Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
a) obsługa wszystkich urządzeń gastronomicznych i agd kawiarni (w szczególności ekspresu do kawy) znajdujących się na jej terenie;
b) obsługa klientów
przyjmowanie i realizacja zamówień;
c) przyjmowanie zapłaty za sprzedawane produkty i towary;
d) obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych oraz zmianowe rozliczanie się ze środków pozostających w kasie;
e) przygotowywanie posiłków według ustalonego menu;
f) dbanie o właściwe przechowywanie produktów;
g) dbanie o porządek w kawiarni oraz na zapleczu;
h) dbanie o przestrzeganie zasad i wymogów sanepidu oraz zasad bhp na terenie kawiarni oraz zaplecza;
i) dbanie o jak najwyższy poziom obsługi klienta;
j) informowanie przełożonego o stanie zaopatrzenia kawiarni w produkty;
k) ekspozycja produktów na sprzedaż wedle ustalonych zasad i standardów;
l) stosowanie się do wytycznych i zaleceń przełożonego;
m) dbanie o czystość
porządek oraz estetykę we wszystkich strefach kawiarnianych na antresoli (stoliki
krzesła
kanapy
ławy)
n) dbanie o dobry wizerunek AIRO;
o) zapoznanie się z Regulaminami AIRO
przestrzeganie ich oraz dbanie o przestrzeganie ich przez klientów; utrzymywanie bieżącej czystości
a także dbanie o ład i porządek w miejscu wykonywania zlecenia i w pomieszczeniu socjalnym
a) obsługa wszystkich urządzeń gastronomicznych i agd kawiarni (w szczególności ekspresu do kawy) znajdujących się na jej terenie;
b) obsługa klientów
przyjmowanie i realizacja zamówień;
c) przyjmowanie zapłaty za sprzedawane produkty i towary;
d) obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych oraz zmianowe rozliczanie się ze środków pozostających w kasie;
e) przygotowywanie posiłków według ustalonego menu;
f) dbanie o właściwe przechowywanie produktów;
g) dbanie o porządek w kawiarni oraz na zapleczu;
h) dbanie o przestrzeganie zasad i wymogów sanepidu oraz zasad bhp na terenie kawiarni oraz zaplecza;
i) dbanie o jak najwyższy poziom obsługi klienta;
j) informowanie przełożonego o stanie zaopatrzenia kawiarni w produkty;
k) ekspozycja produktów na sprzedaż wedle ustalonych zasad i standardów;
l) stosowanie się do wytycznych i zaleceń przełożonego;
m) dbanie o czystość
porządek oraz estetykę we wszystkich strefach kawiarnianych na antresoli (stoliki
krzesła
kanapy
ławy)
n) dbanie o dobry wizerunek AIRO;
o) zapoznanie się z Regulaminami AIRO
przestrzeganie ich oraz dbanie o przestrzeganie ich przez klientów; utrzymywanie bieżącej czystości
a także dbanie o ład i porządek w miejscu wykonywania zlecenia i w pomieszczeniu socjalnym