Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej w związku z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umowami cywilnymi z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Pracy i Kodeksu Cywilnego
Obsługa programu Płatnik
Obsługa programu kadrowo-płacowego Comarch Optima
Naliczanie wynagrodzeń
Prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy
Sporządzanie sprawozdań, deklaracji, rozliczeń dla instytucji zewnętrznych
Praca na etapie analizy z analitykiem (architektem biznesowym) i/lub Dyrektorem Biura w celu wypracowywania koncepcji rozwiązania uwzględniającego procesy rozwoju i utrzymania
Dekompozycja rozwiązań na produkty realizacyjne
Przydział produktów realizacyjnych do odpowiednich obszarów (zespołów)
Dbanie o spójność rozwiązań (np. spójność technologii, reuse interfejsów lub komponentów - ale nie na poziomie technicznym, tylko architektonicznym)
Podejmowanie decyzji w zakresie architektury rozwiązań
Wytwarzanie i nadzór nad dokumentacją zgodnie z zachowaniem standardów
Wsparcie i płynne przekazywanie wiedzy o strukturze rozwiązań członkom zespołu (np. spotkania inicjujące po wypracowaniu koncepcji rozwiązania i cykliczne spotkania prezentujące ewolucję architektury)
Współpraca z zespołami obszarowymi w zakresie problemów technicznych i wypracowywania standardów
Kontakt z dostawcami zewnętrznymi w zakresie architektury i wymagań technicznych
Współpraca w zakresie zmian architektonicznych usuwających problemy/zagadnienia eksploatacyjne czy związane z długiem technologicznym
Organizacja pracy i zasobów jednostki organizacyjnej
Monitoring i rozliczenie realizacji zadań
Prowadzenie projektów i działań doskonalących
Zapewnienie realizacji zadań podległej struktury
Realizacja celów wyznaczonych przez przełożonego
Ustalanie celów dla podległych pracowników i nadzór nad ich realizacją
Określanie zadań dla podległych jednostek organizacyjnych
Ustalanie i instytucjonalizacja zasad realizacji procesów i zadań w procesach, w które zaangażowani są podlegli pracownicy oraz opracowanie miar efektywności realizacji tych zadań
Zapewnienie zasobów wymaganych do realizacji zadań, w które zaangażowani są bezpośrednio podlegli pracownicy i jednostki organizacyjne, w tym wnioskowanie o zasoby ludzkie w ramach zatwierdzonego planu etatyzacji
Raportowanie stopnia zrealizowania wyznaczonych celów do przełożonego
Aktywna współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w obrębie KIM oraz na zewnątrz
Współuczestnictwo w projektach w KIM
Uczestnictwo w konferencjach, sympozjach i szkoleniach istotnych dla poszerzenia kompetencji twardych
Organizacja i utrzymanie procesów zarządzania portfelem projektów
Optymalizacja procesów biznesowych i podnoszenie ich efektywności
Organizacja pracy i nadzór nad podległymi jednostkami organizacyjnymi biura
Główny Specjalista / Główna Specjalistka ds. zamówień publicznych
Wiktorska 63, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 24.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sporządzanie i prowadzenie planu zamówień publicznych oraz planu postępowań
Pozyskiwanie informacji od wnioskodawcy w celu opracowania projektu dokumentacji m.in. opisu przedmiotu zamówienia, OPiW, SWZ, zaproszenia do negocjacji, przygotowanie wzoru umowy
Przygotowywanie projektu dokumentacji dot. postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowań na dostawy i usługi badawcze (art. 11 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP)
Prowadzenie zgodnie z przepisami prawa postępowań w ww. zakresie, po uzyskaniu zatwierdzenia dokumentacji przez osoby upoważnione
Realizacja procesów zakupowych przy korzystaniu z platformy zakupowej
Bieżące prowadzenie i archiwizacja dokumentacji
Opracowywanie projektów zarządzeń dotyczących procesu udzielania zamówień publicznych
Udział w pracach komisji przetargowej, w tym organizacja prac komisji od strony organizacyjno-technicznej
Opiniowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi postępowaniami przez innych pracowników pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, obowiązujących wytycznych oraz regulacji wewnętrznych
Wsparcie pracowników merytorycznych w zakresie wyjaśnienia przepisów ustawy o PZP
Sporządzenia analizy potrzeb i wymagań, monitorowania umów
Prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu Zamówień Publicznych
Prowadzenie rejestru toczących się i zakończonych postępowań oraz udział w sporządzaniu sprawozdań z udzielonych zamówień
Przygotowywanie propozycji odpowiedzi na odwołanie i udział w postępowaniach odwoławczych przez Krajową Izbą Odwoławczą w zakresie dotyczącym prowadzonych postępowań
stała, bieżąca i kompleksowa obsługa prawna Krajowego Instytutu Mediów, w szczególności sporządzanie oraz opiniowanie umów, regulaminów, opinii prawnych, stanowisk i innych bieżących dokumentów prawnych;
udzielanie porad prawnych, opinii, wyjaśnień i konsultacji pracownikom Krajowego Instytutu Mediów;
współpraca z komórkami merytorycznymi Krajowego Instytutu Mediów wymagających wsparcia prawnego;
przygotowywanie korespondencji z urzędami i sądami;
koordynowanie zadań Wydziału Prawnego;
koordynowanie zespołu radców prawnych i pracowników Wydziału Prawnego;
współpraca z organami administracji publicznej w kwestiach prawnych dotyczących Krajowego Instytutu Mediów, w tym z organem założycielskim;
wypracowywanie, wzorcowych dokumentów, standardów organizacji obsługi prawnej i rozwiązań z zakresu prawnych aspektów funkcjonowania Krajowego Instytutu Mediów;
reprezentowanie Krajowego Instytutu Mediów w negocjacjach z partnerami oraz postępowaniach sądowych i administracyjnych;
Praca na etapie analizy z analitykiem (architektem biznesowym) i/lub Dyrektorem Wydziału Rozwoju Oprogramowania i Zarządzania Danymi w celu wypracowywania koncepcji rozwiązania uwzględniającego procesy rozwoju i utrzymania
Dekompozycja rozwiązań na produkty realizacyjne
Przydział produktów realizacyjnych do odpowiednich obszarów (zespołów)
Dbanie o spójność rozwiązań (np. spójność technologii, reuse interfejsów lub komponentów - ale nie na poziomie technicznym, tylko architektonicznym)
Podejmowanie decyzji w zakresie architektury rozwiązań
Wytwarzanie i nadzór nad dokumentacją zgodnie z zachowaniem standardów (nie musi jej pisać sam, ma dbać o to aby powstawała (w razie problemów eskalować do liderów obszarów, technicznych kierowników projektu - dokumentacja ma być tylko taka jaka jest potrzebna)
Wsparcie i płynne przekazywanie wiedzy o strukturze rozwiązań członkom zespołu (np. spotkania inicjujące po wypracowaniu koncepcji rozwiązania i cykliczne spotkania prezentujące ewolucję architektury)
Współpraca z zespołami obszarowymi w zakresie problemów technicznych i wypracowywania standardów
Kontakt z dostawcami zewnętrznymi w zakresie architektury i wymagań technicznych Współpraca w zakresie zmian architektonicznych usuwających problemy/zagadnienia eksploatacyjne czy związane z długiem technologicznym
Prowadzenie analizy biznesowo-systemowej (przełożenie celów biznesowych i wymagań biznesowych na wizję rozwiązań oraz wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych do systemów IT) w inicjatywach biznesowych mających wpływ na technologię i rozwiązania informatyczne
Projektowanie oraz negocjowanie rozwiązań pomiędzy Partnerami Biznesowymi (biznesem)
Zarządzanie wymaganiami biznesowymi, funkcjonalnymi i niefunkcjonalnymi oraz związanymi z nimi zmianami w systemach IT
Walidacja rozwiązań względem oczekiwań Partnerów Biznesowych
Przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji zadań w ramach stanowiska (polecenie przetwarzania danych osobowych)
Współrealizowanie wraz z Zespołem wyceny rozwiązań/inicjatyw
Dokumentowanie wyników analiz
Udział w postępowaniach zakupowych
Realizowanie wsparcia właścicieli procesów w rozwoju standardów pracy analityka
Współpraca z Partnerami Biznesowymi, z zespołami ITBP/KDU, Dostawcami (budowanie relacji partnerskich)
Rozwiazywanie problemów poprzez wdrażanie obejścia oraz tworzenie planów naprawczych po przebytych awariach (RCA)
Współpraca z dostawcami i innymi komórkami wewnątrz organizacji w zakresie nowych technologii, rozwoju oraz optymalizacji systemów informatycznych, w tym udział w renegocjacji umów
Prowadzenie wewnętrznych szkoleń oraz transferu wiedzy w Organizacji
Planowanie kluczowych zadań utrzymaniowych z obszaru platform i systemów informatycznych
Udział w tworzeniu architektury rozwiązań dla platform i systemów informatycznych
Udział w tworzeniu polityk bezpieczeństwa informacji
Wsparcie w realizacji zadań z zakresu obowiązków na niższych stanowiskach
organizacja, nadzór i koordynacja obszaru finansowego KIM realizowanego przez podległe mu w schemacie organizacyjnym komórki Instytutu;
zapewnienie realizacji zadań przez obszar finansowy w KIM w oparciu o regulacje wewnętrzne oraz obowiązujące przepisy prawa;
tworzenie, uzgadnianie oraz nadzór nad realizacją budżetu Krajowego Instytutu Mediów;
prowadzenie rachunkowości finansowej KIM;
wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym Instytutu;
dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych Instytutu;
proponowanie Dyrektorowi Instytutu określonego trybu, zgodnie z którym mają być wykonywane przez inne komórki organizacyjne KIM prace niezbędne do zapewnienia prawidłowości gospodarki finansowej oraz ewidencji księgowej, kalkulacji kosztów i sprawozdawczości finansowej
Administrowanie systemami serwerowymi, backupowymi, systemami zarządzania i monitoringu sieci,
Zapewnienie bezpieczeństwa przepływu informacji w poczcie elektronicznej
Obsługa usług chmurowych GCP i AWS
Przygotowanie nowych i dostosowanie istniejących polityk GPO, instalatorów GPO oraz innych autoinstalatorów pod wdrażane systemy operacyjne na urządzeniach pracowniczych zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego
Zarządzanie aktualizacjami systemów informatycznych oraz sprzętu sieciowego i serwerowego
Wdrażanie nowych rozwiązań hardware oraz software wymagających prac z zakresu administracji IT oraz ingerujących w infrastrukturę IT
Główny Specjalista / Główna Specjalistka ds. zamówień publicznych
Warszawa
Wygasła: 09.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sporządzanie i prowadzenie planu zamówień publicznych oraz planu postępowań
Pozyskiwanie informacji od wnioskodawcy w celu opracowania projektu dokumentacji m.in. opisu przedmiotu zamówienia, OPiW, SWZ, zaproszenia do negocjacji, przygotowanie wzoru umowy
Przygotowywanie projektu dokumentacji dot. postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowań na dostawy i usługi badawcze (art. 11 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP)
Prowadzenie zgodnie z przepisami prawa postępowań w ww. zakresie, po uzyskaniu zatwierdzenia dokumentacji przez osoby upoważnione
Realizacja procesów zakupowych przy korzystaniu z platformy zakupowej
Bieżące prowadzenie i archiwizacja dokumentacji
Opracowywanie projektów zarządzeń dotyczących procesu udzielania zamówień publicznych
Udział w pracach komisji przetargowej, w tym organizacja prac komisji od strony organizacyjno-technicznej
Opiniowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi postępowaniami przez innych pracowników pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, obowiązujących wytycznych oraz regulacji wewnętrznych
Wsparcie pracowników merytorycznych w zakresie wyjaśnienia przepisów ustawy o PZP
Sporządzenia analizy potrzeb i wymagań, monitorowania umów
Prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu Zamówień Publicznych
Prowadzenie rejestru toczących się i zakończonych postępowań oraz udział w sporządzaniu sprawozdań z udzielonych zamówień
Przygotowywanie propozycji odpowiedzi na odwołanie i udział w postępowaniach odwoławczych przez Krajową Izbą Odwoławczą w zakresie dotyczącym prowadzonych postępowań
Wspieranie Dyrektora i kadry menadżerskiej Krajowego Instytutu Mediów w zakresie realizacji polityki personalnej
Inicjowanie oraz koordynowanie działań HR wspierających realizację strategii i celów Instytutu;
Planowanie i monitorowanie poziomu zatrudnienia oraz budżetów HR;
Przygotowanie i wprowadzenie oraz realizacja procesów: rekrutacyjnego, onboardingu, offboardingu oraz zbudowanie planów szkoleniowych dla kadry menadżerskiej;
Wspieranie menedżerów w wyzwaniach z zakresu zarządzania ludźmi i rozwoju;
Aktywny udział w działaniach na rzecz budowania zaangażowania pracowników oraz Współpracy między departamentami w organizacji;
Organizacja wewnętrznych spotkań (stacjonarnych i online) dla Pracowników;
Przygotowywanie komunikatów wewnętrznych dla pracowników firmy;
Współkreowanie i realizacja strategii komunikacji skierowanej do różnych grup pracowników;
Wsparcie w zakresie komunikacji, w procesie przeprowadzania zmian oraz w rozwiązywaniu bieżących problemów i podejmowaniu decyzji personalnych;
Budowanie wyjątkowej kultury organizacyjnej i pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy;
Osoba na stanowisku Rzecznika Prasowego w Krajowym Instytucie Mediów będzie odpowiedzialna za koordynację i realizację działań z zakresu zarządzania polityką informacyjną
Do zakresu jej obowiązków należeć będzie m.in.: kreowanie i realizacja zewnętrznej i wewnętrznej strategii komunikacyjnej, ścisła współpraca z mediami oraz partnerami Instytutu, analiza wpływu znaczących wydarzeń na wizerunek Instytutu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Data Engineer - Data Scientist
Wiktorska 63, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 02.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
budowa nowych, rozwój i optymalizacja aktualnych procesów ETL
budowa nowych, rozwój i optymalizacja rozwiązań opartych na machine learning i dużych zbiorach danych
rozwój narzędzi pozwalających na budowanie i monitorowanie przepływów danych
budowanie rozwiązań przetwarzania danych w czasie rzeczywistym (data streaming)
optymalizacja procesów przetwarzania danych i optymalizacja zapytań SQL
automatyzacja procesów dostarczania danych do hurtowni danych
Wspieranie Dyrektora i kadry menadżerskiej Krajowego Instytutu Mediów w zakresie realizacji polityki personalnej
Inicjowanie oraz koordynowanie działań HR wspierających realizację strategii i celów Instytutu;
Planowanie i monitorowanie poziomu zatrudnienia oraz budżetów HR;
Przygotowanie i wprowadzenie oraz realizacja procesów: rekrutacyjnego, onboardingu, offboardingu oraz zbudowanie planów szkoleniowych dla kadry menadżerskiej;
Wspieranie menedżerów w wyzwaniach z zakresu zarządzania ludźmi i rozwoju;
Aktywny udział w działaniach na rzecz budowania zaangażowania pracowników oraz Współpracy między departamentami w organizacji;
Organizacja wewnętrznych spotkań (stacjonarnych i online) dla Pracowników;
Przygotowywanie komunikatów wewnętrznych dla pracowników firmy;
Współkreowanie i realizacja strategii komunikacji skierowanej do różnych grup pracowników;
Wsparcie w zakresie komunikacji, w procesie przeprowadzania zmian oraz w rozwiązywaniu bieżących problemów i podejmowaniu decyzji personalnych;
Budowanie wyjątkowej kultury organizacyjnej i pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy;