Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista/ka ds. rozliczeń finansowych i monitoringu projektów
Marymoncka 34, Bielany, Warszawa
Wygasła: 20.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• koordynacja projektów od strony administracyjno-finansowej, w tym przygotowywanie dokumentacji finansowej projektów,
• monitorowanie realizacji projektów/ zadań, w tym:
a. wykonania planu finansowego/ budżetu projektu/ zadania i poprawności wydatkowanych pieniędzy zgodnie z wnioskiem projektowym;
b. wykonania harmonogramów rzeczowych i finansowych projektów;
c. realizacji wskaźników projektów;
d. działań koniecznych do podjęcia na rzecz minimalizacji ryzyka realizacji projektu;
• obsługa systemu SL2014;
• kontrolowanie kompletności i prawidłowości opisów dokumentów;
• terminowe i właściwe sporządzanie wniosków o płatność;
• wspieranie kierowników projektów/ zadań w zakresie analizy ryzyka w projekcie;
• sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych z projektów/ zadań;
• analizowanie i planowanie we współpracy z kierownikami projektów bieżących wydatków oraz działań formalnych niezbędnych do podjęcia w ramach projektów/ zadań;
• weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżecie projektu;
• reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie i współpraca z kierownikami projektów przy ich dokonywaniu, w szczególności w zakresie zmiany budżetu projektu;
• prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji związanej z realizacją i rozliczaniem projektów;
• współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie związanym z monitorowaniem i rozliczaniem prowadzonych projektów/ zadań, w tym z Zespołem KWESTURY
zarządzanie zespołem pracowników pierwszej linii wsparcia działu Centrum Informatycznego;
nadzór nad wsparciem technicznym dla pracowników dydaktycznych, administracyjnych oraz studentów;
utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami sprzętu, systemów oraz usług informatycznych tak by zapewnić możliwie najlepsze rozwiązania technologiczne dla Uczelni;
planowanie oraz nadzór nad realizacją strategii informatycznego rozwoju Uczelni;
nadzór nad realizacją projektów związanych z informatyzacją Uczelni (aktualizacja systemów, integracje, nowe usługi oraz aplikacje);
ciągłe monitorowanie branży informatycznej oraz wykorzystanie tej wiedzy w sposób praktyczny tak by wzmocnić innowacyjność, efektywność oraz organizację działu ;
współpraca z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni tak, aby zapewnić możliwie najlepszą funkcjonalność systemów oraz integracji;
tworzenie nowych oraz aktualizacja istniejących polityk, regulaminów oraz procedur związanych z bezpieczeństwem danych oprogramowania oraz usług;
planowanie oraz organizacja szkoleń dla pracowników Uczelni, dotyczących korzystania z systemów informatycznych
a. organizowanie i przeprowadzanie postępowań przetargowych,
b. realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych,
c. Ogłaszanie zgodnie z obowiązującym prawem dokumentów (ogłoszenie, SWZ, OPZ i inne),
d. sprawdzanie ofert,
e. udział w pracach nad dokumentacją przetargową oraz dokumentacją formalną dot. postępowań,
f. organizowanie prac komisji przetargowych i udział w ich pracach,
g. udzielanie merytorycznego wsparcia uczestnikom procesu udzielania zamówień publicznych,
h. zarządzanie kontami w Dzienniku Publikacji Unii Europejskiej, Biuletynie Zamówień Publicznych oraz Platformy Zakupowej: publikacja ogłoszeń o zamówieniu, publikacja dokumentacji przetargowej, zamieszczanie ogłoszeń o udzieleniu zamówienia
* Koordynacja obszaru udzielania zamówień publicznych do 130 000 zł netto:
a. przygotowanie projektów umów związanych z bieżącymi zakupami oraz usługami niepodlegającymi przepisom o zamówieniach publicznych,
b. przygotowywanie zapytań ofertowych,
c. prowadzenie korespondencji z wykonawcami,
d. sprawdzanie pod względem poprawności formalnej wniosków o udzielenie zamówienia oraz prowadzenie rejestru wniosków,
e. przygotowywanie zapytań ofertowych oraz dokonywanie szacowania ceny i wyboru najkorzystniejszej oferty dla dostaw oraz usług związanych z administracją,
Przygotowywanie list płac z tytułu umów o prace oraz umów cywilno-prawnych (naliczanie wynagrodzeń, naliczanie podatku dochodowego, PPK, ZUS, naliczanie ekwiwalentu urlopowych, rozliczanie potrąceń komorniczych, naliczanie odpraw i zasiłków, inne);
Prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej;
Obsługa programu Płatnik;
Prowadzenie dokumentacji płacowej;
Wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników;
Sporządzanie deklaracji PIT/ZUS/GUS;
Prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi (komornicy, ZUS, US)
Przygotowywanie list płac z tytułu umów o prace oraz umów cywilno-prawnych (naliczanie wynagrodzeń, naliczanie podatku dochodowego, PPK, ZUS, naliczanie ekwiwalentów urlopowych, rozliczanie potrąceń komorniczych, naliczanie odpraw i zasiłków, inne)
Prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej
Obsługa programu Płatnik
Prowadzenie dokumentacji płacowej
Wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników
Sporządzanie deklaracji PIT/ZUS/GUS
Prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi (komornicy, ZUS, US)
Obsługa planowania zajęć dydaktycznych, planowanie egzaminów, rezerwacje obiektów oraz bieżąca obsługa i zmiany w planie na kierunkach: Fizjoterapia i Pielęgniarstwo na Wydziale Rehabilitacji, oraz Sport, Wychowanie Fizyczne na Wydziale Wychowania Fizycznego w zakresie studiów stacjonarnych
Przygotowanie zarządzenia w sprawie organizacji roku akademickiego
Tworzenie i redakcja szczegółowej organizacji roku akademickiego – na każdy rozpoczynający się rok akademicki dla Wydziału Rehabilitacji
Szczegółowe zarządzanie bazą w systemie, monitorowanie dydaktyki w zakresie planów zajęć, dostępności obiektów dydaktycznych
Praca w systemie Uczelnia 11 lub nowszym lub innych wskazanym przez pracodawcę systemach informatycznych, aktualizacja toków studiów, tworzenie zleceń
Generowanie zleceń dla dziekanów i kierowników katedr w kierunkach objętych zakresem planowania
Tworzenie w systemie terminarza organizacji studiów w każdym roku akademickim
Tworzenie grup w systemie Wirtualna Uczelnia, ich aktualizacja, wprowadzanie prowadzących studia stacjonarne
Przypisanie wykładowców do grup
Sporządzanie planów zajęć dydaktycznych
Aktualizacja prowadzących, przed i po rozpoczęciu semestru zgodnie z realizacją godzin nauczycieli dydaktycznych
Egzaminy i sesje poprawkowe – planowanie wraz z jednostkami Uczelni, przypisywanie prowadzących przydzielanie obiektów i sal dydaktycznych
Zarządzanie i monitorowanie dostępności wszystkich obiektów sportowych i sal dydaktycznych Uczelni w zakresie zajęć dydaktycznych i współpraca z administracją AWF w zakresie rezerwacji komercyjnych sal
Edytowanie zajęć przy zmianach w planie na wniosek wykładowców, studentów za zgodą Prorektora ds. Studenckich i Kształcenia lub innych (konferencje, projekty, wyłączenia czasowe obiektów sportowych i sal dydaktycznych Uczelni
Dbanie o sprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru
Zlecanie, prowadzenie i rozliczenie złożonych wielobranżowych zadań remontowych, inwestycyjnych oraz projektów inwestycyjnych w zakresie robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego
Przygotowanie dokumentacji dla potrzeb planowania, przygotowania i realizacji powierzonych zadań i projektów inwestycyjnych w obiektach i na terenie AWF Warszawa
Przygotowanie materiałów przetargowych dla potrzeb zlecenia wykonania robót oraz dokumentacji projektowych, w szczególności opisów przedmiotu zamówienia, programów funkcjonalno-użytkowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, projektów umów, wycen prac projektowych i kosztorysów inwestorskich
Analiza przedmiarów, obmiarów, kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie powierzonych zadań oraz faktur w zakresie formalno-merytorycznym
Kontrola i przygotowanie aneksów wynikających ze zmian w zakresie umowy
Weryfikacja dokumentacji urządzeń technologicznych w zakresie budowlano-instalacyjnym
Wykonywanie prac administracyjno – biurowych zapewniających sprawną realizację remontów i inwestycji
Uczestnictwo w zlecaniu, prowadzenie i rozliczenie złożonych wielobranżowych zadań inwestycyjnych oraz projektów inwestycyjnych w zakresie robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego
Przygotowanie dokumentacji dla potrzeb planowania, przygotowania i realizacji powierzonych zadań i projektów inwestycyjnych w obiektach i na terenie AWF Warszawa
Przygotowanie materiałów przetargowych dla potrzeb zlecenia wykonania robót oraz dokumentacji projektowych, w szczególności opisów przedmiotu zamówienia, programów funkcjonalno-użytkowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, projektów umów, wycen prac projektowych i kosztorysów inwestorskich
Analiza przedmiarów, obmiarów, kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie powierzonych zadań oraz faktur w zakresie formalno-merytorycznym
Kontrola i przygotowanie aneksów wynikających ze zmian w zakresie umów
Wykonywanie prac administracyjno – biurowych zapewniających sprawną realizację inwestycji
Zastępca kwestora (z-ca głównego księgowego Uczelni)
Marymoncka 34, Bielany, Warszawa
Wygasła: 07.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych, ich zgodnością z zapisami ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych i innymi obowiązującymi przepisami
Organizowanie i prowadzenie kontroli finansowej w zakresie przychodów i kosztów
Organizacja, nadzór, kontrola i doskonalenie obiegu dokumentów finansowo – księgowych
Aktualizowanie zasad polityki rachunkowości oraz gospodarki finansowej
Kontrola kompletności i rzetelności dokumentów finansowo-księgowych, zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem rzeczowo-finansowym oraz przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi
Udział w opracowywaniu i aktualizowaniu planu rzeczowo-finansowego, nadzór nad jego realizacją
Przygotowywanie sprawozdań finansowych, sprawozdań do GUS
Odpowiedzialność za rozliczenie finansowe projektów unijnych prowadzonych przez Uczelnię, grantów, dotacji
Współudział w opracowywaniu projektów przepisów wewnętrznych
Bieżąca współpraca z kwestorem, zastępowanie kwestora w czasie jego nieobecności
Zlecanie, prowadzenie i rozliczenie złożonych wielobranżowych zadań remontowych, inwestycyjnych oraz projektów inwestycyjnych w zakresie robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego;
Przygotowanie dokumentacji dla potrzeb planowania, przygotowania i realizacji powierzonych zadań i projektów inwestycyjnych w obiektach i na terenie AWF Warszawa;
Przygotowanie materiałów przetargowych dla potrzeb zlecenia wykonania robót oraz dokumentacji projektowych, w szczególności opisów przedmiotu zamówienia, programów funkcjonalno-użytkowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, projektów umów, wycen prac projektowych i kosztorysów inwestorskich;
Analiza przedmiarów, obmiarów, kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie powierzonych zadań oraz faktur w zakresie formalno-merytorycznym;
Kontrola i przygotowanie aneksów wynikających ze zmian w zakresie umowy;
Weryfikacja dokumentacji urządzeń technologicznych w zakresie budowlano-instalacyjnym;
Wykonywanie prac administracyjno – biurowych zapewniających sprawną realizację remontów i inwestycji
Zlecanie, prowadzenie i rozliczenie złożonych wielobranżowych zadań remontowych, inwestycyjnych oraz projektów inwestycyjnych w zakresie robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego
Przygotowanie dokumentacji dla potrzeb planowania, przygotowania i realizacji powierzonych zadań i projektów inwestycyjnych w obiektach i na terenie AWF Warszawa
Przygotowanie materiałów przetargowych dla potrzeb zlecenia wykonania robót oraz dokumentacji projektowych, w szczególności opisów przedmiotu zamówienia, programów funkcjonalno-użytkowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, projektów umów, wycen prac projektowych i kosztorysów inwestorskich
Analiza przedmiarów, obmiarów, kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie powierzonych zadań oraz faktur w zakresie formalno-merytorycznym
Kontrola i przygotowanie aneksów wynikających ze zmian w zakresie umowy
Weryfikacja dokumentacji urządzeń technologicznych w zakresie budowlano-instalacyjnym
Wykonywanie prac administracyjno – biurowych zapewniających sprawną realizację remontów i inwestycji
Specjalista ds. rozliczeń finansowych i monitoringu projektów
Marymoncka 34, Bielany, Warszawa
Wygasła: 13.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynacja projektów od strony administracyjno-finansowej, w tym przygotowywanie dokumentacji finansowej projektów/zadań;
monitorowanie realizacji projektów/ zadań, w tym:
a. wykonania planu finansowego/ budżetu projektu/ zadania i poprawności wydatkowanych pieniędzy zgodnie z wnioskiem projektowym;
b. wykonania harmonogramów rzeczowych i finansowych projektów/ zadań;
c. realizacji wskaźników projektów/ zadań;
d. działań koniecznych do podjęcia na rzecz minimalizacji ryzyka realizacji projektu/ zadania niezgodnie z umową o dofinansowanie;
obsługa systemu SL2014 zgodnie z zakresem obowiązków;
kontrolowanie kompletności i prawidłowości opisów dokumentów;
współpraca z kierownikami projektów w zakresie: właściwego kwalifikowania wydatków, terminowego i właściwego sporządzania wniosków o płatność oraz obowiązującej sprawozdawczości;
wspieranie kierowników projektów/ zadań w zakresie analizy ryzyka w projekcie i przygotowaniu danych do sprawozdań z postępu realizacji projektu zgodnie z wymaganiami Instytucji finansujących danych projekt;
sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych z projektów/ zadań;
analizowanie i planowanie we współpracy z kierownikami projektów bieżących wydatków oraz działań formalnych niezbędnych do podjęcia w ramach projektów/ zadań;
weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżecie projektu/ zadania;
reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie/ zadaniu i współpraca z kierownikami projektów/ zadań przy ich dokonywaniu, w szczególności w zakresie zmiany budżetu projektu/ zadania;
bieżące monitorowanie wytycznych odnoszących się do projektów realizowanych przez BP oraz przekazywanie istotnych informacji na ten temat pracownikom Uczelni odpowiedzialnym za ich wdrażanie;
bieżący kontakt z instytucjami finansującymi projekty oraz instytucjami partnerskimi, w zakresie odpowiadającym zadaniom realizowanym przez BP;
prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z realizacją i rozliczaniem projektów/ zadań;
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie związanym z monitorowaniem i rozliczaniem prowadzonych projektów/ zadań, w tym z Zespołem KWESTURY przy przygotowaniu sprawozdań finansowych (rozliczenie projektu/ zadania);