Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (24)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 24 )
Pracownik administracyjno-biurowy do działu Logistyki
Radom
Wygasła: 04.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opracowywanie kalkulacji transportu (globalnie) dla Działu Wsparcia Sprzedaży,
Tworzenie list pakowych (Packing List) i optymalizacja ułożenia towaru na paletach,
Bezpośredni kontakt z Klientami i Spedytorami, nadzór nad przesyłkami importowymi i eksportowymi,
Zlecanie odbioru przesyłek (globalnie) z uwzględnieniem specyfiki zlecenia (np. procedura towaru powracającego lub uszlachetniania),
Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji logistycznej (zestawienia, fotografie, komunikaty wywozowe, faktury, listy przewozowe, potwierdzenia wydania towaru, CMR),
Nadzór nad procesami logistycznymi w oparciu o system zarządzania projektami (Trello),
Zarządzanie magazynem wyposażenia logistycznego, inwentaryzacja i zamawianie artykułów niezbędnych do pakowania przesyłek (folie, taśmy, pianki do wypełnienia, zaklejarki, zaciskarki, itp.),
Ścisła współpraca z Działem Wsparcia Sprzedaży oraz Działem Produkcji,
Realizacja procesów niestandardowych, np. pozyskiwanie świadectw pochodzenia/EUR-1, karnetu ATA
Wykonywanie prac związanych z procesem finalnego montażu produktów przed kontrolą jakości wyrobów gotowych
Kontrola jakości materiałów, półproduktów i wyrobów gotowych przyjmowanych na magazyn wg. Instrukcji / standardów firmy
Prowadzenie ewidencji kontroli jakości w systemie komputerowym
Zgłaszanie do Kierownictwa wszelkich odstępstw od norm jakościowych przyjętych w firmie, odsyłanie do dostawców produktów/podzespołów nie zaakceptowanych w procesie kontroli jakości
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży to osoba, która odpowiada za merytoryczne i bezpośrednie wsparcie Działu Sprzedaży. Szukamy osoby otwartej na nowe doświadczenia, która potrafi odnaleźć się w szybko zmieniającym się środowisku
Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy wspomaganie Menadżera ds. Wsparcia Sprzedaży w zakresie:
przygotowywania ofert technicznych i handlowych,
administracji sprzedaży,
pomocy w organizacji wyjazdów zagranicznych i konferencji
Opracowywanie kalkulacji transportu (globalnie) dla Działu Wsparcia Sprzedaży,
Tworzenie list pakowych (Packing List) i optymalizacja ułożenia towaru na paletach,
Bezpośredni kontakt z Klientami i Spedytorami, nadzór nad przesyłkami importowymi i eksportowymi,
Zlecanie odbioru przesyłek (globalnie) z uwzględnieniem specyfiki zlecenia (np. procedura towaru powracającego lub uszlachetniania),
Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji logistycznej (zestawienia, fotografie, komunikaty wywozowe, faktury, listy przewozowe, potwierdzenia wydania towaru, CMR),
Nadzór nad procesami logistycznymi w oparciu o system zarządzania projektami (Trello),
Zarządzanie magazynem wyposażenia logistycznego, inwentaryzacja i zamawianie artykułów niezbędnych do pakowania przesyłek (folie, taśmy, pianki do wypełnienia, zaklejarki, zaciskarki, itp.),
Ścisła współpraca z Działem Wsparcia Sprzedaży oraz Działem Produkcji,
Realizacja procesów niestandardowych, np. pozyskiwanie świadectw pochodzenia/EUR-1, karnetu ATA
Jest to stanowisko multi-dyscyplinarne, dlatego szukamy osoby otwartej na nowe doświadczenia, która potrafi odnaleźć się w szybko zmieniającym się środowisku
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży to osoba, która odpowiada za wsparcie merytoryczne i bezpośrednie sprzedaży. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy wsparcie administracyjne Menadżerów ds. Rozwoju Biznesu w zakresie:
- sprzedaży – przygotowywanie ofert technicznych i handlowych,
- administracji sprzedaży – kontakt z klientem, obsługa zamówień, wystawianie faktur,
- organizacji i koordynacji podróży zagranicznych – wyszukiwanie połączeń lotniczych, rezerwacja hoteli, pomoc w przygotowywaniu spotkań na miejscu,
- zwiększenia efektywności działu sprzedaży – kształtowanie i realizacja polityki sprzedażowej, monitoring działań konkurencji, gromadzenie informacji o rynkach docelowych
Wykonywanie prac związanych z procesem finalnego montażu produktów przed kontrolą jakości wyrobów gotowych
Kontrola jakości materiałów, półproduktów i wyrobów gotowych przyjmowanych na magazyn wg. Instrukcji / standardów firmy
Prowadzenie ewidencji kontroli jakości w systemie komputerowym
Zgłaszanie do Kierownictwa wszelkich odstępstw od norm jakościowych przyjętych w firmie, odsyłanie do dostawców produktów/podzespołów nie zaakceptowanych w procesie kontroli jakości
Wykonywanie prac związanych z procesem finalnego montażu produktów przed kontrolą jakości wyrobów gotowych
Kontrola jakości materiałów, półproduktów i wyrobów gotowych przyjmowanych na magazyn wg. Instrukcji / standardów firmy
Prowadzenie ewidencji kontroli jakości w systemie komputerowym
Zgłaszanie do Kierownictwa wszelkich odstępstw od norm jakościowych przyjętych w firmie, odsyłanie do dostawców produktów/podzespołów nie zaakceptowanych w procesie kontroli jakości
Praktykant do działu Wsparcia Sprzedaży - praca biurowa, bez doświadczenia
Radom
Wygasła: 24.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Do naszego zespołu poszukujemy Pracownika do działu Wsparcia Sprzedaży - praca biurowa, bez doświadczenia
Jeśli niedawno skończyłaś/eś studia, zaczynasz rozwijać swoją ścieżkę zawodową i szukasz pracy, w której będziesz podejmować nowe wyzwania, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie
Poszukujemy osoby bez doświadczenia, chętnej do zdobywania nowej wiedzy oraz poszerzania umiejętności w zakresie wsparcia sprzedaży. Osoba na tym stanowisku odpowiada za merytoryczne i bezpośrednie wsparcie Działu Sprzedaży. Szukamy osoby otwartej na nowe doświadczenia, która potrafi odnaleźć się w szybko zmieniającym się środowisku
Oferujemy pracę w firmie o międzynarodowym zasięgu w ciekawej branży lotniczej, zapewniamy szkolenia wprowadzające, stabilne warunki zatrudnienia oraz pakiet benefitów
Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy wspomaganie Menadżera ds. Wsparcia Sprzedaży w zakresie:
• przygotowywania ofert technicznych i handlowych,
• administracji sprzedaży,
• wprowadzania danych do systemu CRM,
• prowadzenia baz danych,
• pomocy w organizacji wyjazdów zagranicznych i konferencji
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży to osoba, która odpowiada za merytoryczne i bezpośrednie wsparcie Działu Sprzedaży. Szukamy osoby otwartej na nowe doświadczenia, która potrafi odnaleźć się w szybko zmieniającym się środowisku
Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy wspomaganie Menadżera ds. Wsparcia Sprzedaży w zakresie:
• przygotowywania ofert technicznych i handlowych,
• administracji sprzedaży,
• wprowadzania danych do systemu CRM,
• prowadzenia baz danych,
• pomocy w organizacji wyjazdów zagranicznych i konferencji
Wykonywanie prac związanych z procesem finalnego montażu produktów przed kontrolą jakości wyrobów gotowych
Kontrola jakości materiałów, półproduktów i wyrobów gotowych przyjmowanych na magazyn wg. Instrukcji / standardów firmy
Prowadzenie ewidencji produkcyjnej i magazynowej w systemie komputerowym
Zgłaszanie do Kierownictwa wszelkich odstępstw od norm jakościowych przyjętych w firmie, odsyłanie do dostawców produktów/podzespołów nie zaakceptowanych w procesie kontroli jakości
Jest to stanowisko multi-dyscyplinarne, dlatego szukamy osoby otwartej na nowe doświadczenia, która potrafi odnaleźć się w szybko zmieniającym się środowisku
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży to osoba, która odpowiada za wsparcie merytoryczne i bezpośrednie sprzedaży. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy wsparcie administracyjne Menadżerów ds. Rozwoju Biznesu w zakresie:
- sprzedaży – przygotowywanie ofert technicznych i handlowych,
- administracji sprzedaży – kontakt z klientem, obsługa zamówień, wystawianie faktur,
- organizacji i koordynacji podróży zagranicznych – wyszukiwanie połączeń lotniczych, rezerwacja hoteli, pomoc w przygotowywaniu spotkań na miejscu,
- zwiększenia efektywności działu sprzedaży – kształtowanie i realizacja polityki sprzedażowej, monitoring działań konkurencji, gromadzenie informacji o rynkach docelowych