Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (31)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 31 )
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Dziale Inwestycji
Aleje Jerozolimskie 3, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
W zakresie infrastruktury:
• opracowywanie planów oraz harmonogramów prac remontowych, modernizacyjnych i konserwacyjnych,
• prowadzenie nadzoru nad realizowanymi pracami remontowymi, modernizacyjnymi i konserwacyjnymi,
• prowadzenie nadzoru nad obsługą infrastruktury MNW, wraz ze wszystkimi instalacjami, urządzeniami, obsługą eksploatacyjna infrastruktury Muzeum oraz nad wykonywanymi na jej potrzeby konserwacjami,
• prowadzenie dokumentacji i inwentaryzacji Infrastruktury MNW, wraz ze wszystkimi instalacjami i urządzeniami,
• gromadzenie planów instalacji w obiektach i ich aktualizowanie po wykonanych zadaniach inwestycyjnych i remontowych
• dbałość o dokonywanie wszelkiego rodzaju przeglądów i certyfikacji zgodnie z obowiązującym prawem oraz odpowiedzialność za terminowe wykonywanie obowiązkowych przeglądów w obiektach,
• przygotowanie zapytań ofertowych, przeprowadzanie postępowań, wyszukiwanie firm wykonawczych i współpraca z nimi
• zapewnienie konserwatorskiego prowadzenia procesu nadzoru budowlanego, sanitarnego, elektrycznego oraz innych działań wymaganych przepisami,
• nadzór nad wykonywaniem zleceń zewnętrznych związanych z utrzymaniem infrastruktury MNW,
• zawiadamianie właściwego organu o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych, kompletowanie dokumentów związanych z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie. Ustalanie warunków technicznych wykonania i odbioru prac oraz organizowanie odbiorów prac modernizacyjnych, remontowych i awaryjnych
• Przygotowanie i archiwizacja dokumentacji w zakresie powierzonych zadań
• Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa praca oraz indywidulanymi kompetencjami pracownika
W zakresie inwestycji:
• udział w planowaniu inwestycji, przygotowywanie związanych z tym procesem niezbędnych dokumentów i dokumentacji, prowadzenie procesów towarzyszących (np. konkursów),
• Analiza dokumentacji projektowej inwestycji,
• przekazywanie zrealizowanych inwestycji na środki trwałe przy współudziale Działu Finansowego i Działu Księgowego,
• wsparcie w realizacji projektów inwestycyjnych prowadzonych przez podmioty zewnętrzne,
• kompletowanie na bieżąco dokumentacji technicznej zadań inwestycyjnych,
• przygotowywanie dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia inwestycji,
• nadzór nad przebiegiem prowadzonych inwestycji. Nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji, zgodnie z obowiązującymi standardami, prawem budowlanym, harmonogramem i przewidzianym budżetem
Specjalista / Specjalistka ds. Zamówień Publicznych
Aleje Jerozolimskie 3, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Organizowanie i prowadzenie przy współudziale zespołów merytorycznych postępowań oraz udział w pracach komisji przetargowych oraz ich obsługa biurowoorganizacyjna,
Prowadzenie, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z przeprowadzanymi postępowaniami, przygotowywanie projektów umów, opinii w zakresie prowadzonego postępowania oraz aktów wewnętrznych MNW,
Przygotowanie pism i wystąpień do właściwych instytucji kontrolujących oraz audytujących przebieg postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej zamówień publicznych,
Sporządzanie i publikowanie sprawozdań i raportów,
Organizowanie i prowadzenie przy współudziale zespołów merytorycznych postępowań oraz udział w pracach komisji przetargowych oraz ich obsługa biurowo-organizacyjna,
Prowadzenie, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z przeprowadzanymi postępowaniami, przygotowywanie projektów umów, opinii w zakresie prowadzonego postępowania oraz aktów wewnętrznych MNW,
Przygotowanie pism i wystąpień do właściwych instytucji kontrolujących oraz audytujących przebieg postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej zamówień publicznych,
Sporządzanie i publikowanie sprawozdań i raportów,
Organizowanie i prowadzenie przy współudziale zespołów merytorycznych postępowań oraz udział w pracach komisji przetargowych oraz ich obsługa biurowo-organizacyjna,
Prowadzenie, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z przeprowadzanymi postępowaniami, przygotowywanie projektów umów, opinii w zakresie prowadzonego postępowania oraz aktów wewnętrznych MNW,
Przygotowanie pism i wystąpień do właściwych instytucji kontrolujących oraz audytujących przebieg postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej zamówień publicznych,
Sporządzanie i publikowanie sprawozdań i raportów,
udział w tworzeniu strategii sponsoringowej i fundraisingowej;
analiza możliwości pozyskania finansowania z różnych źródeł, pozyskiwanie nowych sponsorów i darczyńców, przygotowywanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów z potencjalnymi sponsorami oraz darczyńcami, koordynowanie procesu podpisywania umów;
nadzorowanie realizacji zobowiązań wynikających z zawartych umów sponsorskich;
bieżąca współpraca z kluczowymi partnerami;
utrzymywanie i budowanie długotrwałych relacji ze sponsorami i darczyńcami;
koordynacja wydarzeń specjalnych z udziałem sponsorów i darczyńców;
przygotowywanie treści i komunikatów o charakterze fundraisingowym na potrzeby kanałów informacyjnych Muzeum Narodowego w Warszawie;
rozliczanie wykonania umów i przygotowywanie sprawozdań z ich realizacji
Specjalista/Specjalistka ds. archiwizacji plików źródłowych
Aleje Jerozolimskie 3, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 27.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wsparcie przy bieżącej weryfikacji postępów w projekcie w zakresie wskaźników dotyczących ilości wykonanych zdjęć oraz rozmiaru zdigitalizowanego materiału – opracowywanie kwartalnych raportów,
współpraca w ramach zespołu w zakresie organizacji i zarządzania repozytorium cyfrowym w odniesieniu do zdigitalizowanych zasobów w ramach projektu,
weryfikacja ilości i identyfikacja zdigitalizowanych obiektów wg list oraz nazw plików w zakresie zgodności ze schematem nazewnictwa,
kontrola jakości cyfrowego odwzorowania obiektu (w tym parametru DeltaE) zgodnie z przyjętą procedurą w MNW,
archiwizacja plików cyfrowych zgodnie z przyjętą procedurą w MNW,
wykonywanie kopii prezentacyjnych bądź zaplanowanie takiego procesu bez utraty jakości w porozumieniu z kierownikiem Działu Digitalizacji i Dokumentacji Wizualnej,
rejestracja zdjęć w systemie muzealnym wraz z wymaganymi metadanymi technicznymi,
rozwój narzędzi związanych z zarządzaniem i archiwizacją zasobów cyfrowych w celu optymalizacji procesu digitalizacji
uczestnictwo w pracach nad opracowaniem i wdrożeniem Systemu do ewidencji i zarządzania zbiorami,
gromadzenie i archiwizacja wytworzonych dokumentów oraz plików z metadanymi
konserwatorskie przygotowanie obiektów do digitalizacji, wykonywanie zabiegów podstawowych dostosowanych do rodzaju obiektów i ich stanu zachowania jak m.in. czyszczenie,
drobne zabiegi zabezpieczające na obiektach,
zabezpieczenie obiektów po digitalizacji wg wskazań konserwatora,
przygotowanie dokumentacji prac konserwatorskich wg standardu przygotowanego w projekcie,
rejestracja ruchu obiektów przychodzących i opuszczających pracownię,
uczestniczenie w pracach związku z realizacją projektu pn. Hereditas. Digitalizacja i udostępnianie zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawie” realizowanego z dofinansowaniem z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa w ramach działania 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego”, poddziałanie 2.3.2 „Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury”
Nadzór, kształtowanie i monitoring parametrów klimatu w pomieszczeniach muzealnych (galerie, magazyny, pracownie konserwatorskie) w siedzibie głównej i w oddziałach
Opiniowanie i kontrola warunków środowiskowych w pomieszczeniach poza siedzibą muzeum, gdzie są lub mają być eksponowane lub przechowywane obiekty zabytkowe z kolekcji MNW
Dobór rodzaju oświetlenia dla obiektów zabytkowych i kontrola parametrów oświetlenia (UV, natężenie, barwa)
Analiza danych i sporządzanie raportów pisemnych i graficznych parametrów klimatu i oświetlenia
Opiniowanie projektów nowych ekspozycji obiektów zabytkowych pod względem warunków środowiskowych i oświetlenia
Publikowanie wyników swoich badań w czasopismach naukowych i monografiach, opracowaniach książkowych, prezentowanie na konferencjach naukowych
Bieżące monitorowanie spraw napływających do Działu Organizacyjno – Prawnego, właściwe ich rejestrowanie, kategoryzacja i priorytetowanie,
Prowadzenie, monitorowanie i okresowa aktualizacja wewnętrznego systemu zarządzeń, regulaminów i innych aktów wewnętrznych,
Weryfikacja wewnętrznych regulaminów, procedur i innych aktów, pod kątem ich zgodności z prawem,
Zapewnienie pracownikom Instytucji dostępu do obowiązujących aktów wewnętrznych
Wspieranie pracowników w procesie przygotowywania wzorów/szablonów dokumentów: umów, zarządzeń, regulaminów, pism itp.,
Przygotowywanie odpowiedzi na zadekretowaną korespondencję,
Koordynowanie obiegu dokumentów oraz dbanie o ich kompletność,
Opracowywanie i weryfikowanie pod względem formalnym umów zawieranych przez MNW,
Weryfikowanie i nadzorowanie zewnętrznych usług i zleceń prawnych,
Udzielanie konsultacji prawnych oraz sporządzenie opinii / ew. udzielanie wstępnych opinii i porad prawnych, wyjaśnień i interpretacji przepisów prawnych
Nadzór nad wdrożeniem i realizacją projektu informatycznego związanego z wdrożeniem systemu do zarządzania muzealiami;
Kontrola jakości prac wdrożeniowych, zgłaszanie błędów i raportowanie realizacji projektu;
Przegląd powdrożeniowy projektu;
Wykonywanie testów i analiz funkcjonalnych systemu wdrażanego w ramach projektu w zakresie rozwiązań teleinformatycznych;
Bieżące utrzymanie oraz monitoring środowiska wdrożonego systemu w szczególności zastosowanych rozwiązań bazodanowych (MsSQL) oraz obiektowego przechowywania danych;
Współpraca z zespołami utrzymaniowymi oraz projektowymi;
Optymalizacja wydajności oraz bezpieczeństwa środowiska;
Diagnozowanie incydentów i problemów wydajnościowych wpływających na działanie aplikacji oraz systemu
Nadzór nad wdrożeniem i realizacją projektu informatycznego związanego z wdrożeniem systemu do zarządzania muzealiami;
Kontrola jakości prac wdrożeniowych, zgłaszanie błędów i raportowanie realizacji projektu;
Przegląd powdrożeniowy projektu;
Wykonywanie testów i analiz funkcjonalnych systemu wdrażanego w ramach projektu w zakresie rozwiązań teleinformatycznych;
Bieżące utrzymanie oraz monitoring środowiska wdrożonego systemu w szczególności zastosowanych rozwiązań bazodanowych (MsSQL) oraz obiektowego przechowywania danych;
Współpraca z zespołami utrzymaniowymi oraz projektowymi;
Optymalizacja wydajności oraz bezpieczeństwa środowiska;
Diagnozowanie incydentów i problemów wydajnościowych wpływających na działanie aplikacji oraz systemu
opieka nad usługami internetowymi i intranetowymi MNW - wprowadzanie poprawek, ulepszeń i nowych rozwiązań wymaganych w ramach instytucji (technologie HTML, CSS, PHP, Twig, MySQL, Java Script, Vue.js, Bootstrap), serwerami hostingowymi;
odpowiedzialność za poprawne działanie stron www w zakresie części teleinformatycznej, współpraca z osobami odpowiedzialnymi za administrację kontentem i zarządzających częścią merytoryczną CMS;
udzielanie wsparcia merytorycznego podczas konsultacji dotyczących obszaru WEB;
tworzenie stron, aplikacji i prezentacji na potrzeby MNW i Oddziałów;
administracja muzealnym CMSem w zakresie zarzadzania kontami użytkowników konfiguracja oprogramowania, podstawowe szkolenia pracowników;
wsparcie użytkowników w zakresie sprzętu i oprogramowania;
zakup nowego sprzętu i oprogramowania oraz ich dystrybucja do użytkownika końcowego; naprawa usterek systemowych i sprzętowych;
zarządzanie komputerami, uprawnieniami użytkowników i grup w Active Directory;
obsługa zgłoszeń w systemie osTicket;
wparcie przy organizacji wystaw i eventów – pomoc przy wyborze sprzętu, konfiguracja urządzeń, testowanie aplikacji;
opieka nad urządzeniami znajdującymi się na wystawach MNW (Stella w holu głównym, projektory, tablety, komputery);
przygotowywanie raportów i statystyk dotyczących odwiedzin stron www;
przygotowywanie instrukcji obsługi i procedur;
dbanie o bezpieczeństwo systemu i danych;
nadzorowanie, wykrywanie i eliminowanie nieprawidłowości
nadzór nad prowadzonymi pracami związanymi z przygotowywaniem książek i druków ulotnych (zbieranie i opracowywanie treści, zlecanie tłumaczeń i prac graficznych, współpraca z autorami, tłumaczami i grafikami, korekty po składzie i łamaniu, kierowanie do druku, nadzór nad jakością),
odpowiedzialność za obieg dokumentacji finansowej – umowy, zlecenia, faktury,
przygotowywanie i procedowanie umów z autorami, tłumaczami, grafikami, drukarniami
przygotowywanie wniosków i przeprowadzanie postępowań zgodnie z Regulaminem zamówień publicznych MNW i ustawą Prawo zamówień publicznych,
czuwanie nad zgodnością projektów graficznych z zasadami CI MNW,
porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji prowadzonych projektów,
redagowanie tekstów przeznaczonych do publikacji w drukach zwartych, drukach akcydensowych, w Internecie, w infografikach galerii stałych i wystaw czasowych,
opieka nad usługami internetowymi i intranetowymi MNW - wprowadzanie poprawek, ulepszeń i nowych rozwiązań wymaganych w ramach instytucji (technologie HTML, CSS, PHP, Twig, MySQL, Java Script, Vue.js, Bootstrap), serwerami hostingowymi;
odpowiedzialność za poprawne działanie stron www w zakresie części teleinformatycznej, współpraca z osobami odpowiedzialnymi za administrację kontentem i zarządzających częścią merytoryczną CMS;
udzielanie wsparcia merytorycznego podczas konsultacji dotyczących obszaru WEB;
tworzenie stron, aplikacji i prezentacji na potrzeby MNW i Oddziałów;
administracja muzealnym CMSem w zakresie zarzadzania kontami użytkowników konfiguracja oprogramowania, podstawowe szkolenia pracowników;
wsparcie użytkowników w zakresie sprzętu i oprogramowania;
zakup nowego sprzętu i oprogramowania oraz ich dystrybucja do użytkownika końcowego; naprawa usterek systemowych i sprzętowych;
zarządzanie komputerami, uprawnieniami użytkowników i grup w Active Directory;
obsługa zgłoszeń w systemie osTicket;
wparcie przy organizacji wystaw i eventów – pomoc przy wyborze sprzętu, konfiguracja urządzeń, testowanie aplikacji;
opieka nad urządzeniami znajdującymi się na wystawach MNW (Stella w holu głównym, projektory, tablety, komputery);
przygotowywanie raportów i statystyk dotyczących odwiedzin stron www;
przygotowywanie instrukcji obsługi i procedur;
dbanie o bezpieczeństwo systemu i danych;
nadzorowanie, wykrywanie i eliminowanie nieprawidłowości;
Stanisława Kostki Potockiego 10/16, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 10.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
przygotowanie harmonogramu i budżetu projektu,
koordynowanie procesu realizacji projektów wystawienniczych,
czuwanie nad terminowym przebiegiem realizacji całości projektu od momentu jego rozpoczęcia aż do momentu oficjalnego otwarcia,
bezpośrednia współpraca z kuratorem, aranżerem oraz z resztą zespołu powołanego do realizacji danego przedsięwzięcia - kontrola i koordynacja ich pracy,
realizacja harmonogramu i budżetu projektu oraz współpraca z instytucjami i podmiotami zaangażowanymi w jego realizację,
monitorowanie procesu powstania publikacji i druków towarzyszących wydarzeniu (we współpracy z działem wydawnictw i promocji),
zawieranie umów niezbędnych w procesie projektowym,
przygotowywanie wniosków i przeprowadzanie postępowań zgodnie z Regulaminem Zamówień Publicznych MNW i ustawą Prawo Zamówień Publicznych dotyczących realizacji usług lub zakupów niezbędnych dla realizacji projektu, zlecanie prac na zewnątrz,
porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji prowadzonych projektów,