Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (326)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 326 )
młodszy specjalista ds. technicznych
Chorzów
Wygasła: 05.07.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Przeglądy i wykonywanie napraw technicznych
Usuwanie zgłoszonych awarii
Współudział przy remontach i pracach technicznych na magazynie oraz w części biurowej
Współudział przy naprawie
remontach i przeglądach budowlanych nieruchomości
Współudział w procesie złomowania środków trwałych
Uzupełnianie oznakowania na magazynie
Wykonywanie przeglądów technicznych infrastruktury drabin i podestów
Wykonywanie przeglądów technicznych infrastruktury regałowej
Wsparcie przy procesie utylizacji materiałów niebezpiecznych
od 4 242 do 5 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Lider Centrum Dystrybucyjnego w Świebodzinie (k/m)
Wojska Polskiego 14, Świebodzin
Wygasła: 15.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynowanie pracy podległego zespołu
Nadzór nad przygotowaniem kompletacji wysyłek
Nadzór nad funkcjonowaniem procesów magazynowych
Rozwiązywanie bieżących problemów
Wsparcie w realizacji zadań oraz realizacja celów jakościowych
Inicjowanie i wdrażanie narzędzi zwiększających efektywność pracy zespołu sprzedażowego
Dostarczanie informacji finansowych na temat wzrostu przychodów i rentowności poprzez różne analizy (pomiar KPI, wyniki klientów, wyniki kategorii i dostawców, wyniki zespołu handlowego)
Monitorowanie działań konkurencji i rekomendacje dopasowywania oferty firmy
Przygotowywanie raportów, opracowań i analiz dot. sprzedaży i sytuacji rynkowej
Implementacja i rozwój narzędzi analitycznych służących do zbierania oraz analizy danych
Opracowywanie i wdrażanie systemu oceny efektywności/rentowności poszczególnych sieci sprzedaży
Przygotowywanie i automatyzacja raportów, dashboardów operacyjnych i KPI
Zarządzanie i wsparcie zespołu
Badanie efektywności i produktywności pracowników
Budowanie i wykorzystanie kompetencji własnych i podległego zespołu, niezbędnych do przygotowania narzędzi takich jak: zaawansowany Excel, Qlick, SQL, (RPA) Robotic Process Automation, VBA
Budowanie świadomości kosztowej i wpływu na koszty
Kalkulacja ROI dla inwestycji
Analizy efektywności i marżowości prowadzonych procesów oraz realizowanych projektów
Proponowanie działań naprawczych i zaradczych
Zapewnianie informacji z zakresu kosztów, sprzedaży, marż i innych analiz na potrzeby Zarządu oraz innych działów
Uczestnictwo w procesie budżetowania, raportowania oraz przygotowywania prognoz finansowych
Realizacja akcji promocyjnych i odprzedażowych. Będziesz odpowiedzialny/a za tworzenie kalendarza promocji, wyznaczenie KPI, nadzór nad przebiegiem działań oraz proces rozliczenia
Ustalenie warunków promocji, negocjowanie budżetów zewnętrznych do realizacji akcji oraz finalne rozliczenie każdej aktywności
Przygotowywanie raportów z prowadzonych działań, w tym raportów kwartalnych i podsumowania rocznego uwzględniającego analizę efektów oraz wnioski wraz z rekomendacjami zmian/ podjęcia nowych działań
Przygotowywanie i automatyzacja raportów, dashboardów operacyjnych i KPI
Zarządzanie i wsparcie zespołu
Badanie efektywności i produktywności pracowników
Budowanie i wykorzystanie kompetencji własnych i podległego zespołu, niezbędnych do przygotowania narzędzi takich jak: zaawansowany Excel, Qlick, SQL, (RPA) Robotic Process Automation, VBA
Budowanie świadomości kosztowej i wpływu na koszty
Kalkulacja ROI dla inwestycji
Analizy efektywności i marżowości prowadzonych procesów oraz realizowanych projektów
Proponowanie działań naprawczych i zaradczych
Zapewnianie informacji z zakresu kosztów, sprzedaży, marż i innych analiz na potrzeby Zarządu oraz innych działów
Uczestnictwo w procesie budżetowania, raportowania oraz przygotowywania prognoz finansowych
Przedstawiciel handlowy (k/m) Polska północno - wschodnia i centralna
Ciechanów
Wygasła: 16.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rozwój sprzedaży u klientów obecnych oraz pozyskiwanie nowych klientów na terenie Polski północno – wschodniej i centralnej (Olsztyn, Łomża, Ciechanów)
Współudział w tworzeniu strategii sprzedaży i realizacja planów sprzedażowych
Budowanie i utrzymanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami
Szukanie nowych możliwości sprzedaży oraz nowych rynków zbytu
Budowanie nowej i obsługa dotychczasowej sieci dystrybucji
Sporządzanie i analiza raportów oraz prognoz dotyczących rynku
Przedstawiciel handlowy (k/m) Polska północno - wschodnia i centralna
Łomża
Wygasła: 16.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rozwój sprzedaży u klientów obecnych oraz pozyskiwanie nowych klientów na terenie Polski północno – wschodniej i centralnej (Olsztyn, Łomża, Ciechanów)
Współudział w tworzeniu strategii sprzedaży i realizacja planów sprzedażowych
Budowanie i utrzymanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami
Szukanie nowych możliwości sprzedaży oraz nowych rynków zbytu
Budowanie nowej i obsługa dotychczasowej sieci dystrybucji
Sporządzanie i analiza raportów oraz prognoz dotyczących rynku
Przedstawiciel handlowy (k/m) Polska północno - wschodnia i centralna
Olsztyn
Wygasła: 16.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rozwój sprzedaży u klientów obecnych oraz pozyskiwanie nowych klientów na terenie Polski północno – wschodniej i centralnej (Olsztyn, Łomża, Ciechanów)
Współudział w tworzeniu strategii sprzedaży i realizacja planów sprzedażowych
Budowanie i utrzymanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami
Szukanie nowych możliwości sprzedaży oraz nowych rynków zbytu
Budowanie nowej i obsługa dotychczasowej sieci dystrybucji
Sporządzanie i analiza raportów oraz prognoz dotyczących rynku
Nadzór nad pracami związanymi z eksploatacją, przeglądami, konserwacjami, remontami oraz poprawnością pracy infrastruktury obiektów biurowo-magazynowych (urządzenia, instalacje, systemy techniczne)
Zarządzanie zespołem
Diagnozowanie i usuwanie bieżących usterek oraz udział w przygotowaniu i realizacji projektów modernizacyjnych
Koordynowanie zlecanych napraw/remontów/konserwacji w podległych obiektach (zlecanie, nadzór, kontrola jakości świadczonych przez nich usług, odbiór)
Raportowanie kluczowych wskaźników oraz nadzór nad dokumentacją techniczną budynku i urządzeń, zapewnienie ich aktualności i kompletności
Realizacja akcji promocyjnych i sprzedażowych skierowanych do naszych partnerów biznesowych na skalę europejską. Będziesz odpowiedzialny/a za tworzenie kalendarza promocji, nadzór nad ich przebiegiem,
Zarządzanie portalem rankingowym, w którym klienci śledzą wyniki promocji,
Zarządzanie programem lojalnościowym skierowanym do klientów oraz jego rozwój,
Współpraca z zespołem zakupów i sprzedaży w celu marketingowego wsparcia przy wprowadzaniu nowości na rynek oraz promocji oferty
Specjalista ds. handlowych z językiem niemieckim (k/m)
Niedźwiedziniec 10, Chorzów
Wygasła: 10.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Codzienna obsługa klientów – telefoniczna oraz mailowa
Opieka nad swoimi mniejszymi klientami (rozgrzewanie i ocena potencjału), weryfikacja potencjalnych klientów, uczestnictwo w procesie pozyskiwania nowych klientów
Wsparcie handlowców pracujących w terenie w zakresie realizacji zamówień i obsługi
Współpraca z innymi Działami w zakresie realizowania potrzeb klientów
Udział w komunikacji o akcjach promocyjnych
Udział w projektach wdrażanych w dziale Customer Service
Codzienna obsługa klientów – telefoniczna oraz mailowa
Opieka nad swoimi mniejszymi klientami (rozgrzewanie i ocena potencjału), weryfikacja potencjalnych klientów, uczestnictwo w procesie pozyskiwania nowych klientów
Wsparcie handlowców pracujących w terenie w zakresie realizacji zamówień i obsługi
Współpraca z innymi Działami w zakresie realizowania potrzeb klientów
Udział w komunikacji o akcjach promocyjnych
Udział w projektach wdrażanych w dziale Customer Service
Przedstawiciel handlowy (k/m) Polska północno - wschodnia i centralna
Łódź
Wygasła: 21.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rozwój sprzedaży u klientów obecnych oraz pozyskiwanie nowych klientów na terenie Polski północno – wschodniej i centralnej (Olsztyn, Łódź, Płock, Warszawa, Łomża, Ostrołęka, Ciechanów, Mława)
Współudział w tworzeniu strategii sprzedaży i realizacja planów sprzedażowych
Budowanie i utrzymanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami
Szukanie nowych możliwości sprzedaży oraz nowych rynków zbytu
Budowanie nowej i obsługa dotychczasowej sieci dystrybucji
Sporządzanie i analiza raportów oraz prognoz dotyczących rynku
Prowadzenie ewidencji akcyzowej w transakcjach WNT, WDT i krajowych
Weryfikacja poprawności zgłoszeń akcyzowych oraz rozliczeń akcyzy
Dbałość o kompletność posiadanej dokumentacji
Tworzenie analiz obrotu towarami akcyzowymi
Klasyfikacja towarów zgodnie z regułami Nomenklatury Scalonej
Współpraca z działami wewnętrznymi przy kwalifikacji nowych towarów Obsługa systemów dostępnych na Platformie PUESC (z zakresu Akcyza – EMCS, eAD, eDD, eSAD, Intrastat, SENT)
Aktualizacja i weryfikacja procedur związanych z cłem, akcyzą i przemieszczeniami towarów
Monitorowanie zgodności dokumentów i deklaracji z przepisami celnymi i podatkowymi
Współpraca z przedstawicielami organów celno-skarbowych
Zarządzanie dostawcami: nawiązywanie i utrzymywanie relacji z różnymi dostawcami, negocjowanie warunków współpracy oraz monitorowanie ich wyników
Selekcja produktów: analiza rynku i konkurencji w celu wyboru atrakcyjnych produktów do oferty dropshippingowej
Zarządzanie asortymentem: dodawanie nowych produktów do sklepu internetowego, aktualizacja cen i opisów, a także usuwanie produktów, które nie cieszą się popularnością
Kontrola stanów magazynowych: monitorowanie dostępności produktów u dostawców i dbanie o to, aby produkty były zawsze dostępne dla klientów
Optymalizacja procesów: stałe doskonalenie procesów dropshippingu w celu zwiększenia efektywności i rentowności
Obsługa reklamacji i zwrotów: rozwiązywanie problemów związanych z reklamacjami i zwrotami towarów oraz zapewnienie satysfakcji klientów
Analiza danych: śledzenie wyników sprzedaży, analiza wskaźników KPI i raportowanie wyników związanych z działalnością dropshippingową
Do zadań związanych z zarządzaniem, koordynacją oraz optymalizacją działań operacyjnych w centrum dystrybucyjnym w Chorzowie, chcemy zaprosić nową osobę – lidera/liderką z doświadczeniem po stronie zarządzania zmianą i optymalizacji procesów magazynowych. Zakres zadań na stanowisku Managera Operacyjnego Magazynu obejmuje:
Zarządzanie podległym zespołem pracowników, motywowanie i rozliczanie z efektów pracy
Przewodzenie zespołowi wyższego szczebla kierowniczego pod kątem realizacji operacyjnych założeń budżetowych i projektowych
Zarządzenie krótko i długoterminowe zasobami celem realizacji wolumenowych przyjęć, wysyłkowych, oraz obsługi zwrotów towarowych
Talent management – identyfikacja i realizacja planów ukierunkowanych na zapewnienie właściwego poziomu kompetencji w każdym obszarze magazynowym
Zarządzanie agencjami pracy tymczasowych (APT) w zakresie standardów operacyjnych, w tym wydajnościowych
Identyfikowanie i realizowania optymalnych wersji ustawień systemowych i fizycznych przy alokacji towaru do lokalizacji pobraniowych
Analizowanie danych z raportów i systemów wewnętrznych celem identyfikacji wąskich gardeł i nieprawidłowości procesowych
Identyfikowanie i realizacja usprawnień procesowych i eliminowania strat
Standaryzowanie procesów i kontrolowanie ich realizacji w przekroju poszczególnych zmian
Współpraca z działem projektowym nad realizacją nowych inicjatyw, usprawnień obecnie istniejących
Aktywna współpraca z zewnętrznymi działami wspierającymi / obsługującymi
Współpraca z działem transportu celem zapewnienia jakości i terminowości załadunków
Tworzenie instrukcji i procedur oraz nadzór nad poprawnością realizowania procesów
Mapowanie oraz aktualizowanie istniejących procesów magazynowych
Identyfikowanie usprawnień i uproszczeń procesowych włącznie z koordynacją współpracy międzyoddziałowej
Skupienie na zwiększeniu efektywności procesu i wydajności osób realizujących dany proces oraz szkoleniem pracowników w celu utrzymania wysokiej wydajności
Visual Management – kreowanie jednego standardu oznaczeń na hali
Tworzenie i realizacja check list audytowych
Współpraca w zakresie digitalizacji list kontrolnych
Kogo szukamy? Do stale rozwijającego się zespołu handlowego w naszej firmie, poszukujemy nowych pracowników. Jakie są wyzwania / zadania na stanowisku?
Pozyskiwanie nowych klientów i rozwój sprzedaży u klientów obecnych – na rynku niemieckim i/lub austriackim
Współudział w tworzeniu strategii sprzedaży i realizacja planów sprzedażowych
Budowanie i utrzymanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami
Szukanie nowych możliwości sprzedaży oraz nowych rynków zbytu
Budowanie nowej i obsługa dotychczasowej sieci dystrybucji
Sporządzanie i analiza raportów oraz prognoz dotyczących rynku
Przeprowadzanie analiz biznesowych i sprzedażowych związanych z kanałami cyfrowymi (internetowym i mobilnym) oraz rekomendacja usprawnień procesów biznesowych
Analiza trendów i danych rynkowych w zakresie rozwoju branżowego rynku e-commerce - w celu identyfikacji potencjalnych szans rozwoju - proponowanie działań i inicjatyw
Monitorowanie działań konkurencji i rekomendacje dopasowywania oferty firmy
Przygotowywanie raportów, opracowań i analiz dot. sprzedaży i sytuacji rynkowej
Implementacja i rozwój narzędzi analitycznych służących do zbierania oraz analizy danych
Opracowywanie i wdrażanie systemu oceny efektywności/rentowności poszczególnych sieci sprzedaży
Inicjowanie i wdrażanie narzędzi zwiększających efektywność pracy zespołu sprzedażowego
Dostarczanie informacji finansowych na temat wzrostu przychodów i rentowności poprzez różne analizy (pomiar KPI, wyniki klientów, wyniki kategorii i dostawców, wyniki zespołu handlowego)
Wsparcie Zespołu HR w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych dla pracowników administracyjnych (obsługa systemu rekrutacyjnego, umawianie spotkań z kandydatami, tworzenie i publikowanie ogłoszeń o pracę, prowadzenie bazy z dokumentami CV oraz wstępna selekcja aplikacji, raportowanie przebiegu rekrutacji i archiwizowanie materiałów, dbanie o Candidate experience oraz Employer branding)
Współudział w organizacji procesu onboardingu, offboardingu, komunikacji wewnętrznej firmy (newslettery, plakaty, foldery, infografiki), szkoleń dla pracowników oraz eventów pracowniczych
Aktywny współudział w doskonaleniu procesów i procedur HR, analizach, raportowaniu oraz codziennych zadaniach z obszaru miękkiego HR
Udział w odbiorach maszyn, urządzeń i nowych stanowisk pracy
Przeprowadzanie i aktualizowanie ocen ryzyka zawodowego
Opracowywanie procedur, instrukcji związanych z bezpieczeństwem pracy
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w oddziale głównym i oddziałach terenowych
Udział w audytach wewnętrznych oraz przygotowywanie raportów i analiz
Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków, prowadzenie dokumentacji powypadkowej
Prowadzenie szkoleń BHP
Inicjowanie i rozwijanie form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie BHP
Zastępca / Zastępczyni Dyrektora Handlowego ds. Eksportu
Niedźwiedziniec 10, Chorzów
Wygasła: 09.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
Do Zespołu handlowego w obszarze eksportu zapraszamy lidera / liderkę: osobę odpowiedzialną, z dobrą energią, pasją i z nastawieniem na wyniki. Jakie są wyzwania / zadania na stanowisku?:
Współkreowanie strategii rozwoju spółki i rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych
Planowanie, nadzór nad rekrutacją, zarządzanie, motywowanie i rozwój mobilnego zespołu sprzedażowego oraz ścisła współpraca ze stacjonarnym biurem obsługi klienta
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientem, również poprzez wyjazdy zagraniczne
Rozwój dotychczasowego portfela partnerów biznesowych
Aktywny współudział w analizach rynkowych, działaniach marketingowych oraz pozycjonowaniu ofert i rozwiązań handlowych na rynkach zagranicznych
Przedstawiciel handlowy / Przedstawicielka handlowa
Niedźwiedziniec 10, Chorzów
Wygasła: 14.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do stale rozwijającego się zespołu handlowego w naszej firmie, do Działu Sprzedaży Krajowej, zapraszamy nowego pracownika. Praca w terenie oraz Home Office. Rejon działania - Polska północno-zachodnia: woj. kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie, część woj. wielkopolskiego. Sporadyczne wizyty w siedzibie Spółki (Chorzów, woj. śląskie). Jakie są wyzwania / zadania na stanowisku?:
Realizacja strategii handlowej oraz celów wyznaczonych przez firmę w zakresie części samochodowych
Weryfikacja i realizacja planów sprzedażowych
Pozyskiwanie nowych klientów na przydzielonym terenie, budowanie i utrzymywanie relacji
Monitorowanie działań konkurencji
Utrzymywanie i rozbudowywanie sieci dystrybucji
Ścisła współpraca z pozostałymi członkami zespołów regionalnych
Inicjowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży (marketingowe, szkoleniowe, asortymentowe) dla klientów
Reprezentowanie firmy na spotkaniach i targach branżowych
Poprzez sieć partnerów handlowych (hurtowni i sklepów motoryzacyjnych) docieramy do ponad 15 000 warsztatów samochodowych na terenie całego kraju, 350 tys. referencji, 25 krajów do których dostarczamy części. Do naszego zespołu ekspertów i specjalistów chcemy zaprosić nową osobę, która będzie współpracowała z zespołami projektowymi, produktowymi oraz dostawcami zewnętrznymi. Jakie są wyzwania / zadania na stanowisku?:
Analiza bieżących procesów transportowych w przedsiębiorstwie
Znaczący wpływ na projektowanie nowych rozwiązań transportowych
Identyfikowanie obszarów do usprawnień
Inicjowanie i wdrażanie inicjatyw optymalizacyjnych
Raportowanie KPI transportowych
Wsparcie zespołu w wykonywaniu bieżących zadań operacyjnych
Przedstawiciel handlowy / Przedstawicielka handlowa
kujawsko-pomorskie
Wygasła: 09.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do stale rozwijającego się zespołu handlowego w naszej firmie, do Działu Sprzedaży Krajowej, zapraszamy nowego pracownika. Praca w terenie oraz Home Office. Rejon działania: kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie, pomorskie. Sporadyczne wizyty w siedzibie Spółki (Chorzów, woj. śląskie). Jakie są wyzwania / zadania na stanowisku?:
Realizacja strategii handlowej oraz celów wyznaczonych przez firmę w zakresie części samochodowych
Weryfikacja i realizacja planów sprzedażowych
Pozyskiwanie nowych klientów na przydzielonym terenie, budowanie i utrzymywanie relacji
Monitorowanie działań konkurencji
Utrzymywanie i rozbudowywanie sieci dystrybucji
Ścisła współpraca z pozostałymi członkami zespołów regionalnych
Inicjowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży (marketingowe, szkoleniowe, asortymentowe) dla klientów
Reprezentowanie firmy na spotkaniach i targach branżowych
Przedstawiciel handlowy / Przedstawicielka handlowa
pomorskie
Wygasła: 09.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do stale rozwijającego się zespołu handlowego w naszej firmie, do Działu Sprzedaży Krajowej, zapraszamy nowego pracownika. Praca w terenie oraz Home Office. Rejon działania - Polska północno-zachodnia: woj. kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie, część woj. wielkopolskiego. Sporadyczne wizyty w siedzibie Spółki (Chorzów, woj. śląskie). Jakie są wyzwania / zadania na stanowisku?:
Realizacja strategii handlowej oraz celów wyznaczonych przez firmę w zakresie części samochodowych
Weryfikacja i realizacja planów sprzedażowych
Pozyskiwanie nowych klientów na przydzielonym terenie, budowanie i utrzymywanie relacji
Monitorowanie działań konkurencji
Utrzymywanie i rozbudowywanie sieci dystrybucji
Ścisła współpraca z pozostałymi członkami zespołów regionalnych
Inicjowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży (marketingowe, szkoleniowe, asortymentowe) dla klientów
Reprezentowanie firmy na spotkaniach i targach branżowych
Przedstawiciel handlowy / Przedstawicielka handlowa
warmińsko-mazurskie
Wygasła: 09.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do stale rozwijającego się zespołu handlowego w naszej firmie, do Działu Sprzedaży Krajowej, zapraszamy nowego pracownika. Praca w terenie oraz Home Office. Rejon działania: kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie, pomorskie. Sporadyczne wizyty w siedzibie Spółki (Chorzów, woj. śląskie). Jakie są wyzwania / zadania na stanowisku?:
Realizacja strategii handlowej oraz celów wyznaczonych przez firmę w zakresie części samochodowych
Weryfikacja i realizacja planów sprzedażowych
Pozyskiwanie nowych klientów na przydzielonym terenie, budowanie i utrzymywanie relacji
Monitorowanie działań konkurencji
Utrzymywanie i rozbudowywanie sieci dystrybucji
Ścisła współpraca z pozostałymi członkami zespołów regionalnych
Inicjowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży (marketingowe, szkoleniowe, asortymentowe) dla klientów
Reprezentowanie firmy na spotkaniach i targach branżowych
Wspieranie i rozwijanie kultury bezpieczeństwa pracy w firmie
Czynny udział w odbiorach maszyn, urządzeń i nowych stanowisk pracy oraz współudział w sporządzaniu analizy ryzyka dla przygotowywanych ofert i realizowanych projektów w zakresie BHP
Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego w związku z wykonywaną pracą
Współudział w opracowywaniu i wprowadzaniu procedur, instrukcji związanych z bezpieczeństwem pracy, wdrażanie i egzekwowanie wymagań spółki w tym zakresie
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w oddziale głównym i oddziałach terenowych
Udział w audytach wewnętrznych oraz przygotowywanie raportów i analiz dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym sugestii rozwiązań technicznych i organizacyjnych w celu zapobiegania zagrożeniom dla życia i zdrowia oraz poprawy warunków pracy
Wsparcie i prowadzenie postępowań powypadkowych, udział w ustalaniu przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy
Prowadzenie postępowań oraz sporządzanie dokumentacji dotyczącej wypadków w drodze z domu do pracy i z pracy do domu
Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych oraz innych w zakresie BHP
Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie BHP
Who are we looking for? For the developing sales team in our company, for the Export Department, we are looking for new employees for the following markets: Denmark and the Netherlands (area 1), Hungary (area 2). What are the challenges/tasks of the position?
Acquisition of new customers and development of sales with existing customers - in the following areas: Denmark and the Netherlands (area 1) or Hungary (area 2)
Participation in the creation of sales strategies and the implementation of sales plans
Searching for new sales opportunities and new markets
Building a new and servicing the existing distribution network
Preparation and analysis of reports and market forecasts
Monitoring the activities of competitors
Preparation of proposals for concluding trade agreements
Participation in sales trainings, trade fairs, conferences
Co-creation and care for the image of the company, Trade Partners and Services belonging to the network
Do nowo tworzonego stanowiska w zespole handlowym, szukamy osoby, która będzie partnerem biznesowym w obszarze zarządzania przychodami i rentownością spółki. Zapewni strategiczne i operacyjne wsparcie zespołowi handlowemu
Poszukiwana jest umiejętność wspierania podejmowania decyzji i doradztwa strategicznego, opartego o wnioski z przeprowadzanych analiz biznesowych i sprzedażowych
Przeprowadzanie analiz biznesowych i sprzedażowych związanych z kanałami cyfrowymi (internetowym i mobilnym) oraz rekomendacja usprawnień procesów biznesowych
Analiza trendów i danych rynkowych w zakresie rozwoju branżowego rynku e-commerce - w celu identyfikacji potencjalnych szans rozwoju - proponowanie działań i inicjatyw
Monitorowanie działań konkurencji i rekomendacje dopasowywania oferty firmy
Przygotowywanie raportów, opracowań i analiz dot. sprzedaży i sytuacji rynkowej
Implementacja i rozwój narzędzi analitycznych służących do zbierania oraz analizy danych
Opracowywanie i wdrażanie systemu oceny efektywności/rentowności poszczególnych sieci sprzedaży
Inicjowanie i wdrażanie narzędzi zwiększających efektywność pracy zespołu sprzedażowego
Dostarczanie informacji finansowych na temat wzrostu przychodów i rentowności poprzez różne analizy (pomiar KPI, wyniki klientów, wyniki kategorii i dostawców, wyniki zespołu handlowego)
Udział w opracowywaniu i realizacji polityki ochrony środowiska firmy
Audyt i weryfikacja pod kątem prawnym i organizacyjnym spełnienia obowiązków ustawowych w zakresie ochrony środowiska
Standaryzacja i optymalizowanie procesów w obszarze Ochrony Środowiska
Pozyskiwanie, weryfikacja i aktualizacja decyzji/ pozwoleń/ zgłoszeń w zakresie ochrony środowiska (m. in. Emisja gazów i pyłów do powietrza, raporty KOBIZE, raporty GUS, raporty BDO gospodarowanie odpadami)
Weryfikacja rozwiązań dotyczących ADR- transport materiałów niebezpiecznych
Optymalizowanie procesu składowania materiałów niebezpiecznych
Identyfikacja aspektów środowiskowych oraz koordynowanie prac mających na celu minimalizowanie negatywnego wpływu na działalność firmy na środowisko
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej środowiska
Koordynowanie realizacji zaplanowanych działań w zakresie ochrony środowiska
Sporządzanie i rozliczanie opłat związanych z ochroną środowiska
Prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony środowiska (zwiększanie świadomości ekologicznej pracowników)
Reprezentowanie firmy w zakresie ochrony środowiska przed organami administracji państwowej i samorządowej
weryfikacja pod kątem prawnym spełnienia obowiązków ustawowych w zakresie ochrony środowiska
pozyskiwanie, weryfikacja i aktualizacja decyzji/ pozwoleń/ zgłoszeń w zakresie ochrony środowiska (m. in. Emisja gazów i pyłów do powietrza, raporty KOBIZE, raporty GUS, raporty BDO gospodarowanie odpadami)
audyt Dużego Przedsiębiorstwa
weryfikacja rozwiązać dotyczących ADR- transport materiałów niebezpiecznych
optymalizowanie procesu składowania materiałów niebezpiecznych
udział w opracowywaniu i realizacji polityki ochrony środowiska firmy
identyfikacja aspektów środowiskowych oraz koordynowanie prac mających na celu minimalizowanie negatywnego wpływu na działalność firmy na środowisko
prowadzenie dokumentacji dotyczącej środowiska
koordynowanie realizacji zaplanowanych działań w zakresie ochrony środowiska
sporządzanie i rozliczanie opłat związanych z ochroną środowiska
prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony środowiska (zwiększanie świadomości ekologicznej pracowników)
reprezentowanie firmy w zakresie ochrony środowiska przed organami administracji państwowej i samorządowej
standaryzacja i optymalizowanie procesów w obszarze Ochrony Środowiska
Czynny udział w definiowaniu strategii operacyjnej (szczególnie logistycznej) spółki, w tym poszukiwanie nowych rozwiązań magazynowych, transportowych oraz prognozowanie ich wpływu na efektywność prowadzonych działań
Budowanie systemu controlingu operacyjnego w spółce
Definiowanie i współtworzenie odpowiednich wskaźników (KPI) w celu ułatwienia zarządzania procesami operacyjnymi oraz udział przy tworzeniu procedur, schematów, instrukcji
Przygotowywanie i monitorowanie realizacji budżetu (zarówno operacyjnego jak i inwestycyjnego)
Analityczne i finansowe wspomaganie managerów w kształtowaniu i rozwoju systemu logistyki
Monitoring implementowanych procesów oraz inicjowanie zmian w celu osiągnięcia zakładanych wskaźników operacyjnych (wydajność, efektywność kosztowa)
Stałe monitorowanie poziomu jakości realizowanych procesów w magazynie oraz podejmowanie działań korygujących i zapobiegających powstawaniu nieefektywności w procesach logistycznych
Przeprowadzanie analiz procesów magazynowych oraz uczestnictwo w wyborze optymalnego wariantu wdrożenia procesów/optymalizacji w tym także automatyki magazynowej
Kontrola procesów inwentaryzacji ciągłej
Eliminacja nieefektywności/marnotrawstw w procesach logistycznych. Szukanie optymalizacji
Opracowywanie oraz sporządzanie analiz finansowych/ kalkulacji kosztowych dla nowych przedsięwzięć
Analizowanie i kontrolowanie: wskaźników KPI, rentowności projektów, efektów wprowadzonych zmian/projektów
Ocenianie projektów inwestycyjnych, uwzględniając ryzyko i tworzenie efektywnych modeli finansowych
Przygotowanie prezentacji wynikowych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych) oraz raportów bieżących, analiza odchyleń i ocena ryzyka w obszarze operacyjnym
Nadzór i odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesu obiegu dokumentów działu logistyki
Czynny udział w definiowaniu strategii operacyjnej (szczególnie logistycznej) spółki, w tym poszukiwanie nowych rozwiązań magazynowych, transportowych oraz prognozowanie ich wpływu na efektywność prowadzonych działań
Budowanie systemu controlingu operacyjnego w spółce
Definiowanie i współtworzenie odpowiednich wskaźników (KPI) w celu ułatwienia zarządzania procesami operacyjnymi oraz udział przy tworzeniu procedur, schematów, instrukcji
Przygotowywanie i monitorowanie realizacji budżetu (zarówno operacyjnego jak i inwestycyjnego)
Analityczne i finansowe wspomaganie managerów w kształtowaniu i rozwoju systemu logistyki
Monitoring implementowanych procesów oraz inicjowanie zmian w celu osiągnięcia zakładanych wskaźników operacyjnych (wydajność, efektywność kosztowa)
Stałe monitorowanie poziomu jakości realizowanych procesów w magazynie oraz podejmowanie działań korygujących i zapobiegających powstawaniu nieefektywności w procesach logistycznych
Przeprowadzanie analiz procesów magazynowych oraz uczestnictwo w wyborze optymalnego wariantu wdrożenia procesów/optymalizacji w tym także automatyki magazynowej
Kontrola procesów inwentaryzacji ciągłej
Eliminacja nieefektywności/marnotrawstw w procesach logistycznych. Szukanie optymalizacji
Opracowywanie oraz sporządzanie analiz finansowych/ kalkulacji kosztowych dla nowych przedsięwzięć
Analizowanie i kontrolowanie: wskaźników KPI, rentowności projektów, efektów wprowadzonych zmian/projektów
Ocenianie projektów inwestycyjnych, uwzględniając ryzyko i tworzenie efektywnych modeli finansowych
Przygotowanie prezentacji wynikowych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych) oraz raportów bieżących, analiza odchyleń i ocena ryzyka w obszarze operacyjnym
Nadzór i odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesu obiegu dokumentów działu logistyki
Aktywne pozyskiwanie partnerów biznesowych na rynku francuskim (rynek aftermarketowy) – praca stacjonarna
Wsparcie dla pozyskanych wcześniej francuskojęzycznych partnerów biznesowych w kontakcie z pozostałymi działami firmy, w tym z działem logistyki w zakresie pełnej obsługi klienta
Wsparcie dla klientów francusko i anglojęzycznych w codziennej współpracy z firmą
Tłumaczenie pism i korespondencji francuskojęzycznej
Koordynacja procesu zawierania umów z klientami (podpisywanie i archiwizacja)
Uczestnictwo w spotkaniach z klientami francuskojęzycznymi, kontakt osobisty podczas firmowych targów czy konferencji