Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Developing integrated local marketing strategy for one of our Brands incl. dealer marketing, market research and customer insights and liaising with global vision
Partner for senior management in developing quarterly business plans to drive brand growth, sales and profit
Media & Non-media national budget management and reporting
Planning and executing marketing campaigns (offline, online, branded content marketing, social, viral, direct marketing, brand advocacy, CRM, events, close cooperation with PR) aimed to increase Sales Conversion Rate & build loyalty
Managing and evaluating media and creative agencies
Managing all marketing communications in own media channels (e.g. websites, SoMe, CRM, brand apps, POS materials, dealer websites)
Following the guidelines from Multibrand Departments
Model range optimization, including volume and profitability tasks
Defining the needs / expectations of the local internal customer (dealer) and external (final consumer) in the field of product positioning
Preparation of analysis of product competitiveness and sales performance, market analysis, monitoring of competitors, including study visits in the field
Sales mix definition for new products and during model lifecycle
Analysis of relevant marketing research and initiation of new ones, if necessary
Cooperation in preparation of POS materials (catalogues, pricelists, leaflets)
Verification of product information at website and in press releases
Participation in periodical sales meetings devoted to sales performance
Take active part in developing and implementing digital marketing strategies to promote our products across all Stellantis brands (Peugeot, Opel, Citroen, Fiat, DS, Alfa Romeo, Jeep, Abarth) and business units
Monitor, review and report on digital sales funnel & CRM marketing activities and results
Coordinate digital platforms, digital tools, UX on all Stellantis brands
Coordinate implementation of CRM activities on all Stellantis brands
Stay up-to-date with industry trends and best practices to continuously improve our digital marketing strategies
Coordinate marketing activities in close cooperation with Central Coordination Team and local agencies
Zarządzanie kanałami SoMe oraz dbanie o ich rozwój i wdrażanie najnowszych rozwiązań
Weryfikacja, aktualizacja treści i danych (ceny, specyfikacja wyposażenia, dane techniczne, tłumaczenia) na stronach i aplikacjach marki
Analiza działań marek konkurencyjnych
Wprowadzanie programów sprzedażowych do systemów marki (sprzedaż tradycyjna oraz internetowa), a także raportowanie ich realizacji
Współpraca z Autoryzowanymi Dealerami marki w obszarze digital (strony internetowe, SoMe, kampanie reklamowe, identyfikacja graficzna), fakturacji oraz wsparcie w rozliczaniu programów sprzedażowych
Wsparcie Product Managerów i Advertising Managera w bieżącej pracy
Współpraca z agencjami mediowymi, kreatywnymi, interaktywnymi, graficznymi
Współpraca z innymi działami firmy w zakresie zarządzania produktem
sporządzanie dziennych/tygodniowych/miesięcznych raportów oraz automatyzacja procesów ich tworzenia,
wsparcie działu Controlling’u w fazie przejściowej (pobieranie danych z różnych narzędzi/systemów IT, w celu tworzenia jednolitych raportów dla całej grupy Stellantis),
opisanie procesów istniejących w dziale Controlling’u w języku angielskim,
archiwizacja dokumentów,
wsparcie działu Controlling’u w codziennym funkcjonowaniu
wsparcie zespołu marketingu w działaniach content marketingowych (aktualizacja stron www, przygotowywanie materiałów marketingowych, wsparcie działań w social mediach),
okresowe audyty stron www, wprowadzanie zmian i bieżąca obsługa konfiguratora,
wsparcie działań BTL (aktualizacja i przygotowywanie materiałów POS, pomoc przy organizacji eventów),
wsparcie administracyjne działu, obsługa systemu SAP i ścisła współpraca z działem finansów w zakresie rozliczeń
udzielanie odpowiedzi na zapytania Klientów (w porozumieniu z Kierownikiem Działu),
opracowywanie i przygotowywanie pism do klientów prywatnych i instytucji państwowych oraz nadzór nad ich wysyłką oraz archiwizacją dokumentacji,
ścisła współpraca z innymi działami / departamentami w celu kompletowania niezbędnych informacji potrzebnych do udzielenia wiążącej odpowiedzi na zarejestrowane zgłoszenia
Managing the relationship with a key supplier, responsible for providing the vehicle inspect and collect service
Managing and building strong relationships with the Polish market data providers
Manage the portfolio, alongside the Sales and Marketing team, to proactively manage contract extensions and address any movements on forecasted residual values
Review and analyse vehicle sale prices achieved against market values, driving change and recommending alternative disposal options to ensure final sale values achieved are maximised
Be the subject matter expert on Remarketing / RV internally, with customers and with wider industry including chairing RV committee and providing the committee with sound recommendations, based on forecast data
Work closely with Manufacturer Relationships Manager to define multi-marque residual values and negotiate remarketing channels
Provide regular and ad-hoc reporting to Polish and European stakeholders
sporządzanie dziennych/tygodniowych/miesięcznych raportów oraz automatyzacja procesów ich tworzenia,
wsparcie działu Controlling’u w fazie przejściowej (pobieranie danych z różnych narzędzi/systemów IT, w celu tworzenia jednolitych raportów dla całej grupy Stellantis),
opisanie procesów istniejących w dziale Controlling’u w języku angielskim,
archiwizacja dokumentów,
wsparcie działu Controlling’u w codziennym funkcjonowaniu
Managing the relationship with a key supplier, responsible for providing the vehicle inspect and collect service
Managing and building strong relationships with the Polish market data providers
Manage the portfolio, alongside the Sales and Marketing team, to proactively manage contract extensions and address any movements on forecasted residual values
Review and analyse vehicle sale prices achieved against market values, driving change and recommending alternative disposal options to ensure final sale values achieved are maximised
Be the subject matter expert on Remarketing / RV internally, with customers and with wider industry including chairing RV committee and providing the committee with sound recommendations, based on forecast data
Work closely with Manufacturer Relationships Manager to define multi-marque residual values and negotiate remarketing channels
Provide regular and ad-hoc reporting to Polish and European stakeholders
Wsparcie zespołu marketingu w działaniach content marketingowych (aktualizacja stron www, przygotowywanie materiałów marketingowych, wsparcie działań w social mediach),
Okresowe audyty stron www, wprowadzanie zmian i bieżąca obsługa konfiguratora,
Wsparcie działań BTL (aktualizacja i przygotowywanie materiałów POS, pomoc przy organizacji eventów),
Wsparcie administracyjne działu, obsługa systemu SAP i ścisła współpraca z działem finansów w zakresie rozliczeń,
Tworzenie raportów sprzedażowych w Excel, przygotowywanie prezentacji danych,
wsparcie zespołu marketingu w działaniach content marketingowych (aktualizacja stron www, przygotowywanie materiałów marketingowych, wsparcie działań w social mediach),
okresowe audyty stron www, wprowadzanie zmian i bieżąca obsługa konfiguratora,
wsparcie działań BTL (aktualizacja i przygotowywanie materiałów POS, pomoc przy organizacji eventów),
wsparcie administracyjne działu, obsługa systemu SAP i ścisła współpraca z działem finansów w zakresie rozliczeń
Administracja sprzedaży bezpośredniej B2B: wystawianie faktur sprzedaży, kompletacja i wysyłka dokumentacji, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach, weryfikacja poprawności procesów, pozyskiwanie protokołów i ich przygotowywanie, archiwizacja dokumentacji, współtworzenie pliku administracyjnego w celu przygotowywania przewidywań sprzedaży oraz raportów wydań, rozliczanie wniosków flotowych w marce PEUGEOT, rozwiązywanie wszelkich zapytań związanych z przepinaniem rabatów, rozliczaniem wniosków flotowych Peugeot, Citroen, DS,
Wsparcie pracy handlowej NKAM’ów: tworzenie zapytań flotowych, konfigurowanie ofert handlowych w BHDWEB, analiza wniosków rabatowych przesyłanych przez sieć dealerską, przygotowywanie wniosków rabatowych oraz ich procesowanie,
Zamawianie pojazdów w kanale B2B Direct oraz weryfikacja statusu produkcji,
Koordynacja i umawianie wydań/zleceń, obsługa przetargów, raportowanie postępów,
Walidacja faktur dotycząca kosztów flotowych,
Koordynowanie z działem AfterSales kalkulacji serwisowych na potrzebny transakcji flotowych,
Sporządzanie raportów dla działu B2B,
Wsparcie działu Leasers/Rentals w zakresie rozliczania umów współpracy,
Wsparcie Działu Samochodów Używanych w ramach back office
Administracja sprzedaży bezpośredniej B2B: wystawianie faktur sprzedaży, kompletacja i wysyłka dokumentacji, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach, weryfikacja poprawności procesów, pozyskiwanie protokołów i ich przygotowywanie, archiwizacja dokumentacji, współtworzenie pliku administracyjnego w celu przygotowywania przewidywań sprzedaży oraz raportów wydań, rozliczanie wniosków flotowych w marce PEUGEOT, rozwiązywanie wszelkich zapytań związanych z przepinaniem rabatów, rozliczaniem wniosków flotowych Peugeot, Citroen, DS,
Wsparcie pracy handlowej NKAM’ów: tworzenie zapytań flotowych, konfigurowanie ofert handlowych w BHDWEB, analiza wniosków rabatowych przesyłanych przez sieć dealerską, przygotowywanie wniosków rabatowych oraz ich procesowanie,
Zamawianie pojazdów w kanale B2B Direct oraz weryfikacja statusu produkcji,
Koordynacja i umawianie wydań/zleceń, obsługa przetargów, raportowanie postępów,
Walidacja faktur dotycząca kosztów flotowych,
Koordynowanie z działem AfterSales kalkulacji serwisowych na potrzebny transakcji flotowych,
Sporządzanie raportów dla działu B2B,
Wsparcie działu Leasers/Rentals w zakresie rozliczania umów współpracy,
Wsparcie Działu Samochodów Używanych w ramach back office
Managing the relationship with a key supplier, responsible for providing the vehicle inspect and collect service
Managing and building strong relationships with the Polish market data providers
Manage the portfolio, alongside the Sales and Marketing team, to proactively manage contract extensions and address any movements on forecasted residual values
Review and analyse vehicle sale prices achieved against market values, driving change and recommending alternative disposal options to ensure final sale values achieved are maximised
Be the subject matter expert on Remarketing / RV internally, with customers and with wider industry including chairing RV committee and providing the committee with sound recommendations, based on forecast data
Work closely with Manufacturer Relationships Manager to define multi-marque residual values and negotiate remarketing channels
Provide regular and ad-hoc reporting to Polish and European stakeholders
kierowanie działalnością dealerów w strefie poprzez zarządzanie budżetem strefy w sposób zapewniający realizację celów handlowych,
zapewnienie, aby wszystkie dostępne elementy pracy z siecią tj. aktywności handlowe i marketingowe, bazy klientów czy procesowanie leadów, były zaimplementowane,
wdrażanie programów i procesów sprzedaży i marketingu u dealerów,
analizowanie komercyjne, finansowe, organizacyjne i jakościowe sytuacji poszczególnych dealerów w celu maksymalizacji sprzedaży,
zapewnienie rozwoju zespołów dealerskich,
wspieranie kierowników sprzedaży u dealerów w zarządzaniu ich zespołami poprzez przekazywanie polityk handlowych, przekazywanie miesięcznych planów działań, przygotowywanie raportów sprzedaży, publikowanie standardów operacyjnych i standardów pracy, szkolenia w zakresie nowych produktów, usług i metod,
wdrażanie decyzji dotyczących infrastruktury sieciowej strefy w celu optymalizacji wydajności i kosztów,
sprawdzanie czy odbywają się szkolenia i czy dobrze są wykorzystywane,
przedstawianie informacji zwrotnych od dealerów, które mogłyby usprawnić rozwój sieci,
kierowanie działalnością dealerów w strefie poprzez zarządzanie budżetem strefy w sposób zapewniający realizację celów handlowych,
zapewnienie, aby wszystkie dostępne elementy pracy z siecią tj. aktywności handlowe i marketingowe, bazy klientów czy procesowanie leadów, były zaimplementowane,
wdrażanie programów i procesów sprzedaży i marketingu u dealerów,
analizowanie komercyjne, finansowe, organizacyjne i jakościowe sytuacji poszczególnych dealerów w celu maksymalizacji sprzedaży,
zapewnienie rozwoju zespołów dealerskich,
wspieranie kierowników sprzedaży u dealerów w zarządzaniu ich zespołami poprzez przekazywanie polityk handlowych, przekazywanie miesięcznych planów działań, przygotowywanie raportów sprzedaży, publikowanie standardów operacyjnych i standardów pracy, szkolenia w zakresie nowych produktów, usług i metod,
wdrażanie decyzji dotyczących infrastruktury sieciowej strefy w celu optymalizacji wydajności i kosztów,
sprawdzanie czy odbywają się szkolenia i czy dobrze są wykorzystywane,
przedstawianie informacji zwrotnych od dealerów, które mogłyby usprawnić rozwój sieci,
kierowanie działalnością dealerów w strefie poprzez zarządzanie budżetem strefy w sposób zapewniający realizację celów handlowych,
zapewnienie, aby wszystkie dostępne elementy pracy z siecią tj. aktywności handlowe i marketingowe, bazy klientów czy procesowanie leadów, były zaimplementowane,
wdrażanie programów i procesów sprzedaży i marketingu u dealerów,
analizowanie komercyjne, finansowe, organizacyjne i jakościowe sytuacji poszczególnych dealerów w celu maksymalizacji sprzedaży,
zapewnienie rozwoju zespołów dealerskich,
wspieranie kierowników sprzedaży u dealerów w zarządzaniu ich zespołami poprzez przekazywanie polityk handlowych, przekazywanie miesięcznych planów działań, przygotowywanie raportów sprzedaży, publikowanie standardów operacyjnych i standardów pracy, szkolenia w zakresie nowych produktów, usług i metod,
wdrażanie decyzji dotyczących infrastruktury sieciowej strefy w celu optymalizacji wydajności i kosztów,
sprawdzanie czy odbywają się szkolenia i czy dobrze są wykorzystywane,
przedstawianie informacji zwrotnych od dealerów, które mogłyby usprawnić rozwój sieci,