Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (19)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 19 )
specjalista ds. administracji
Wrocław
Wygasła: 23.06.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Wrocławska Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej (WWSIS) zatrudni Specjalistę ds administracji w ramach projektu Kształcenie przyszłości: internet rzeczy w zrównoważonej automatyce i robotyce. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027
Priorytet 1 Umiejętności
Działanie 01.05 Umiejętności w szkolnictwie wyższym
Typ projektu Dostosowanie oferty podmiotów systemu szkolnictwa wyższego do potrzeb rozwoju gospodarki oraz zielonej i cyfrowej transformacji (nr projektu: FERS.01.05-IP.08-0239/23).
Zatrudniona osoba będzie będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne w projekcie.
Zadania Specjalisty ds administracji:
koordynowanie rekrutacji studentów do projektu
koordynowanie rekrutacji kadry do projektu
przeprowadzanie bieżących analiz związanych z uczestnikami projektu
bieżący kontakt z uczestnikami projektu
kontakty z praktykami/firmami zaangażowanymi w projekcie
przygotowywanie dokumentów związanych z zadaniami realizowanym i w ramach projektu
w tym. m.in. dokumenty związane ze studentami
wykładowcami
firmami
umowy
protokoły
itd. przygotowywanie specyfikacji wyboru wykonawców.
Oferujemy:
udział w ciekawym projekcie
zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
przyjazną atmosferę pracy.
Sposób aplikacji:
CV potwierdzające spełnienie wskazanych powyżej wymagań wraz z dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe można składać elektronicznie na adres e- mail: mgozdzik@horyzont.eu lub w siedzibie uczelni przy ul. ks. Marcina Lutra 4 we Wrocławiu (54- 239)
w godzinach 08:00-16:00 od poniedziałku do piątku w pokoju 3.04
Termin składania ofert: 23.06.2024 r.
Oferta dostępna w sali A
Bieżąca obsługa studentów.
Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów.
Prowadzenie niezbędnych rejestrów.
Praca na programie komputerowym dziekanatu (zapewnione szkolenie i profesjonalne wsparcie).
Bieżaca współpraca z innymi działami.
Prace biurowo-administracyjne.
Oferujemy:
- praca na pełen etat: umowa zlecenie lub umowa na okres próbny (do wyboru)
następnie umowa o pracę na czas określony;
- realny wpływ na budowanie marki WWSIS;
- praca w międzynarodowym środowisku;
- pakiet benefitów po okresie próbnym;
- szkolenia;
- spotkania integracyjne;
- bezpłatna kawa
herbata
woda
Dziekanat to aktualnie zgrany i kompetentny dwuosobowy zespół
do którego potrzebujemy jeszcze jednej osoby. Jeśli uważasz
że spełniasz powyższe wymagania i masz ochotę dołączyć do naszego zespołu
zachęcamy do wysłania CV i LM z ogólną kaluzulą informacyjną na adres: apinkiewicz@horyzont.eu w tytule e-maila wpisując "oferta pracy do dziekanatu"
Oferta pracy dostęna w sali C
Utrzymanie porządku w budynku uczelni.
Praca w soboty oraz niedziele po 10-12 godzin dziennie. Godziny pracy 8:00-20:00.
Umowa zlecenie.
Kontakt z pracodawcą: tel. 512 877 849 lub e-mail: apinkiewicz@horyzont.eu
Oferta pracy dostęna w sali B
A
od 28,1 do 28,1 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
pomoc techniczna/pracownik administracyjny
Wrocław
Wygasła: 31.07.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Do zadań pracownika dyżurującego
wspomagającego należy:
- otwieranie i zamykanie uczelni
- wydawanie kluczy oraz niezbędnego sprzętu dla wykładowców
- uzupełnianie grafiku w komputerze
- obchód po salach wykładowych oraz obsługa monitoringu
- sprawdzenie czy sprzęt elektroniczny działa: okablowanie
kompletność narzędzi
- nadzór nad budynkiem
- okazjonalnie (głównie w wakacje) odmalowanie pomieszczeń itp.
Pierwsza umowa zlecenie na 3 miesiące
kolejna umowa o pracę.
Praca na dwie zmiany w przedziale godzinowym 7:30-19:30
w weekendy 7:30-20:30.
Kontakt z pracodawcą: 512 877 849 lub CV przesyłać zatytułowane "pomoc techniczna/pracownik administracyjny" apinkiewicz@horyzont.eu
Oferta pracy dostęna w sali F
prowadzenie rekrutacji do zadania nr 6 (tj. studentów czterech ostatnich semestrów studiów I lub II stopnia w okresie do 30.09.2022 r.),
udzielanie porad zawodowych, porad w zakresie zakładania własnej działalności gospodarczej oraz kształtowanie postaw przedsiębiorczych (m. in. informacji o rynku pracy, wspierania studentów w przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych w odpowiedzi na konkretne oferty pracy, pomoc w przygotowaniu do rozmowy o pracę oraz w kontaktach z pracodawcami, udzielanie informacji o możliwościach podnoszenia kwalifikacji zawodowych, diagnoza potencjału, analiza doświadczenia, kwalifikacji i predyspozycji),
organizacja i prowadzenie grupowych i indywidualnych porad zawodowych przy czym poradnictwo będzie zapewniało poufność rozmów,
współpraca z pracodawcami (m.in. zbieranie, klasyfikowanie i udostępnianie ofert pracy, staży i praktyk zawodowych, prowadzenie bazy danych studentów i absolwentów uczelni zainteresowanych znalezieniem pracy, pomoc pracodawcom w pozyskiwaniu odpowiednich kandydatów na wolne miejsca pracy oraz staże zawodowe),
podjęcie współpracy min. z jednym urzędem pracy oraz z min. jedną organizacją pracodawców, polegające m.in. na wspólnych nieodpłatnych działaniach (m.in. warsztaty nt. metod poszukiwania pracy, finansowania działalności gospodarczej, aniołów biznesu, znajomości, warunków życia i pracy w Polsce dla obcokrajowców),
prowadzenie badań losów absolwentów, mających na celu uzyskanie wiedzy o zawodowych losach absolwentów uczestniczących w projekcie,
prowadzenie dokumentacji zawierającej informacje dotyczące prowadzonego procesu doradczego dla każdej osoby
1. Działalność naukowa oraz rozwój kadry naukowej, w tym m.in.:
• strategia działalności naukowej i rozwoju kadry naukowych na poziomie Uniwersytetu
• strategia współpracy badawczej z otoczeniem
• rozwój i nadzór nad Wydawnictwem
• rozwój projektów naukowych i badawczych
• odpowiada za proces Kategoryzacji Jednostki Naukowej (złożenie wniosku, odwołanie, podniesie kategorii naukowej)
2. Działalność dydaktyczna, w tym m.in.:
• odpowiada za działalność dydaktyczną i rozwój kadry dydaktycznej
• odpowiada za jakość kształcenia, plany i programy nauczania, sylabusy oraz efekty kształcenia zgodnie z wymogami
• koordynuje i nadzoruje procesy akredytacyjne we współpracy z Rektorem, Dziekanami, Kanclerzem
• organizuje działalność Uczelni w zakresie pomocy materialnej dla studentów, organizacji studenckich
3. Inne, w szczególności:
• przystąpienie Uczelni do rankingu szkół wyższych oraz opracowanie niezbędnych materiałów z wyłączeniem materiałów z zakresu prowadzonej przez Uczelnię działalności naukowej
• nadzór i odpowiedzialność za proces realizacji w zakresie wyszukiwania oraz pozyskiwania dotacji unijnych, z budżetu państwa oraz pozabudżetowych
• wykonywanie innych czynności przewidzianych przepisami prawa, Statutu i innymi wewnętrznymi aktami