Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (35)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 35 )
Specjalista ds. obsługi całodobowej infolinii Rzecznika Praw Pacjenta w Wydziale Spraw Obywatelskich, Departament Postępowań Wyjaśniających
Płocka 11/13, Wola, Warszawa
Wygasła: 21.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Osoba na tym stanowisku:
• Obsługuje ogólnopolską, bezpłatną, całodobową Infolinię Rzecznika Praw Pacjenta (zwaną dalej: Infolinią RPP) w celu udzielania informacji związanych z prawami pacjenta oraz systemem ochrony zdrowia
• Przyjmuje interesantów w siedzibie Biura
• W sytuacjach powzięcia informacji uprawdopodobniających naruszenie praw pacjenta lub istnienia szczególnie ważnego interesu strony, przy wykorzystaniu środków porozumienia na odległość w szczególności telefonu, podejmuje natychmiastowe działania mające na celu wyjaśnienie sprawy
• Analizuje skargi pacjentów w celu określenia zagrożeń i obszarów w systemie ochrony zdrowia wymagających naprawy
• Wspiera merytorycznie pracowników Wydziału Spraw Obywatelskich w zakresie realizowania bieżących zadań związanych z obsługą Infolinii RPP
• Prowadzi edukację w środowisku pacjentów o ich uprawnieniach wynikających z przepisów prawa oraz zasadach działania systemu zdrowotnego, w tym opracowuje we współpracy z Departamentem Współpracy materiały edukacyjne popularyzujące wiedzę o prawach pacjenta
• Bierze udział w konferencjach, sympozjach, naradach dotyczących problematyki praw pacjentów
Specjalista ds. obsługi całodobowej infolinii Rzecznika Praw Pacjenta w Wydziale Spraw Obywatelskich, Departament Postępowań Wyjaśniających
Płocka 11/13, Wola, Warszawa
Wygasła: 12.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
• Obsługuje ogólnopolską, bezpłatną, całodobową Infolinię Rzecznika Praw Pacjenta (zwaną dalej: Infolinią RPP) w celu udzielania informacji związanych z prawami pacjenta oraz systemem ochrony zdrowia
• Przyjmuje interesantów w siedzibie Biura
• W sytuacjach powzięcia informacji uprawdopodobniających naruszenie praw pacjenta lub istnienia szczególnie ważnego interesu strony, przy wykorzystaniu środków porozumienia na odległość w szczególności telefonu, podejmuje natychmiastowe działania mające na celu wyjaśnienie sprawy
• Analizuje skargi pacjentów w celu określenia zagrożeń i obszarów w systemie ochrony zdrowia wymagających naprawy
• Wspiera merytorycznie pracowników Wydziału Spraw Obywatelskich w zakresie realizowania bieżących zadań związanych z obsługą Infolinii RPP
• Prowadzi edukację w środowisku pacjentów o ich uprawnieniach wynikających z przepisów prawa oraz zasadach działania systemu zdrowotnego, w tym opracowuje we współpracy z Departamentem Współpracy materiały edukacyjne popularyzujące wiedzę o prawach pacjenta
• Bierze udział w konferencjach, sympozjach, naradach dotyczących problematyki praw pacjentów
Starszy Informatyk Departament Organizacyjno-Administracyjny
Płocka 11/13, Wola, Warszawa
Wygasła: 01.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
• Zarządza zgłoszeniami użytkowników środowiska informatycznego, w tym: bezpośrednio wspiera użytkownika IT oraz użytkowników całodobowej infolinii RPP, podejmuje i opisuje zgłoszenia w środowisku wspomagającym proces zarządzania incydentami, obsługuje zgłoszenia, prowadzi diagnozy i stosuje znane rozwiązania mające na celu przywrócenie funkcjonowania systemów, administruje obiektami IT w usłudze Active Directory
• Prowadzi całość prac związanych z wyposażaniem stanowisk pracy w sprzęt informatyczny i jego eksploatacją w tym: konfiguruje sprzęt komputerowy i oprogramowania, diagnozuje i rozwiązuje problemy związane z nieprawidłowym działaniem sprzętu i oprogramowania, utrzymuje w pełnej sprawności technicznej wszystkie urządzenia IT, administruje infrastrukturą teleinformatyczną
• Prowadzi prace związane z diagnozowaniem, naprawą, monitorowaniem usług serwisowych oraz sprzętu komputerowego w tym: diagnozuje usterki sprzętu informatycznego, prowadzi wewnętrzny serwis sprzętu informatycznego, w tym m.in.: demontaż i montaż podzespołów, wymianę komponentów, opiniuje zasadność i proponuje sposoby napraw, ocenę i opis uszkodzeń oraz przygotowuje urządzenia do napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz prowadzi ewidencję w przedmiotowym zakresie
• Uczestniczy w prowadzonych pracach związanych z nabywaniem w trybie zamówienia publicznego sprzętu komputerowego w tym: prowadzi analizy rynku w zakresie zaspokajania potrzeb IT, wynikających z realizacji zadań statutowych Urzędu, opracowuje opis przedmiotu zamówienia sprzętu informatycznego, bierze udział w komisjach przetargowych dot. zakupu sprzętu informatycznego, prowadzi analizy oraz oceny ofert, sporządza rekomendację w obszarze IT dot. wyboru najtrafniejszej oferty
• Prowadzi bazę konfiguracji (CMDB) z wykorzystaniem środowiska informatycznego w tym: aktualizuje bazę w oparciu o zgłaszane wnioski o przemieszczenia, analizuje bazę w zakresie poprawności i aktualności danych, uzupełnia/usuwa rekordy bazy o nowe/zlikwidowane obiekty IT, monitoruje użytkowników w zakresie aktualizacji dokumentacji dotyczącej przemieszczania sprzętu IT niezgodnie z procedurami
• Prowadzi prace związane z zarządzaniem środkiem trwałym obszaru informatycznego w tym: przeprowadza analizy, opiniuje przydatność użytkowania eksploatowanego sprzętu informatycznego, klasyfikuje wyeksploatowany sprzęt informatyczny w zakresie dalszego użytkowania, zdjęcia ze stanu użytkowania, likwidacji, prowadzi dokumentację zużycia w cyklu życia produktu IT, wnioskuje o wycofanie z eksploatacji obiektu IT, bierze udział w komisjach likwidacyjnych
Specjalista ds. obsługi całodobowej infolinii Rzecznika Praw Pacjenta w Wydziale Spraw Obywatelskich, Departament Postępowań Wyjaśniających
Płocka 11/13, Wola, Warszawa
Wygasła: 22.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
• Obsługuje ogólnopolską, bezpłatną, całodobową Infolinię Rzecznika Praw Pacjenta (zwaną dalej: Infolinią RPP) w celu udzielania informacji związanych z prawami pacjenta oraz systemem ochrony zdrowia
• Przyjmuje interesantów w siedzibie Biura
• W sytuacjach powzięcia informacji uprawdopodobniających naruszenie praw pacjenta lub istnienia szczególnie ważnego interesu strony, przy wykorzystaniu środków porozumienia na odległość w szczególności telefonu, podejmuje natychmiastowe działania mające na celu wyjaśnienie sprawy
• Analizuje skargi pacjentów w celu określenia zagrożeń i obszarów w systemie ochrony zdrowia wymagających naprawy
• Wspiera merytorycznie pracowników Wydziału Spraw Obywatelskich w zakresie realizowania bieżących zadań związanych z obsługą Infolinii RPP
• Prowadzi edukację w środowisku pacjentów o ich uprawnieniach wynikających z przepisów prawa oraz zasadach działania systemu zdrowotnego, w tym opracowuje we współpracy z Departamentem Współpracy materiały edukacyjne popularyzujące wiedzę o prawach pacjenta
• Bierze udział w konferencjach, sympozjach, naradach dotyczących problematyki praw pacjentów
Ekspert w Departamencie Organizacyjno-Administracyjnym
Młynarska 46, Wola, Warszawa
Wygasła: 27.03.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
Koordynacja prowadzonych w Biurze postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane na rzecz Biura, realizowane na podstawie przepisów o zamówieniach publicznych w sposób zapewniający zabezpieczenie interesów Biura oraz dbałość o terminowe ich przeprowadzenie
Pełnienie roli sekretarza komisji powoływanej do przeprowadzenia zamówienia publicznego
Organizowanie i koordynowanie procesu postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000 złotych w oparciu o przepisy wewnętrzne
Przygotowywanie rocznego planu zamówień publicznych oraz sporządzanie i wysyłanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych dokonywanych przez Biuro
Współpraca z Centrum Obsługi Administracji Rządowej w przeprowadzeniu i realizacji postępowań realizowanych przez ten organ
Wprowadzanie danych związanych z dokonywaniem zakupów i prowadzonych postępowań przetargowych do systemów informatycznych oraz programów związanych z zamówieniami publicznymi w celach statystycznych
Prowadzenie rejestru umów, porozumień i aneksów do zawartych umów oraz czuwanie nad prawidłowym przebiegiem działań, związanych z podpisywaniem umów zawieranych przez Biuro. Prowadzenie kontroli terminów zawartych umów i zgłaszanie komórkom organizacyjnym stosownych informacji w tym zakresie
Bieżąca weryfikacja przepisów wewnętrznych Biura w obszarze wykonywanych zadań i zgłaszanie przełożonemu wniosków i propozycji aktualizacji w tym zakresie
Przygotowywanie materiałów, informacji i analiz na potrzeby statystyki i sprawozdawczości oraz kontroli prowadzonych w obszarze prowadzonych spraw
Wykonywanie innych zadań zleconych przez: Rzecznika Praw Pacjenta, jego Zastępcę, Dyrektora Generalnego oraz Dyrektora Departamentu Organizacyjno-Administracyjnego
Specjalista ds. pełnienia funkcji Rzecznika Praw Pacjenta Szpitala Psychiatrycznego Departament ds. Zdrowia Psychicznego
Młynarska 46, Wola, Warszawa
Wygasła: 09.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pomaga w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego
Wyjaśnia lub udziela pomocy w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów
Współpracuje z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta
Inicjuje i prowadzi działalność edukacyjno-informacyjną w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnia pacjentom dostęp do informacji prawnej
Prowadzi czynności związane ze zbadaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta
Przetwarza dane o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw - w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja)
Zapewnia realizację zadań sekretariatu, w szczególności:
a) wykonuje prace kancelaryjne związane z obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
b) prowadzi bieżącą obsługę sekretarską, w tym obsługuje połączenia telefoniczne, wiadomości mailowe, redaguje projekty krótkich pism
Rejestruje sprawy prowadzone przez pracowników Departamentu i raportuje terminowość ich realizacji
Przygotowuje dokumenty dotyczące wyjazdów służbowych, konferencji i spotkań Dyrektora i Zastępców Dyrektora Departamentu, zgodnie z obowiązującymi zarządzeniami
Dokonuje czynności związanych z archiwizacją dokumentów na rzecz Departamentu Współpracy
Prowadzi kalendarz spotkań i wyjazdów Dyrektora i Zastępców Dyrektora Departamentu oraz przekazuje informacje do wiadomości sekretariatowi głównemu Rzecznika Praw Pacjent
Specjalista w Departamencie Postępowań Wyjaśniających, Wydział Postępowań Wyjaśniających I i II
Młynarska 46, Wola, Warszawa
Wygasła: 14.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzi postępowania wyjaśniające w sprawach naruszenia praw pacjentów, w tym realizuje zbadania sprawy na miejscu w toku prowadzonego przez Rzecznika postępowania wyjaśniającego, w trybie art. 52 ust. 2 pkt 1 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
Rozpatruje skargi i wnioski pacjentów, przyjmuje pacjentów zgłaszających się bezpośrednio do Biura
Sporządza projekty pism w przedmiocie: a) wskazania wnioskodawcom przysługujących środków prawnych, b) przekazania sprawy zgodnie z właściwością, c) niepodjęcia sprawy
Przygotowuje projekty: odpowiedzi na skargi, o których mowa w Dziale VIII Kodeksu postępowania administracyjnego
Przygotowuje projekty wystąpień: a) do podmiotów leczniczych oraz innych instytucji lub organów administracji publicznej celem weryfikacji zasadności wszczęcia postępowania lub podjęcia innych czynności przez Rzecznika, b) Rzecznika Praw Pacjenta do organu, organizacji lub instytucji, w których działalności Rzecznik stwierdził naruszenie praw pacjenta, c) Rzecznika do organu nadrzędnego nad jednostką – w której działalności Rzecznik stwierdził naruszenia praw pacjenta – z wnioskiem o zastosowanie środków przewidzianych w przepisach prawa
Dokonuje analizy skarg pacjentów w celu określenia zagrożeń i obszarów w systemie ochrony zdrowia wymagających naprawy i przygotowuje w tym zakresie projekty wystąpień Rzecznika Praw Pacjenta w przedmiocie współpracy z organami władzy publicznej w celu zapewnienia pacjentom przestrzegania ich praw, w szczególności z ministrem do spraw zdrowia
Koordynuje sprawy związane z przeprowadzaniem naborów na wolne stanowiska pracy: w korpusie służby cywilnej, poza korpusem służby cywilnej oraz na przedstawicieli Rzecznika do wojewódzkich komisji do spraw orzekania o zdarzeniach medycznych
Koordynuje sprawy związane ze sporządzaniem i aktualizacją opisów stanowisk pracy, zakresów czynności oraz wartościowaniem stanowisk pracy
Prowadzi sprawy związane z polityką szkoleniową urzędu, w tym organizuje i koordynuje proces odbywania służby przygotowawczej pracowników
Koordynuje sprawy związane z przeprowadzaniem ocen członków korpusu służby cywilnej, w tym pierwszych ocen
Prowadzi sprawy dotyczące wolontariatów, staży i praktyk
Przygotowuje materiały, informacje i analizy na potrzeby statystyki i sprawozdawczości oraz kontroli prowadzonych w obszarze spraw kadrowych
Naczelnik Wydziału Kadr w Departamencie Finansowym
Młynarska 46, Wola, Warszawa
Wygasła: 17.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Zarządza i organizuje pracę wydziału oraz pełni nadzór merytoryczny nad prawidłowym, efektywnym i terminowym wykonywaniem przez pracowników powierzonych spraw oraz prac należących do właściwości wydziału, a także dokonuje bieżącej i okresowej oceny pracy podległych pracowników
Realizuje politykę kadrową, w tym prowadzi sprawy wynikające z nawiązania, trwania, zmian i ustania stosunku pracy członków korpusu służby cywilnej oraz pozostałych grup pracowniczych
Prowadzi sprawy pracownicze w zakresie ustalania: dodatków stażowych, zmian warunków pracy i płacy, zmian miejsca i stanowisk pracy, udzielania urlopów związanych z rodzicielstwem
Prowadzi akta osobowe pracowników Urzędu oraz wprowadza i aktualizuje dane w programie kadrowo – płacowym
Ustala uprawnienia urlopowe oraz prowadzi ewidencję czasu pracy i absencji pracowników Urzędu
Przygotowuje materiały, informacje i analizy na potrzeby statystyki i sprawozdawczości oraz kontroli prowadzonych w obszarze prowadzonych spraw, w tym koordynuje sporządzanie sprawozdań, przy których jest konieczna współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
Analizuje przepisy prawa w celu ich właściwego interpretowania i stosowania oraz weryfikuje aktualność przepisów wewnętrznych Biura w obszarze wykonywanych zadań i zgłasza przełożonemu wnioski i propozycje w tym zakresie
Przygotowuje projekty odpowiedzi na interpelacje, zapytania poselskie, wnioski o udzielenie informacji publicznej w zakresie zadań realizowanych przez wydział
Pomaga w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego
Wyjaśnia lub udziela pomocy w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów
Współpracuje z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta
Inicjuje i prowadzi działalność edukacyjno-informacyjną w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnia pacjentom dostęp do informacji prawnej
Prowadzi czynności związane ze zbadaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta
Przetwarza dane o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw - w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja)
Pomaga w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego
Wyjaśnia lub udziela pomocy w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów
Współpracuje z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta
Inicjuje i prowadzi działalność edukacyjno-informacyjną w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnia pacjentom dostęp do informacji prawnej
Prowadzi czynności związane ze zbadaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta
Przetwarza dane o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw - w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja)
Główny Specjalista w Departamencie Postępowań Wyjaśniających
Młynarska 46, Wola, Warszawa
Wygasła: 19.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Prowadzi szczególnie skomplikowane i wielowątkowe postępowania wyjaśniające w sprawach naruszenia praw pacjentów, o których mowa w art. 50–54 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, w tym: a) w oparciu o art. 50 ust. 3 na podstawie informacji medialnych, lub w sprawach zgłoszonych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów, Posła, Senatora, Kancelarię Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, Rzecznika Praw Obywatelskich lub Rzecznika Praw Dziecka; b) w sprawach zleconych do prowadzenia przez Wydział Postępowań Wyjaśniających II przez Rzecznika lub Zastępcę Rzecznika; c) realizuje zbadanie sprawy na miejscu w toku prowadzonego przez Rzecznika postępowania wyjaśniającego, w trybie art. 52 ust. 2 pkt 1 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta; d) rozpatruje wnioski o ponowne rozpatrzenie sprawy od wydanych przez Rzecznika Praw Pacjenta rozstrzygnięć
Rozpatruje skargi i wnioski pacjentów, przyjmuje pacjentów zgłaszających się bezpośrednio do Biura
Sporządza projekty pism w przedmiocie: a) wskazania wnioskodawcom przysługujących środków prawnych, b) przekazania sprawy zgodnie z właściwością, c) niepodjęcia sprawy
Przygotowuje projekty: a) odpowiedzi na skargi, o których mowa w Dziale VIII Kodeksu postępowania administracyjnego; b) ustaw, rozporządzeń lub aktów prawa miejscowego dotyczących ochrony praw pacjentów, w tym założeń do projektów ustaw, w szczególności celem przedłożenia Radzie Ministrów
Przygotowuje projekty wystąpień: a) do podmiotów leczniczych oraz innych instytucji lub organów administracji publicznej celem weryfikacji zasadności wszczęcia postępowania lub podjęcia innych czynności przez Rzecznika; b) Rzecznika Praw Pacjenta do organu, organizacji lub instytucji, w których działalności Rzecznik stwierdził naruszenie praw pacjenta; c) Rzecznika do organu nadrzędnego nad jednostką – w której działalności Rzecznik stwierdził naruszenia praw pacjenta – z wnioskiem o zastosowanie środków przewidzianych w przepisach prawa; d) Rzecznika Praw Pacjenta do właściwych organów z wnioskami o podjęcie inicjatywy ustawodawczej bądź o wydanie lub zmianę aktów prawnych w zakresie ochrony praw pacjentów
Dokonuje analizy skarg pacjentów w celu określenia zagrożeń i obszarów w systemie ochrony zdrowia wymagających naprawy i przygotowywanie, w tym zakresie projektów wystąpień Rzecznika Praw Pacjenta w przedmiocie współpracy z organami władzy publicznej w celu zapewnienia pacjentom przestrzegania ich praw, w szczególności z ministrem do spraw zdrowia
Prowadzi szkolenia organizowane przez Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
Przygotowuje merytoryczne oraz statystyczne wkłady dla Departamentu Dialogu Społecznego i Komunikacji Biura Rzecznika Praw Pacjenta w związku z działalnością tej komórki
Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego
Wyjaśnianie lub udzielanie pomocy w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów
Współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta
Inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnianie pacjentom dostępu do informacji prawnej
Prowadzenie czynności związanych ze zbadaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta
Przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw - w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja)
Intendent w Departamencie Postępowań Wyjaśniających
Młynarska 46, Wola, Warszawa
Wygasła: 18.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Prowadzenie rekrutacji na szkolenia organizowane przez Biuro Rzecznika Praw Pacjenta w ramach realizowanego projektu „Po pierwsze pacjent– działania Rzecznika Praw Pacjenta na rzecz poprawy jakości usług zdrowotnych”
Przygotowywanie zestawień i raportów niezbędnych do rozliczeń uczestników szkoleń
Kontakt telefoniczny i mailowy z podmiotami leczniczymi w celach niezbędnych dla procesu rekrutacji
Prowadzenie edukacji i popularyzacji w środowisku pacjentów wiedzy wynikającej z przepisów prawa oraz zasad działania systemu ochrony zdrowia poprzez udział w eventach, spotkaniach wyjazdowych, lekcjach edukacyjnych
Udział w spotkaniach, konferencjach, debatach, komisjach sejmowych dotyczących problematyki ochrony praw pacjentów
Opracowywanie we współpracy z Departamentem Dialogu Społecznego i Komunikacji materiałów edukacyjnych popularyzujących wiedzę o ochronie praw pacjenta
Obsługa ogólnopolskiej bezpłatnej Telefonicznej Informacji Pacjenta w celu udzielania informacji związanych z prawami pacjenta oraz systemem ochrony zdrowia
Przyjmowanie interesantów w siedzibie Biura
Uzyskiwanie danych z programu rejestracyjnego przeprowadzonych za pośrednictwem infolinii rozmów - na polecenie bezpośredniego przełożonego oraz przedstawienie ich analizy
W sytuacjach powzięcia informacji uprawdopodabniających naruszenie praw pacjenta lub istnienia szczególnie ważnego interesu strony albo interesu publicznego podejmowanie z wykorzystaniem środków porozumienia się na odległość, w szczególności telefonu natychmiastowych działań mających na celu wyjaśnienie sprawy, a po wyjaśnieniu i uprawdopodobnieniu naruszenia prawa/praw pacjenta przekazanie sprawy do dalszego postępowania przez inne komórki organizacyjne Biura, nie wyłączając wniosków o wszczęcie postępowania wyjaśniającego
Analiza skarg pacjentów zgłoszonych za pośrednictwem infolinii w celu określenia zagrożeń i obszarów w systemie ochrony zdrowia wymagających naprawy, w tym podejmowanie działań systemowych oraz bieżące przekazywanie do Naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich sygnałów wymagających naprawy, w tym zagadnień wymagających podjęcia działań systemowych
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie podejmowanych spraw
Przygotowywanie materiałów do sprawozdania z działalności Rzecznika w zakresie zadań Wydziału
Zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu spraw trudnych wymagających podjęcia dodatkowych czynności
Udział w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych w celu poszerzenia wiedzy oraz podnoszenia kwalifikacji
Wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Departamentu Postępowań Wyjaśniających zleconych przez przełożonych
Specjalista do spraw pełnienia funkcji Rzecznika Praw Pacjenta Szpitala Psychiatrycznego - Departament ds. Zdrowia Psychicznego
mazowieckie
Wygasła: 15.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego
Wyjaśnianie lub udzielanie pomocy w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów
Współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta
Inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnia pacjentom dostęp do informacji prawnej
Prowadzenie czynności związanych ze zbadaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta
Przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw - w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja)
Specjalista do spraw pełnienia funkcji Rzecznika Praw Pacjenta Szpitala Psychiatrycznego - Departament ds. Zdrowia Psychicznego
dolnośląskie
Wygasła: 08.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego
Wyjaśnianie lub udzielanie pomocy w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów
Współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta
Inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnia pacjentom dostęp do informacji prawnej
Prowadzenie czynności związanych ze zbadaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta
Przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw - w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja)
Sekretarka/Sekretarz w Departamencie Organizacyjno-Administracyjnym
Młynarska 46, Wola, Warszawa
Wygasła: 11.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Zapewnienie realizacji zadań sekretariatu, w szczególności:
wykonywanie prac kancelaryjnych związanych z obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz z rejestracją i znakowaniem spraw w celu zapewnienia prawidłowego obiegu pism,
prowadzenie bieżącej obsługi sekretarskiej, w tym obsługa połączeń telefonicznych, wiadomości mailowych, redagowanie projektów krótkich pism,
informowanie Dyrektora Departamentu lub wskazanej osoby o problemach w realizacji zadań przez sekretariat, w szczególności o opóźnieniach w wysyłce korespondencji,
powyższe działania są prowadzone na rzecz całego Biura
Pracownik może zostać przydzielony do realizacji określonych zadań na rzecz konkretnego Departamentu
Przygotowywanie dokumentów dotyczących wyjazdów służbowych, konferencji i spotkań pracowników, zgodnie z obowiązującymi zarządzeniami
Dokonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentów na rzecz wskazanych Departamentów
Zaopatrywanie wskazanych Departamentów w materiały biurowe
Prowadzenie kalendarza spotkań i wyjazdów Dyrektorów i pracowników wskazanego Departamentu oraz przekazywanie informacji do wiadomości sekretariatu głównego Rzecznika Praw Pacjenta
Zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu lub wyznaczonej osobie spraw trudnych wymagających podjęcia dodatkowych czynności
Wspomaganie wyznaczonych Departamentów od strony technicznej w przygotowywaniu materiałów do sprawozdania z działalności Rzecznika w zakresie zadań Departamentu
Współpraca z Departamentami Biura w celu realizowania zadań ustawowych
Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub wyznaczoną osobę, Dyrektora Generalnego, Zastępcę Rzecznika Praw Pacjenta lub Rzecznika Praw Pacjenta
Intendent w Departamencie Postępowań Wyjaśniających
Młynarska 46, Wola, Warszawa
Wygasła: 02.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Prowadzenie rekrutacji na szkolenia organizowane przez Biuro Rzecznika Praw Pacjenta w ramach realizowanego projektu „Po pierwsze pacjent– działania Rzecznika Praw Pacjenta na rzecz poprawy jakości usług zdrowotnych”
Przygotowywanie zestawień i raportów niezbędnych do rozliczeń uczestników szkoleń
Kontakt telefoniczny i mailowy z podmiotami leczniczymi w celach niezbędnych dla procesu rekrutacji
Prowadzenie edukacji i popularyzacji w środowisku pacjentów wiedzy wynikającej z przepisów prawa oraz zasad działania systemu ochrony zdrowia poprzez udział w eventach, spotkaniach wyjazdowych, lekcjach edukacyjnych
Udział w spotkaniach, konferencjach, debatach, komisjach sejmowych dotyczących problematyki ochrony praw pacjentów
Opracowywanie we współpracy z Departamentem Dialogu Społecznego i Komunikacji materiałów edukacyjnych popularyzujących wiedzę o ochronie praw pacjenta
Obsługa ogólnopolskiej bezpłatnej Telefonicznej Informacji Pacjenta w celu udzielania informacji związanych z prawami pacjenta oraz systemem ochrony zdrowia
Przyjmowanie interesantów w siedzibie Biura
Uzyskiwanie danych z programu rejestracyjnego przeprowadzonych za pośrednictwem infolinii rozmów - na polecenie bezpośredniego przełożonego oraz przedstawienie ich analizy
W sytuacjach powzięcia informacji uprawdopodabniających naruszenie praw pacjenta lub istnienia szczególnie ważnego interesu strony albo interesu publicznego podejmowanie z wykorzystaniem środków porozumienia się na odległość, w szczególności telefonu natychmiastowych działań mających na celu wyjaśnienie sprawy, a po wyjaśnieniu i uprawdopodobnieniu naruszenia prawa/praw pacjenta przekazanie sprawy do dalszego postępowania przez inne komórki organizacyjne Biura, nie wyłączając wniosków o wszczęcie postępowania wyjaśniającego
Analiza skarg pacjentów zgłoszonych za pośrednictwem infolinii w celu określenia zagrożeń i obszarów w systemie ochrony zdrowia wymagających naprawy, w tym podejmowanie działań systemowych oraz bieżące przekazywanie do Naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich sygnałów wymagających naprawy, w tym zagadnień wymagających podjęcia działań systemowych
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie podejmowanych spraw
Przygotowywanie materiałów do sprawozdania z działalności Rzecznika w zakresie zadań Wydziału
Zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu spraw trudnych wymagających podjęcia dodatkowych czynności
Udział w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych w celu poszerzenia wiedzy oraz podnoszenia kwalifikacji
Wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Departamentu Postępowań Wyjaśniających zleconych przez przełożonych
Starszy Specjalista w Departamencie Prawnym - Wydział Praktyk Naruszających Zbiorowe Prawa Pacjentów
Młynarska 46, Wola, Warszawa
Wygasła: 02.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Prowadzi postępowania w sprawach praktyk naruszających zbiorowe prawa pacjentów, o których mowa w Rozdziale 13 ustawy, w tym w sprawach nałożenia kar pieniężnych, w trybie art. 68 i 69 ustawy
Prowadzi postępowania wyjaśniające w sprawach naruszenia praw pacjentów, o których mowa w art. 50–54 ustawy, w tym rozpatruje wnioski o ponowne rozpatrzenie sprawy
Rozpatruje pod względem formalnym sprzeciwy wobec opinii i orzeczeń lekarza oraz zapewnia obsługę Komisji Lekarskiej, o której mowa w art. 31–32 ustawy
Zapewnia obsługę prawną Rzecznika w związku z działalnością wojewódzkich komisji do spraw orzekania o zdarzeniach medycznych
Opiniuje projekty aktów prawnych związanych z prawami pacjenta
Tworzy projekty aktów prawnych dotyczących ochrony praw pacjentów i przygotowuje wystąpienia Rzecznika do właściwych organów z wnioskami o podjęcie inicjatywy ustawodawczej bądź o wydanie lub zmianę aktów prawnych w zakresie ochrony praw pacjentów
Realizuje politykię kadrową, w tym prowadzi sprawy wynikające z nawiązania, trwania, zmian i ustania stosunku pracy członków korpusu służby cywilnej oraz pozostałych grup pracowniczych
Prowadzi sprawy związane z dyscypliną i czasem pracy pracowników
Organizuje i koordynuje sprawy związane z profilaktyczną opieką zdrowotną pracowników
Prowadzi sprawy związane z przeprowadzaniem ocen członków korpusu służby cywilnej
Przygotowuje materiały, informacje i analizy na potrzeby statystyki i sprawozdawczości oraz kontroli prowadzonych w obszarze spraw kadrowych
Współpracuje z kadrą menadżerską w obszarze Zarządzania Kapitałem Ludzkim oraz wspiera przy kreowaniu nowych rozwiązań z obszaru miękkiego HR
Obsługuje administracyjnie bieżące projekty realizowane w Departamencie Finansowym
Starszy Specjalista ds. pełnienia funkcji Rzecznika Praw Pacjenta Szpitala Psychiatrycznego
mazowieckie
Wygasła: 02.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Pomaga w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego
Wyjaśnia lub udziela pomocy w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów
Współpracuje z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta
Inicjuje i prowadzi działalność edukacyjno-informacyjną w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnia pacjentom dostęp do informacji prawnej
Prowadzi czynności związane ze zbadaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta
Przetwarza dane o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw - w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja)
Specjalista ds. pełnienia funkcji Rzecznika Praw Pacjenta Szpitala Psychiatrycznego
opolskie
Wygasła: 02.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pomaga w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego
Wyjaśnia lub udziela pomocy w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów
Współpracuje z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta
Inicjuje i prowadzi działalność edukacyjno-informacyjną w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnia pacjentom dostęp do informacji prawnej
Prowadzi czynności związane ze zbadaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta
Przetwarza dane o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw - w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja)
Realizuje politykę kadrową, w tym prowadzi sprawy wynikające z nawiązania, trwania, zmian i ustania stosunku pracy członków korpusu służby cywilnej oraz pozostałych grup pracowniczych
Prowadzi sprawy pracownicze w zakresie ustalania: dodatków stażowych, zmian warunków pracy i płacy, zmian miejsca i stanowisk pracy, udzielania urlopów związanych z rodzicielstwem
Prowadzi akta osobowe pracowników Urzędu oraz wprowadza i aktualizuje dane w programie kadrowo – płacowym
Ustala uprawnienia urlopowe oraz prowadzi ewidencję czasu pracy i absencji pracowników Urzędu
Przygotowuje materiały na potrzeby kontroli oraz sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących stanu zatrudnienia w BRPP (GUS, PFRON, KPRM), w tym koordynuje sporządzanie sprawozdań, przy których jest konieczna współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
Koordynuje sprawy związane z profilaktyczną opieką zdrowotną pracowników
Przygotowuje projekty odpowiedzi na interpelacje, zapytania poselskie, wnioski o udzielenie informacji publicznej w zakresie zadań realizowanych przez Wydział
Obsługuje program Płatnik w zakresie zgłaszania pracowników i członków ich rodzin, wyrejestrowań oraz współpracuje w tym zakresie z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
Ogólny zakres obowiązków (zatrudniony pracownik):
- dekretuje i ewidencjonuje dowody księgowe w zakresie dochodów i wydatków w informatycznym systemie finansowo księgowym oraz przygotowuje przelewy elektroniczne przy pomocy aplikacji NBE NBP
- opisuje na bieżąco dowody księgowe stanowiące zobowiązania Biura Rzecznika Praw Pacjenta oraz kontroluje dowody księgowe pod względem formalno rachunkowym
a także przedkłada do zatwierdzenia dowody księgowe Głównemu Księgowemu i Dyrektorowi Generalnemu
- prowadzi sprawy związane z delegacjami służbowymi (wystawia polecenia podróży służbowych
rozlicza podróże służbowe oraz zaliczki udzielane pracownikom)
- współpracuje z Wydziałem Administracyjnym w zakresie ewidencji środków trwałych
pozostałych środków trwałych
wartości niematerialnych i prawnych
zapasów oraz uzgadnia konta analityczne Zespołu 0 Aktywa Trwałe oraz Zespołu 3 Materiały i Towary
- wspiera w prowadzeniu spraw związanych z zawieraniem przez Biuro Rzecznika Praw Pacjenta umów cywilno-prawnych
- obsługuje finansowo-księgowe dochody budżetowe oraz terminowo przekazuje dochody budżetowe na centralny rachunek dochodów budżetu państwa oraz współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie dochodzenia należności
- wykonuje prace kancelaryjne związane z obsługą korespondencji wychodzącej i przychodzącej do Departamentu Finansowego
Sekretarka/Sekretarz w Departamencie Organizacyjno - Administracyjnym
Warszawa
Wygasła: 01.04.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Ogólny zakres obowiązków
- zapewnienie realizacji zadań sekretariatu
w szczególności:
- wykonywanie prac kancelaryjnych związanych z obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz z rejestracją i znakowaniem spraw w celu zapewnienia prawidłowego obiegu pism
- prowadzenie bieżącej obsługi sekretarskiej
w tym obsługa połączeń telefonicznych
wiadomości mailowych
redagowanie projektów krótkich pism
- informowanie Dyrektora Departamentu lub wskazanej osoby o problemach w realizacji zadań przez sekretariat
w szczególności o opóźnieniach w wysyłce korespondencji
powyższe działania są prowadzone na rzecz całego Biura. Pracownik może zostać przydzielony
do realizacji określonych zadań na rzecz konkretnego Departamentu.
- przygotowywanie dokumentów dotyczących wyjazdów służbowych
konferencji i spotkań pracowników
zgodnie z obowiązującymi zarządzeniami.
- dokonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentów na rzecz wskazanych Departamentów.
- zaopatrywanie wskazanych Departamentów w materiały biurowe.
- prowadzenie kalendarza spotkań i wyjazdów Dyrektorów i pracowników wskazanego Departamentu oraz przekazywanie informacji do wiadomości sekretariatu głównego Rzecznika Praw Pacjenta.
- zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu lub wyznaczonej osobie spraw trudnych wymagających podjęcia dodatkowych czynności.
- wspomaganie wyznaczonych Departamentów od strony technicznej w przygotowywaniu materiałów
do sprawozdania z działalności Rzecznika w zakresie zadań Departamentu.
- współpraca z Departamentami Biura w celu realizowania zadań ustawowych.
- wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub wyznaczoną osobę
Dyrektora Generalnego
Zastępcę Rzecznika Praw Pacjenta lub Rzecznika Praw Pacjenta
Dekretuje i ewidencjonuje dowody księgowe w zakresie dochodów i wydatków w informatycznym systemie finansowo – księgowym oraz przygotowuje przelewy elektroniczne przy pomocy aplikacji NBE NBP
Opisuje na bieżąco dowody księgowe stanowiące zobowiązania Biura Rzecznika Praw Pacjenta oraz kontroluje dowody księgowe pod względem formalno – rachunkowym, a także przedkłada do zatwierdzenia dowody księgowe Głównemu Księgowemu i Dyrektorowi Generalnemu
Prowadzi sprawy związane z delegacjami służbowymi (wystawia polecenia podróży służbowych, rozlicza podróże służbowe oraz zaliczki udzielane pracownikom)
Współpracuje z Wydziałem Administracyjnym w zakresie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, zapasów oraz uzgadnia konta analityczne Zespołu 0 – „Aktywa Trwałe” oraz Zespołu 3 – „Materiały i Towary”
Wspiera w prowadzeniu spraw związanych z zawieraniem przez Biuro Rzecznika Praw Pacjenta umów cywilno-prawnych
Obsługuje finansowo – księgowe dochody budżetowe oraz terminowo przekazuje dochody budżetowe na centralny rachunek dochodów budżetu państwa oraz współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie dochodzenia należności
Wykonuje prace kancelaryjne związane z obsługą korespondencji wychodzącej i przychodzącej do Departamentu Finansowego
Dekretuje i ewidencjonuje dowody księgowe w informatycznym systemie finansowo – księgowym, w tym obsługuje finansowo – księgowo zakładowy fundusz świadczeń socjalnych wraz z naliczaniem i korektą odpisów
Ewidencjonuje zaangażowanie wydatków na podstawie zawartych umów
Ewidencjonuje wydatki w układzie zadaniowym oraz rozlicza wynagrodzenia osobowe i bezosobowe na potrzeby ewidencji wydatków w układzie zadaniowym
Sporządza sprawozdania budżetowe oraz inne materiały i analizy na potrzeby kontroli zewnętrznych w zakresie finansów oraz weryfikuje salda kont rozrachunkowych oraz salda kont pozabilansowych po zakończeniu okresu sprawozdawczego
Obsługuje finansowo – księgowe fundusze celowe oraz projekty współfinasowane ze środków europejskich
Dokonuje bieżącej kontroli stopnia realizacji planu finansowego i raportuje Głównemu Księgowemu o fakcie zagrożenia przekroczenia planu poszczególnych paragrafów klasyfikacji budżetowej
Sporządza miesięczne zapotrzebowania na środki w systemie Trezor oraz je aktualizuje
Dokonuje zamknięć rocznych kont wynikowych i pozabilansowych w celu prawidłowego ustalenia wyniku finansowego
Osoba na tym stanowisku dekretuje i ewidencjonuje dowody księgowe w informatycznym systemie finansowo – księgowym oraz przygotowuje przelewy elektroniczne przy pomocy aplikacji NBE NBP
Opisuje na bieżąco dowody księgowe stanowiące zobowiązania Biura Rzecznika Praw Pacjenta oraz zatwierdza dowody księgowe pod względem formalno – rachunkowym, a także przedkłada do zatwierdzenia dowody księgowe Głównemu Księgowemu i Dyrektorowi Generalnemu
Prowadzi dokumentację oraz na bieżąco nalicza wynagrodzenia pracowników Biura, osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych oraz członków komisji lekarskich przy Rzeczniku Praw Pacjenta
Prowadzi sprawy związane z zawieraniem przez Biuro Rzecznika Praw Pacjenta umów cywilno-prawnych
Prowadzi sprawy związane z delegacjami służbowymi (wystawia polecenia podróży służbowych, rozlicza podróże służbowe oraz zaliczki udzielane pracownikom)
Obsługuje finansowo – księgowe dochody budżetowe oraz terminowo przekazuje dochody budżetowe na centralny rachunek dochodów budżetu państwa oraz współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie dochodzenia należności
Wykonuje prace kancelaryjne związane z obsługą korespondencji wychodzącej i przychodzącej do Departamentu Finansowego
Przygotowywanie projektów wystąpień Rzecznika do właściwych organów z wnioskami o podjęcie działania systemowego, inicjatywy ustawodawczej bądź o wydanie lub zmianę aktów prawnych w zakresie ochrony praw pacjentów
Dokonywanie analizy skarg pacjentów w celu określenia zagrożeń i obszarów wymagających naprawy w systemie ochrony zdrowia
Przeprowadzanie i opracowywanie analiz systemowych w ramach właściwości Departamentu
Współpraca z organami władzy publicznej w celu zapewnienia pacjentom przestrzegania ich praw, w tym również kontakty międzynarodowe
Uczestnictwo w posiedzeniach parlamentarnych, zespołach roboczych, konferencjach i spotkaniach związanych z ochroną zdrowia. Koordynacja prac zespołów powołanych przy Rzeczniku Praw Pacjenta wspieranych i współpracujących z Departamentem
Wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Departamentu zleconych przez przełożonego, Dyrektora Generalnego, Zastępcę Rzecznika lub Rzecznika