Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista w Wydziale ds. Zgodności (Compliance Specialist)
Postępu 18, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 02.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja procesu zarządzania ryzykiem braku zgodności - identyfikacja, pomiar i ocena, kontrola oraz monitorowanie ryzyka braku zgodności Banku a także raportowanie w tym zakresie,
bieżący identyfikacja zmian prawnych i wytycznych regulacyjnych mających wpływ na działalność Banku oraz monitorowanie ich wdrożenia,
opiniowanie regulacji wewnętrznych, materiałów marketingowych, nowych lub zmienianych produktów i usług Banku, korespondencji z organami nadzoru pod kątem ryzyka braku zgodności,
realizacja czynności kontrolnych w ramach zarzadzania ryzykiem braku zgodności (postępowania wyjaśniające, kontrole wdrożenia, testowania mechanizmów ryzyka braku zgodności),
przygotowywanie, wdrażanie i regularny przegląd procedur w zakresie działalności komórki Compliance,
przygotowywanie oraz prowadzenie cyklicznego przeglądu zgodności regulacji wewnętrznych Banku z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi regulacyjnymi, a także cyklicznego przeglądu procesów Banku
doradztwo i wsparcie jednostek banku w projektach, inicjatywach lub zmianach biznesowych,
nadzór nad procesami: Funkcją Kontroli, legislacji wewnętrznej, zarzadzania konfliktami interesów, MDR (raportowanie schematów podatkowych), programu antykorupcyjnego, polityki konkurencji
wykonywanie bieżących analiz i raportów z zakresu ryzyk bankowych w ramach sprawozdawczości zarządczej, jak również wypełnienia wymogów nadzorczych
wsparcie w administracji i aktualizacji procedur bankowych Wydziału Ryzyka oraz nadzór nad przestrzeganiem procedur z zakresu zarządzania ryzykiem przez inne komórki organizacyjne
udział we wdrożeniu dyrektyw, regulacji lub rekomendacji dotyczących ryzyka wynikających z przepisów prawa oraz rekomendacji UKNF, a także innych instytucji nadzorczych
udział w projektach departamentowych lub między departamentowych związanych z zarządzaniem ryzykiem
wsparcie innych jednostek organizacyjnych w zakresie automatyzacji procesów / raportów
pozyskiwanie wymagań biznesowych, strukturyzowanie ich i przekształcanie ich na wymagania dla zewnętrznych zespołów deweloperskich (np. w formie User Stories)
mapowanie różnych potrzeb na procesy i możliwość ich zaimplementowania w systemach
analiza systemowa – rekomendowanie systemowych rozwiązań problemu, adresowanie zależności pomiędzy różnymi systemami, ale także docelowa architektura rozwiązań
prowadzenie dokumentacji analitycznej i projektowej
wsparcie zespołu projektowego przy realizacji projektów, testach akceptacyjnych i wdrożeniach
Współtworzenie i implementacja strategii produktów bankowych
Budowanie i rozwój oferty produktowej w zakresie rachunków, produktów rozliczeniowych, lokat, kart płatniczych
Parametryzacja i konfiguracja wybranych elementów biznesowych i technicznych produktu
Tworzenie materiałów informacyjnych
Zarządzanie polityką cenową produktu, w tym m.in. przygotowywanie analiz w zakresie dochodowości
Tworzenie, aktualizacja oraz nadzór nad procedurami i procesami w celu zapewnienia zgodności produktu z wymogami prawa
Współpraca z dostawcami wewnętrznymi i zewnętrznymi przy tworzeniu i wdrażaniu nowych rozwiązań w zakresie systemu bankowości internetowej i aplikacji mobilnej
realizacja procesu zarządzania ryzykiem braku zgodności - identyfikacja, pomiar i ocena, kontrola oraz monitorowanie ryzyka braku zgodności Banku a także opracowywanie raportowania w zakresie,
bieżący identyfikacja zmian prawnych i wytycznych regulacyjnych mających wpływ na działalność Banku oraz monitorowanie ich wdrożenia,
opiniowanie regulacji wewnętrznych, materiałów marketingowych, nowych lub zmienianych produktów i usług Banku, korespondencji z organami nadzoru pod kątem ryzyka braku zgodności,
realizacja czynności kontrolnych w ramach zarzadzania ryzykiem braku zgodności (postępowania wyjaśniające, kontrole wdrożenia, testowania mechanizmów ryzyka braku zgodności),
przygotowywanie, wdrażanie i regularny przegląd procedur w zakresie działalności komórki Compliance,
przygotowywanie oraz prowadzenie cyklicznego przeglądu zgodności regulacji wewnętrznych Banku z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi regulacyjnymi, a także cyklicznego przeglądu procesów Banku
doradztwo i wsparcie jednostek banku w projektach, inicjatywach lub zmianach biznesowych,
nadzór nad Funkcją Kontroli w Banku i realizacja przypisanych zadań w ramach Funkcji Kontroli,
nadzór procesem legislacyjnym w Banku i realizacja przypisanych zadań w ramach w ramach tego procesu,
nadzór i realizacja procesów: zarzadzania konfliktami interesów, MDR (raportowanie schematów podatkowych), programu antykorupcyjnego, polityki konkurencji,
przygotowywanie materiałów szkoleniowych w zakresie obszarów odpowiedzialności komórki Compliance Banku,
opracowywanie raportowania w zakresie w zakresie komórki Compliance,
realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego
realizacja procesu zarządzania ryzykiem braku zgodności - identyfikacja, pomiar i ocena, kontrola oraz monitorowanie ryzyka braku zgodności Banku a także opracowywanie raportowania w zakresie,
bieżący identyfikacja zmian prawnych i wytycznych regulacyjnych mających wpływ na działalność Banku oraz monitorowanie ich wdrożenia,
opiniowanie regulacji wewnętrznych, materiałów marketingowych, nowych lub zmienianych produktów i usług Banku, korespondencji z organami nadzoru pod kątem ryzyka braku zgodności,
realizacja czynności kontrolnych w ramach zarzadzania ryzykiem braku zgodności (postępowania wyjaśniające, kontrole wdrożenia, testowania mechanizmów ryzyka braku zgodności),
przygotowywanie, wdrażanie i regularny przegląd procedur w zakresie działalności komórki Compliance,
przygotowywanie oraz prowadzenie cyklicznego przeglądu zgodności regulacji wewnętrznych Banku z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi regulacyjnymi, a także cyklicznego przeglądu procesów Banku
doradztwo i wsparcie jednostek banku w projektach, inicjatywach lub zmianach biznesowych,
nadzór nad Funkcją Kontroli w Banku i realizacja przypisanych zadań w ramach Funkcji Kontroli,
nadzór procesem legislacyjnym w Banku i realizacja przypisanych zadań w ramach w ramach tego procesu,
nadzór i realizacja procesów: zarzadzania konfliktami interesów, MDR (raportowanie schematów podatkowych), programu antykorupcyjnego, polityki konkurencji,
przygotowywanie materiałów szkoleniowych w zakresie obszarów odpowiedzialności komórki Compliance Banku,
opracowywanie raportowania w zakresie w zakresie komórki Compliance,
realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego
wykonywanie bieżących analiz i raportów z zakresu ryzyk bankowych w ramach sprawozdawczości zarządczej, jak również wypełnienia wymogów nadzorczych
administracja i aktualizacja procedur bankowych Departamentu Ryzyka oraz nadzór nad przestrzeganiem procedur z zakresu zarządzania ryzykiem przez inne komórki organizacyjne
udział we wdrożeniu dyrektyw, regulacji lub rekomendacji dotyczących ryzyka wynikających z przepisów prawa oraz rekomendacji UKNF, a także innych instytucji nadzorczych
udział w projektach firmowych związanych z zarządzaniem ryzykiem
analiza procesów we wszystkich obszarach działalności (bank, leasing)
projektowanie nowych procesów w odpowiedzi na zmiany zachodzące w otoczeniu organizacji, w wymaganiach jej klientów, partnerów oraz interesariuszy
prowadzenie projektów automatyzacyjnych oraz branie czynnego udziału w ich realizacji (zarządzanie projektem, udział w testach, wsparcie jednostek merytorycznych)
inicjowanie zmian w zakresie poprawy jakości procesów oraz zwiększenia wydajności operacyjnej
modelowanie procesów by były proste, spójne, skuteczne i efektywne
standaryzacja procesów
sporządzanie dokumentacji procesowej: procedur, map i instrukcji
Wsparcie audytora wewnętrznego w realizacji zadań audytowych –dokumentowanie procesów biznesowych, spotkań audytowych, testów, kompletowanie dokumentacji audytowej
Organizacja spotkań z audytowanym i harmonogramu zadania audytowego
Sporządzanie raportów kwartalnych i raportów ad hoc
Wsparcie w procesie monitoringu realizacji zaleceń audytu
Specjalista w Wydziale ds. Zgodności (Analityk AML)
Postępu 18, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 27.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wdrażanie i aktualizacja sprawnych i adekwatnych procesów, regulacji wewnętrznych Banku i zmian w systemach informatycznych związanych z procesami KYC, przeciwdziałaniem praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu oraz sankcjami międzynarodowymi,
Identyfikacja, pomiar, ocena i monitorowanie ryzyka Banku oraz Klientów Banku związanego z praniem pieniędzy i finansowaniem terroryzmu, sankcjami międzynarodowymi oraz projektowanie i wprowadzanie mechanizmów kontroli tego ryzyka w procesach i systemach informatycznych Banku
Obsługa systemu AML w zakresie procesów operacyjnych i zarządzania ryzykiem AML
Bieżąca analiza transakcji oraz źródeł pochodzenia wartości majątkowych klienta
Klasyfikacja klientów do odpowiedniego poziomu ryzyka AML i cykliczna reklasyfikacja ryzyka AML Klientów,
Realizacja raportowania do GIIF transakcji ponad progowych oraz zawiadomień w zakresie transakcji podejrzanych związanych z praniem pieniędzy, finansowaniem terroryzmu, sankcjami międzynarodowymi,
Opracowywanie raportów, informacji oraz projektów korespondencji,
Opiniowanie produktów, procedur i procesów pod kątem zgodności z procesem KYC, przepisami AML, sankcjami międzynarodowymi oraz regulacjami wewnętrznymi w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu,
Realizacja kontroli w zakresie realizacji procesu KYC i AML w Banku,
Bieżący monitoring zmian w przepisach prawa oraz wytycznych nadzorczych w zakresie przeciwdziałania prania pieniędzy, finansowaniu terroryzmu w tym sankcji międzynarodowych,
Realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego
Specjalista w Wydziale ds. Zgodności (Analityk AML)
Postępu 18, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 06.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wdrażanie i aktualizacja sprawnych i adekwatnych procesów, regulacji wewnętrznych Banku i zmian w systemach informatycznych związanych z procesami KYC, przeciwdziałaniem praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu oraz sankcjami międzynarodowymi,
Identyfikacja, pomiar, ocena i monitorowanie ryzyka Banku oraz Klientów Banku związanego z praniem pieniędzy i finansowaniem terroryzmu, sankcjami międzynarodowymi oraz projektowanie i wprowadzanie mechanizmów kontroli tego ryzyka w procesach i systemach informatycznych Banku
Obsługa systemu AML w zakresie procesów operacyjnych i zarządzania ryzykiem AML
Bieżąca analiza transakcji oraz źródeł pochodzenia wartości majątkowych klienta
Klasyfikacja klientów do odpowiedniego poziomu ryzyka AML i cykliczna reklasyfikacja ryzyka AML Klientów,
Realizacja raportowania do GIIF transakcji ponad progowych oraz zawiadomień w zakresie transakcji podejrzanych związanych z praniem pieniędzy, finansowaniem terroryzmu, sankcjami międzynarodowymi,
Opracowywanie raportów, informacji oraz projektów korespondencji,
Opiniowanie produktów, procedur i procesów pod kątem zgodności z procesem KYC, przepisami AML, sankcjami międzynarodowymi oraz regulacjami wewnętrznymi w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu,
Realizacja kontroli w zakresie realizacji procesu KYC i AML w Banku,
Bieżący monitoring zmian w przepisach prawa oraz wytycznych nadzorczych w zakresie przeciwdziałania prania pieniędzy, finansowaniu terroryzmu w tym sankcji międzynarodowych,
Realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego
Asystent ds. Kadr i Administracji Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Postępu 18, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 28.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
wsparcie w kompletowaniu oraz koordynowaniu obiegu dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia, ewidencją czasu pracy oraz procesem naliczania wynagrodzeń
wsparcie administracyjne zespołu
współpraca z GUS i ZUS, zarządcą budynku, Medicover, Sodexo i innymi dostawcami w obszarze kadr i administracji
pozyskiwanie wymagań biznesowych, strukturyzowanie ich i przekształcanie ich na wymagania dla zewnętrznych zespołów deweloperskich (np. w formie User Stories)
mapowanie różnych potrzeb na procesy i możliwość ich zaimplementowania w systemach
analizę systemową – rekomendowanie systemowych rozwiązań problemu, adresowanie zależności pomiędzy różnymi systemami, ale także docelowa architektura rozwiązań
prowadzenie dokumentacji analitycznej i projektowej,
wsparcie zespołu projektowego przy realizacji projektów, testach akceptacyjnych i wdrożeniach,
Monitorowanie sieci i zapobieganie awariom oraz mitygowanie awarii w przypadku ich wystąpienia; diagnozowanie i rozwiązywanie problemów wydajnościowych
Planowanie i realizacja prac serwisowych – aktualizacje urządzeń, rekonfiguracje, wymiana urządzeń. Planowanie i realizacja testów BCP. Realizacja zgłoszeń serwisowych w systemie Helpdesk
Ochrona systemów za pomocą WAF, konfigurowanie polityk WAF oraz ich utrzymywanie, instalowanie nowych sygnatur
Współpraca z dostawcami i wsparcie w analizie problemów związanych z dostępnością i wydajnością systemów. Konfigurowanie dostępów zdalnych Site To Site VPN
Prowadzenie dokumentacji sieciowej. Współtworzenie procedur i procesów związanych z siecią teleinformatyczną oraz jej bezpieczeństwem
Ścisła współpraca z działem bezpieczeństwa oraz regionalnym IT
Realizacja i utrzymywanie zgodności z wytycznymi regulacyjnymi oraz wewnętrznymi (grupy)
Realizacja procesów zakupowych na nowe urządzenia i przedłużenie wsparcia
Samodzielne przeprowadzanie audytów zgodnie z aktualnymi potrzebami firmy
Sporządzanie raportów i prezentowanie wyników z przeprowadzonych prac audytowych oraz definiowanie rekomendacji, bieżących analiz i statystyk w zakresie wykonywanych audytów
Przygotowywanie rocznego planu audytów wewnętrznych
Monitorowanie sprawności procesów i stosowania procedur wewnętrznych w firmie
Weryfikowanie efektywności obowiązujących regulacji i procedur oraz zaleceń pokontrolnych
Prowadzenie konsultacji w zakresie aktualizacji i tworzenia nowych procedur
Współpraca przy projektach związanych z zarządzaniem ryzykiem korporacyjnym oraz obszarem zgodności
Formułowanie wniosków mających na celu usprawnienia funkcjonowania procesów bankowych