Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (31)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 31 )
Asystent / Asystentka prawna
Powązkowska 15, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 09.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Pomoc w koordynowaniu: prac w zakresie działalności legislacyjnej i eksperckiej, opiniowania projektów aktów prawnych przesyłanych w ramach konsultacji społecznych, a także stanowisk w sprawach dotyczących samorządu,
Kontakt z ekspertami Ośrodka Badań, Studiów i Legislacji,
Przygotowywanie pism przewodnich,
Monitorowanie prac nad projektami aktów prawnych
Wykonywanie zadań pomocniczych związanych z bieżącą działalnością Ośrodka Badań, Studiów i Legislacji
Rejestracja korespondencji przychodzącej do Działu, wychodzącej z Działu oraz pilnowanie terminów z niej wynikających
Rejestracja umów oraz wspomaganie procesu ich zawierania i rozliczania
Wykonywanie czynności organizacyjnych związanych z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi i sądowoadministracyjnymi (w tym: zakładanie, porządkowanie akt
i prowadzenie rejestru)
Wykonywania zadań związanych z bieżącą działalnością Komisji Etyki i Wykonywania Zawodu KRRP
Udzielanie informacji interesantom zgłaszającym się telefonicznie lub e-mailowo do Działu
Kontakt z instytucjami w zakresie działalności Działu
Przygotowywanie okresowych sprawozdań z działalności OBSiL oraz Komisji Etyki i Wykonywania Zawodu
kompleksowa obsługa projektów szkoleniowych, w tym w szczególności e-learningowych oraz innych nowoczesnych form doskonalenia umiejętności zawodowych radców prawnych i aplikantów;
obsługa administracyjno-biurowa Komisji Aplikacji i Komisji Doskonalenia Zawodowego;
aktualizacja strony internetowej w zakresie oferty szkoleniowej Krajowej Izby Radców Prawnych;
sporządzanie statystyk, ewaluacji i raportowanie w zakresie doskonalenia zawodowego radców prawnych;
współorganizacja wydarzeń promocyjnych i edukacyjnych (popularyzacja wiedzy prawniczej i edukacji prawnej);
wykonywanie prac organizacyjno-biurowych w zakresie działania Biura KIRP, w tym m.in. przygotowywanie pism, prowadzenie korespondencji, opracowywanie materiałów dla potrzeb pracodawcy
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych
realizacja zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem działu
przygotowywanie notatek, prezentacji, raportów, analiz i sprawozdań
organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów lotniczych, rezerwacja hoteli, rezerwacje taksówek itp.)
zapewnienie organizacji spotkań zewnętrznych i wewnętrznych
obsługa korespondencji oraz jej archiwizacja
dbanie o zaopatrzenie Biura w materiały biurowe i spożywcze
udział w działaniach komunikacyjnych KIRP (komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna)
przygotowywanie dla potrzeb KIRP materiałów informacyjnych, treści komunikatów, artykułów do różnych kanałów komunikacyjnych online (m.in. strona internetowa, media społecznościowe, newsletter) i offline (m.in. dwumiesięcznik „Radca Prawny”);
tworzenie prostych grafik;
redagowanie tekstów (dbanie o jakość merytoryczną, językową i edytorską);
opracowywanie materiałów oraz prezentacji PPT;
współpraca z podmiotami zewnętrznymi w obszarze komunikacyjnym i PR;
prowadzenie strony internetowej i mediów społecznościowych KIRP;
wykonywanie prac organizacyjno-biurowych w zakresie działania Biura KRRP, w tym m.in. przygotowywanie pism, prowadzenie korespondencji, opracowywanie materiałów dla potrzeb pracodawcy
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych
realizacja zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem działu
przygotowywanie notatek, prezentacji, raportów, analiz i sprawozdań
organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów lotniczych, rezerwacja hoteli, rezerwacje taksówek itp.)
zapewnienie organizacji spotkań zewnętrznych i wewnętrznych
Specjalista w obszarze doskonalenia zawodowego i aplikacji
Powązkowska 15, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 17.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa administracyjno-biurowa Komisji Aplikacji i Komisji Doskonalenia Zawodowego
kompleksowa obsługa projektów szkoleniowych, w tym w szczególności e-learningowych oraz innych nowoczesnych form doskonalenia umiejętności zawodowych radców prawnych i aplikantów
obsługa szkoleń jednodniowych stacjonarnych i wielodniowych wyjazdowych
aktualizacja strony internetowej w zakresie oferty szkoleniowej Krajowej Izby Radców Prawnych
sporządzanie statystyk, ewaluacji i sprawozdawczość w zakresie doskonalenia zawodowego radców prawnych
współorganizacja wydarzeń w zakresie popularyzacji wiedzy prawniczej i edukacji prawnej oraz dotyczących alternatywnych metod rozwiązywania sporów
realizacja zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem działu
realizacja zadań z zakresu zintegrowanej komunikacji (zewnętrznej i wewnętrznej);
przygotowywanie dla potrzeb KRRP materiałów informacyjnych, treści komunikatów, artykułów do różnych kanałów komunikacyjnych online (m.in. strona internetowa, media społecznościowe, newsletter) i offline (m.in. dwumiesięcznik „Radca Prawny”);
tworzenie prostych grafik;
redagowanie tekstów (dbanie o jakość merytoryczną, językową i edytorską); • koordynacja procesu redakcyjnego wydań drukowanych (od planowania zawartości numeru po rozliczenie z autorami);
opracowywanie materiałów oraz prezentacji do celów promocyjno-informacyjnych;
współpraca z podmiotami zewnętrznymi w obszarze komunikacyjnym i PR;
prowadzenie strony internetowej i mediów społecznościowych KRRP;
Specjalista w obszarze spraw zagranicznych i praw człowieka
Powązkowska 15, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 03.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa administracyjno-biurowa prac Komisji Zagranicznej oraz Komisji Praw Człowieka Krajowej Rady Radców Prawnych
prowadzenie bieżącej korespondencji w języku angielskim i ewentualnie francuskim
utrzymywanie roboczego kontaktu z partnerami zagranicznymi, w tym prawniczymi organizacjami międzynarodowymi (ewentualne uczestnictwo w posiedzeniach organów organizacji)
opracowywanie zestawień, raportów, informacji i analiz
organizacja wydarzeń on-line i stacjonarnych
obsługa realizowanych przez Komisje KRRP edukacyjnych programów zagranicznych dedykowanych radcom prawnym i dofinansowanych z Unii Europejskiej
realizacja zadań z zakresu zintegrowanej komunikacji (zewnętrznej i wewnętrznej);
przygotowywanie dla potrzeb KRRP materiałów informacyjnych, treści komunikatów, artykułów do różnych kanałów komunikacyjnych online (m.in. strona internetowa, media społecznościowe, newsletter) i offline (m.in. dwumiesięcznik „Radca Prawny”);
tworzenie prostych grafik;
redagowanie tekstów (dbanie o jakość merytoryczną, językową i edytorską); • koordynacja procesu redakcyjnego wydań drukowanych (od planowania zawartości numeru po rozliczenie z autorami);
opracowywanie materiałów oraz prezentacji do celów promocyjno-informacyjnych;
współpraca z podmiotami zewnętrznymi w obszarze komunikacyjnym i PR;
prowadzenie strony internetowej i mediów społecznościowych KRRP;
obsługa posiedzeń Krajowej Rady oraz Prezydium (w tym w szczególności dystrybucja materiałów oraz komunikacja z członkami Krajowej Rady oraz Prezydium, sporządzanie protokołów z posiedzeń, współpraca z legislatorem, prowadzenie rejestru uchwał);
bezpośrednia współpraca z Prezesem KRRP;
sporządzanie pism;
pozyskiwanie danych i przygotowywanie opracowań i raportów dla potrzeb sprawozdawczych;
opracowywanie komunikatów i informacji o pracach Krajowej Rady, Prezydium oraz przekazywanie ich celem publikacji w mediach wewnętrznych samorządu radców prawnych;
aktualizacja strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie dotyczącym
działalności Krajowej Rady, Prezydium oraz innych agend samorządu, we współpracy z pracownikami odpowiedzialnymi za dane agendy;
realizacja zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem działu;