółki w kontaktach zewnętrznych adekwatnie do przypisanego zakresu obowiązków, zadań wskazanych przez bezpośredniego przełożonego, zgodnie z zakresem określonym w udzielonych pełnomocnictwach oraz zachowaniem należytej dbałości o właściwy wizerunek Spółki
Zgłaszanie propozycji, inicjowanie działań mających na celu sprawne i efektywne kosztowo funkcjonowanie Spółki
Udział w audytach i kontrolach
Organizacja i prowadzenie szkoleń, przygotowywanie instrukcji i dokumentacji dla użytkowników w zakresie swojego obszaru działania
Bieżąca kompleksowa administracja środowiskiem SAP (administracja BASIS SAP Cloud)
Rozwiązywanie incydentów zgłaszanych przez użytkowników i systemy monitorowania
Realizacja wniosków zgłaszanych przez biznes (nadawanie i odbieranie uprawnień, przenoszenie zmian pomiędzy środowiskami, reagowanie na nieprawidłowości itp.)
Monitorowanie, analizowanie i komunikowanie klientowi biznesowemu aktualizacji SAP w zakresie zmian w systemie
Śledzenie terminów aktualizacji dostarczanych w ramach SAP Enterprise Support, komunikowanie użytkownikom niedostępności systemu, planowanie i testowanie aktualizacji systemu
Bieżąca komunikacja z supportem SAP, zgłaszanie ticketów i monitorowanie ich realizacji
Bieżąca współpraca z dostawcami usług wsparcia aplikacyjnego i technicznego w ramach utrzymania i rozwoju systemu
Udział w zmianach oraz wdrożeniach nowych funkcji i modułów środowiska SAP, w tym koordynowanie dostawców zewnętrznych z uwzględnieniem odbiorów
Prowadzenie nadzoru nad jakością usług informatycznych świadczonych na rzecz Spółki
Monitorowanie poziomu wykorzystania licencji oprogramowania SAP nalężących do Spółki
Udział w tworzeniu dokumentacji i regulacji Spółki dot. obszaru SAP
Organizacja i prowadzenie szkoleń dot. środowiska SAP, przygotowywanie instrukcji i dokumentacji dla użytkowników
Współpraca z innymi biurami Spółki w celu realizacji powierzonych zadań
Reprezentowanie Spółki w kontaktach zewnętrznych adekwatnie do przypisanego zakresu obowiązków, zadań wskazanych przez bezpośredniego przełożonego, zgodnie z zakresem określonym w udzielonych pełnomocnictwach oraz zachowaniem należytej dbałość o właściwy wizerunek Spółki
Zgłaszanie propozycji, inicjowanie działań mających na celu sprawne i efektywne kosztowo funkcjonowanie Spółki
Udział w audytach i kontrolach
Doraźne wsparcie administratorów innych systemów IT
Analizowanie funkcjonujących rozwiązań oraz planowanych działań w obszarze odpowiedzialności Pracownika. Bieżąca ocena skuteczności zastosowanych środków i procedur. Inicjowanie dodatkowych rozwiązań i propozycji w tym zakresie
Monitorowanie stopnia przestrzegania obowiązujących w Spółce zasad w obszarze IT
Komunikowanie w Spółce informacji dotyczących obszaru IT: przekazywanie pracownikom Spółki komunikatów o niedostępności systemów, zmianach ich funkcjonalności, przypomnień o obowiązujących regulacjach itp
Nadzór nad realizacją umów podwykonawczych dotyczących monitoringu meteorologicznego: bieżąca kontrola, zapewnienie zgodności przedmiotów zamówienia z wymaganiami umów w zakresie merytorycznym i formalnym, zapewnianie terminowości poprzez egzekwowanie dostaw wykonywanych usług
Weryfikacja poprawności wykonania przygotowanych na rzecz Spółki analiz w zakresie meteorologii
Identyfikacja wymagań prawnych, w tym wytycznych krajowych oraz międzynarodowych w obszarze ochrony środowiska oraz ochrony przyrody na potrzeby przygotowania dokumentacji związanej z uzyskiwaniem decyzji administracyjnych
Udział w innych pracach w projekcie jądrowym odnoszących się do wymagań regulacyjnych i związanych z realizacją Programu
Wspieranie merytoryczne zespołu oraz pozostałych działów Spółki w zakresie posiadanych kompetencji
Udział w spotkaniach koordynacyjnych z wykonawcami zewnętrznymi, w tym zagranicznymi i wsparcie w nadzorze nad realizacją zleceń
Terminowa realizacja zleconych przez przełożonego zadań, w tym udział w przygotowywaniu materiałów, sprawozdań, zestawień i prezentacji
Budowa i rozwój kompetencji własnych oraz współpraca w zespole
Operacyjna obsługa procesu weryfikacji wiarygodności kontrahentów w Spółce
Doraźna weryfikacja informacji dotyczących kontrahentów z wykorzystaniem technik białego wywiadu (OSINT), w tym analiza zagranicznych rejestrów i baz danych w obszarze weryfikacji wiarygodności kontrahentów
Współpraca z doradcami zewnętrznymi Spółki wspierającymi obszar weryfikacji wiarygodności kontrahentów
Współpraca przy wdrażaniu narzędzi IT wspierających proces weryfikacji wiarygodności kontrahentów
Bieżące monitorowanie dostępnych na rynku krajowym i międzynarodowym narzędzi/usług bazodanowych dotyczących pozyskiwania danych
Bieżące monitorowanie wymagań formalno-prawnych, wytycznych krajowych i międzynarodowych mających zastosowanie do Spółki w obszarze weryfikacji wiarygodności kontrahentów
Starszy Specjalista IT ds. Zarządzania Stacjami Roboczymi
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 11.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Konfiguracja i utrzymanie środowiska do ustandaryzowanej instalacji nowych stacji roboczych
Monitorowanie i aktualizowanie stacji roboczych oraz urządzeń mobilnych
Opracowywanie polityk dla stacji roboczych
Bieżąca identyfikacja potrzeb w zakresie systemów informatycznych wspieranego biznesu
Rozwiązywanie incydentów dotyczących nieprawidłowego działania stacji roboczych i systemów do ich konfiguracji oraz monitorowania
Udział w pracach wdrożeniowych nowych funkcji i systemów IT
Udział w tworzeniu wewnętrznych regulacji Spółki
Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji dot. standardów stacji roboczych, przekazywanie wiedzy innym pracownikom
Udział w audytach i kontrolach
Współpraca z innymi biurami Spółki w celu realizacji powierzonych zadań
Reprezentowanie Spółki w kontaktach zewnętrznych adekwatnie do przypisanego zakresu obowiązków, zadań wskazanych przez bezpośredniego przełożonego, zgodnie z zakresem określonym w udzielonych pełnomocnictwach oraz zachowaniem należytej dbałość o właściwy wizerunek Spółki
Zgłaszanie propozycji, inicjowanie działań mających na celu sprawne i efektywne kosztowo funkcjonowanie Spółki
Inicjowanie, opracowywanie, aktualizowanie wewnętrznych regulacji Spółki oraz ich uzgadnianie z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki
Opiniowanie projektów regulacji wewnętrznych Spółki
Analizowanie funkcjonujących rozwiązań oraz planowanych działań w obszarze odpowiedzialności Pracownika. Bieżąca ocena skuteczności zastosowanych środków i procedur. Inicjowanie dodatkowych rozwiązań i propozycji w tym zakresie
Wsparcie administratorów systemów IT wdrożonych w Spółce oraz pracowników obszaru wsparcia użytkownika w przypadku ich nieobecności lub czasowego nagromadzenia pracy itp
Administracja Active Directory, M365 oraz systemami aplikacyjnymi w środowisku Windows Serwer w infrastrukturze lokalnej (kolokacja) i chmurowej (Azure)
Rozwiązywanie incydentów zgłaszanych przez użytkowników i systemy monitorowania
Realizacja wniosków zgłaszanych przez użytkowników (nadawanie i odbieranie uprawnień itp.)
Planowanie, testowanie i implementacja aktualizacji systemów IT
Udział w pracach wdrożeniowych nowych funkcji i systemów IT
Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji systemowej, przekazywanie wiedzy nt. administrowanych systemów innym pracownikom
Udział w audytach i kontrolach
Doraźne wsparcie administratorów innych systemów IT
Nadzór nad realizacją umów podwykonawczych dotyczących monitoringu hydrologicznego: bieżąca kontrola, zapewnienie zgodności przedmiotów zamówienia z wymaganiami umów w zakresie merytorycznym i formalnym, zapewnianie terminowości poprzez egzekwowanie dostaw wykonywanych usług
Weryfikacja poprawności wykonania przygotowanych na rzecz Spółki analiz w zakresie hydrologii
Identyfikacja wymagań prawnych, w tym wytycznych krajowych oraz międzynarodowych w obszarze ochrony środowiska oraz ochrony przyrody na potrzeby przygotowania dokumentacji związanej z uzyskiwaniem decyzji administracyjnych
Udział w innych pracach w projekcie jądrowym odnoszących się do wymagań regulacyjnych i związanych z realizacją Programu
Wspieranie merytoryczne zespołu oraz pozostałych działów Spółki w zakresie posiadanych kompetencji
Udział w spotkaniach koordynacyjnych z wykonawcami zewnętrznymi, w tym zagranicznymi i wsparcie w nadzorze nad realizacją zleceń
Terminowa realizacja zleconych przez przełożonego zadań, w tym udział w przygotowywaniu materiałów, sprawozdań, zestawień i prezentacji
Budowa i rozwój kompetencji własnych oraz współpraca w zespole
Sprawowanie nadzoru nad procesem projektowania dostawców i wykonawców EPC poprzez uczestnictwo w przeglądach projektów i procesie zarządzania zmianą w projekcie, reprezentując zespół klienta
Przegląd proponowanych rozwiązań projektowych w ramach procesu akceptacji klienta
Udział w ocenie komercyjnych i technicznych dokumentów ofertowych
Udział w opracowywaniu umów na usługi inżynieryjne i budowlane
Udział w przygotowaniu porad eksperckich w zakresie norm, kodeksów i przepisów krajowych dotyczących elektrowni jądrowych i konwencjonalnych
Współpraca z dostawcami EJ w zakresie działań technicznych, planistycznych i wykonawczych
Udział we wdrażaniu procedur zarządzania jakością oraz wspieranie audytów jakości
Wspieranie procesu kontroli jakości
Sprawowanie nadzoru nad budową/produkcją - w tym przeprowadzanie audytów, udział w testach fabrycznych
Zapewnienie wsparcia i doradztwa w zakresie opracowywania wniosków o licencje i pozwolenia, w tym przegląd i akceptacja informacji dostarczonych przez dostawcę dla PSAR
Udział w odbiorze urządzeń i instalacji od Wykonawców
Nadzór nad pracami projektowymi, koordynacja projektów w zakresie instalacji ochrony przeciwpożarowej i wymagań przeciwpożarowych na terenie EJ, na terenie lokalizacji infrastruktury towarzyszącej oraz wewnątrz obiektów EJ i obiektów infrastruktury towarzyszącej
Prowadzenie bieżącej współpracy z dostawcą technologii, doradcą technicznym i innymi zewnętrznymi interesariuszami
Opiniowanie dokumentacji przygotowanej przez dostawcę technologii, doradcę technicznego i innych zewnętrznych interesariuszy
Inicjowanie i prowadzenie prac związanych z przygotowywaniem planów zagospodarowania terenu, z uwzględnieniem uwarunkowań technicznych, środowiskowych i przestrzennych, dostosowanych do wymogów realizacji projektu jądrowego
Współpraca z Dostawcą Technologii oraz EPC w zakresie ochrony przeciwpożarowej elektrowni jądrowej
Prowadzenie bieżącej współpracy z przedstawicielami władz lokalnych, zarządców infrastruktury wodno-kanalizacyjnej oraz zespołów urbanistycznych w zakresie potrzeb związanych z budową infrastruktury towarzyszącej oraz budową i przyszłą eksploatacją elektrowni jądrowej
Wsparcie w przygotowaniu informacji kontraktowych, specyfikacji technicznych oraz informacji dotyczących zezwoleń i pozwoleń na potrzeby współpracy z podwykonawcami oraz organami dozoru
Prowadzenie i koordynacja prac związanych z przygotowaniem wniosków o wydanie decyzji, zezwoleń, pozwoleń i uzgodnień w procesie realizacji inwestycji
Wsparcie zespołów wewnętrznych w pozyskiwaniu zezwoleń, pozwoleń i innych dokumentów administracyjnych niezbędnych do budowy i eksploatacji infrastruktury towarzyszącej oraz elektrowni jądrowej
Budowa i rozwój kompetencji własnych oraz współpraca w zespole
Wspieranie innych biur spółki w zakresie swoich kompetencji
Postępowanie zgodne z procedurami i przepisami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Wykonywanie innych poleceń przełożonego zgodnie z przepisami prawa pracy i ustalonym w umowie rodzajem pracy
Nadzór nad pracami projektowymi, wykonawczymi i odbiorczymi w zakresie gospodarki wodociągowej i kanalizacyjnej leżącej po stronie PEJ budowy i eksploatacji elektrowni jądrowej oraz infrastruktury towarzyszącej
Uczestniczenie w przygotowaniu dokumentacji przetargowych i udział w postępowaniach na wybór wykonawców inwestycji infrastrukturalnych leżących po stronie PEJ
Prowadzenie i koordynacja prac związanych z uzyskiwaniem uzgodnień branżowych w procesie budowy i eksploatacji elektrowni jądrowej oraz infrastruktury towarzyszącej
Opracowywanie warunków technicznych dostaw wody i odbioru ścieków
Uzgadnianie dokumentacji technicznej wg. zgodności z wydanymi przez Spółkę warunkami
Wsparcie zespołów wewnętrznych w pozyskiwaniu zezwoleń, pozwoleń i innych dokumentów administracyjnych niezbędnych do budowy i eksploatacji elektrowni jądrowej oraz infrastruktury towarzyszącej - w zakresie gospodarki wodociągowej i kanalizacyjnej
Monitorowanie, raportowanie i kontrola realizacji projektu w podległym obszarze na poszczególnych etapach rozwoju projektu (przygotowanie, projektowanie i budowa)
Budowa i rozwój kompetencji własnych oraz współpraca w zespole
Wspieranie innych biur spółki w zakresie swoich kompetencji
Postępowanie zgodne z procedurami i przepisami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Wykonywanie innych poleceń przełożonego zgodnie z przepisami prawa praca i ustalonym w umowie rodzajem pracy
Zapewnienie doradztwa i kontroli w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z wymaganiami Kodeksu Pracy oraz §2 punkt 1 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 2 września 1997 r. /Dz.U. Nr 109 poz. 704/ wraz z późn. zmianami
Zarządzanie procesem tworzenia i wdrażania systemu bezpieczeństwa i higieny pracy w oparciu o polskie i międzynarodowe wymagania prawne i normy
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z ochroną środowiska dotyczącą pracowników Spółki, miejsc pracy oraz realizowanych zadań Programu zgodnie z polskimi wymaganiami prawnymi i normami
Realizacja zadań w obszarze BHP i Ochrony Środowiska związanych z budowaniem kultury bezpieczeństwa w Spółce m.in. organizacja i prowadzenie spotkań z pracownikami, warsztatów i szkoleń tematycznych
Zapewnienie realizacji standardów systemu Zarządzania BHP, monitoring i jego doskonalenie
Monitoring w zakresie BHP i OŚ działań Wykonawców prowadzących prace na terenie rozpatrywanych lokalizacji elektrowni jądrowej
Analiza i raportowanie danych oraz wskaźników opisujących efektywność zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy w tym dotyczących Wykonawców poszczególnych projektów oraz informowanie kadry zarządzającej PEJ Sp. z o.o. o zdarzeniach i tendencjach w zakresie BHP i OŚ
Analiza i realizacja postępowań powypadkowych oraz monitorowanie potencjalnych zagrożeń dot. możliwości wystąpienia wypadków oraz prowadzenie postępowań w zakresie znalezienia ich przyczyn
Współpraca z innymi pionami spółki PEJ Sp. z o.o. w celu realizacji powierzonego zadania w ramach przypisanego obszaru zadaniowego
Zgłaszanie potrzeb współpracy na poziomie operacyjnym z organami regulacyjnymi i innymi jednostkami administracji publicznej w celu realizacji zadania; podejmowanie współpracy w celu realizacji powierzonych zadań w ramach przypisanego obszaru zadaniowego
Udział w postępowaniach zakupowych realizowanych w ramach Spółki (tworzenie, konsultowanie i opiniowanie dokumentacji zakupowej w obszarze odpowiedzialności Pracownika)
Znajomość i postępowanie zgodnie z procedurami wewnętrznymi i przepisami zewnętrznymi adekwatnym do zadań realizowanych przez Spółkę
Obsługa procesu udzielania i odwoływania pełnomocnictw w Pionie Biuro Zarządu, prowadzenie rejestru pełnomocnictw, weryfikowanie aktualności i zasadności udzielanych pełnomocnictw
Opiniowanie pod względem poprawności formalno-prawnej uchwał, wniosków przedkładanych do organów korporacyjnych Spółki, aktów wewnętrznych, regulacji i procedur w Pionie Biuro Zarządu
Opiniowanie pod względem formalno-prawnym umów i innych dokumentów przekazywanych przez Jednostki Organizacyjne
Wydawanie na użytek Spółki opinii prawnych, głównie dot. spraw korporacyjnych
Udział w posiedzeniach Zarządu i Rady Nadzorczej
Współpraca z innymi Jednostkami Organizacyjnymi Spółki i innymi podmiotami zaangażowanymi w realizację projektu jądrowego
Wsparcie pod względem prawnym komisji przetargowych i innych zespołów merytorycznych
Nadzór nad pracami projektowymi, wykonawczymi i odbiorczymi w zakresie sieci energetycznych realizowanych przez PEJ
Koordynacja prac projektowych dotyczących sieci energetycznych realizowanych przez podmioty towarzyszące dla PEJ
Kompleksowe zarządzanie kluczowymi elementami projektu (zakres, harmonogram, budżet, ryzyka, jakość, zasoby, komunikacja) zgodnie z zasadami i metodyką stosowaną w nadrzędnym programie oraz w Spółce
Inicjowanie i prowadzenie prac związanych zprzygotowywaniem oraz wdrażaniem planów rozwoju i zagospodarowania przestrzennego dla obiektów i sieci energetycznych z uwzględnieniem uwarunkowań technicznych, środowiskowych i przestrzennych, dostosowanych do wymogów realizacji projektu jądrowego; współpraca z Dostawcą Technologii oraz EPC w tym zakresie
Prowadzenie bieżącej współpracy z przedstawicielami władz lokalnych oraz innymi interesariuszami, w zakresie potrzeb związanych z budową i przyszłą eksploatacją elektrowni jądrowej
Przygotowanie dokumentacji przetargowej i udział w postępowaniach na wybór wykonawców inwestycji infrastrukturalnych leżących po stronie PEJ
Prowadzenie i koordynacja prac związanych z przygotowaniem wniosków o wydanie decyzji, zezwoleń, pozwoleń i uzgodnień w procesie realizacji inwestycji związanych z zarządzanym zakresem działań
Wsparcie zespołów wewnętrznych w pozyskiwaniu zezwoleń, pozwoleń i innych dokumentów administracyjnych niezbędnych do budowy i eksploatacji infrastruktury towarzyszącej elektrowni jądrowej – w zakresie dotyczącym obiektów i sieci energetycznych
Współpraca z krajowymi i lokalnymi organami administracji w kwestiach możliwości finansowania inwestycji infrastrukturalnych ze środków publicznych, prowadzenie analiz, opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji i wniosków w tym zakresie
Monitorowanie, raportowanie i kontrola realizacji projektu w podległym obszarze na poszczególnych etapach rozwoju projektu (przygotowanie, projektowanie i budowa)
Nadzór nad pracami projektowymi, wykonawczymi i odbiorczymi w zakresie obiektów hydrotechnicznych leżących po stronie PEJ, w tym tras transportu, wymaganych w celu wsparcia budowy i eksploatacji elektrowni jądrowej
Inicjowanie i prowadzenie prac związanych z przygotowywaniem oraz wdrażaniem planów rozwoju i zagospodarowania przestrzennego dla obiektów hydrotechnicznych z uwzględnieniem uwarunkowań technicznych, środowiskowych i przestrzennych, dostosowanych do wymogów realizacji projektu jądrowego i współpraca z Dostawcą Technologii oraz EPC w tym zakresie
Prowadzenie bieżącej współpracy z przedstawicielami władz lokalnych oraz zarządców wód śródlądowych, morskich i portów, w zakresie potrzeb związanych z budową i przyszłą eksploatacją elektrowni jądrowej
Przygotowanie dokumentacji przetargowych i udział w postępowaniach na wybór wykonawców inwestycji infrastrukturalnych leżących po stronie PEJ
Prowadzenie i koordynacja prac związanych z przygotowaniem wniosków o wydanie decyzji, zezwoleń, pozwoleń i uzgodnień w procesie realizacji inwestycji związanych z rozwojem obiektów hydrotechnicznych i infrastruktury transportowej
Wsparcie zespołów wewnętrznych w pozyskiwaniu zezwoleń, pozwoleń i innych dokumentów administracyjnych niezbędnych do budowy i eksploatacji infrastruktury towarzyszącej elektrowni jądrowej – w zakresie dotyczącym obiektów hydrotechnicznych i infrastruktury transportowej
Współpraca z krajowymi i lokalnymi organami administracji w kwestiach możliwości finansowania inwestycji infrastrukturalnych ze środków publicznych, prowadzenie analiz, opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji i wniosków w tym zakresie
Monitorowanie, raportowanie i kontrola realizacji projektu w podległym obszarze na poszczególnych etapach rozwoju projektu (przygotowanie, projektowanie i budowa)
Ekspert ds. Bezpieczeństwa Fizycznego i Technicznego
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 15.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
ekspert
Obowiązki:
Sprawowanie nadzoru nad stanem systemów zabezpieczenia techniczno-fizycznego w obiektach Spółki, w tym prowadzenie obsługi bieżącej i awaryjnej oraz zarządzanie uprawnieniami w systemach zabezpieczeń technicznych
Opracowywanie polityk, instrukcji, standardów bezpieczeństwa w Spółce
Projektowanie rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa fizycznego obiektów Spółki
Współpraca z firmami świadczącymi na rzecz Spółki usługi w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa fizycznego i technicznego
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzenia procesów zakupowych w obszarze bezpieczeństwa, w tym:
przygotowywanie projektów oraz opiniowanie umów
monitorowanie zagrożeń oraz ocena ryzyka wynikającego ze zidentyfikowanych podatności w obszarze bezpieczeństwa,
opracowywanie okresowych analiz i raportów z zakresu bezpieczeństwa obiektów Spółki,
współpraca ze służbami bezpieczeństwa i porządku publicznego w zakresie realizacji zadań zespołu,
zarządzanie incydentami bezpieczeństwa,
budowanie świadomości wśród pracowników w zakresie zasad bezpieczeństwa, w tym prowadzenie szkoleń w tym zakresie
Opiniowanie procedur, umów i innych dokumentów w zakresie ochrony danych osobowych
Wsparcie Inspektora Ochrony Danych Osobowych w realizacji bieżących zadań
Udział w tworzeniu i aktualizowaniu dokumentacji związanej z procesami przetwarzania danych osobowych
Udział w planowaniu i przeprowadzaniu audytów związanych z przetwarzaniem danych osobowych
Udział w procesie obsługi i zarządzania incydentami z obszaru ochrony danych osobowych
Budowanie świadomości i wiedzy w organizacji w zakresie ochrony danych poprzez organizowanie, przeprowadzanie szkoleń, przygotowywanie materiałów informacyjnych
Wykonywanie zadań zastępcy Inspektora Ochrony Danych
Rozpoznawanie obszarów/procesów objętych audytem, identyfikacji potencjalnych ryzyk oraz mechanizmów kontrolnych
Kompleksowa realizacja zadań audytowych (od badania wstępnego, opracowania programu, doboru próby badawczej po uzgodnienie raportu końcowego i monitoring realizacji zaleceń)
Pozyskiwanie i weryfikacja danych niezbędnych do realizacji badania audytowego
Identyfikowanie, analiza i ocena ryzyka oraz jego wpływu na realizację celów i zadań w poszczególnych obszarach działalności
Ocena procesów realizowanych w organizacji oraz rekomendowanie działań usprawniających, zapobiegawczych, naprawczych
Wydawanie niezależnych opinii i wniosków na temat badanego obszaru oraz raportowanie wyników audytów
Monitorowanie stanu wdrożenia zaleceń z przeprowadzonych zadań audytowych oraz ocena zastosanych rozwiązań z treścią wydanych rekomendacji
Uczestnictwo w opracowywaniu rocznego planu audytu Spółki
Prowadzenie zadań z zakresu doradztwa wewnętrznego, opiniowania rozwiązań proceduralnych i systemowych wdrażanych w Spółce
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie audytu wewnętrznego
Opracowywanie dokumentacji w zakresie obejmującym ocenę wpływu planowanych przedsięwzięć na jakość wód na poziomie wartości granicznych wskaźników jakości elementów biologicznych wód powierzchniowych śródlądowych i morskich, na potrzeby postępowań administracyjnych, w tym dotyczących uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz pozwoleń wodnoprawnych
Opracowywanie i/lub aktualizowanie treści Raportu OOŚ w powyższym zakresie
Znajomość metod analitycznych i/lub modelowych stosowanych w ocenach oddziaływania ilościowego i jakościowego na wskaźniki elementów biologicznych wód powierzchniowych
Opracowywanie stosownie do kompetencji zakresu dokumentacji przetargowych na wybór wykonawców i udział oraz prowadzenie postępowań zakupowych, w przedmiotowym zakresie z udziałem podmiotów polskich i zagranicznych
Udział w spotkaniach koordynacyjnych z wykonawcami zewnętrznymi, w tym zagranicznymi i nadzór nad realizacją zleceń
Weryfikacja uzyskanych wyników analiz w kontekście obowiązujących przepisów w zakresie klasyfikacji stanu jednolitych części wód powierzchniowych
Przetwarzanie wyników przestrzennych i modelowych w standardzie GIS
Dobór lub weryfikacja zaproponowanych środków minimalizujących negatywny wpływ na stan wód powierzchniowych w kontekście niezbędnych do osiągnięcia celów środowiskowych określonych w planach gospodarowania wodami
Udział w opracowaniu dokumentacji środowiskowej lub nadzór nad opracowywaniem dokumentacji dla EJ w zakresie analiz hydrobiologicznych
Przygotowywanie informacji oraz materiałów do dokumentacji przetargowych, opracowywanie wymogów dla dokumentacji, udział w postępowaniach zmierzających do wyłonienia wykonawców w zakresie analiz hydrobiologicznych
Terminowa realizacja zleconych przez przełożonego zadań, w tym udział w przygotowywaniu materiałów, sprawozdań, zestawień i prezentacji
Współpraca z doradcami, podwykonawcami i ekspertami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi
Monitorowanie, raportowanie i kontrola realizacji projektu w podległym obszarze na poszczególnych etapach rozwoju projektu (przygotowanie, projektowanie i budowa)
Budowa i rozwój kompetencji własnych oraz współpraca w zespole
Wspieranie merytoryczne pozostałych działów Spółki w zakresie posiadanych kompetencji
Wsparcie merytoryczne w trakcie wyjazdów terenowych, udział w spotkaniach z organami administracji publicznej oraz interesariuszami
Wykonywanie modelowań hydrologicznych z wykorzystaniem oprogramowania do modelowania oddziaływania ilościowego i jakościowego na wody powierzchniowe; nadzór nad odbiorem podobnych analiz od wykonawcy zewnętrznego wraz z ich weryfikacją numeryczną
Opracowywanie dokumentacji w zakresie obejmującym ocenę wpływu planowanych przedsięwzięć na jakość wód w zakresie poszczególnych wskaźników jako elementów jakości wód powierzchniowych śródlądowych i morskich, na potrzeby postępowań administracyjnych, w tym dotyczących uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz pozwoleń wodnoprawnych
Opracowywanie i/lub aktualizowanie treści Raportu OOŚ w powyższym zakresie
Weryfikacja uzyskanych wyników analiz w kontekście obowiązujących przepisów w zakresie klasyfikacji stanu jednolitych części wód powierzchniowych
Przetwarzanie wyników przestrzennych i modelowych w standardzie GIS
Dobór lub weryfikacja zaproponowanych środków minimalizujących negatywny wpływ na stan wód powierzchniowych w kontekście niezbędnych do osiągnięcia celów środowiskowych określonych w planach gospodarowania wodami
Opracowywanie zakresu merytorycznego dokumentacji przetargowych na wybór wykonawców badań i analiz hydrologicznych oraz udział w postępowaniach zakupowych
Nadzór nad realizacją zleceń; współpraca z wykonawcami i podwykonawcami, udział w spotkaniach koordynacyjnych z wykonawcami zewnętrznymi, w tym zagranicznymi
Udział/nadzór w opracowaniu dokumentacji środowiskowej dla kolejnej EJ w zakresie analiz hydrologicznych
Terminowa realizacja zleconych przez przełożonego zadań, w tym udział w przygotowywaniu stanowisk, sprawozdań, zestawień, prezentacji itp
Wspieranie innych biur Spółki; współpraca z doradcami i ekspertami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi
Monitorowanie, raportowanie i kontrola realizacji projektu w obszarze odpowiedzialności na poszczególnych etapach rozwoju projektu (przygotowanie, projektowanie i budowa)
Budowa i rozwój kompetencji własnych oraz współpraca w zespole
Wsparcie merytoryczne w trakcie wyjazdów terenowych, udział w spotkaniach z organami administracji publicznej oraz interesariuszami w siedzibie spółki, oraz poza nią, np. w miejscu lokalizacji EJ1 i kolejnej EJ
Wydawanie opinii prawnych, udzielanie porad prawnych, wyjaśnień;
Opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów umów;
Opiniowanie pod względem formalno-prawnym wniosków przedkładanych do organów korporacyjnych Spółki, aktów wewnętrznych, regulaminów i procedur oraz innych dokumentów wewnętrznych Spółki;
Udział w procesie negocjowania umów w zakresie kompetencji obszaru prawnego;
Współpraca i koordynowanie pracy zewnętrznych podmiotów świadczących usługi prawne na rzecz Spółki;
Wsparcie pod względem prawnym komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia;
Współpraca z innymi jednostkami merytorycznymi w zakresie kompetencji obszaru prawnego;
Wykonywanie innych poleceń przełożonego zgodnie z przepisami prawa pracy i ustalonym w umowie rodzajem pracy
Udział w zarządzaniu dokumentacją techniczną w Programie, w tym kontrola jakościowa, ewidencjonowanie, umieszczenia dokumentacji w bazach danych i repozytoriach
Udział w doskonaleniu i optymalizacji procesu zarządzania dokumentacją techniczną w Programie
Udział we wdrożeniu, a następnie utrzymaniu (w tym we wspieraniu użytkowników) kompleksowego narzędzia informatycznego do zarządzania dokumentacją (EDMS) w Programie oraz innych narzędzi i rozwiązań informatycznych służących do zarządzania i wymiany dokumentacji technicznej
Współpraca z partnerami biznesowymi, prowadzenie komunikacji i wymiany dokumentacji technicznej, prowadzenie konsultacji i szkoleń w obszarze dokumentacji
Współpraca z kierownikami projektów, liderami procesów, umów i zadań, a także innymi pracownikami Spółki w obszarze dokumentacji technicznej
Przygotowywanie materiałów informacyjnych, sprawozdawczych i analitycznych w zakresie procesu zarządzania dokumentacją techniczną
Pierwszych Osadników 30A, Choczewo (pow. wejherowski)
Wygasła: 07.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Konfiguracja nowych stanowisk pracy zgodnie z przyjętym standardem
Wydawanie sprzętu i akcesoriów IT
Obsługa zgłoszeń incydentów i zmian od użytkowników
Diagnozowanie awarii, poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań
Asysta techniczna przy wykorzystaniu przez użytkowników zasobów IT (m. in. wsparcie przy zestawianiu wideokonferencji z wykorzystaniem terminali)
Nadzór nad pracami serwisantów zewnętrznych
Inwentaryzacje sprzętu IT
Zbieranie, klasyfikacja, agregowanie i prezentowanie wymagań dla nowych zasobów z zakresu IT oraz telefonii
Prezentowanie dostępnych w Spółce rozwiązań z zakresu IT oraz telefonii, w tym opracowywanie instrukcji oraz organizacja i prowadzenie szkoleń
Utrzymywanie zasobów z zakresu IT oraz telefonii od strony organizacyjnej, szczególnie: zamawianie, odbiór, konserwacja, raportowanie
Zarządzanie sprzętem z zakresu IT i telefonii oraz licencjami oprogramowania nalężącymi do Spółki w zakresie przydzielania, likwidacji, pozyskiwania itp
Konfiguracja nowych stanowisk pracy zgodnie z przyjętym standardem
Wydawanie sprzętu i akcesoriów IT
Obsługa zgłoszeń incydentów i zmian od użytkowników
Diagnozowanie awarii, poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań
Asysta techniczna przy wykorzystaniu przez użytkowników zasobów IT (m. in. wsparcie przy zestawianiu wideokonferencji z wykorzystaniem terminali)
Nadzór nad pracami serwisantów zewnętrznych
Inwentaryzacje sprzętu IT
Zbieranie, klasyfikacja, agregowanie i prezentowanie wymagań dla nowych zasobów z zakresu IT oraz telefonii
Prezentowanie dostępnych w Spółce rozwiązań z zakresu IT oraz telefonii, w tym opracowywanie instrukcji oraz organizacja i prowadzenie szkoleń
Utrzymywanie zasobów z zakresu IT oraz telefonii od strony organizacyjnej, szczególnie: zamawianie, odbiór, konserwacja, raportowanie
Zarządzanie sprzętem z zakresu IT i telefonii oraz licencjami oprogramowania nalężącymi do Spółki w zakresie przydzielania, likwidacji, pozyskiwania itp
Rozpoznawanie obszarów/procesów objętych audytem, identyfikacji potencjalnych ryzyk oraz mechanizmów kontrolnych
Kompleksowa realizacja zadań audytowych (od badania wstępnego, opracowania programu, doboru próby badawczej po uzgodnienie raportu końcowego i monitoring realizacji zaleceń)
Pozyskiwanie i weryfikacja danych niezbędnych do realizacji badania audytowego
Identyfikowanie, analiza i ocena ryzyka oraz jego wpływu na realizację celów i zadań w poszczególnych obszarach działalności
Ocena procesów realizowanych w organizacji oraz rekomendowanie działań usprawniających, zapobiegawczych, naprawczych
Wydawanie niezależnych opinii i wniosków na temat badanego obszaru oraz raportowanie wyników audytów
Monitorowanie stanu wdrożenia zaleceń z przeprowadzonych zadań audytowych oraz ocena zastosanych rozwiązań z treścią wydanych rekomendacji
Uczestnictwo w opracowywaniu rocznego planu audytu Spółki
Prowadzenie zadań z zakresu doradztwa wewnętrznego, opiniowania rozwiązań proceduralnych i systemowych wdrażanych w Spółce
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie audytu wewnętrznego
Rozpoznawanie obszarów/procesów objętych audytem, identyfikacji potencjalnych ryzyk oraz mechanizmów kontrolnych
Kompleksowa realizacja zadań audytowych (od badania wstępnego, opracowania programu, doboru próby badawczej po uzgodnienie raportu końcowego i monitoring realizacji zaleceń)
Pozyskiwanie i weryfikacja danych niezbędnych do realizacji badania audytowego
Identyfikowanie, analiza i ocena ryzyka oraz jego wpływu na realizację celów i zadań w poszczególnych obszarach działalności
Ocena procesów realizowanych w organizacji oraz rekomendowanie działań usprawniających, zapobiegawczych, naprawczych
Wydawanie niezależnych opinii i wniosków na temat badanego obszaru oraz raportowanie wyników audytów
Monitorowanie stanu wdrożenia zaleceń z przeprowadzonych zadań audytowych oraz ocena zastosowanych rozwiązań z treścią wydanych rekomendacji
Uczestnictwo w opracowywaniu rocznego planu audytu Spółki
Prowadzenie zadań z zakresu doradztwa wewnętrznego, opiniowania rozwiązań proceduralnych i systemowych wdrażanych w Spółce
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie audytu wewnętrznego
Współudział w koordynowaniu kontroli organów zewnętrznych
Wykonywanie modelowań hydrologicznych z wykorzystaniem oprogramowania do modelowania oddziaływania ilościowego i jakościowego na wody powierzchniowe; nadzór nad odbiorem podobnych analiz od wykonawcy zewnętrznego wraz z ich weryfikacją numeryczną
Opracowywanie dokumentacji w zakresie obejmującym ocenę wpływu planowanych przedsięwzięć na jakość wód w zakresie poszczególnych wskaźników jako elementów jakości wód powierzchniowych śródlądowych i morskich, na potrzeby postępowań administracyjnych, w tym dotyczących uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz pozwoleń wodnoprawnych
Opracowywanie i/lub aktualizowanie treści Raportu OOŚ w powyższym zakresie
Weryfikacja uzyskanych wyników analiz w kontekście obowiązujących przepisów w zakresie klasyfikacji stanu jednolitych części wód powierzchniowych
Przetwarzanie wyników przestrzennych i modelowych w standardzie GIS
Dobór lub weryfikacja zaproponowanych środków minimalizujących negatywny wpływ na stan wód powierzchniowych w kontekście niezbędnych do osiągnięcia celów środowiskowych określonych w planach gospodarowania wodami
Opracowywanie zakresu merytorycznego dokumentacji przetargowych na wybór wykonawców badań i analiz hydrologicznych oraz udział w postępowaniach zakupowych
Nadzór nad realizacją zleceń; współpraca z wykonawcami i podwykonawcami, udział w spotkaniach koordynacyjnych z wykonawcami zewnętrznymi, w tym zagranicznymi
Udział/nadzór w opracowaniu dokumentacji środowiskowej dla kolejnej EJ w zakresie analiz hydrologicznych
Terminowa realizacja zleconych przez przełożonego zadań, w tym udział w przygotowywaniu stanowisk, sprawozdań, zestawień, prezentacji itp
Wspieranie innych biur Spółki; współpraca z doradcami i ekspertami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi
Monitorowanie, raportowanie i kontrola realizacji projektu w obszarze odpowiedzialności na poszczególnych etapach rozwoju projektu (przygotowanie, projektowanie i budowa)
Budowa i rozwój kompetencji własnych oraz współpraca w zespole
Wsparcie merytoryczne w trakcie wyjazdów terenowych, udział w spotkaniach z organami administracji publicznej oraz interesariuszami w siedzibie spółki, oraz poza nią, np. w miejscu lokalizacji EJ1 i kolejnej EJ
Opracowywanie dokumentacji w zakresie obejmującym ocenę wpływu planowanych przedsięwzięć na jakość wód na poziomie wartości granicznych wskaźników jakości elementów biologicznych wód powierzchniowych śródlądowych i morskich, na potrzeby postępowań administracyjnych, w tym dotyczących uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz pozwoleń wodnoprawnych
Opracowywanie i/lub aktualizowanie treści Raportu OOŚ w powyższym zakresie
Znajomość metod analitycznych i/lub modelowych stosowanych w ocenach oddziaływania ilościowego i jakościowego na wskaźniki elementów biologicznych wód powierzchniowych
Opracowywanie stosownie do kompetencji zakresu dokumentacji przetargowych na wybór wykonawców i udział oraz prowadzenie postępowań zakupowych, w przedmiotowym zakresie z udziałem podmiotów polskich i zagranicznych
Udział w spotkaniach koordynacyjnych z wykonawcami zewnętrznymi, w tym zagranicznymi i nadzór nad realizacją zleceń
Weryfikacja uzyskanych wyników analiz w kontekście obowiązujących przepisów w zakresie klasyfikacji stanu jednolitych części wód powierzchniowych
Przetwarzanie wyników przestrzennych i modelowych w standardzie GIS
Dobór lub weryfikacja zaproponowanych środków minimalizujących negatywny wpływ na stan wód powierzchniowych w kontekście niezbędnych do osiągnięcia celów środowiskowych określonych w planach gospodarowania wodami
Udział w opracowaniu dokumentacji środowiskowej lub nadzór nad opracowywaniem dokumentacji dla EJ w zakresie analiz hydrobiologicznych
Przygotowywanie informacji oraz materiałów do dokumentacji przetargowych, opracowywanie wymogów dla dokumentacji, udział w postępowaniach zmierzających do wyłonienia wykonawców w zakresie analiz hydrobiologicznych
Terminowa realizacja zleconych przez przełożonego zadań, w tym udział w przygotowywaniu materiałów, sprawozdań, zestawień i prezentacji
Współpraca z doradcami, podwykonawcami i ekspertami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi
Monitorowanie, raportowanie i kontrola realizacji projektu w podległym obszarze na poszczególnych etapach rozwoju projektu (przygotowanie, projektowanie i budowa)
Budowa i rozwój kompetencji własnych oraz współpraca w zespole
Wspieranie merytoryczne pozostałych działów Spółki w zakresie posiadanych kompetencji
Wsparcie merytoryczne w trakcie wyjazdów terenowych, udział w spotkaniach z organami administracji publicznej oraz interesariuszami
Starszy/a Specjalista/ka ds. Administrowania Kontraktami
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 03.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Wsparcie Zespołu w procesie prowadzenia kontroli i nadzoru nad kluczowymi Umowami oraz pracami zlecanymi kluczowym kontrahentom Spółki w tym m.in.: nadzór nad postępem prac, procesem zarządzania zmianą, harmonogramem oraz budżetem poszczególnych zleceń
Budowanie i utrzymanie relacji z kluczowymi kontrahentami
Koordynacja współpracy z kluczowymi kontrahentami Spółki w tym m.in. – umawianie spotkań, przygotowywanie notatek z wybranych spotkań (również w j. ang.), nadzór nad obiegiem dokumentacji, korespondencji, udział w spotkaniach koordynacyjnych
Wsparcie w procesie opracowywania i uzgadniania wniosków na Zarząd dotyczących uruchomienia zleceń dla kluczowych kontrahentów
Udział w opracowywaniu zestawień, raportów, prezentacji z nadzorowanych prac na potrzeby Spółki
Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie współpracy z kluczowymi kontrahentami
Udział w tworzeniu procesów i procedur w zakresie realizowanych zadań
Opracowywanie dokumentacji w zakresie obejmującym ocenę wpływu planowanych przedsięwzięć na jakość wód na poziomie wartości granicznych wskaźników jakości elementów biologicznych wód powierzchniowych śródlądowych i morskich, na potrzeby postępowań administracyjnych, w tym dotyczących uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz pozwoleń wodnoprawnych
Opracowywanie i/lub aktualizowanie treści Raportu OOŚ w powyższym zakresie
Znajomość metod analitycznych i/lub modelowych stosowanych w ocenach oddziaływania ilościowego i jakościowego na wskaźniki elementów biologicznych wód powierzchniowych
Opracowywanie stosownie do kompetencji zakresu dokumentacji przetargowych na wybór wykonawców i udział oraz prowadzenie postępowań zakupowych, w przedmiotowym zakresie z udziałem podmiotów polskich i zagranicznych
Udział w spotkaniach koordynacyjnych z wykonawcami zewnętrznymi, w tym zagranicznymi i nadzór nad realizacją zleceń
Weryfikacja uzyskanych wyników analiz w kontekście obowiązujących przepisów w zakresie klasyfikacji stanu jednolitych części wód powierzchniowych
Przetwarzanie wyników przestrzennych i modelowych w standardzie GIS
Dobór lub weryfikacja zaproponowanych środków minimalizujących negatywny wpływ na stan wód powierzchniowych w kontekście niezbędnych do osiągnięcia celów środowiskowych określonych w planach gospodarowania wodami
Udział w opracowaniu dokumentacji środowiskowej lub nadzór nad opracowywaniem dokumentacji dla EJ w zakresie analiz hydrobiologicznych
Przygotowywanie informacji oraz materiałów do dokumentacji przetargowych, opracowywanie wymogów dla dokumentacji, udział w postępowaniach zmierzających do wyłonienia wykonawców w zakresie analiz hydrobiologicznych
Terminowa realizacja zleconych przez przełożonego zadań, w tym udział w przygotowywaniu materiałów, sprawozdań, zestawień i prezentacji
Współpraca z doradcami, podwykonawcami i ekspertami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi
Monitorowanie, raportowanie i kontrola realizacji projektu w podległym obszarze na poszczególnych etapach rozwoju projektu (przygotowanie, projektowanie i budowa)
Budowa i rozwój kompetencji własnych oraz współpraca w zespole
Wspieranie merytoryczne pozostałych działów Spółki w zakresie posiadanych kompetencji
Wsparcie merytoryczne w trakcie wyjazdów terenowych, udział w spotkaniach z organami administracji publicznej oraz interesariuszami
Opracowywanie dokumentacji w zakresie obejmującym ocenę wpływu planowanych przedsięwzięć na jakość wód na poziomie wartości granicznych wskaźników jakości elementów biologicznych wód powierzchniowych śródlądowych i morskich, na potrzeby postępowań administracyjnych, w tym dotyczących uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz pozwoleń wodnoprawnych
Opracowywanie i/lub aktualizowanie treści Raportu OOŚ w powyższym zakresie
Znajomość metod analitycznych i/lub modelowych stosowanych w ocenach oddziaływania ilościowego i jakościowego na wskaźniki elementów biologicznych wód powierzchniowych
Opracowywanie stosownie do kompetencji zakresu dokumentacji przetargowych na wybór wykonawców i udział oraz prowadzenie postępowań zakupowych, w przedmiotowym zakresie z udziałem podmiotów polskich i zagranicznych
Udział w spotkaniach koordynacyjnych z wykonawcami zewnętrznymi, w tym zagranicznymi i nadzór nad realizacją zleceń
Weryfikacja uzyskanych wyników analiz w kontekście obowiązujących przepisów w zakresie klasyfikacji stanu jednolitych części wód powierzchniowych
Przetwarzanie wyników przestrzennych i modelowych w standardzie GIS
Dobór lub weryfikacja zaproponowanych środków minimalizujących negatywny wpływ na stan wód powierzchniowych w kontekście niezbędnych do osiągnięcia celów środowiskowych określonych w planach gospodarowania wodami
Udział w opracowaniu dokumentacji środowiskowej lub nadzór nad opracowywaniem dokumentacji dla EJ w zakresie analiz hydrobiologicznych
Przygotowywanie informacji oraz materiałów do dokumentacji przetargowych, opracowywanie wymogów dla dokumentacji, udział w postępowaniach zmierzających do wyłonienia wykonawców w zakresie analiz hydrobiologicznych
Terminowa realizacja zleconych przez przełożonego zadań, w tym udział w przygotowywaniu materiałów, sprawozdań, zestawień i prezentacji
Współpraca z doradcami, podwykonawcami i ekspertami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi
Monitorowanie, raportowanie i kontrola realizacji projektu w podległym obszarze na poszczególnych etapach rozwoju projektu (przygotowanie, projektowanie i budowa)
Budowa i rozwój kompetencji własnych oraz współpraca w zespole
Wspieranie merytoryczne pozostałych działów Spółki w zakresie posiadanych kompetencji
Wsparcie merytoryczne w trakcie wyjazdów terenowych, udział w spotkaniach z organami administracji publicznej oraz interesariuszami
Wykonywanie modelowań hydrologicznych z wykorzystaniem oprogramowania do modelowania oddziaływania ilościowego i jakościowego na wody powierzchniowe; nadzór nad odbiorem podobnych analiz od wykonawcy zewnętrznego wraz z ich weryfikacją numeryczną
Opracowywanie dokumentacji w zakresie obejmującym ocenę wpływu planowanych przedsięwzięć na jakość wód w zakresie poszczególnych wskaźników jako elementów jakości wód powierzchniowych śródlądowych i morskich, na potrzeby postępowań administracyjnych, w tym dotyczących uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz pozwoleń wodnoprawnych
Opracowywanie i/lub aktualizowanie treści Raportu OOŚ w powyższym zakresie
Weryfikacja uzyskanych wyników analiz w kontekście obowiązujących przepisów w zakresie klasyfikacji stanu jednolitych części wód powierzchniowych
Przetwarzanie wyników przestrzennych i modelowych w standardzie GIS
Dobór lub weryfikacja zaproponowanych środków minimalizujących negatywny wpływ na stan wód powierzchniowych w kontekście niezbędnych do osiągnięcia celów środowiskowych określonych w planach gospodarowania wodami
Opracowywanie zakresu merytorycznego dokumentacji przetargowych na wybór wykonawców badań i analiz hydrologicznych oraz udział w postępowaniach zakupowych
Nadzór nad realizacją zleceń; współpraca z wykonawcami i podwykonawcami, udział w spotkaniach koordynacyjnych z wykonawcami zewnętrznymi, w tym zagranicznymi
Udział/nadzór w opracowaniu dokumentacji środowiskowej dla kolejnej EJ w zakresie analiz hydrologicznych
Terminowa realizacja zleconych przez przełożonego zadań, w tym udział w przygotowywaniu stanowisk, sprawozdań, zestawień, prezentacji itp
Wspieranie innych biur Spółki; współpraca z doradcami i ekspertami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi
Monitorowanie, raportowanie i kontrola realizacji projektu w obszarze odpowiedzialności na poszczególnych etapach rozwoju projektu (przygotowanie, projektowanie i budowa)
Budowa i rozwój kompetencji własnych oraz współpraca w zespole
Wsparcie merytoryczne w trakcie wyjazdów terenowych, udział w spotkaniach z organami administracji publicznej oraz interesariuszami w siedzibie spółki, oraz poza nią, np. w miejscu lokalizacji EJ1 i kolejnej EJ
Wykonywanie modelowań hydrologicznych z wykorzystaniem oprogramowania do modelowania oddziaływania ilościowego i jakościowego na wody powierzchniowe; nadzór nad odbiorem podobnych analiz od wykonawcy zewnętrznego wraz z ich weryfikacją numeryczną
Opracowywanie dokumentacji w zakresie obejmującym ocenę wpływu planowanych przedsięwzięć na jakość wód w zakresie poszczególnych wskaźników jako elementów jakości wód powierzchniowych śródlądowych i morskich, na potrzeby postępowań administracyjnych, w tym dotyczących uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz pozwoleń wodnoprawnych
Opracowywanie i/lub aktualizowanie treści Raportu OOŚ w powyższym zakresie
Weryfikacja uzyskanych wyników analiz w kontekście obowiązujących przepisów w zakresie klasyfikacji stanu jednolitych części wód powierzchniowych
Przetwarzanie wyników przestrzennych i modelowych w standardzie GIS
Dobór lub weryfikacja zaproponowanych środków minimalizujących negatywny wpływ na stan wód powierzchniowych w kontekście niezbędnych do osiągnięcia celów środowiskowych określonych w planach gospodarowania wodami
Opracowywanie zakresu merytorycznego dokumentacji przetargowych na wybór wykonawców badań i analiz hydrologicznych oraz udział w postępowaniach zakupowych
Nadzór nad realizacją zleceń; współpraca z wykonawcami i podwykonawcami, udział w spotkaniach koordynacyjnych z wykonawcami zewnętrznymi, w tym zagranicznymi
Udział/nadzór w opracowaniu dokumentacji środowiskowej dla kolejnej EJ w zakresie analiz hydrologicznych
Terminowa realizacja zleconych przez przełożonego zadań, w tym udział w przygotowywaniu stanowisk, sprawozdań, zestawień, prezentacji itp
Wspieranie innych biur Spółki; współpraca z doradcami i ekspertami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi
Monitorowanie, raportowanie i kontrola realizacji projektu w obszarze odpowiedzialności na poszczególnych etapach rozwoju projektu (przygotowanie, projektowanie i budowa)
Budowa i rozwój kompetencji własnych oraz współpraca w zespole
Wsparcie merytoryczne w trakcie wyjazdów terenowych, udział w spotkaniach z organami administracji publicznej oraz interesariuszami w siedzibie spółki, oraz poza nią, np. w miejscu lokalizacji EJ1 i kolejnej EJ
Starszy Specjalista ds. Koordynacji Infrastruktury Towarzyszącej
Aleje Jerozolimskie 146B, Ochota, Warszawa
Wygasła: 15.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Monitorowanie przebiegu realizacji inwestycji towarzyszących dla elektrowni jądrowej, w szczególności identyfikowanie rozbieżności względem harmonogramów bazowych, wykonania rzeczowego i finansowego oraz ryzyk
Weryfikacja harmonogramów opracowanych przez podmioty trzecie, z uwzględnieniem punktów styku i interfejsów z pozostałymi inwestycjami towarzyszącymi i Programem
Prowadzenie cyklicznej sprawozdawczości dla inwestycji towarzyszących w ramach Zasad Koordynacji
Prowadzenie działań związanych z identyfikacją, oceną i monitorowaniem ryzyk oraz zmianą w inwestycjach towarzyszących
Udział w spotkaniach koordynacyjnych i przeglądach inwestycji towarzyszących
Udział we wdrożeniu monitorowania projektów i inwestycji towarzszących w oparciu o metodę EVM
Udział w określaniu zakresu i wymagań jakościowych projektów oraz przygotowaniu dokumentacji projektów
Budowanie bazy wiedzy, doświadczeń oraz dobrych praktyk
Doskonalenie i rozwój standardów w zakresie zarządzania projektami oraz inwestycjami towarzyszącymi w ramach Zasad Koordynacji
Wsparcie rozwoju kompetencji zarządzania projektami w Spółce
Starszy Specjalista ds. Koordynacji Infrastruktury Towarzyszącej
Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 27.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Monitorowanie przebiegu realizacji inwestycji towarzyszących dla elektrowni jądrowej, w szczególności identyfikowanie rozbieżności względem harmonogramów bazowych, wykonania rzeczowego i finansowego oraz ryzyk
Weryfikacja harmonogramów opracowanych przez podmioty trzecie, z uwzględnieniem punktów styku i interfejsów z pozostałymi inwestycjami towarzyszącymi i Programem
Prowadzenie cyklicznej sprawozdawczości dla inwestycji towarzyszących w ramach Zasad Koordynacji
Prowadzenie działań związanych z identyfikacją, oceną i monitorowaniem ryzyk oraz zmianą w inwestycjach towarzyszących
Udział w spotkaniach koordynacyjnych i przeglądach inwestycji towarzyszących
Udział we wdrożeniu monitorowania projektów i inwestycji towarzszących w oparciu o metodę EVM
Udział w określaniu zakresu i wymagań jakościowych projektów oraz przygotowaniu dokumentacji projektów
Budowanie bazy wiedzy, doświadczeń oraz dobrych praktyk
Doskonalenie i rozwój standardów w zakresie zarządzania projektami oraz inwestycjami towarzyszącymi w ramach Zasad Koordynacji
Wsparcie rozwoju kompetencji zarządzania projektami w Spółce
Realizacja zakupów na potrzeby Spółki w oparciu o przepisy PZP, a w odniesieniu do zakupów, do których ustawa PZP nie ma zastosowania w oparciu o wewnętrzną procedurę zakupów
Przygotowywanie dokumentacji zakupowej, przeprowadzanie postępowań oraz ich dokumentowanie
Opiniowanie i weryfikowanie dokumentów związanych z udzielaniem zamówień pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami ustawy PZP wraz z aktami wykonawczymi lub wewnętrzną procedurą zakupów
Weryfikacja ofert złożonych w postępowaniach zakupowych oraz uczestnictwo w pracach komisji przetargowych
Uczestnictwo we wstępnych konsultacjach rynkowych, wstępnych badaniach rynku (RFI) i prowadzenie negocjacji handlowych
Prowadzenie analiz rynku dla obszaru zakupów korporacyjnych
Prowadzenie korespondencji związanej z realizowanymi postępowaniami zakupowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi
Udział w formułowaniu stanowiska Zamawiającego w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej oraz udział w postępowaniach odwoławczych
Opracowywanie planów zakupów oraz sporządzanie okresowych sprawozdań i raportów
Archiwizowanie dokumentów sporządzonych w ramach prowadzonych postępowań zakupowych
Wsparcie merytoryczne i ścisła współpraca z innymi jednostkami w zakresie realizacji potrzeb zakupowych
Obsługa Systemu Zakupowego wspierającego procesy zakupowe
Weryfikacja dokumentów dotyczących zakupów tworzonych przez pracowników merytorycznych poszczególnych jednostek organizacyjnych (wnioski, pisma itp.)
Bieżąca analiza i monitorowanie aktów prawnych oraz regulacji wewnętrznych pod kątem ich oddziaływania na prace związane z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia
Wydawanie opinii prawnych, udzielanie porad prawnych, wyjaśnień
Opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów umów
Opiniowanie pod względem formalno-prawnym wniosków przedkładanych do organów korporacyjnych Spółki, aktów wewnętrznych, regulaminów i procedur oraz innych dokumentów wewnętrznych Spółki
Udział w procesie negocjowania umów w zakresie kompetencji obszaru prawnego
Współpraca i koordynowanie pracy zewnętrznych podmiotów świadczących usługi prawne na rzecz Spółki
Wsparcie pod względem prawnym komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia
Współpraca z innymi jednostkami merytorycznymi w zakresie kompetencji obszaru prawnego
Wykonywanie innych poleceń przełożonego zgodnie z przepisami prawa pracy i ustalonym w umowie rodzajem pracy
Realizacja planu komunikacji marketingowej zgodnie z przyjętą strategią Spółki
Dbałość o spójność w zakresie identyfikacji wizualnej firmy
Wsparcie przy organizacji eventów, spotkań i projektów specjalnych Spółki oraz udziału w wydarzeniach zewnętrznych
Realizacja kampanii reklamowych Spółki
Planowanie i realizacja materiałów promocyjnych – kreacja, zamówienia, produkcja. Kontrola jakości i merytorycznej zgodności wszelkich materiałów reklamowych
Współpraca z partnerami zewnętrznymi, w tym z agencjami w zakresie druku materiałów marketingowych, realizacji eventów i upominków, kampanii reklamowych
Procesowanie działań zgodnie z przyjętymi procedurami. Dbałość o dokumentację wynikającą z procedur i zasad wewnętrznych
Planowanie, rozliczanie i monitorowanie budżetu realizowanych działań