Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Celem Koordynatora Operacyjnego jest asystowanie Dyrektorowi Sprzedaży w działaniach sprzedażowych i opieka nad klientami, którymi są największe firmy w Polsce
Codzienne obowiązki polegają m.in. na: przygotowywaniu prezentacji sprzedażowych, analizie raportów o stanie poszczególnych regionów i przygotowywanie na ich podstawie rekomendacji dla Zarządu i Dyrektorów Regionalnych,
Przygotowywanie i wdrażanie procesów i procedur oraz projektów ogólnokrajowych z zakresu sprzedaży, operacji i szkoleń, organizacja imprez, targów, szkoleń, konferencji i wydarzeń branżowych we współpracy z działem księgowości, marketingu i szkoleń oraz dbanie o frekwencję na tych wydarzeniach
Ale przede wszystkim będziesz mieć bieżący kontakt z osobami zarządzającymi z największych przedsiębiorstw w Polsce, dlatego ważny jest dla nas Twój business mindset
Na początku będziesz wspierać rozbudowę zespołu sprzedaży, realizując procesy rekrutacyjne end-to-end,
Koordynację procesu wdrożenia nowych pracowników (onboarding),
Ścisłą współpracę z Dyrektorem Personalnym w zakresie ustalania i realizowania polityki personalnej;
Koordynowanie procesów HR w dedykowanym obszarze biznesowym,
Współtworzeniem programów oraz projektów HR wspierających rozwój organizacji i jej pracowników,
Aktywne wspieranie menedżerów w zakresie zarządzania zespołem, m.in. w rozwoju pracowników, rozwiązywaniu konfliktów, czy identyfikowania potrzeb i wyzwań związanych z pracownikami
Constant analysis of current PV project pipeline developed by the Company and identifying possibilities which enables to be more efficient in achieving necessary documentation from one of the Operators,
In collaboration with one of the grid operators, timely deliverable of project development milestones,
Analysis of grid modernisation plans in order to filter best project development opportunities
zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania recepcji naszego biura na 38 piętrze w Warsaw Trade Tower,
witanie gości biznesowych i obsługę spotkań,
dbanie o pozytywny i profesjonalny wizerunek firmy, wygląd recepcji i sal konferencyjnych,
nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji,
bieżącą współpracę z kontrahentami zewnętrznymi (firmy kurierskie, administracja budynku, firmy sprzątające itp.),
organizowanie podróży służbowych (rezerwowanie noclegów, zakup biletów na przejazdy),
zbieranie potrzeb i kompletowanie zamówień na artykuły spożywcze oraz biurowe, wspieranie pozostałych współpracowników w zakresie zadań administracyjnych.
Przygotowywanie planów finansowych spółki, budżetów oraz kontrola ich realizacji,
Analiza wyników finansowych w odniesieniu do założonych budżetów,
Ścisłą współpracę z Dyrektorem Finansowym w zakresie ustalania i realizowania polityki finansowej spółki;
Rekomendowanie efektywnych, możliwych do wdrożenia rozwiązań w ramach polityki finansowej spółki, które będą miały w przyszłości wpływ na płynność finansową spółki,
Współpraca z bankami, instytucjami finansowymi oraz działem księgowości,
Aktywne wspieranie menedżerów w zakresie zarządzania zespołem, m.in. w rozwoju pracowników, rozwiązywaniu konfliktów, czy identyfikowania potrzeb i wyzwań związanych z pracownikami
wsparcie merytoryczne i operacyjne Managerów regionalnych z Działu Sprzedaży – przygotowywanie briefingów przed spotkaniem z klientami Firmy, prezentacji i raportów, uzupełnianie notatek ze spotkań w CRM, aktualizacja danych o klientach oraz stały kontakt posprzedażowy w celu uzupełnienia oferty,
przygotowywanie prezentacji i analiz z realizowanych działań sprzedażowych na potrzeby wewnętrzne Firmy,
posprzedażowy kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,
zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów w celu zapewnienia dobrych doświadczeń klientów z procesu sprzedaży – krótko mówiąc klienci mają poczuć, że są pod dobrą opieką i mogą na Was liczyć!
Introducing processes, tools, and methodologies to balance needs throughout the software development life cycle, from coding and deployment, to maintenance and updates,
Examine the capability of the software to expand as users save data to it,
Keeping all code changes into a single system so that it can be modified and tested,
Monitoring the feedback and responses of the users to new releases of a product
Discipline combines software and system engineering to build distributed, fault tolerant systems,
Automation and programmability are core to project delivery to ensure supportability and maintainability,
Responsible for service delivery and development of core ISP services, as well as network and data centre solutions,
Develop applications for Sky Broadband Internet Service Platform,
Develop software to automatically test applications and services,
Write and maintain documentation about the applications and services,
Take industry-standard open-source technologies, install and configure them and develop APIs for other applications to access them as a service,
Write software that interacts directly with vendor devices/systems, understanding behaviour in order to incorporate it into a working system,
Provide 3rd / 4th line support to the Operations department for systems which have been deployed,
Gather requirements (non-functional and functional technical tasks) based on high-level architecture and designs. Agree acceptance criteria with stakeholders for each task identified,
Participate in (or facilitate) project meetings including planning meetings, system design ‘whiteboard sessions’ and stand-ups,
Look for and drive process improvements in our development lifecycle,
Participate in (or facilitate) Agile planning and retrospectives
Constant analysis of current PV project pipeline developed by the Company and identifying possibilities which enables to be more efficient in achieving necessary documentation from one of the Operators,
In collaboration with one of the grid operators, timely deliverable of project development milestones,
Analysis of grid modernisation plans in order to filter best project development opportunities
wsparcie merytoryczne i operacyjne Managerów regionalnych z Działu Sprzedaży – przygotowywanie briefingów przed spotkaniem z klientami Firmy, prezentacji i raportów, uzupełnianie notatek ze spotkań w CRM, aktualizacja danych o klientach oraz stały kontakt posprzedażowy w celu uzupełnienia oferty,
przygotowywanie prezentacji i analiz z realizowanych działań sprzedażowych na potrzeby wewnętrzne Firmy,
posprzedażowy kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,
zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów w celu zapewnienia dobrych doświadczeń klientów z procesu sprzedaży – krótko mówiąc klienci mają poczuć, że są pod dobrą opieką i mogą na Was liczyć!
współpracą z managerami innych działów w organizacji polegająca na wspieraniu ich we wdrażaniu przyjętych strategii oraz rozwiązań, w zarządzaniu zespołem od strony miękkiej,
udział w projektowaniu i tworzeniu optymalnych oraz wydajnych struktur organizacyjnych,
przygotowywaniem i koordynowaniem projektów o charakterze rekrutacyjnym,
dążeniem do zapewnienia pracownikom odpowiedniego rozwoju,
identyfikowaniem potrzeb szkoleniowych i talent management,
odpowiedzialnością za procesy takie jak onboarding i offboarding,
dbaniem o kwestie strategiczne i kulturę organizacyjną firmy,
prowadzeniem odpowiedniej komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie,
wprowadzaniem w firmie nowych rozwiązań i projektów dotyczących zatrudnienia,
współpracą w zakresie coachingiem, mentoringiem i motywowaniem Pracowników Firmy (m.in. wprowadzaniem odpowiednich benefitów płacowych dostosowanych do potrzeb ich odbiorców),
zarządzanie konfliktami w firmie,
pomoc w realizacji procesów z obszaru employer brandingu
zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania recepcji naszego biura na 38 piętrze w Warsaw Trade Tower,
witanie gości biznesowych i obsługę spotkań,
dbanie o pozytywny i profesjonalny wizerunek firmy, wygląd recepcji i sal konferencyjnych,
nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji,
bieżącą współpracę z kontrahentami zewnętrznymi (firmy kurierskie, administracja budynku, firmy sprzątające itp.),
organizowanie podróży służbowych (rezerwowanie noclegów, zakup biletów na przejazdy),
zbieranie potrzeb i kompletowanie zamówień na artykuły spożywcze oraz biurowe, wspieranie pozostałych współpracowników w zakresie zadań administracyjnych.
Na początku będziesz wspierać rozbudowę zespołu sprzedaży, realizując procesy rekrutacyjne end-to-end,
Koordynację procesu wdrożenia nowych pracowników (onboarding),
Ścisłą współpracę z Dyrektorem Personalnym w zakresie ustalania i realizowania polityki personalnej;
Koordynowanie procesów HR w dedykowanym obszarze biznesowym,
Współtworzeniem programów oraz projektów HR wspierających rozwój organizacji i jej pracowników,
Aktywne wspieranie menedżerów w zakresie zarządzania zespołem, m.in. w rozwoju pracowników, rozwiązywaniu konfliktów, czy identyfikowania potrzeb i wyzwań związanych z pracownikami
Przygotowywanie planów finansowych spółki, budżetów oraz kontrola ich realizacji,
Analiza wyników finansowych w odniesieniu do założonych budżetów,
Ścisłą współpracę z Dyrektorem Finansowym w zakresie ustalania i realizowania polityki finansowej spółki;
Rekomendowanie efektywnych, możliwych do wdrożenia rozwiązań w ramach polityki finansowej spółki, które będą miały w przyszłości wpływ na płynność finansową spółki,
Współpraca z bankami, instytucjami finansowymi oraz działem księgowości,
Aktywne wspieranie menedżerów w zakresie zarządzania zespołem, m.in. w rozwoju pracowników, rozwiązywaniu konfliktów, czy identyfikowania potrzeb i wyzwań związanych z pracownikami
Introducing processes, tools, and methodologies to balance needs throughout the software development life cycle, from coding and deployment, to maintenance and updates,
Examine the capability of the software to expand as users save data to it,
Keeping all code changes into a single system so that it can be modified and tested,
Monitoring the feedback and responses of the users to new releases of a product
Discipline combines software and system engineering to build distributed, fault tolerant systems,
Automation and programmability are core to project delivery to ensure supportability and maintainability,
Responsible for service delivery and development of core ISP services, as well as network and data centre solutions,
Develop applications for Sky Broadband Internet Service Platform,
Develop software to automatically test applications and services,
Write and maintain documentation about the applications and services,
Take industry-standard open-source technologies, install and configure them and develop APIs for other applications to access them as a service,
Write software that interacts directly with vendor devices/systems, understanding behaviour in order to incorporate it into a working system,
Provide 3rd / 4th line support to the Operations department for systems which have been deployed,
Gather requirements (non-functional and functional technical tasks) based on high-level architecture and designs. Agree acceptance criteria with stakeholders for each task identified,
Participate in (or facilitate) project meetings including planning meetings, system design ‘whiteboard sessions’ and stand-ups,
Look for and drive process improvements in our development lifecycle,
Participate in (or facilitate) Agile planning and retrospectives
Discipline combines software and system engineering to build distributed, fault tolerant systems,
Automation and programmability are core to project delivery to ensure supportability and maintainability,
Responsible for service delivery and development of core ISP services, as well as network and data centre solutions,
Develop applications for Sky Broadband Internet Service Platform,
Develop software to automatically test applications and services,
Write and maintain documentation about the applications and services,
Take industry-standard open-source technologies, install and configure them and develop APIs for other applications to access them as a service,
Write software that interacts directly with vendor devices/systems, understanding behaviour in order to incorporate it into a working system,
Provide 3rd / 4th line support to the Operations department for systems which have been deployed,
Gather requirements (non-functional and functional technical tasks) based on high-level architecture and designs. Agree acceptance criteria with stakeholders for each task identified,
Participate in (or facilitate) project meetings including planning meetings, system design ‘whiteboard sessions’ and stand-ups,
Look for and drive process improvements in our development lifecycle,
Participate in (or facilitate) Agile planning and retrospectives
Introducing processes, tools, and methodologies to balance needs throughout the software development life cycle, from coding and deployment, to maintenance and updates,
Examine the capability of the software to expand as users save data to it,
Keeping all code changes into a single system so that it can be modified and tested,
Monitoring the feedback and responses of the users to new releases of a product
budowanie oraz wdrażanie strategii wizerunkowej firmy,
koordynację contentu w kanałach tradycyjnych i wirtualnych (współpraca z Managerami oraz content marketingiem),
aktualizacja treści na stronie firmowej oraz kontach w mediach społecznościowych (współpraca z zewnętrznymi dostawcami oraz innymi dizałami w firmie odpowiedzialnymi za dostarczanie treści,
monitorowanie trendów rynkowych i oczekiwań odbiorców w celu optymalizacji działań marketingowych oraz proponowanie rozwiązań w tym zakresie,
tworzenie i aktualizacja baz mediów firmy,
przygotowanie materiałów prasowych i raportów na temat bieżącego funkcjonowania firmy,
współpracę z Działem Eventów w zakresie przygotowywania oraz promowania imprez dla klientów oraz pracowników firmy,
przygotowywanie materiałów informacyjnych i reklamowych, w tym koordynację tworzonych materiałów video,
autoryzację treści udzielanych wywiadów oraz przygotowywanie odpowiednich materiałów dla członków Zarządu i pracowników firmy
wsparcie merytoryczne i operacyjne Managerów regionalnych z Działu Sprzedaży – przygotowywanie briefingów przed spotkaniem z klientami Firmy, prezentacji i raportów, uzupełnianie notatek ze spotkań w CRM, aktualizacja danych o klientach oraz stały kontakt posprzedażowy w celu uzupełnienia oferty,
przygotowywanie prezentacji i analiz z realizowanych działań sprzedażowych na potrzeby wewnętrzne Firmy,
posprzedażowy kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,
zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów w celu zapewnienia dobrych doświadczeń klientów z procesu sprzedaży – krótko mówiąc klienci mają poczuć, że są pod dobrą opieką i mogą na Was liczyć!
współpracą z managerami innych działów w organizacji polegająca na wspieraniu ich we wdrażaniu przyjętych strategii oraz rozwiązań, w zarządzaniu zespołem od strony miękkiej,
udział w projektowaniu i tworzeniu optymalnych oraz wydajnych struktur organizacyjnych,
przygotowywaniem i koordynowaniem projektów o charakterze rekrutacyjnym,
dążeniem do zapewnienia pracownikom odpowiedniego rozwoju,
identyfikowaniem potrzeb szkoleniowych i talent management,
odpowiedzialnością za procesy takie jak onboarding i offboarding,
dbaniem o kwestie strategiczne i kulturę organizacyjną firmy,
prowadzeniem odpowiedniej komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie,
wprowadzaniem w firmie nowych rozwiązań i projektów dotyczących zatrudnienia,
współpracą w zakresie coachingiem, mentoringiem i motywowaniem Pracowników Firmy (m.in. wprowadzaniem odpowiednich benefitów płacowych dostosowanych do potrzeb ich odbiorców),
zarządzanie konfliktami w firmie,
pomoc w realizacji procesów z obszaru employer brandingu
zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania recepcji naszego biura na 38 piętrze w Warsaw Trade Tower,
witanie gości biznesowych i obsługę spotkań,
dbanie o pozytywny i profesjonalny wizerunek firmy, wygląd recepcji i sal konferencyjnych,
nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji,
bieżącą współpracę z kontrahentami zewnętrznymi (firmy kurierskie, administracja budynku, firmy sprzątające itp.),
organizowanie podróży służbowych (rezerwowanie noclegów, zakup biletów na przejazdy),
zbieranie potrzeb i kompletowanie zamówień na artykuły spożywcze oraz biurowe, wspieranie pozostałych współpracowników w zakresie zadań administracyjnych.
Przygotowywanie planów finansowych spółki, budżetów oraz kontrola ich realizacji,
Analiza wyników finansowych w odniesieniu do założonych budżetów,
Ścisłą współpracę z Dyrektorem Finansowym w zakresie ustalania i realizowania polityki finansowej spółki;
Rekomendowanie efektywnych, możliwych do wdrożenia rozwiązań w ramach polityki finansowej spółki, które będą miały w przyszłości wpływ na płynność finansową spółki,
Współpraca z bankami, instytucjami finansowymi oraz działem księgowości,
Aktywne wspieranie menedżerów w zakresie zarządzania zespołem, m.in. w rozwoju pracowników, rozwiązywaniu konfliktów, czy identyfikowania potrzeb i wyzwań związanych z pracownikami
Na początku będziesz wspierać rozbudowę zespołu sprzedaży, realizując procesy rekrutacyjne end-to-end,
Koordynację procesu wdrożenia nowych pracowników (onboarding),
Ścisłą współpracę z Dyrektorem Personalnym w zakresie ustalania i realizowania polityki personalnej;
Koordynowanie procesów HR w dedykowanym obszarze biznesowym,
Współtworzeniem programów oraz projektów HR wspierających rozwój organizacji i jej pracowników,
Aktywne wspieranie menedżerów w zakresie zarządzania zespołem, m.in. w rozwoju pracowników, rozwiązywaniu konfliktów, czy identyfikowania potrzeb i wyzwań związanych z pracownikami
Constant analysis of current PV project pipeline developed by the Company and identifying possibilities which enables to be more efficient in achieving necessary documentation from one of the Operators,
In collaboration with one of the grid operators, timely deliverable of project development milestones,
Analysis of grid modernisation plans in order to filter best project development opportunities
Developing efficient Big Data and non-Big Data cloud-based solutions in Python and related frameworks/libraries,
Working with customers on their requirements to define the solution architecture and approach to implementation,
Taking a Technical Lead role on the project and mentoring other team members,
Taking responsibility for solution architecture and code (including running frequent code reviews),
Participating in best practice definition and implementation for coding, devops and security,
Autonomously working in cross-project environment and bringing seniority in whole organization Searching for new technologies and tools and asses their usability in our projects,
Working on daily basis with AI Engineers, Data Scientists and Cloud Engineers and building own experience in selected areas of those specialties
Budowaniem profesjonalnych i partnerskich relacji z klientami Firmy (potwierdzaniem spotkań dla mobilnego Dyrektora Regionu, przygotowywaniem briefingów i notatek ze spotkania, przejmowaniem kontaktu z klientem na etapie dogrywania formalnej strony współpracy, bieżącym uzupełnianiem CRM),
Badaniem potrzeb klientów korporacyjnych (przedsiębiorstwa należące do rankingów Forbes100 oraz Forbes500),
Wspieraniem Dyrektora Regionalnego w jego bieżących działaniach sprzedażowych (50% czasu) oraz aktywną i kompleksową obsługą posprzedażową klientów biznesowych (50% czasu)
Przygotowywanie planów finansowych spółki, budżetów oraz kontrola ich realizacji,
Analiza wyników finansowych w odniesieniu do założonych budżetów,
Ścisłą współpracę z Dyrektorem Finansowym w zakresie ustalania i realizowania polityki finansowej spółki;
Rekomendowanie efektywnych, możliwych do wdrożenia rozwiązań w ramach polityki finansowej spółki, które będą miały w przyszłości wpływ na płynność finansową spółki,
Współpraca z bankami, instytucjami finansowymi oraz działem księgowości,
Aktywne wspieranie menedżerów w zakresie zarządzania zespołem, m.in. w rozwoju pracowników, rozwiązywaniu konfliktów, czy identyfikowania potrzeb i wyzwań związanych z pracownikami