Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (68)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 68 )
Zastępca Kierownika Wydziału Projektów i Wydarzeń Artystycznych
Mokotowska 25, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zakres obowiązków obejmuje kierowanie wraz z Kierownikiem jedną z największych komórek organizacyjnych Instytutu, odpowiedzialną za realizację prowadzonych przez Instytut projektów kulturalnych i artystycznych, w tym:
koordynowanie pracy menedżerów nadzorujących pracę zespołów projektowych,
nadzór nad opracowywaniem koncepcji realizacyjnych kompleksowych projektów kulturalnych i artystycznych, a następnie nad ich realizacją - nad tworzeniem, aktualizacją i realizacją harmonogramów, budżetów, dokumentacji i umów, nadzór nad realizacją przedsięwzięć i ich rozliczeniem, przygotowywaniem sprawozdań merytorycznych i finansowych,
utrzymywanie relacji i współpracę z polskimi i zagranicznymi partnerami, w tym m.in. artystami, menadżerami oraz instytucjami kultury,
koordynowanie wewnętrznej pracy Wydziału, w tym m. in. prowadzenie wewnętrznych dokumentów i zestawień niezbędnych do codziennego funkcjonowania Wydziału i współpracy z innymi komórkami IAM, zarządzanie zespołem m. in. w zakresie ustalania zastępstw i planowania delegacji oraz urlopów
prowadzenie kompleksowych działań marketingowych i komunikacyjnych na rzecz poszczególnych projektów kulturalnych realizowanych przez Instytut za granicą w oparciu o strategię Instytutu,
współpraca przy opracowywaniu strategii komunikacji poszczególnych projektów i megaprojektów,
tworzenie komunikatów, tekstów, koordynacja procesu powstawania reklam, gadżetów i innych materiałów promocyjnych,
nawiązywanie i wzmacnianie relacji z partnerami w zakresie współpracy związanej z promocją projektów kulturalnych,
prowadzenie działań PR i koordynowanie pracy agencji PR,
redagowanie i przygotowywanie treści do wykorzystania na portalach społecznościowych i przez partnerów,
opracowywanie i prowadzenie budżetów działań promocyjnych wskazanych projektów i megaprojektów,
współpraca z rzecznikiem prasowym w zakresie komunikacji projektów w mediach krajowych
realizacja projektów z obszaru kultury w zgodzie z koncepcją programową Instytutu,
współpraca z polskimi i zagranicznymi, partnerami, w tym m.in. artystami, menedżerami oraz instytucjami kultury, w zakresie organizacji i realizacji projektów,
tworzenie i prowadzenie szczegółowych budżetów realizowanych projektów,
przygotowanie i koordynacja umów, zamówień, wniosków z zakresu zamówień publicznych, nadzór nad realizacją umów, rozliczenia faktur i sprawozdań oraz archiwizacja dokumentacji, zgodnie z przyjętymi w Instytucie procedurami i regulacjami,
prowadzenie dokumentacji realizowanych projektów w elektronicznym systemie zarządzania projektami,
współpraca z innymi Wydziałem Marketingu w zakresie komunikacji projektów
współpracę z menedżerami w obszarze tworzenia budżetu, bieżącego zarządzania nim oraz racjonalizacji kosztów projektów z zakresu szeroko rozumianej kultury,
weryfikowanie wniosków, umów i dokumentów finansowych pod względem zgodności z zaplanowanymi kosztorysami, źródłami finansowania,
weryfikowanie zgodności dokumentów księgowych i rozliczeń z wnioskami i zawartymi umowami,
realizację obiegu dokumentacji zgodnie z obowiązującymi w IAM procedurami,
wsparcie w przygotowaniu dokumentacji rozliczeniowej i sprawozdawczej projektów
nadzór nad zespołem projektowym realizującym powierzone projekty kulturalne,
nadzór nad opracowywaniem koncepcji realizacyjnych złożonych projektów kulturalnych a następnie nad ich realizacją - tworzeniem, aktualizacją i realizacją harmonogramów, budżetów, dokumentacji i umów, nadzór nad realizacją przedsięwzięć i ich rozliczeniem, przygotowywaniem sprawozdań merytorycznych i finansowych,
utrzymywanie relacji i współpracy z polskimi i zagranicznymi partnerami, w tym m.in. artystami, menadżerami oraz instytucjami kultury
współpracę z menedżerami w obszarze tworzenia budżetu, bieżącego zarządzania nim oraz racjonalizacji kosztów projektów z zakresu szeroko rozumianej kultury,
weryfikowanie wniosków, umów i dokumentów finansowych pod względem zgodności z zaplanowanymi kosztorysami, źródłami finansowania,
weryfikowanie zgodności dokumentów księgowych i rozliczeń z wnioskami i zawartymi umowami,
realizację obiegu dokumentacji zgodnie z obowiązującymi w IAM procedurami,
wsparcie w przygotowaniu dokumentacji rozliczeniowej i sprawozdawczej projektów
planowanie i realizacja wizyt studyjnych i rezydencji artystycznych, w zakresie merytorycznym i logistycznym, we współpracy z partnerami zewnętrznymi i Wydziałem Projektów i Wydarzeń Artystycznych IAM,
komunikacja z instytucjami partnerskimi i gośćmi zagranicznymi, koordynacja i umawianie spotkań,
komunikacja z partnerami polskimi, organizatorami wydarzeń i artystami,
współpraca z Wydziałem Marketingu, Culture.pl i innymi programami/wydziałami Instytutu Adama Mickiewicza w zakresie komunikacji wizyt studyjnych i rezydencji
prowadzenie lub nadzór nad prowadzeniem działań marketingowych i komunikacyjnych na rzecz poszczególnych projektów kulturalnych realizowanych przez Instytut za granica,,
nawiązywanie i wzmacnianie relacji z partnerami, placówkami dyplomatycznymi w zakresie współpracy związanej z promowaniem/komunikacją projektów kulturalnych,
prowadzenie działań PR i koordynowanie pracy agencji PR,
tworzenie komunikatów, tekstów, reklam, gadżetów i innych materiałów promocyjnych,
redagowanie i przygotowywanie treści do wykorzystania na portalach społecznościowych i przez partnerów,
opracowywanie budżetów działań promocyjnych wskazanych projektów
współpracę z menedżerami w obszarze tworzenia budżetu, bieżącego zarządzania nim oraz racjonalizacji kosztów projektów z zakresu szeroko rozumianej kultury,
weryfikowanie wniosków, umów i dokumentów finansowych pod względem zgodności z zaplanowanymi kosztorysami, źródłami finansowania,
weryfikowanie zgodności dokumentów księgowych i rozliczeń z wnioskami i zawartymi umowami,
realizację obiegu dokumentacji zgodnie z obowiązującymi w IAM procedurami,
wsparcie w przygotowaniu dokumentacji rozliczeniowej i sprawozdawczej projektów
weryfikację planów budżetowych projektów z zakresu szeroko rozumianej kultury,
sprawdzanie i weryfikowanie wniosków, umów i dokumentów finansowych pod względem zgodności z zaplanowanymi kosztorysami projektów oraz założonymi źródłami ich finansowania,
weryfikację zgodności dokumentów księgowych i rozliczeń z wnioskami i zawartymi umowami,
potwierdzanie źródeł finansowania dla zaciąganych zobowiązań w projektach,
współpracę z menedżerami w obszarze bieżącego zarządzania budżetem oraz racjonalizacji kosztów realizacji projektów,
okresową analizę środków w projektach,
bieżące wsparcie Wydziału Projektów i Wydarzeń Artystycznych w przygotowaniu dokumentacji rozliczeniowej i sprawozdawczej projektów,
wsparcie menedżerów przy przygotowywaniu planu zamówień publicznych,
realizację obiegu dokumentacji zgodnie z obowiązującymi w IAM procedurami,
archiwizację dokumentacji zgodnie z postanowieniami Instrukcji kancelaryjnej
przygotowywanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego - głównie w obszarze kultury,
opracowywanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
udział (w roli przewodniczącego lub sekretarza), w pracach komisji przetargowej, w tym w badaniu i ocenie ofert,
prowadzenie korespondencji z oferentami/wykonawcami/dostawcami,
publikację ogłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
archiwizację dokumentacji postępowań,
analizę, ocenę prawidłowości i zatwierdzanie pod względem formalnym wniosków o dokonanie zakupów poniżej progu stosowania ustawy PZP (zamówień podprogowych),
wsparcie przy sporządzaniu rocznych i okresowych sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,
współpracę z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Instytutu w obszarze proceduralnych aspektów organizacji zakupów i zamówień publicznych
przygotowywanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego - głównie w obszarze kultury,
opracowywanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zatwierdzanie trybu postepowania,
udział (w roli przewodniczącego lub sekretarza), w pracach komisji przetargowej, w tym w badaniu i ocenie ofert,
prowadzenie korespondencji z oferentami/wykonawcami/dostawcami,
publikację ogłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
archiwizację dokumentacji postępowań,
analizę, ocenę prawidłowości i zatwierdzanie pod względem formalnym wniosków o dokonanie zakupów poniżej progu stosowania ustawy PZP (zamówień podprogowych),
prowadzenie elektronicznego rejestru zamówień podprogowych w Instytucie,
nadzór nad tworzeniem i aktualizowaniem w trakcie roku planu zamówień publicznych Instytutu,
sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,
współpracę z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Instytutu w obszarze proceduralnych aspektów organizacji zakupów i zamówień publicznych
przygotowywanie projektów umów, wzorów umów oraz wewnętrznych aktów prawnych,
opiniowanie i parafowanie projektów umów pod względem formalno – prawnym,
pełnienie roli doradczej dla kadry kierowniczej i pracowników Instytutu w zakresie aspektów prawnych związanych z realizacją ich obowiązków zawodowych,
udział w negocjacjach z partnerami,
przygotowywanie dokumentów - pism procesowych, upoważnień, pełnomocnictw oraz korespondencji kierowanej do partnerów,
pełnienie funkcji pełnomocnika w postępowaniach sądowych, których stroną jest Instytut,
prowadzenie korespondencji w kwestiach prawnych i organizacyjnych,
wspieranie zespołu zajmującego się zamówieniami publicznymi
Specjalista/ka w sprawach finansowych (budżetowanie i kontrola finansowa)
Mokotowska 25, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 13.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
weryfikację planów budżetowych projektów z zakresu szeroko rozumianej kultury,
sprawdzanie i weryfikowanie wniosków, umów i dokumentów finansowych pod względem zgodności z zaplanowanymi kosztorysami projektów oraz założonymi źródłami ich finansowania,
weryfikację zgodności dokumentów księgowych i rozliczeń z wnioskami i zawartymi umowami,
potwierdzanie źródeł finansowania dla zaciąganych zobowiązań w projektach,
współpracę z menedżerami w obszarze bieżącego zarządzania budżetem oraz racjonalizacji kosztów realizacji projektów,
okresową analizę środków w projektach,
bieżące wsparcie Wydziału Projektów i Wydarzeń Artystycznych w przygotowaniu dokumentacji rozliczeniowej i sprawozdawczej projektów,
wsparcie menedżerów przy przygotowywaniu planu zamówień publicznych,
realizację obiegu dokumentacji zgodnie z obowiązującymi w IAM procedurami,
archiwizację dokumentacji zgodnie z postanowieniami Instrukcji kancelaryjnej
przygotowywanie projektów umów, wzorów umów oraz wewnętrznych aktów prawnych,
opiniowanie i parafowanie projektów umów pod względem formalno – prawnym,
pełnienie roli doradczej dla kadry kierowniczej i pracowników Instytutu w zakresie aspektów prawnych związanych z realizacją ich obowiązków zawodowych,
udział w negocjacjach z partnerami,
przygotowywanie dokumentów - pism procesowych, upoważnień, pełnomocnictw oraz korespondencji kierowanej do partnerów,
pełnienie funkcji pełnomocnika w postępowaniach sądowych, których stroną jest Instytut,
prowadzenie korespondencji w kwestiach prawnych i organizacyjnych,
wspieranie zespołu zajmującego się zamówieniami publicznymi
przygotowywanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego - głównie w obszarze kultury,
opracowywanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zatwierdzanie trybu postepowania,
udział (w roli przewodniczącego lub sekretarza), w pracach komisji przetargowej, w tym w badaniu i ocenie ofert,
prowadzenie korespondencji z oferentami/wykonawcami/dostawcami,
publikację ogłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
archiwizację dokumentacji postępowań,
analizę, ocenę prawidłowości i zatwierdzanie pod względem formalnym wniosków o dokonanie zakupów poniżej progu stosowania ustawy PZP (zamówień podprogowych),
prowadzenie elektronicznego rejestru zamówień podprogowych w Instytucie,
nadzór nad tworzeniem i aktualizowaniem w trakcie roku planu zamówień publicznych Instytutu,
sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,
współpracę z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Instytutu w obszarze proceduralnych aspektów organizacji zakupów i zamówień publicznych
nadzór nad opracowywaniem koncepcji realizacyjnych złożonych projektów kulturalnych i artystycznych, a następnie nad ich realizacją - nad tworzeniem, aktualizacją i realizacją harmonogramów, budżetów, dokumentacji i umów, nadzór nad realizacją przedsięwzięć i ich rozliczeniem, przygotowywaniem sprawozdań merytorycznych i finansowych,
koordynowanie i nadzór nad współpracą z producentami rozwiązań i projektów niezbędnych do pozyskania przy tworzeniu dużych, prestiżowych, międzynarodowych projektów kulturalnych i artystycznych,
nadzór nad zespołami projektowymi realizującymi powierzone projekty kulturalne,
utrzymywanie relacji i współpracę z polskimi i zagranicznymi partnerami, w tym m.in. artystami, menadżerami oraz instytucjami kultury
realizacja projektów kulturalnych w zgodzie z koncepcją programową IAM,
współpraca z polskimi i zagranicznymi partnerami, w tym m.in. artystami oraz instytucjami kultury, w zakresie realizacji projektów kulturalnych,
przygotowywanie projektów wydarzeń kulturalnych, w tym: opracowywanie koncepcji, planowanie, ustalanie harmonogramów, przygotowywanie dokumentacji, realizacja projektów, rozliczanie i prowadzenie ewaluacji,
przygotowanie umów i koordynacja procesu ich zawierania, procedowanie wniosków z zakresu zamówień publicznych, nadzór nad realizacją umów, rozliczenia faktur oraz archiwizacja dokumentacji, w ramach realizowanych projektów,
tworzenie i prowadzenie budżetów realizowanych projektów,
organizacja wizyt gości związanych z realizowanymi projektami,
współpraca z odpowiednimi komórkami IAM w obszarze definiowania celów (w tym marketingowych) i wskaźników do projektów oraz ewaluacji projektów,
opracowywanie sprawozdań z powierzonych do realizacji projektów
realizacja projektów kulturalnych w zgodzie z koncepcją programową IAM,
współdziałanie z polskimi i zagranicznymi partnerami, w tym m.in. artystami oraz instytucjami kultury, w zakresie realizacji projektów kulturalnych,
przygotowywanie projektów wydarzeń kulturalnych, w tym: opracowywanie koncepcji, planowanie, ustalanie harmonogramów, przygotowywanie dokumentacji, realizacja projektów, rozliczanie i prowadzenie ewaluacji,
przygotowanie umów i koordynacja procesu ich zawierania, procedowanie wniosków z zakresu zamówień publicznych, nadzór nad realizacją umów, rozliczenia faktur oraz archiwizacja dokumentacji, w ramach realizowanych projektów,
tworzenie i prowadzenie budżetów realizowanych projektów,
organizacja wizyt gości związanych z realizowanymi projektami,
współpraca z odpowiednimi komórkami IAM w obszarze definiowania celów (w tym marketingowych) i wskaźników do projektów oraz ewaluacji projektów,
opracowywanie sprawozdań z powierzonych do realizacji projektów
udział w tworzeniu, rozwijaniu i prowadzeniu procesów i projektów z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim (takich jak rekrutacje, szkolenia i programy rozwojowe, wdrażanie nowych pracowników, oceny okresowe, opisy stanowisk itp.), a w szczególności:
udział w tworzeniu założeń projektów, mierników realizacji, harmonogramów itp.,
prowadzenie procesów/nadzorowanie realizacji projektów,
przygotowywanie dokumentacji związanej z procesami/projektami – wniosków, prezentacji, raportów itp.,
wspieranie pozostałych członków zespołu w prowadzonych działaniach w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim,
ścisłą współpracę z komórkami organizacyjnymi Instytutu
prowadzenie działań marketingowych i komunikacyjnych na rzecz poszczególnych projektów kulturalnych realizowanych przez Instytut za granicą,
nawiązywanie i wzmacnianie relacji z mediami, placówkami dyplomatycznymi w zakresie współpracy związanej z promowaniem/komunikacją projektów kulturalnych,
prowadzenie działań PR i koordynowanie pracy agencji PR,
tworzenie komunikatów, tekstów, reklam, gadżetów i innych materiałów promocyjnych,
opracowywanie budżetów działań promocyjnych wskazanych projektów
Zakres zadań będzie odpowiadał umiejętnościom i doświadczeniom osób wybranych w toku rekrutacji i zostanie opracowany w oparciu o poniższe zagadnienia:
tworzenie koncepcji badań, ewaluacji i ekspertyz, ich zamawianie oraz przedstawianie na ich podstawie wniosków i rekomendacji,
przeprowadzanie ewaluacji, kwerend i analiz służących formułowaniu ocen i rekomendacji dotyczących wybranych działań Instytutu,
współpraca w przygotowywaniu sprawozdań, dokumentów planistycznych i strategicznych oraz innych opracowań na potrzeby organizatora oraz na potrzeby wewnętrzne, współdziałanie z innymi komórkami w procesie kształtowania i przygotowywania tych dokumentów,
rozwijanie systemu raportowania,
zbieranie, opracowywanie i analizowanie danych ilościowych oraz mierników dot. działalności programowej Instytutu,
tworzenie narzędzi współpracy pomiędzy instytucjami w zakresie promocji kultury polskiej za granicą,
współpraca w zakresie tworzenia baz wiedzy oraz zarządzania nimi w celu wsparcia procesów realizacji i planowania projektów oraz nawiązywania i podtrzymywania relacji z partnerami Instytutu,
monitorowanie wykonania strategii IAM,
realizacja zadań zw. z uczestniczeniem Wydziału w wymianie wiedzy i dobrych praktyk z zagranicznymi i krajowymi podmiotami z obszaru kultury i międzynarodowych relacji kulturalnych
obsługa programów dotacyjnych i wspierających, realizowanych w Instytucie, a w szczególności programu Kultura polska na świecie, zgodnie z procedurami, wytycznymi i regulaminami,
rejestracja i przygotowanie wniosków do oceny pod względem formalnym,
przygotowywanie niezbędnych dokumentów, w tym: bieżąca korespondencja z wnioskodawcami oraz członkami Komisji programu; pisma; zestawienia i sprawozdania,
przygotowywanie informacji na temat programu dla Dyrekcji Instytutu oraz ekspertów,
rozliczanie dokumentów finansowych beneficjentów zgodnie z uzgodnionymi i przyjętymi do realizacji budżetami zadań,
przygotowywanie informacji dla wnioskodawców i beneficjentów,
przygotowywanie informacji do publikacji na stronach internetowych Instytutu,
wprowadzanie niezbędnych danych do elektronicznego systemu zarządzania projektami,
prowadzenie bieżącej korespondencji związanej z obsługą programów,
prowadzenie konsultacji telefonicznych z wnioskodawcami i beneficjentami,
prowadzenie sprawozdawczości w zakresie obsługiwanych programów,
wsparcie obsługi kontroli wewnętrznych i zewnętrznych,
porządkowanie bieżącej dokumentacji wraz z archiwizowaniem, zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną,
wsparcie obsługi pozostałych programów dotacyjnych i wspierających realizowanych przez Instytut
realizacja projektów kulturalnych w zgodzie z koncepcją programową IAM,
współdziałanie z polskimi i zagranicznymi partnerami, w tym m.in. artystami oraz instytucjami kultury, w zakresie realizacji projektów kulturalnych,
przygotowywanie projektów wydarzeń kulturalnych, w tym: opracowywanie koncepcji, planowanie, ustalanie harmonogramów, przygotowywanie dokumentacji, realizacja projektów, rozliczanie i prowadzenie ewaluacji,
przygotowanie umów i koordynacja procesu ich zawierania, procedowanie wniosków z zakresu zamówień publicznych, nadzór nad realizacją umów, rozliczenia faktur oraz archiwizacja dokumentacji, w ramach realizowanych projektów,
tworzenie i prowadzenie budżetów realizowanych projektów,
organizacja wizyt gości związanych z realizowanymi projektami,
współpraca z odpowiednimi komórkami IAM w obszarze definiowania celów (w tym marketingowych) i wskaźników do projektów oraz ewaluacji projektów,
opracowywanie sprawozdań z powierzonych do realizacji projektów
Koordynator projektu Interreg w Obszarze Tematycznym Kultura (Policy Area Culture)
Mokotowska 25, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
współpraca merytoryczna z partnerami projektu polegająca m. in. na utrzymywaniu bieżących kontaktów, udziale w spotkaniach, opracowywaniu wspólnych dokumentów; realizacja zadań wynikających z umowy z Interreg Baltic Sea Region,
współorganizacja spotkań, seminariów i warsztatów dla interesariuszy z instytucji partnerskich,
współpraca z Grupą Sterującą, której celem jest zapewnienie spójności działań w odniesieniu do całego regionu. W skład grupy wchodzą przedstawiciele ministerstw i instytucji państwowych odpowiedzialnych za kwestie kulturalne z krajów regionu: Danii, Estonii, Finlandii, Łotwy, Litwy, Szwecji, Polski, Niemiec oraz dodatkowo Norwegii w roli obserwatora,
opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych (na potrzeby komunikatów prasowych, stron www oraz prezentacji działalności Instytutu Adama Mickiewicza),
współpraca z instytucjami zewnętrznymi, realizującymi projekty w Regionie Morza Bałtyckiego w związku z realizacją zadań wynikających z zaakceptowanego przez Sekretariat programu Interreg Baltic Sea Region,
prowadzenie dokumentacji finansowej i merytorycznej projektu PA Culture,
zarządzanie budżetem projektu PA Culture, w tym uruchamianie i opisywanie dokumentów zgodnie z procedurami obowiązującymi w Instytucie Adama Mickiewicza,
przygotowywanie sprawozdań finansowych i merytorycznych w zakresie przyznanych na realizację projektu PA Culture środków finansowych
udział w tworzeniu, rozwijaniu i prowadzeniu procesów i projektów z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim (takich jak rekrutacje, szkolenia i programy rozwojowe, wdrażanie nowych pracowników, oceny okresowe, opisy stanowisk itp.), a w szczególności:
udział w tworzeniu założeń projektów, mierników realizacji, harmonogramów itp.,
prowadzenie procesów/nadzorowanie realizacji projektów,
przygotowywanie dokumentacji związanej z procesami/projektami – wniosków, prezentacji, raportów itp.,
wspieranie pozostałych członków zespołu w prowadzonych działaniach w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim,
ścisłą współpracę z komórkami organizacyjnymi Instytutu
Specjalista/Główny Specjalista ds. projektów rozwojowych i ewaluacji
Aleje Ujazdowskie 41, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 06.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja zadań związanych z tworzeniem narzędzi współpracy pomiędzy instytucjami w zakresie promocji kultury polskiej za granicą,
tworzenie baz wiedzy wspierających działania Instytutu,
koordynacja procesu przygotowania sprawozdań, dokumentów planistycznych i strategicznych oraz innych opracowań na potrzeby organizatora oraz na potrzeby wewnętrzne, współdziałanie z innymi komórkami w procesie kształtowania i przygotowywania tych dokumentów,
tworzenie propozycji działań dotyczących rozwoju Instytutu w zakresie wykorzystywania zgromadzonej wiedzy na użytek procesów programowania i planowania,
realizacja zadań związanych z uczestniczeniem Wydziału w wymianie wiedzy i dobrych praktyk z zagranicznymi i krajowymi podmiotami z obszaru kultury i międzynarodowych relacji kulturalnych
Koordynator portfolio przedsięwzięć kulturalnych i artystycznych
Mokotowska 25, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
udział w programowaniu projektów kulturalnych,
planowanie i nadzór nad realizacją portfolio projektów kulturalnych,
współudział w opracowywaniu koncepcji realizacyjnych projektów kulturalnych a następnie nadzór nad ich urzeczywistnieniem – w tym: tworzenie, aktualizacja i realizacja harmonogramów i budżetów, nadzór nad realizacją przedsięwzięć i ich rozliczeniem, przygotowywaniem sprawozdań merytorycznych i finansowych,
współpraca z polskimi i zagranicznymi partnerami, w szczególności artystami, menedżerami oraz instytucjami kultury, w tym negocjowanie zakresu współpracy i nadzór nad realizacją zawartych umów,
współpraca z komórkami organizacyjnymi Instytutu Adama Mickiewicza w zakresie komunikowania i promowania realizowanych projektów,
zarządzanie zespołami projektowymi budowanymi w oparciu o strukturę macierzową
Realizator projektów kulturalnych - muzyka, teatr i taniec, sztuki wizualne
Mokotowska 25, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja projektów kulturalnych w zgodzie z koncepcją programową IAM,
współpraca z polskimi i zagranicznymi partnerami, w tym m.in. artystami oraz instytucjami kultury, w zakresie realizacji projektów kulturalnych,
przygotowywanie projektów wydarzeń kulturalnych, w tym: opracowywanie koncepcji, planowanie, ustalanie harmonogramów, przygotowywanie dokumentacji, realizacja projektów, rozliczanie i prowadzenie ewaluacji,
przygotowanie umów i koordynacja procesu ich zawierania, procedowanie wniosków z zakresu zamówień publicznych, nadzór nad realizacją umów, rozliczenia faktur oraz archiwizacja dokumentacji, w ramach realizowanych projektów,
tworzenie i prowadzenie budżetów realizowanych projektów,
organizacja wizyt gości związanych z realizowanymi projektami,
współpraca z odpowiednimi komórkami IAM w obszarze definiowania celów (w tym marketingowych) i wskaźników do projektów oraz ewaluacji projektów,
opracowywanie sprawozdań z powierzonych do realizacji projektów
Zakres obowiązków będzie obejmował współpracę przy realizacji zadań w zakresie nawiązywania relacji z partnerami i organizacji wizyt studyjnych i rezydencji, a w szczególności:
planowanie i realizowanie zadań związanych z budowaniem i utrzymywaniem relacji z kluczowymi partnerami,
monitorowanie trendów kulturalnych w Polsce i na świecie oraz dzielenie się tą wiedzą z zespołem Instytutu,
komunikację z instytucjami partnerskimi, gośćmi zagranicznymi i artystami,
koordynację i umawianie spotkań,
realizację wizyt studyjnych i projektów we współpracy z partnerami zewnętrznymi i Wydziałem Projektów i Wydarzeń Artystycznych IAM,
wsparcie w planowaniu i realizacji rezydencji artystycznych,
współpracę z Wydziałem Marketingu i innymi komórkami Instytutu Adama Mickiewicza w zakresie komunikacji wizyt studyjnych i rezydencji,
Realizacja wizyt studyjnych i projektów we współpracy z partnerami zewnętrznymi i Wydziałem Projektów i Wydarzeń Artystycznych IAM: opracowywanie programów logistycznych i merytorycznych, planowanie, szacowanie budżetów, realizacja, rozliczanie, przygotowywanie odpowiednich wniosków i umów, nadzór nad realizacją umów, terminowe rozliczenie faktur, przygotowywanie sprawozdań merytorycznych i finansowych, ewaluacja;
Komunikacja z instytucjami partnerskimi i gośćmi zagranicznymi; koordynacja i umawianie spotkań;
Komunikacja z partnerami polskimi, organizatorami wydarzeń i artystami;
Wsparcie w realizacji rezydencji artystycznych;
Współpraca z Wydziałem Marketingu, Culture.Media i innymi programami/wydziałami Instytutu Adama Mickiewicza w zakresie komunikacji wizyt studyjnych i rezydencji
współpraca przy planowaniu budżetu Wydziału oraz nadzór nad jego wykonaniem,
współpraca przy monitorowaniu procesu realizacji i rozliczania budżetu Wydziału (w tym uczestniczenie w cyklicznych przeglądach budżetów, dokonywanie okresowej analizy wykorzystania środków pozostających w dyspozycji Wydziału),
współpraca z Wydziałem Księgowości, w tym w zakresie bieżącej weryfikacji poziomu realizacji budżetu Wydziału na podstawie zapisów w systemie finansowo-księgowym,
nadzór nad realizacją i aktualizacją budżetu Wydziału, w tym monitorowanie wydatkowania środków we współpracy z osobami odpowiedzialnymi za poszczególne zadania,
udział w procesie uruchamiania i akceptacji wniosków o wydatkowanie środków, umów i dokumentów finansowych, zgodnie z zatwierdzonym budżetem Wydziału, przepisami dotyczącymi udzielania zamówień publicznych oraz przyjętym w Instytucie obiegiem dokumentów,
weryfikacja dokumentów finansowych i rozliczeń pod względem zgodności z budżetem, prawidłowości i kompletności oraz założonymi źródłami ich finansowania,
koordynowanie opracowywania planu zamówień publicznych na potrzeby Wydziału,
współpraca z Wydziałem Kontrolingu, w tym w obszarze aktualizowania planów zamówień publicznych oraz w obszarze planowania i raportowania stanu realizacji budżetu Wydziału,
koordynacja przy wprowadzaniu poprawnych i aktualnych informacji do systemu informatycznego w obszarze planowania i aktualizacji budżetu Wydziału
Osoba świadcząca usługi w zakresie obsługi programów dotacyjnych będzie współpracować przy prowadzeniu wszystkich etapów naboru wniosków w ramach programu własnego IAM. Proces naboru obejmuje przygotowanie zapisów regulaminu, elektronicznego formularza wniosku wraz z załącznikami, wzorów umów, raportów itp., rejestrację i ocenę formalną wniosków, przygotowanie danych do oceny merytorycznej, przygotowywanie umów i ich aneksowanie oraz rozliczanie raportów końcowych. Dodatkowo prowadzone są konsultacje dla wnioskodawców i beneficjentów, przygotowywane informacje na temat programu. Dokumentacja finansowa jest rejestrowana w systemie informatycznym, w którym odbywa się wewnętrzny obieg dokumentów IAM. Realizatorzy programu współpracują także, w różnych zakresach, z innymi wydziałami IAM, przede wszystkim z ekspertami IAM i księgowością
Zakres współpracy to przygotowywanie i prowadzenie naborów i oceny formalnej wniosków dot. dotowanych projektów kulturalnych w szczególności Kultura Polska na świecie, w tym:
• przygotowanie niezbędnej dokumentacji; współpraca przy rejestracji i ocenie formalnej wniosków złożonych w naborze; obsługa programów służących do naboru oraz wewnętrznych systemów informatycznych wykorzystywanych w IAM,
• wprowadzanie niezbędnych danych do systemu informatycznego wykorzystywanego w IAM,
• przygotowanie i monitorowanie umów, aneksów oraz rozliczanie raportów końcowych, przygotowanie danych do Komisji Oceniającej,
• przygotowanie informacji dla wnioskodawców i beneficjentów,
• przygotowanie niezbędnych zestawień i sprawozdań
realizacja projektów muzycznych i wystawienniczych w zgodzie z koncepcją programową IAM,
współpraca z polskimi i zagranicznymi partnerami, w tym m.in. artystami oraz instytucjami kultury, w zakresie realizacji projektów z dziedziny muzyki i projektów wystawienniczych,
organizacja projektów, działań i wydarzeń muzycznych i wystawienniczych, w tym: opracowywanie koncepcji, planowanie, ustalanie harmonogramów, przygotowywanie dokumentacji, realizacja, rozliczanie i prowadzenie ewaluacji,
przygotowanie i koordynacja umów, wniosków z zakresu zamówień publicznych, nadzór nad realizacją umów, rozliczenia faktur i sprawozdań oraz archiwizacja dokumentacji, w ramach realizowanych projektów,
tworzenie i prowadzenie budżetów szczegółowych realizowanych projektów,
organizacja wizyt gości związanych z realizowanymi projektami,
współpraca z odpowiednimi komórkami IAM w obszarze definiowania celów (w tym marketingowych) i wskaźników do projektów oraz ewaluacji projektów,
opracowywanie sprawozdań z powierzonych do realizacji projektów
współpraca przy planowaniu budżetu Wydziału oraz nadzór nad jego wykonaniem,
współpraca przy monitorowaniu procesu realizacji i rozliczania budżetu Wydziału (w tym uczestniczenie w cyklicznych przeglądach budżetów, dokonywanie okresowej analizy wykorzystania środków pozostających w dyspozycji Wydziału),
współpraca z Wydziałem Księgowości, w tym w zakresie bieżącej weryfikacji poziomu realizacji budżetu Wydziału na podstawie zapisów w systemie finansowo-księgowym,
nadzór nad realizacją i aktualizacją budżetu Wydziału, w tym monitorowanie wydatkowania środków we współpracy z osobami odpowiedzialnymi za poszczególne zadania,
udział w procesie uruchamiania i akceptacji wniosków o wydatkowanie środków, umów i dokumentów finansowych, zgodnie z zatwierdzonym budżetem Wydziału, przepisami dotyczącymi udzielania zamówień publicznych oraz przyjętym w Instytucie obiegiem dokumentów,
weryfikacja dokumentów finansowych i rozliczeń pod względem zgodności z budżetem, prawidłowości i kompletności oraz założonymi źródłami ich finansowania,
koordynowanie opracowywania planu zamówień publicznych na potrzeby Wydziału,
współpraca z Wydziałem Kontrolingu, w tym w obszarze aktualizowania planów zamówień publicznych oraz w obszarze planowania i raportowania stanu realizacji budżetu Wydziału,
koordynacja przy wprowadzaniu poprawnych i aktualnych informacji do systemu informatycznego w obszarze planowania i aktualizacji budżetu Wydziału
Koordynator portfolio przedsięwzięć kulturalnych i artystycznych (Megaprojekt Izrael)
Mokotowska 25, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zakres obowiązków obejmuje nadzór nad przygotowaniem i realizacją projektów kulturalnych i artystycznych, związanych tematycznie z nadzorowanym Megaprojektem, w tym:
udział w programowaniu projektów,
współudział w opracowywaniu koncepcji realizacyjnych projektów, a następnie nadzór nad ich urzeczywistnieniem – w tym: tworzenie, aktualizacja i realizacja harmonogramów, budżetów, umów, nadzór nad realizacją przedsięwzięć i ich rozliczeniem, przygotowywaniem sprawozdań merytorycznych i finansowych,
współpracę z polskimi i zagranicznymi partnerami, w tym m.in. artystami, menadżerami oraz instytucjami kultury, negocjowanie zakresu współpracy i nadzór nad realizacja zawartych umów dotyczących projektów,
współpracę z komórkami organizacyjnymi Instytutu Adama Mickiewicza w zakresie komunikowania i promowania realizowanych projektów,
zarządzanie zespołami projektowymi budowanymi w oparciu o strukturę macierzową
Osoba świadcząca usługi w zakresie obsługi programów dotacyjnych będzie współpracować przy prowadzeniu wszystkich etapów naboru wniosków w ramach programu własnego IAM. Proces naboru obejmuje przygotowanie zapisów regulaminu, elektronicznego formularza wniosku wraz z załącznikami, wzorów umów, raportów itp., rejestrację i ocenę formalną wniosków, przygotowanie danych do oceny merytorycznej, przygotowywanie umów i ich aneksowanie oraz rozliczanie raportów końcowych. Dodatkowo prowadzone są konsultacje dla wnioskodawców i beneficjentów, przygotowywane informacje na temat programu. Dokumentacja finansowa jest rejestrowana w systemie informatycznym, w którym odbywa się wewnętrzny obieg dokumentów IAM. Realizatorzy programu współpracują także, w różnych zakresach, z innymi wydziałami IAM, przede wszystkim z ekspertami IAM i księgowością
Zakres współpracy to przygotowywanie i prowadzenie naborów i oceny formalnej wniosków dot. dotowanych projektów kulturalnych w szczególności Kultura Polska na świecie, w tym:
• przygotowanie niezbędnej dokumentacji; współpraca przy rejestracji i ocenie formalnej wniosków złożonych w naborze; obsługa programów służących do naboru oraz wewnętrznych systemów informatycznych wykorzystywanych w IAM,
• wprowadzanie niezbędnych danych do systemu informatycznego wykorzystywanego w IAM,
• przygotowanie i monitorowanie umów, aneksów oraz rozliczanie raportów końcowych, przygotowanie danych do Komisji Oceniającej,
• przygotowanie informacji dla wnioskodawców i beneficjentów,
• przygotowanie niezbędnych zestawień i sprawozdań
realizacja projektów muzycznych i wystawienniczych w zgodzie z koncepcją programową IAM,
współpraca z polskimi i zagranicznymi partnerami, w tym m.in. artystami oraz instytucjami kultury, w zakresie realizacji projektów z dziedziny muzyki i projektów wystawienniczych,
organizacja projektów, działań i wydarzeń muzycznych i wystawienniczych, w tym: opracowywanie koncepcji, planowanie, ustalanie harmonogramów, przygotowywanie dokumentacji, realizacja, rozliczanie i prowadzenie ewaluacji,
przygotowanie i koordynacja umów, wniosków z zakresu zamówień publicznych, nadzór nad realizacją umów, rozliczenia faktur i sprawozdań oraz archiwizacja dokumentacji, w ramach realizowanych projektów,
tworzenie i prowadzenie budżetów szczegółowych realizowanych projektów,
organizacja wizyt gości związanych z realizowanymi projektami,
współpraca z odpowiednimi komórkami IAM w obszarze definiowania celów ( w tym marketingowych) i wskaźników do projektów oraz ewaluacji projektów,
opracowywanie sprawozdań z powierzonych do realizacji projektów
organizacja i realizacja projektów z różnych dziedzin kultury i sztuki, takich jak teatr, muzyka, sztuki wizualne, design - we współpracy z polskimi i zagranicznymi partnerami,
przygotowanie i nadzór nad procesem akceptowania umów, wniosków z zakresu zamówień publicznych, nadzór nad realizacją umów, rozliczenie faktur i sprawozdań oraz archiwizację dokumentacji, w ramach realizowanych projektów,
tworzenie i prowadzenie szczegółowych budżetów realizowanych projektów,
organizacja wizyt gości związanych z realizowanymi projektami,
współpraca z odpowiednimi komórkami Instytutu w obszarze definiowania celów (w tym marketingowych) i wskaźników do realizowanych projektów oraz ich ewaluacji,
opracowywanie sprawozdań z powierzonych do realizacji projektów,
współtworzenie strategii programowej IAM i programowanie projektów
tworzenie koncepcji badań, ewaluacji i ekspertyz, ich zamawianie oraz przedstawianie na ich podstawie wniosków i rekomendacji,
przeprowadzanie ewaluacji, kwerend i analiz służących formułowaniu ocen i rekomendacji dotyczących wybranych działań Instytutu,
monitorowanie wykonania strategii IAM,
realizacja zadań związanych z uczestniczeniem Wydziału w wymianie wiedzy i dobrych praktyk z zagranicznymi i krajowymi podmiotami z obszaru kultury i międzynarodowych relacji kulturalnych,
przygotowywanie sprawozdań, dokumentów planistycznych i strategicznych oraz innych opracowań na potrzeby organizatora oraz na potrzeby wewnętrzne, współdziałanie z innymi komórkami w procesie kształtowania i przygotowywania tych dokumentów