Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Realizacja zadań związanych z obsługą administracyjno-techniczną nieruchomości
Nadzór nad realizacją zaleceń wskazanych w przeglądach okresowych
Wyłanianie wykonawców, zlecanie i nadzorowanie usług przez firmy obsługujące nieruchomość (usługi porządkowe, remontowe, serwisowo-techniczne, wykonania bieżących konserwacji, napraw i usuwania awarii)
Weryfikacja dokumentacji formalno – prawnej oraz technicznej
Prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych
Uczestnictwo w realizowanych w Spółce projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych i remontowych
Zarządzanie bazą danych obejmującą nieruchomości Spółki, dbałość o prawidłowość danych w systemie informatycznym
Wykonywanie raportów i analiz danych dotyczących nieruchomości
Monitorowanie realizacji planów budżetowych dla nieruchomości
Opisywanie dokumentów księgowych dotyczących nieruchomości
Sporządzanie wytycznych do projektów instalacji ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji (HVAC) w obiektach produkcyjno-magazynowych oraz biurowych
Koordynowanie planów inwestycyjnych dotyczących branży HVAC dla posiadanych projektów
Sporządzanie wytycznych dot. opracowania dokumentacji techniczno-projektowej dla hal magazynowo produkcyjnych, obiektów biurowych
Uzgadnianie, weryfikacja, opiniowanie i sprawdzanie projektów instalacyjnych, zapewniając ich optymalizację pod kątem potrzeb obiektów produkcyjno-magazynowych oraz biurowych
Udział w komisjach odbiorowych techniczny dla wykonanych inwestycji z zakresu instalacji sanitarnych
Udział w komisjach odbiorowych dokumentacji budowlano instalacyjnej
Współpraca z działami firmy min.: Biurem Utrzymania Nieruchomości i Centrum Najmu, w zakresie dostosowania przestrzeni wymagań branży sanitarnej
Udział w naradach z najemcami, skupiając się na realizacji potrzeb infrastruktury obiektów produkcyjnych, magazynowych oraz biurowych
Prowadzenie inwestycji jako Lider Projektu, (sporządzanie harmonogramu realizacji, budżetu, raportów okresowych z postępów realizacji, etc.)
Występowanie jako członek Zespołu realizującego inwestycje
Okazjonalnie opracowanie prostych projektów instalacji sanitarnych na wewnętrzne potrzeby Spółki
tworzenie planów operacyjnych i strategicznych Spółki w zakresie najmu powierzchni,
zarządzanie procesem przygotowania i przetwarzania dokumentacji formalnoprawnej związanej z najmem,
współpraca z Centrami i Biurami przy opracowywaniu umów najmu,
opracowywanie i prezentacja kompleksowych rozwiązań w zakresie najmu powierzchni wraz z usługami towarzyszącymi: najem miejsc parkingowych, usługi sprzątania, usługi telekomunikacyjne,
planowanie i koordynacja realizacji budżetu Centrum Najmu,
poszukiwanie nowych możliwości i powierzchni pod najem,
prowadzenie aktywnej polityki marketingowej i działania sprzedażowe w zakresie usług najmu,
współpraca z Biurem Strategii i Marketingu w zakresie badań rynku, planowania strategicznego oraz promocji i reklamy usług najmu,
poszukiwania nowych najemców, prezentacja wolnych przestrzeni i sprzedaż usługi najmu powierzchni wraz z usługami towarzyszącymi,
uczestnictwo w komisjach poawaryjnych,
zapewnienie konkurencyjności ofert najmu, w tym prowadzenie benchmarkingu,
współpraca z klientem i najemcami, dbanie o zadowolenie użytkowników obiektu i budowanie trwałych relacji,
rzetelnie i terminowo realizowanie zadań oraz współpraca i wsparcie współpracowników,
Realizacja zadań związanych z obsługą administracyjno-techniczną nieruchomości
Nadzór nad realizacją zaleceń wskazanych w przeglądach okresowych
Wyłanianie wykonawców, zlecanie i nadzorowanie usług przez firmy obsługujące nieruchomość (usługi porządkowe, remontowe, serwisowo-techniczne, wykonania bieżących konserwacji, napraw i usuwania awarii)
Weryfikacja dokumentacji formalno – prawnej oraz technicznej
Uczestnictwo w realizowanych w Spółce projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych i remontowych
Zarządzanie bazą danych obejmującą nieruchomości Spółki, dbałość o prawidłowość danych w systemie informatycznym
Wykonywanie raportów i analiz danych dotyczących nieruchomości
Monitorowanie realizacji planów budżetowych dla nieruchomości
Opisywanie dokumentów księgowych dotyczących nieruchomości
Realizacja zadań związanych z obsługą administracyjną nieruchomości oraz utrzymaniem budynków i terenu w sprawności i gotowości technicznej
Zlecanie badań i kontroli technicznych oraz przeglądów okresowych nieruchomości, instalacji oraz urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne, zgodnie z wymogami prawa budowlanego
Tworzenie harmonogramów przeglądów i konserwacji
Nadzór nad realizacją zaleceń wskazanych w przeglądach okresowych
Czuwanie nad prawidłowym utrzymaniem i eksploatacją nieruchomości
Dokonywanie regularnych wizji lokalnych na zarządzanym terenie
Dokonywanie oceny zgodności użytkowania powierzchni wynajmowanych z przeznaczeniem, warunkami pozwoleń i instrukcjami eksploatacyjnymi
Protokolarne odbiory i przekazania powierzchni wynajmowanych
Organizowanie przetargów na usługi i serwisy
Wyłanianie wykonawców, zlecanie i nadzorowanie jakości świadczonych usług przez firmy obsługujące nieruchomość (usługi porządkowe, remontowe, serwisowo-techniczne, wykonania bieżących konserwacji, napraw i usuwania awarii)
Współpraca z firmami wykonującymi usługi na rzecz zarządzanych nieruchomości
Zgłaszanie szkód do towarzystwa ubezpieczeniowego oraz nadzór nad usuwaniem szkód i ich skutków
Weryfikacja dokumentacji formalno – prawnej oraz technicznej
Zarządzanie bazą danych obejmującą nieruchomości Spółki, dbałość o prawidłowość danych w systemie informatycznym
Wykonywanie raportów i analiz danych dotyczących nieruchomości
Zgłaszanie wniosków dotyczących optymalizacji kosztów zarządzania nieruchomościami
Monitorowanie realizacji planów budżetowych dla nieruchomości
Przygotowanie projektu rocznego planu kosztów utrzymania nieruchomości
Szukanie możliwości podniesienia potencjału zarządzanej nieruchomości
Redagowanie i aktualizacja regulaminów wewnętrznych, procedur, wytycznych, instrukcji dotyczących realizacji strategii zarządzania nieruchomościami
Wystawianie faktur za usługi na rzecz najemców oraz rozliczeniowych dokumentów wewnętrznych
Opisywanie dokumentów księgowych dotyczących nieruchomości
Realizacja zadań związanych z obsługą administracyjną nieruchomości oraz utrzymaniem budynków i terenu w sprawności i gotowości technicznej
Zlecanie badań i kontroli technicznych oraz przeglądów okresowych nieruchomości, instalacji oraz urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne, zgodnie z wymogami prawa budowlanego
Tworzenie harmonogramów przeglądów i konserwacji
Nadzór nad realizacją zaleceń wskazanych w przeglądach okresowych
Czuwanie nad prawidłowym utrzymaniem i eksploatacją nieruchomości
Dokonywanie regularnych wizji lokalnych na zarządzanym terenie
Dokonywanie oceny zgodności użytkowania powierzchni wynajmowanych z przeznaczeniem, warunkami pozwoleń i instrukcjami eksploatacyjnymi
Protokolarne odbiory i przekazania powierzchni wynajmowanych
Organizowanie przetargów na usługi i serwisy
Wyłanianie wykonawców, zlecanie i nadzorowanie jakości świadczonych usług przez firmy obsługujące nieruchomość (usługi porządkowe, remontowe, serwisowo-techniczne, wykonania bieżących konserwacji, napraw i usuwania awarii)
Współpraca z firmami wykonującymi usługi na rzecz zarządzanych nieruchomości
Zgłaszanie szkód do towarzystwa ubezpieczeniowego oraz nadzór nad usuwaniem szkód i ich skutków
Weryfikacja dokumentacji formalno – prawnej oraz technicznej
Zarządzanie bazą danych obejmującą nieruchomości Spółki, dbałość o prawidłowość danych w systemie informatycznym
Wykonywanie raportów i analiz danych dotyczących nieruchomości
Zgłaszanie wniosków dotyczących optymalizacji kosztów zarządzania nieruchomościami
Monitorowanie realizacji planów budżetowych dla nieruchomości
Przygotowanie projektu rocznego planu kosztów utrzymania nieruchomości
Szukanie możliwości podniesienia potencjału zarządzanej nieruchomości
Redagowanie i aktualizacja regulaminów wewnętrznych, procedur, wytycznych, instrukcji dotyczących realizacji strategii zarządzania nieruchomościami
Wystawianie faktur za usługi na rzecz najemców oraz rozliczeniowych dokumentów wewnętrznych
Opisywanie dokumentów księgowych dotyczących nieruchomości
Nadzór nad sporządzaniem sprawozdań o charakterze finansowym wymaganych przepisami prawa, w szczególności ustawą o rachunkowości
Nadzór nad sporządzaniem sprawozdań konsolidacyjnych
Nadzór nad rachunkowością regulacyjną (art.44 Prawa Energetycznego)
Nadzór nad Sprawozdaniami statystycznymi GUS,
Współpraca NBP
Nadzór nad deklaracjami PFRON
Nadzór nad prawidłowością wykonywania obowiązków podatkowych przez Spółkę, w tym rozliczeń podatkowych (CIT, VAT, Akcyza)
Nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem finansowo-księgowym Spółki
Dokonywania kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; - sporządzanie projektów zasad (polityki) rachunkowości i organizowanie systemu rachunkowości Spółki
Nadzór formalno-rachunkowy dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
Kierowca samochodu ciężarowego w Zespole Transportu Samochodowego
Fabryczna 10, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 21.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Kierowca samochodu ciężarowego w Zespole Transportu Samochodowego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Elektromechanik urządzeń dźwignicowych (profil elektroniczny)
Fabryczna 10, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 08.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
konserwacja, naprawy remonty, serwis urządzeń dźwignicowych w zakresie elektrycznym,
udział w badaniach UDT
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / referent ds. elektrycznych
Fabryczna 10, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 26.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie spraw wynikających z ustaw: Prawo Budowlane, Prawo Energetyczne, posiadanych koncesji w zakresie dystrybucji i obrotu energią elektryczną oraz współpraca z dostawcami, odbiorcami i urzędami, w tym:
Opracowywanie planów zużycia,
Opracowywanie umów i zamówień,,
Ewidencja i rozliczanie zakupów energii elektrycznej,
Ewidencja, rozliczanie i fakturowanie sprzedaży energii elektrycznej,
Aktualizacja dokumentacji technicznej,
Prowadzenie ewidencji sprawozdawczości oraz opracowywanie analiz i wskaźników zużycia,
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w tym URE,
Realizacja zadań związanych z obsługą administracyjną nieruchomości oraz utrzymaniem budynków i terenu w sprawności i gotowości technicznej
Zlecanie badań i kontroli technicznych oraz przeglądów okresowych nieruchomości, instalacji oraz urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne, zgodnie z wymogami prawa budowlanego
Tworzenie harmonogramów przeglądów i konserwacji
Nadzór nad realizacją zaleceń wskazanych w przeglądach okresowych
Czuwanie nad prawidłowym utrzymaniem i eksploatacją nieruchomości
Dokonywanie regularnych wizji lokalnych na zarządzanym terenie
Dokonywanie oceny zgodności użytkowania powierzchni wynajmowanych z przeznaczeniem, warunkami pozwoleń i instrukcjami eksploatacyjnymi
Protokolarne odbiory i przekazania powierzchni wynajmowanych
Organizowanie przetargów na usługi i serwisy
Wyłanianie wykonawców, zlecanie i nadzorowanie jakości świadczonych usług przez firmy obsługujące nieruchomość (usługi porządkowe, remontowe, serwisowo-techniczne, wykonania bieżących konserwacji, napraw i usuwania awarii)
Współpraca z firmami wykonującymi usługi na rzecz zarządzanych nieruchomości
Zgłaszanie szkód do towarzystwa ubezpieczeniowego oraz nadzór nad usuwaniem szkód i ich skutków
Weryfikacja dokumentacji formalno – prawnej oraz technicznej
Zarządzanie bazą danych obejmującą nieruchomości Spółki, dbałość o prawidłowość danych w systemie informatycznym
Wykonywanie raportów i analiz danych dotyczących nieruchomości
Zgłaszanie wniosków dotyczących optymalizacji kosztów zarządzania nieruchomościami
Monitorowanie realizacji planów budżetowych dla nieruchomości
Przygotowanie projektu rocznego planu kosztów utrzymania nieruchomości
Szukanie możliwości podniesienia potencjału zarządzanej nieruchomości
Redagowanie i aktualizacja regulaminów wewnętrznych, procedur, wytycznych, instrukcji dotyczących realizacji strategii zarządzania nieruchomościami
Wystawianie faktur za usługi na rzecz najemców oraz rozliczeniowych dokumentów wewnętrznych
Opisywanie dokumentów księgowych dotyczących nieruchomości
Przygotowywanie posiłków i imprez okolicznościowych. Praca w godz. 6-18
od 3 720 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierowca samochodu ciężarowego w Zespole Transportu Samochodowego
Fabryczna 10, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 21.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Dbałość o powierzone mienie
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / referent ds. elektrycznych
Fabryczna 10, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 12.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie spraw wynikających z ustaw: Prawo Budowlane, Prawo Energetyczne, posiadanych koncesji w zakresie dystrybucji i obrotu energią elektryczną oraz współpraca z dostawcami, odbiorcami i urzędami, w tym:
- Opracowywanie planów zużycia,
- Opracowywanie umów i zamówień,,
- Ewidencja i rozliczanie zakupów energii elektrycznej,
- Ewidencja, rozliczanie i fakturowanie sprzedaży energii elektrycznej,
- Aktualizacja dokumentacji technicznej,
- Prowadzenie ewidencji sprawozdawczości oraz opracowywanie analiz i wskaźników zużycia,
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w tym URE,