Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
współtworzenie strategii i planów marketingowych trzech brandów (sieci placówek medycznych, platformy szkoleniowej oraz szkoły psychoterapii), oraz odpowiedzialność za ich realizowanie,
koordynowanie pracy zespołu ekspertów z zakresu Marketingu i Komunikacji,
zarządzanie budżetem zespołu,
śledzenie aktualnych trendów w zakresie marketingu i komunikacji oraz inicjowanie i wprowadzania zmian w tym zakresie,
kompleksowa opieka nad kampaniami firmy w Google Ads oraz Social Ads,
planowanie, prowadzenie i monitoring kampanii Google Ads (w szczególności Google Search, ale również GDN i YouTube) oraz kampanie związane z remarketingiem) oraz Social Ads m.in. Meta i LinkedIn),
audyt aktualnych kampanii oraz proponowanie i wprowadzanie potrzebnych zmian,
analiza danych dotyczących kampanii (m.in. korzystanie z Google Analytics) oraz przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących m.in. skuteczności kampanii czy analizy ruchu organicznego na stronie,
szukanie rozwiązań zapewniających optymalizację kampanii oraz wdrażanie ich,
śledzenie aktualnych rozwiązań oferowanych w ramach Performance Marketingu oraz trendów na rynku, a także inicjowanie wprowadzania zmian w tym zakresie,
współpraca z osobami w zespole - w tym Performance Specialist
współtworzenie strategii i planów marketingowych trzech brandów (sieci placówek medycznych, platformy szkoleniowej oraz szkoły psychoterapii), oraz odpowiedzialność za ich realizowanie,
koordynowanie pracy zespołu ekspertów z zakresu Marketingu i Komunikacji,
zarządzanie budżetem zespołu,
śledzenie aktualnych trendów w zakresie marketingu i komunikacji oraz inicjowanie i wprowadzania zmian w tym zakresie,
Młodszy Specjalista ds. Recepcji Biura i Wsparcia Administracji
Puławska 111/B, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 04.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
prowadzenie recepcji naszego niedużego biura (w tym m.in. opieka nad naszymi gośćmi - wpuszczenie do biura, wskazanie odpowiedniej salki, przygotowanie dla nich kawy, czy herbaty) oraz opieka nad funkcjonowaniem naszego biura,
odbieranie i wysyłanie listów oraz przesyłek (czasem trzeba wyruszyć na pocztę z torbą pełną listów :) ), ale także przypilnowanie by wszelka korespondencja trafiła jak najszybciej do właściwej osoby,
zamawianie kawy, herbaty, papieru, kolorowych postitów, mleka kokosowego czy innych “niezbędnych” artykułów oczywiście z odpowiednim wyprzedzeniem :)
budowanie relacji z naszymi dostawcami - dotychczasowymi i przyszłymi (ciągle poszukujemy nowych, ciekawych rozwiązań, które mogłyby usprawnić i umilić pracę naszym pracownikom),
posiadanie “czujnego oka” nad naszą kuchnią i przestrzeniami wspólnymi (mamy serwis sprzątający, z którym będziesz mocno współpracować, ale czasem sam/-a zajmiesz się zawartością zmywarki, czy wyjdziesz na spotkanie naszym biurowym kwiatom z podręczną konewką - szukamy kogoś kto szybko zauważa tego tego typu “wyzwania” i swoimi rękoma uratuje naszą kuchnię lub kwiaty, gdy tylko zajdzie taka potrzeba),
pomoc przy nadzorowaniu bieżących napraw czy remontów biura i naszych placówek medycznych (będziesz się kontaktować z osobami technicznymi),
współpraca z administracją budynków (nasze biuro i wszystkie nasze placówki medyczne, a mamy ich obecnie 11 mieszczą się w Warszawie :))
wspieranie pracowników naszego biura w drobniejszych, codziennych zadaniach - szukamy osoby, która lubi pomagać :)
kompleksowa opieka nad kampaniami firmy w Google Ads oraz Social Ads,
planowanie, prowadzenie i monitoring kampanii Google Ads (w szczególności Google Search, ale również GDN i YouTube) oraz kampanie związane z remarketingiem) oraz Social Ads m.in. Meta i LinkedIn),
audyt aktualnych kampanii oraz proponowanie i wprowadzanie potrzebnych zmian,
analiza danych dotyczących kampanii (m.in. korzystanie z Google Analytics) oraz przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących m.in. skuteczności kampanii czy analizy ruchu organicznego na stronie,
szukanie rozwiązań zapewniających optymalizację kampanii oraz wdrażanie ich,
śledzenie aktualnych rozwiązań oferowanych w ramach Performance Marketingu oraz trendów na rynku, a także inicjowanie wprowadzania zmian w tym zakresie,
współpraca z osobami w zespole - w tym Performance Specialist
planowanie i realizowanie różnorodnych projektów w odpowiedzi na bieżące potrzeby firmy np. koordynacja prac związana z otwieraniem nowych punktów czy zmian remontowych, szukanie i wdrażanie różnych programów usprawniających działania administracyjno-biznesowe,
tworzenie nowych i optymalizacja istniejących procedur i procesów biznesowych, a także opracowywanie różnych tabelek i harmonogramów z tym związanych,
kontakt telefoniczny i mailowy z dostawcami i kontrahentami,
Konsultant call center - odbieranie połączeń przychodzących
Puławska 111/B, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 13.03.2024
część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
odbieranie połączeń od klientów dzwoniących na infolinię Centrum - zapisywanie klientów na wizyty, udzielanie informacji o usługach, rozwiązywanie różnorodnych spraw z jakimi zgłaszają się do nas dzwoniący klienci
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Marketing Manager
Puławska 111/B, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 10.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
współtworzenie strategii i planów marketingowych trzech brandów (sieci placówek medycznych, platformy szkoleniowej oraz szkoły psychoterapii), oraz odpowiedzialność za ich realizowanie,
koordynowanie pracy zespołu ekspertów z zakresu Marketingu i Komunikacji,
zarządzanie budżetem zespołu,
śledzenie aktualnych trendów w zakresie marketingu i komunikacji oraz inicjowanie i wprowadzania zmian w tym zakresie,
techniczna opieka nad stronami internetowymi firmy,
optymalizacja stron pod kątem ich działania, wydajności oraz opieka nad zgodnością certyfikatów, wtyczek oraz wprowadzanie potrzebnych aktualizacji - bardzo nam zależy, żeby nasze strony działały niezawodnie :)
optymalizacja obecnych rozwiązań, proponowanie i wprowadzanie potrzebnych zmian,
wprowadzanie zmian zgodnych ze zgłoszonymi potrzebami firmy np. znalezienie odpowiedniej wtyczki i jej wprowadzenie lub dodawanie niestandardowych zmian na stronie (np. zmiany menu, uporządkowania informacji na stronie, czy sposobu filtrowania informacji na stronie),
współpraca z zespołem (m.in. ze specjalistą ds. SEO oraz osobami uzupełniającymi treści na stronach)
techniczna opieka nad stronami internetowymi firmy,
optymalizacja stron pod kątem ich działania, wydajności oraz opieka nad zgodnością certyfikatów, wtyczek oraz wprowadzanie potrzebnych aktualizacji - bardzo nam zależy, żeby nasze strony działały niezawodnie :)
optymalizacja obecnych rozwiązań, proponowanie i wprowadzanie potrzebnych zmian,
wprowadzanie zmian zgodnych ze zgłoszonymi potrzebami firmy np. znalezienie odpowiedniej wtyczki i jej wprowadzenie lub dodawanie niestandardowych zmian na stronie (np. zmiany menu, uporządkowania informacji na stronie, czy sposobu filtrowania informacji na stronie),
współpraca z zespołem (m.in. ze specjalistą ds. SEO oraz osobami uzupełniającymi treści na stronach)
udzielanie konsultacji psychologicznych oraz prowadzenie procesów terapeutycznych dla pacjentów Centrum Terapii Dialog
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Marketing Manager
Puławska 111/B, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
tworzenie strategii i planów marketingowych trzech brandów (sieci placówek medycznych, platformy szkoleniowej oraz szkoły psychoterapii), oraz odpowiedzialność za ich realizowanie,
koordynowanie pracy zespołu ekspertów z zakresu Marketingu i Komunikacji,
zarządzanie budżetem zespołu,
śledzenie aktualnych trendów w zakresie marketingu i komunikacji oraz inicjowanie i wprowadzania zmian w tym zakresie,
udzielanie konsultacji psychologicznych oraz prowadzenie procesów terapeutycznych dla pacjentów Centrum Terapii Dialog
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista/-ka ds. Marketingu
Puławska 111/B, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 07.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
całościowa koordynacja i realizacja działań marketingowych jednego z naszych brandów - największej platformy szkoleniowej dla psychologów i psychoterapeutów Dialoteka.pl,
tworzenie tekstów, komunikatów marketingowych oraz tworzenie mailingów,
obsługa mediów społecznościowych,
planowanie harmonogramu działań marketingowych,
kontakt z influencerami oraz ekspertami z zakresu zdrowia psychicznego,
współpraca zespołem (m.in. z grafikiem oraz specjalistą ds. performance marketingu),
poszukiwanie nowych narzędzi marketingowych, a także sposobów dotarcia do grupy docelowej oraz ich wdrażanie
prowadzenie rekrutacji na stanowiska specjalistyczne - będziesz wspierać nasz proces rekrutacji psychoterapeutów,
prowadzenie rozmów telefonicznych, w tym informowanie osoby zainteresowane o ofercie jaką kierujemy do kandydatów,
prowadzenie pełnego cyklu procesu rekrutacji psychoterapeutów - przygotowanie oraz zamieszczenie ogłoszeń, analiza zgłoszeń, kontakt z kandydatami na każdym etapie, przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych, umawianie spotkań merytorycznych, przekazywanie informacji zwrotnej i składanie ofert,
dbanie o bardzo wysoką jakość candidate expierience,
możliwość uczestniczenia w projektach employer brandingowych
udzielanie konsultacji psychologicznych oraz prowadzenie procesów terapeutycznych dla pacjentów Centrum Terapii Dialog
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista/-ka ds. Marketingu
Puławska 111/B, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 08.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
całościowa koordynacja i realizacja działań marketingowych jednego z naszych brandów - największej platformy szkoleniowej dla psychologów i psychoterapeutów Dialoteka.pl,
tworzenie tekstów, komunikatów marketingowych oraz tworzenie mailingów,
obsługa mediów społecznościowych,
planowanie harmonogramu działań marketingowych,
kontakt z influencerami oraz ekspertami z zakresu zdrowia psychicznego,
współpraca zespołem (m.in. z grafikiem oraz specjalistą ds. performance marketingu),
poszukiwanie nowych narzędzi marketingowych, a także sposobów dotarcia do grupy docelowej oraz ich wdrażanie
kontakt telefoniczny i mailowy z pacjentami - w celu potwierdzenia zapisów i znalezienia dogodnego terminu terapii,
dbanie o terminowość oraz o wysoką jakość procesu zapisów pacjentów na psychoterapię,
współpraca z zespołem psychoterapeutów - weryfikacja dostępnych terminów w grafikach specjalistów oraz bieżące prowadzenie zapisów pacjentów do poszczególnych specjalistów,
całościowa koordynacja i realizacja prac związanych z marketingiem jednego z naszych brandów - największej platformy szkoleniowej dla psychologów i psychoterapeutów,
tworzenie tekstów i komunikatów marketingowych, tworzenie mailingów reklamowych,
obsługa mediów społecznościowych,
planowanie harmonogramu działań marketingowych,
kontakt z influencerami oraz ekspertami z zakresu zdrowia psychicznego,
współpraca zespołem (m.in. z grafikiem oraz specjalistą ds. performance marketingu),
poszukiwanie nowych narzędzi marketingowych, a także sposobów dotarcia do grupy docelowej oraz ich wdrażanie,
koordynowanie pracy niedużego zespołu ekspertów z zakresu Marketingu i Komunikacji,
tworzenie strategii i planów marketingowych trzech brandów (sieci placówek medycznych, platformy szkoleniowej oraz szkoły psychoterapii), oraz odpowiedzialność za ich realizowanie,
zarządzanie budżetem zespołu,
śledzenie aktualnych trendów w zakresie marketingu i komunikacji oraz inicjowanie i wprowadzania zmian w tym zakresie,
udział w szkoleniach z zakresu psychologii i psychoterapii - zapewnimy Ci dostęp do rozbudowanej platformy szkoleniowej, a jednym z Twoich obowiązków będzie bardzo dokładne poznanie wszystkich dostępnych na platformie szkoleń :)
redakcja merytoryczna tekstów dotyczących szkoleń psychologicznych i psychoterapeutycznych - np. recenzje, czy streszczenia szkoleń (krótsze teksty),
tworzenie materiałów merytorycznych związanych z tematyką psychologii np. pytań dla uczestników szkoleń, sprawdzających ich wiedzę po odbyciu szkolenia,
rozwijanie bazy szkoleń - poszukiwanie nowych źródeł merytorycznych również zagranicznych w celu rozbudowy platformy,
weryfikacja tłumaczeń tekstów o tematyce psychologicznej i psychoterapeutycznej przetłumaczonych z języka angielskiego na język polski
udział w szkoleniach z zakresu psychologii i psychoterapii - zapewnimy Ci dostęp do rozbudowanej platformy szkoleniowej, a jednym z Twoich obowiązków będzie bardzo dokładne poznanie wszystkich dostępnych na platformie szkoleń :)
redakcja merytoryczna tekstów dotyczących szkoleń psychologicznych i psychoterapeutycznych - np. recenzje, czy streszczenia szkoleń (krótsze teksty),
tworzenie materiałów merytorycznych związanych z tematyką psychologii np. pytań dla uczestników szkoleń, sprawdzających ich wiedzę po odbyciu szkolenia,
rozwijanie bazy szkoleń - poszukiwanie nowych źródeł merytorycznych również zagranicznych w celu rozbudowy platformy,
weryfikacja tłumaczeń tekstów o tematyce psychologicznej i psychoterapeutycznej przetłumaczonych z języka angielskiego na język polski
wsparcie techniczne dotyczące platformy szkoleniowej,
wprowadzanie danych do systemów informatycznych oraz na na strony internetowe np. zmian w zakresie usług czy opisów naszych specjalistów,
wsparcie procesu on/offboardingu pracowników z perspektywy systemów informatycznych (m.in. wprowadzanie do systemu danych dotyczących usług nowego lekarza lub psychoterapeuty),
kontakt z dostawcami systemów informatycznych w celu zgłoszenia usterek,
możliwość wpływania na rozwój nowych funkcjonalności systemów w celu usprawniania procesów (jesteśmy otwarci na pomysły, chętnie ulepszamy i szukamy najlepszych możliwych rozwiązań)
wsparcie techniczne dotyczące platformy szkoleniowej,
wprowadzanie danych do systemów informatycznych oraz na na strony internetowe np. zmian w zakresie usług czy opisów naszych specjalistów,
wsparcie procesu on/offboardingu pracowników z perspektywy systemów informatycznych (m.in. wprowadzanie do systemu danych dotyczących usług nowego lekarza lub psychoterapeuty),
kontakt z dostawcami systemów informatycznych w celu zgłoszenia usterek,
możliwość wpływania na rozwój nowych funkcjonalności systemów w celu usprawniania procesów (jesteśmy otwarci na pomysły, chętnie ulepszamy i szukamy najlepszych możliwych rozwiązań)
całościowa koordynacja i realizacja prac związanych z marketingiem jednego z naszych brandów - największej platformy szkoleniowej dla psychologów i psychoterapeutów,
tworzenie tekstów i komunikatów marketingowych, tworzenie mailingów reklamowych,
obsługa mediów społecznościowych,
planowanie harmonogramu działań marketingowych,
kontakt z influencerami oraz ekspertami z zakresu zdrowia psychicznego,
współpraca zespołem (m.in. z grafikiem oraz specjalistą ds. performance marketingu),
poszukiwanie nowych narzędzi marketingowych, a także sposobów dotarcia do grupy docelowej oraz ich wdrażanie,
koordynowanie pracy niedużego zespołu ekspertów z zakresu Marketingu i Komunikacji,
tworzenie strategii i planów marketingowych trzech brandów (sieci placówek medycznych, platformy szkoleniowej oraz szkoły psychoterapii), oraz odpowiedzialność za ich realizowanie,
zarządzanie budżetem zespołu,
śledzenie aktualnych trendów w zakresie marketingu i komunikacji oraz inicjowanie i wprowadzania zmian w tym zakresie,
udział w szkoleniach z zakresu psychologii i psychoterapii - zapewnimy Ci dostęp do rozbudowanej platformy szkoleniowej, a jednym z Twoich obowiązków będzie bardzo dokładne poznanie wszystkich dostępnych na platformie szkoleń :)
redakcja merytoryczna tekstów dotyczących szkoleń psychologicznych i psychoterapeutycznych - np. recenzje, czy streszczenia szkoleń (krótsze teksty),
tworzenie materiałów merytorycznych związanych z tematyką psychologii np. pytań dla uczestników szkoleń, sprawdzających ich wiedzę po odbyciu szkolenia,
rozwijanie bazy szkoleń - poszukiwanie nowych źródeł merytorycznych również zagranicznych w celu rozbudowy platformy,
weryfikacja tłumaczeń tekstów o tematyce psychologicznej i psychoterapeutycznej przetłumaczonych z języka angielskiego na język polski
całościowa koordynacja i realizacja prac związanych z marketingiem jednego z naszych brandów - największej platformy szkoleniowej dla psychologów i psychoterapeutów,
tworzenie tekstów i komunikatów marketingowych, tworzenie mailingów reklamowych,
obsługa mediów społecznościowych,
planowanie harmonogramu działań marketingowych,
kontakt z influencerami oraz ekspertami z zakresu zdrowia psychicznego,
współpraca zespołem (m.in. z grafikiem oraz specjalistą ds. performance marketingu),
poszukiwanie nowych narzędzi marketingowych, a także sposobów dotarcia do grupy docelowej oraz ich wdrażanie,
całościowe i samodzielne koordynowanie wydarzeń organizowanych przez firmę (w tym naukowych, merytorycznych i integracyjnych),
planowanie i przygotowywanie poszczególnych wydarzeń - harmonogramów, szczegółowych planów działania, kosztorysów oraz bieżące ich monitorowanie),
odpowiedzialność za pełną realizację wydarzenia (przed, w trakcie i po wydarzeniu),
koordynacja wyjazdów pracowników oraz osób zaproszonych przez firmę na konferencje naukowe i szkolenia (ogólnopolskie i zagraniczne - ok. 3-4 wyjazdy co roku, w których bierze udział ok. 20 osobowa grupa),
logistyka przygotowań związanych z wydarzeniami (np. rezerwacja sal i obiektów szkoleniowych, dopilnowanie technicznych aspektów eventów - dostępność rzutników, nagłośnienia oraz koordynowanie pracy osób wspierających wydarzanie np. stanowisk recepcyjnych itp.),
współpraca i komunikacja z osobami z zespołu, z dostawcami usług, a także z osobami biorącymi udział w wydarzeniach
Młodszy Specjalista/ka ds. Obsługi Portalu Pacjenta i Specjalisty - branża medyczna
Puławska 111/B, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 15.06.2023
część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
wsparcie techniczne dotyczące platformy szkoleniowej,
wprowadzanie danych do systemów informatycznych oraz na na strony internetowe np. zmian w zakresie usług czy opisów naszych specjalistów,
wsparcie procesu on/offboardingu pracowników z perspektywy systemów informatycznych (m.in. wprowadzanie do systemu danych dotyczących usług nowego lekarza lub psychoterapeuty),
kontakt z dostawcami systemów informatycznych w celu zgłoszenia usterek,
możliwość wpływania na rozwój nowych funkcjonalności systemów w celu usprawniania procesów (jesteśmy otwarci na pomysły, chętnie ulepszamy i szukamy najlepszych możliwych rozwiązań)
prowadzenie rekrutacji na stanowiska specjalistyczne - szukamy osoby, która kompleksowo zaopiekuje się naszą rekrutacją psychoterapeutów,
prowadzenie pełnego cyklu procesu rekrutacji psychoterapeutów - analiza zgłoszeń, kontakt z kandydatami na każdym etapie, przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych, umawianie spotkań merytorycznych, składanie ofert,
dbanie o bardzo wysoką jakość candidate expierience,
możliwość uczestniczenia w projektach employer brandingowych,
śledzenie trendów na rynku pracy i możliwość wdrażania nowych rozwiązań z zakresu rekrutacji pracowników
udzielanie konsultacji psychologicznych oraz prowadzenie procesów terapeutycznych dla pacjentów Centrum Terapii Dialog
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Event Project Manager
Puławska 111/B, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 06.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
całościowe i samodzielne koordynowanie wydarzeń organizowanych przez firmę (w tym naukowych, merytorycznych i integracyjnych),
planowanie i przygotowywanie poszczególnych wydarzeń - harmonogramów, szczegółowych planów działania, kosztorysów oraz bieżące ich monitorowanie),
odpowiedzialność za pełną realizację wydarzenia (przed, w trakcie i po wydarzeniu),
koordynacja wyjazdów pracowników oraz osób zaproszonych przez firmę na konferencje naukowe i szkolenia (ogólnopolskie i zagraniczne - ok. 3-4 wyjazdy co roku, w których bierze udział ok. 20 osobowa grupa),
logistyka przygotowań związanych z wydarzeniami (np. rezerwacja sal i obiektów szkoleniowych, dopilnowanie technicznych aspektów eventów - dostępność rzutników, nagłośnienia oraz koordynowanie pracy osób wspierających wydarzanie np. stanowisk recepcyjnych itp.),
współpraca i komunikacja z osobami z zespołu, z dostawcami usług, a także z osobami biorącymi udział w wydarzeniach
kompleksowa opieka nad stronami Centrum Terapii Dialog oraz podstronami firmy w zakresie kampanii Google Ads,
planowanie i prowadzenie kampanii Google Ads (w szczególności Google Search, ale również GDN i YouTube) oraz kampanie związane z remarketingiem,
audyt aktualnych kampanii oraz wprowadzanie potrzebnych zmian,
analiza danych dotyczących kampanii (korzystanie z Google Analytics) oraz przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących m.in. skuteczności kampanii czy analizy ruchu organicznego na stronie,
szukanie rozwiązań zapewniających optymalizację kampanii oraz wdrażanie ich,
śledzenie aktualnych rozwiązań oferowanych w ramach Google Ads oraz trendów na rynku, a także inicjowanie wprowadzania zmian w tym zakresie
kompleksowa opieka nad kampaniami Centrum Terapii Dialog w Google Ads oraz Social Ads,
planowanie i prowadzenie kampanii Google Ads (w szczególności Google Search, ale również GDN i YouTube oraz kampanie związane z remarketingiem) oraz Social Ads (m.in. Facebook i LinkedIn),
audyt aktualnych kampanii oraz wprowadzanie potrzebnych zmian,
analiza danych dotyczących kampanii (m.in. korzystanie z Google Analytics) oraz przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących np. skuteczności kampanii czy analizy ruchu organicznego na stronie,
szukanie rozwiązań zapewniających optymalizację kampanii oraz wdrażanie ich,
śledzenie aktualnych rozwiązań oferowanych w ramach Performance Marketingu oraz trendów na rynku, a także inicjowanie wprowadzania zmian w tym zakresie
udzielanie konsultacji psychologicznych oraz prowadzenie procesów terapeutycznych dla pacjentów Centrum Terapii Dialog
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Event Project Manager
Puławska 111/B, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 05.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
całościowe i samodzielne koordynowanie wydarzeń organizowanych przez firmę (w tym naukowych, merytorycznych i integracyjnych),
planowanie i przygotowywanie poszczególnych wydarzeń - harmonogramów, szczegółowych planów działania, kosztorysów oraz bieżące ich monitorowanie),
odpowiedzialność za pełną realizację wydarzenia (przed, w trakcie i po wydarzeniu),
koordynacja wyjazdów pracowników oraz osób zaproszonych przez firmę na konferencje naukowe i szkolenia (ogólnopolskie i zagraniczne - ok. 3-4 wyjazdy co roku, w których bierze udział ok. 20 osobowa grupa),
logistyka przygotowań związanych z wydarzeniami (np. rezerwacja sal i obiektów szkoleniowych, dopilnowanie technicznych aspektów eventów - dostępność rzutników, nagłośnienia oraz koordynowanie pracy osób wspierających wydarzanie np. stanowisk recepcyjnych itp.),
współpraca i komunikacja z osobami z zespołu, z dostawcami usług, a także z osobami biorącymi udział w wydarzeniach
kompleksowa opieka nad stronami Centrum Terapii Dialog oraz podstronami firmy w zakresie kampanii Google Ads,
planowanie i prowadzenie kampanii Google Ads (w szczególności Google Search, ale również GDN i YouTube) oraz kampanie związane z remarketingiem,
audyt aktualnych kampanii oraz wprowadzanie potrzebnych zmian,
analiza danych dotyczących kampanii (korzystanie z Google Analytics) oraz przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących m.in. skuteczności kampanii czy analizy ruchu organicznego na stronie,
szukanie rozwiązań zapewniających optymalizację kampanii oraz wdrażanie ich,
śledzenie aktualnych rozwiązań oferowanych w ramach Google Ads oraz trendów na rynku, a także inicjowanie wprowadzania zmian w tym zakresie
samodzielne naliczanie i weryfikacja list płac na podstawie umów o pracę i umów cywilno-prawnych (ok. 200 osób w organizacji),
obliczanie zasiłków chorobowych i innych zasiłków ZUS oraz administrowanie dokumentacją zasiłkową,
zgłaszanie i rozliczanie dokumentów do ZUS (zgłoszenia, wyrejestrowania, tworzenie miesięcznych deklaracji i korekt),
obsługa pracowników w zakresie dokumentacji kadrowo-płacowej oraz wsparcie merytoryczne i udzielanie odpowiedzi w tym zakresie,
wystawianie zaświadczeń dla pracowników,
rozliczanie PPK i odpowiedzialność za prawidłowe składanie miesięcznych deklaracji,
sporządzanie deklaracji i wniosków PFRON,
przygotowywanie deklaracji i formularzy PIT,
współpraca z urzędami pracy, ZUS, US, GUS i PIP (min. przygotowanie raportów i sprawozdań)
współpraca z zarządem firmy w kwestiach kadrowo-płacowych,
śledzenie zmian w przepisach z zakresu kadrowo-płacowego i i prawa pracy, a także bieżące inicjowanie i wprowadzanie potrzebnych zmian w firmie we współpracy z zarządem,
opracowywanie procedur, raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne firmy
planowanie i koordynowanie wydarzeń naukowych, merytorycznych, integracyjnych (m.in. przygotowywanie harmonogramów, szczegółowych planów działania, kosztorysów oraz bieżące ich monitorowanie),
odpowiedzialność za całościowy kształt wydarzenia (przed, w trakcie i po wydarzeniu),
koordynacja wyjazdów pracowników oraz osób zaproszonych przez firmę na konferencje naukowe i szkolenia (ogólnopolskie i zagraniczne - ok. 3-4 wyjazdy co roku, w których bierze udział ok. 20 osobowa grupa),
logistyka przygotowań związanych z wydarzeniami (np. rezerwacja sal i obiektów szkoleniowych, przygotowywanie zaproszeń na wydarzenia ze współpracy z grafikiem oraz drukarnią, dopilnowanie technicznych aspektów eventów - dostępność rzutników, nagłośnienia itp.),
komunikacja i współpraca z osobami z zespołu wydarzeń i szkoleń oraz innych działów firmy, z dostawcami usług, a także z osobami biorącymi udział w wydarzeniach
kompleksowa obsługa Szkoły Psychoterapii Dialog (opieka nad projektem, obsługa uczestników szkoły oraz prowadzących zajęcia),
przygotowywanie aspektów logistycznych szkoły (koordynacja i druk materiałów na zajęcia, rezerwacja sali i obiektów szkoleniowych),
komunikacja mailowa i telefoniczna z uczestnikami szkoły, prowadzącymi zajęcia oraz kontrahentami (np. w zakresie rezerwacji sal szkoleniowych),
bieżąca obsługa studentów szkoły (m.in. wystawianie dokumentów, zaświadczeń, koordynowanie list obecności oraz płatności, przygotowywanie certyfikatów i dyplomów),
planowanie, aktualizowanie i wprowadzanie w życie harmonogramu szkoły,
kontakt z różnymi instytucjami np. ubieganie się o akredytacje,
udział w treningach wyjazdowych szkoły,
wsparcie w rekrutacji nowych uczestników (kontakt, wysłanie potrzebnych materiałów, umawianie i przygotowanie techniczne spotkań online kandydatów do szkoły z rekruterem merytorycznym)
udzielanie konsultacji psychologicznych oraz prowadzenie procesów terapeutycznych dla pacjentów Centrum Terapii Dialog
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Psychoterapeuta/tka
Warszawa
Wygasła: 19.02.2023
część etatu
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udzielanie konsultacji psychologicznych oraz prowadzenie procesów terapeutycznych dla pacjentów Centrum Terapii Dialog
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
SEM Specialist / Specjalista ds. SEM
Puławska 111/B, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 16.02.2023
pełny etat, część etatu
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kompleksowa opieka nad stronami Centrum Terapii Dialog oraz podstronami firmy w zakresie kampanii Google Ads,
planowanie i prowadzenie kampanii Google Ads (w szczególności Google Search, ale również GDN i YouTube) oraz kampanie związane z remarketingiem,
audyt aktualnych kampanii oraz wprowadzanie potrzebnych zmian,
analiza danych dotyczących kampanii (korzystanie z Google Analytics) oraz przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących m.in. skuteczności kampanii czy analizy ruchu organicznego na stronie,
szukanie rozwiązań zapewniających optymalizację kampanii oraz wdrażanie ich,
śledzenie aktualnych rozwiązań oferowanych w ramach Google Ads oraz trendów na rynku, a także inicjowanie wprowadzania zmian w tym zakresie
kompleksowa opieka nad stronami Centrum Terapii Dialog oraz podstronami firmy w zakresie kampanii Google Ads,
planowanie i prowadzenie kampanii Google Ads (w szczególności Google Search, ale również GDN i YouTube) oraz kampanie związane z remarketingiem,
audyt aktualnych kampanii oraz wprowadzanie potrzebnych zmian,
analiza danych dotyczących kampanii (korzystanie z Google Analytics) oraz przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących m.in. skuteczności kampanii czy analizy ruchu organicznego na stronie,
szukanie rozwiązań zapewniających optymalizację kampanii oraz wdrażanie ich,
śledzenie aktualnych rozwiązań oferowanych w ramach Google Ads oraz trendów na rynku, a także inicjowanie wprowadzania zmian w tym zakresie
udzielanie konsultacji psychologicznych oraz prowadzenie procesów terapeutycznych dla pacjentów Centrum Terapii Dialog
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Kadr i Płac
Puławska 111/B, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 31.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
samodzielne naliczanie i weryfikacja list płac na podstawie umów o pracę i umów cywilno-prawnych (ok. 200 osób w organizacji),
obliczanie zasiłków chorobowych i innych zasiłków ZUS oraz administrowanie dokumentacją zasiłkową,
zgłaszanie i rozliczanie dokumentów do ZUS (zgłoszenia, wyrejestrowania, tworzenie miesięcznych deklaracji i korekt),
obsługa pracowników w zakresie dokumentacji kadrowo-płacowej oraz wsparcie merytoryczne i udzielanie odpowiedzi w tym zakresie,
wystawianie zaświadczeń dla pracowników,
rozliczanie PPK i odpowiedzialność za prawidłowe składanie miesięcznych deklaracji,
sporządzanie deklaracji i wniosków PFRON,
przygotowywanie deklaracji i formularzy PIT,
współpraca z urzędami pracy, ZUS, US, GUS i PIP (min. przygotowanie raportów i sprawozdań)
współpraca z zarządem firmy w kwestiach kadrowo-płacowych,
śledzenie zmian w przepisach z zakresu kadrowo-płacowego i i prawa pracy, a także bieżące inicjowanie i wprowadzanie potrzebnych zmian w firmie we współpracy z zarządem,
opracowywanie procedur, raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne firmy
udzielanie konsultacji psychologicznych oraz prowadzenie procesów terapeutycznych dla pacjentów Centrum Terapii Dialog
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator ds. Administracyjnych (w Szkole Psychoterapii)
Puławska 111/B, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 21.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
kompleksowa obsługa Szkoły Psychoterapii Dialog (opieka nad projektem, obsługa uczestników szkoły oraz prowadzących zajęcia),
przygotowywanie aspektów logistycznych szkoły (koordynacja i druk materiałów na zajęcia, rezerwacja sali i obiektów szkoleniowych),
komunikacja mailowa i telefoniczna z uczestnikami szkoły, prowadzącymi zajęcia oraz kontrahentami (np. w zakresie rezerwacji sal szkoleniowych),
bieżąca obsługa studentów szkoły (m.in. wystawianie dokumentów, zaświadczeń, koordynowanie list obecności oraz płatności, przygotowywanie certyfikatów i dyplomów),
planowanie, aktualizowanie i wprowadzanie w życie harmonogramu szkoły,
kontakt z różnymi instytucjami np. ubieganie się o akredytacje,
udział w treningach wyjazdowych szkoły,
wsparcie w rekrutacji nowych uczestników (kontakt, wysłanie potrzebnych materiałów, umawianie i przygotowanie techniczne spotkań online kandydatów do szkoły z rekruterem merytorycznym)
Będziesz odpowiedzialny/a za samodzielną realizację zleceń i projektów rekrutacyjnych dla wszystkich działów administracyjnych w organizacji (end-to-end)
A dokładniej - zależy nam na pozyskaniu najlepszych pracowników, reszta zależy tylko od Ciebie. Dlatego to Ty, słuchając potrzeb organizacji, przygotowujesz profil, decydujesz o wyborze metod pozyskiwania, ustalasz przebieg procesu rekrutacyjnego i rekomendujesz swojego kandydata/ów
Jeśli lubisz tego typu aktywności, możesz uczestniczyć również w działaniach employer brandingowych i onboardingowych
Będziesz prowadzić rekrutacje specjalistyczne (lekarze, psychoterapeuci), a także biznesowe
Zadbasz o skuteczne metody pozyskiwania kandydatów poprzez różnorodne działania
Będziesz odpowiadać za wszystkie etapy rekrutacji: od pozyskania kandydatów, poprzez selekcje zgłoszeń, komunikację telefoniczną i mailową, organizację i prowadzenie spotkań po udzielanie informacji zwrotnych i oferowanie zatrudnienia
Poznasz zasady rekrutacji do przychodni psychiatryczno-psychologicznej od podstaw i będziesz współpracować z ekspertami w tej dziedzinie
Zdobędziesz doświadczenie w innych działaniach HR (np. employer branding, onboarding)
prowadzenie konsultacji i interwencji psychologicznych dla pacjentów Centrum Terapii DIALOG (możliwość pracy online)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Rekrutacji
Warszawa
Wygasła: 13.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Będziesz prowadzić liczne procesy rekrutacyjne w ramach Centrum Terapii Dialog - nasza organizacja intensywnie się powiększa zarówno w obszarze stanowisk administracyjno-biurowych, jak i specjalistycznych: lekarskich i psychoterapeutycznych
Będziesz organizować, koordynować i prowadzić spotkania rekrutacyjne, monitorować przebieg rekrutacji i dbać o jakość danych w naszej bazie
Będziesz przygotowywać i publikować ogłoszenia lub inne treści związane z działaniami rekrutacyjnym
Zadbasz o tzw.”candidate experience” - budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami
Będziesz współpracować z managerami i specjalistami zaangażowanymi w rekrutacje w zakresie merytorycznym
Możesz też uczestniczyć w działaniach związanych budowaniem wizerunku pracodawcy oraz we wdrażaniu nowych pracowników do organizacji