1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. PROCHEMA POLSKA sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

PROCHEMA POLSKA sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. KIJOWSKA 1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (6) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 6 )

Inside Sales Specialist with Administrative Functions

Warszawa
Wygasła: 26.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Partner handlowy - dla klientów branżowych - prowadzący aktywną telefoniczną sprzedaż na terenie PL. Klient wewnętrzny wspomagający lokalnych Area Sales Managerów, współpracujący z Product Managerami oraz działem logistyki i kontrolingu z naszych Europejskich oddziałów
  • Aktywne poszukiwania klientów, badania rynku i określanie zapotrzebowania za pomącą telefonu/e-maili
  • Raportowanie wyników w systemie CRM
  • Administracja warszawskiego biura oraz współpraca z działami księgowości
  • Logistyka wybranych surowców chemicznych na oraz z magazynu w PL
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inside Sales Specialist with Administrative Functions (m/f/d)

Masovian
Wygasła: 26.10.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • You are reliable partner for industry customers providing active sales in your region; internally you cooperate with Product Managers and Area Sales Managers
  • Market researching by phone and e-mail
  • After-sales services, communication in case of logistics and other issues / logistics from local warehouse
  • Occasionally handling of claims
  • Administration of PL office and cooperation with bookkeeping department
  • Reporting /implementing results of negotiations into our CRM system
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inside Sales Specialist with Administrative Functions (m/f/d)

Masovian
Wygasła: 11.08.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • You are reliable partner for industry customers providing active sales in your region; internally you cooperate with Product Managers and Area Sales Managers
  • Market researching by phone and e-mail
  • After-sales services, communication in case of logistics and other issues / logistics from local warehouse
  • Occasionally handling of claims
  • Administration of PL office and cooperation with bookkeeping department
  • Reporting /implementing results of negotiations into our CRM system
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inside Sales Specialist with Administrative Functions (m/f/d)

Masovian
Wygasła: 05.06.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • You are reliable partner for industry customers providing active sales in your region; internally you cooperate with Product Managers and Area Sales Managers
  • Market researching by phone and e-mail
  • After-sales services, communication in case of logistics and other issues / logistics from local warehouse
  • Occasionally handling of claims
  • Administration of PL office and cooperation with bookkeeping department
  • Reporting /implementing results of negotiations into our CRM system
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Area Sales Manager Poland (m/f/d)

Masovian
Wygasła: 05.06.2022
full-time
umowa o pracę
team manager
Obowiązki:
  • Our customers are local and multinational manufacturers of Adhesives, Composites, Coatings, Resins, Paper, Polyurethanes, Rubber, etc
  • You are responsible for driving sales, in addition to our existing local sales managers
  • You follow “business development” by researching the market, learning demand and requirements of customers and introduce products in cooperation with our Product Management in Vienna
  • You know the needs of your customers and continuously expand your/our share of supply
  • You build and promote strong, long-lasting customer relationships by partnering with them and understanding their needs
  • You continually develop knowledge of the business climate, applications and competition for your defined geography and accounts
  • In daily business you receive support from your internal partners in Product Management and Inside Sales. Your internal reports are up to date and highly appreciated!
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inside Sales and Logistic Specialist (m/f)

Kijowska 1, Warszawa
Wygasła: 21.01.2021
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • INSIDE SALES (50% of time)
  • • Market researching, developing and implementing new products, building relation with new customers on Polish market by phone and e-mail
  • • You are a reliable partner for industry customers together with the local Area Sales Manager providing
  • • active sales and back office help in PL region
  • • Internally you cooperate with Product Managers and the Logistic Team in Vienna
  • • After-sales services, communication in case of logistic issues
  • • Occasionally handling of claims
  • • Reporting / implementing results of negotiations in our CRM system
  • LOGISTIC (25% of time)
  • • You negotiate costs and dates for logistics services such as freight rates, storage conditions, customs, etc. with our transport partners
  • • The processing of completed customer orders - from the order at our manufacturing plants, the allocation of all necessary inquiries to logistics service providers (forwarders, warehouse), cooperation with to delivery to customers - is in your hands
  • ADMINISTRATION (25% of time)
  • • Administration of daily office tasks are in your hands
  • • Working with our external tax advisor; preparation and exchange of reports and documentations
  • • On daily basis making bank transfers, issuing invoices and warehouse documentation
  • • Archiving of company documents in proper way
  • • Preparing business trips with later settlement
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie PROCHEMA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.