Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (17)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 17 )
Specjalista ds. inwestycyjno-administracyjnych
Gabrieli Zapolskiej 3, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 04.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowanie projektów planów inwestycyjnych (rocznych i wieloletnich),
pozyskiwanie źródeł finansowania działalności inwestycyjnej Teatru (pozyskiwanie środków zewnętrznych, dotacji we współpracy ze specjalistą ds. pozyskiwania i administrowania dotacjami),
opracowanie umów i dokumentacji związanej z przygotowaniem zadań inwestycyjnych, we współpracy z właściwymi k/o oraz ekspertami zewnętrznymi oraz nadzór nad ich wykonaniem,
ustalanie zasad realizacji i sprawowanie nadzoru nad prawidłowym wykonywaniem zadań inwestycyjnych w Teatrze,
przygotowanie projektów założeń i wytycznych dla komórek organizacyjnych Teatru, przy realizacji planu rzeczowo-finansowego w zakresie inwestycji,
monitorowanie wykonania harmonogramów rzeczowo-finansowych i sprawozdawczość w zakresie realizowanych zadań inwestycyjnych,
gromadzenie informacji i dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań inwestycyjnych,
koordynacja przepływu dokumentów i informacji pomiędzy teatrem a Wykonawcami prac
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie realizowała zadania
tj.:
Obsługuje próby i przedstawienia.
Uczestniczy w montażu i demontażu dekoracji oraz innych elementów scenografii (podesty
konstrukcje
widownie itp.).
Bierze udział w transporcie dekoracji
mebli i innych materiałów
załadowując i rozładowując użyte środki transportu oraz składając transportowane elementy na scenie
do kieszeni scenicznej lub do magazynów.
Jest odpowiedzialny za właściwe postawienie bądź zawieszenie oraz zamocowanie powierzonych mu elementów
tak z uwagi na wymagania danego spektaklu jak i wymogi bezpieczeństwa.
Bierze udział w pracach wynikających z niniejszego zakresu obowiązków podczas prezentacji spektakli Teatru poza scenami macierzystymi (wyjazdy).
Uczestniczy w pracach porządkowych
prowadzonych w obrębie scen
magazynów.
Wykonuje inne polecenia przełożonego związane ze stanowiskiem pracy i umiejętnościami.
Praca w godz.: 10:00-14:00
18:00-22:00
dyspozycyjność także w weekendy.
Oferta dostępna w sali D
B
F.
Kontakt z pracodawcą - zgłoszenie aplikacyjne na adres: rekrutacja@teatrpolski.wroc.pl
Do podstawowych zadań Pracownika zatrudnionego na stanowisku będzie należało w szczególności:
organizacja i prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym:
przejmowanie materiałów archiwalnych (kat. A) oraz dokumentacji niearchiwalnej (kat. B, BE, Bc);
czasowe przechowywanie przyjętej dokumentacji, jej ewidencjonowanie, udostępnianie, brakowanie;
przekazywanie materiałów zasługujących na trwałe przechowywanie do właściwego Archiwum Państwowego
bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w instytucji, w szczególności w zakresie doboru klas z jednolitego rzeczowego wykazu akt, właściwego zakładania i prowadzenia akt spraw, nadawania znaku sprawy, oraz prowadzenie instruktaży w tym zakresie;
udział w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań informatycznych związanych z elektronicznym obiegiem dokumentów. oraz nadzorowanie prawidłowości funkcjonowania organizacji systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD);
opracowywanie i aktualizacja regulacji wewnętrznych w zakresie realizowanych zadań, w tym instrukcją kancelaryjną i archiwizacyjna;
prowadzenie niezbędnych szkoleń/instruktaży w zakresie prawidłowego postępowania z dokumentacją;
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie realizowała zadania tj.:
Udział w tworzeniu i realizacja oświetlenia podczas prób i przedstawień
Montaż/demontaż sprzętu nagłośnieniowego oraz oświetleniowego i projekcyjnego oraz urządzeń efektowych wraz z ich obsługą podczas prób, przedstawień i innych wydarzeń na scenach Teatru
Współpraca z reżyserem światła/video w trakcie przygotowań do spektaklu premierowego
Opracowywanie dokumentacji technicznej spektakli
Udział w pracach wynikających z powyższych obowiązków podczas prezentacji spektakli poza scenami Teatru (wyjazdy)
Bieżący przegląd i konserwacja sprzętu oświetleniowego
1) Planowanie i nadzór nad prawidłową realizacją zadań określonych dla działu literackiego w zakresie:
a) przygotowania propozycji dla Zastępcy Dyrektora ds. Artystycznych w zakresie planowania działalności artystycznej oraz repertuaru Teatru, z uwzględnieniem istotnych rocznic i jubileuszy,
b) obsługa literacka przedstawień m.in.: przygotowanie i druk tekstów do prób i w toku pracy nad sztukami, aktualizacja i archiwizacja egzemplarzy reżyserskich i suflerskich, współpraca z autorami, tłumaczami, realizatorami,
c) ustalania własności praw autorskich i pokrewnych, niezbędnych w zakresie przygotowania przedstawienia premierowego i eksploatacji przedstawień realizowanych w ramach działalności Teatru, wraz z uzyskaniem zgód właścicieli. Przekazanie informacji do Działu organizacji pracy artystycznej w celu przygotowania umów w tym zakresie,
d) pozyskiwania, opiniowania i archiwizacji tekstów dramaturgicznych na potrzeby Teatru,
e) organizacji i produkcji wydawnictw i programów teatralnych,
f) przygotowania treści tekstów na potrzeby Teatru, w szczególności w zakresie działań promocyjnych, marketingowych, impresaryjnych, edukacyjnych, w zakresie materiałów drukowanych, jak i publikacji w mediach, na stronie WWW i portalach społecznościowych,
g) współpracy z redakcjami wydawnictw, informatorów teatralnych i literackich w zakresie monitorowania bieżących wydarzeń oraz aktualizacji publikacji i informacji nt. Teatru w tychże wydawnictwach,
h) organizacji i udziału w wydarzeniach, panelach dyskusyjnych, zdarzeniach artystycznych związanych z repertuarem Teatru i działaniami okołoteatralnymi, w tym budowanie relacji i nawiązywanie kontaktów z innymi instytucjami i organizacjami w obszarze artystycznym,
i) bieżącego monitorowania ogłaszanych i realizowanych programów, konkursów w zakresie działań artystycznych i okołoteatralnych, pod kątem pozyskania dotacji i nawiązania współpracy, udział w przygotowywaniu i składaniu przez Dział organizacji pracy artystycznej wniosków w tym zakresie,
j) pozyskiwania, gromadzenia, udostępniania dokumentacji wydarzeń teatralno-literackich Teatru oraz jej przekazywanie (tekstów sztuk, scenariuszy utworu, fotografii i in.) do archiwum artystycznego,
k) organizacji jubileuszy, w tym dla Pracowników Teatru, w oparciu o przygotowane propozycje
i akceptację Dyrektora,
l) zarządzania podległym zespołem pracowników,
2) Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Archiwum Artystycznego
Montaż i demontaż dekoracji oraz innych elementów scenografii (podesty, konstrukcje, widownie itp.)
Udział w transporcie dekoracji, mebli i innych materiałów, załadowując i rozładowując użyte środki transportu oraz składając transportowane elementy na scenie, do kieszeni scenicznej lub do magazynów
Właściwe postawienie bądź zawieszenie oraz zamocowanie powierzonych mu elementów, tak z uwagi na wymagania danego spektaklu jak i wymogi bezpieczeństwa
Udział w pracach wynikających z niniejszego zakresu obowiązków podczas prezentacji spektakli Teatru poza scenami macierzystymi (wyjazdy)
Uczestniczenie w pracach porządkowych, prowadzonych w obrębie scen, magazynów
Wykonywanie innych poleceń przełożonego związanych z zajmowanym stanowiskiem, w ramach posiadanych kompetencji
obsługa literacka przedstawień, m.in.: przygotowanie i druk tekstów do prób i w toku pracy nad sztukami, aktualizacja i archiwizacja egzemplarzy reżyserskich i suflerskich, współpraca z autorami, tłumaczami, realizatorami,
przygotowywanie, redagowanie i korekta tekstów na potrzeby Teatru, w szczególności w zakresie działań promocyjnych, marketingowych, impresaryjnych, edukacyjnych, w zakresie materiałów drukowanych (zwłaszcza programy teatralne), jak i publikacji w mediach, na stronie WWW i portalach społecznościowych,
współpraca z redakcjami wydawnictw, informatorów teatralnych i literackich w zakresie monitorowania bieżących wydarzeń oraz aktualizacji publikacji i informacji nt. Teatru w tychże wydawnictwach,
bieżące monitorowanie ogłaszanych i realizowanych programów i konkursów w zakresie działań artystycznych i okołoteatralnych pod kątem pozyskania dotacji i nawiązania współpracy, udział w przygotowywaniu i składaniu przez Dział organizacji pracy artystycznej wniosków w tym zakresie,
pozyskiwanie, gromadzenie, udostępnianie dokumentacji wydarzeń teatralno-literackich Teatru oraz jej przekazywanie (tekstów sztuk, scenariuszy utworu, fotografii, recenzji i in.) do archiwum artystycznego,
analiza tekstów literackich i scenariuszy, w tym w języku angielskim,
weryfikacja tekstów literackich, szczególnie ich dialogów, pod kątem uwarunkowania środowiskowego; współpraca z realizatorami w tym zakresie,
prowadzenie spraw związanych z tłumaczeniem tekstów literackich na języki obce, w tym zlecanie i odbiór tłumaczeń
Montaż i demontaż dekoracji oraz innych elementów scenografii (podesty, konstrukcje, widownie itp.)
Udział w transporcie dekoracji, mebli i innych materiałów, załadowując i rozładowując użyte środki transportu oraz składając transportowane elementy na scenie, do kieszeni scenicznej lub do magazynów
Właściwe postawienie bądź zawieszenie oraz zamocowanie powierzonych mu elementów, tak z uwagi na wymagania danego spektaklu jak i wymogi bezpieczeństwa
Udział w pracach wynikających z niniejszego zakresu obowiązków podczas prezentacji spektakli Teatru poza scenami macierzystymi (wyjazdy)
Uczestniczenie w pracach porządkowych, prowadzonych w obrębie scen, magazynów
Wykonywanie innych poleceń przełożonego związanych z zajmowanym stanowiskiem, w ramach posiadanych kompetencji
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie realizowała zadania tj.:
Udział w tworzeniu i realizacja oświetlenia podczas prób i przedstawień
Montaż/demontaż sprzętu nagłośnieniowego oraz oświetleniowego i projekcyjnego oraz urządzeń efektowych wraz z ich obsługą podczas prób, przedstawień i innych wydarzeń na scenach Teatru
Współpraca z reżyserem światła/video w trakcie przygotowań do spektaklu premierowego
Opracowywanie dokumentacji technicznej spektakli
Udział w pracach wynikających z powyższych obowiązków podczas prezentacji spektakli poza scenami Teatru (wyjazdy)
Bieżący przegląd i konserwacja sprzętu oświetleniowego
obsługa literacka przedstawień, m.in.: przygotowanie i druk tekstów do prób i w toku pracy nad sztukami, aktualizacja i archiwizacja egzemplarzy reżyserskich i suflerskich, współpraca z autorami, tłumaczami, realizatorami,
przygotowywanie, redagowanie i korekta tekstów na potrzeby Teatru, w szczególności w zakresie działań promocyjnych, marketingowych, impresaryjnych, edukacyjnych, w zakresie materiałów drukowanych (zwłaszcza programy teatralne), jak i publikacji w mediach, na stronie WWW i portalach społecznościowych,
współpraca z redakcjami wydawnictw, informatorów teatralnych i literackich w zakresie monitorowania bieżących wydarzeń oraz aktualizacji publikacji i informacji nt. Teatru w tychże wydawnictwach,
bieżące monitorowanie ogłaszanych i realizowanych programów i konkursów w zakresie działań artystycznych i okołoteatralnych pod kątem pozyskania dotacji i nawiązania współpracy, udział w przygotowywaniu i składaniu przez Dział organizacji pracy artystycznej wniosków w tym zakresie,
pozyskiwanie, gromadzenie, udostępnianie dokumentacji wydarzeń teatralno-literackich Teatru oraz jej przekazywanie (tekstów sztuk, scenariuszy utworu, fotografii, recenzji i in.) do archiwum artystycznego,
analiza tekstów literackich i scenariuszy, w tym w języku angielskim,
weryfikacja tekstów literackich, szczególnie ich dialogów, pod kątem uwarunkowania środowiskowego; współpraca z realizatorami w tym zakresie,
prowadzenie spraw związanych z tłumaczeniem tekstów literackich na języki obce, w tym zlecanie i odbiór tłumaczeń
planowanie i realizacja kampanii promocyjno-reklamowych w mediach społecznościowych oraz w Internecie
odpowiedzialność za funkcjonowanie strony internetowej, tworzenie, aktualizacja i nadzór nad contentem
graficzne opracowywanie materiałów promocyjnych online i offline
tworzenie i realizacja materiałów multimedialnych: spotów reklamowych, zapowiedzi, animacji
przeprowadzanie sesji zdjęciowych na potrzeby Teatru
prowadzenie portali społecznościowych w social mediach, w tym: ¬¬dbanie o spójny charakter kanałów social media ze stroną www, dodawanie postów, relacji i tekstów związanych z prowadzonymi działaniami marketingowymi
wsparcie działań sprzedażowych – graficzne opracowywanie materiałów
tworzenie newsletterów i mailingów
udział w opracowywaniu strategii działań kampanii promocyjnych i reklamowych premier, spektakli repertuarowych i innych wydarzeń odbywających się w Teatrze
inicjowanie działań i proponowanie nowych narzędzi wspierających: reklamę, promocję spektakli i sprzedaż
ustalanie warunków współpracy, przygotowywanie umów, zamówień i realizacja ustalonych zobowiązań w zakresie realizowanych zadań
analiza efektywności i skuteczności prowadzonych działań oraz przygotowywanie rekomendacji
udział w realizacji innych zadań działu marketingu i PR, zleconych przez kierownika
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie realizowała zadania tj.:
Udział w tworzeniu i realizacja oświetlenia podczas prób i przedstawień
Montaż/demontaż sprzętu nagłośnieniowego oraz oświetleniowego i projekcyjnego oraz urządzeń efektowych wraz z ich obsługą podczas prób, przedstawień i innych wydarzeń na scenach Teatru
Współpraca z reżyserem światła/video w trakcie przygotowań do spektaklu premierowego
Opracowywanie dokumentacji technicznej spektakli
Udział w pracach wynikających z powyższych obowiązków podczas prezentacji spektakli poza scenami Teatru (wyjazdy)
Bieżący przegląd i konserwacja sprzętu oświetleniowego