Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. szkoleń - ścieżka kariery Team Leader/Trener
Warszawa
Wygasła: 23.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Badanie potrzeb szkoleniowych/ rozwojowych klientów,
Przygotowywanie ofert szkoleniowych,
Modyfikacja i negocjowanie umów szkoleniowych,
Organizowanie logistyki szkoleń,
Przygotowywanie materiałów prezentacyjnych i szkoleniowych,
Doradzanie klientom w zakresie doboru optymalnych szkoleń oraz produktów rozwojowych,
Udział w doskonaleniu i tworzeniu naszych procesów, produktów i usług,
Ważne: Szukamy osoby, która posiada zdolności liderskie i będzie chciała przejąć w przyszłości odpowiedzialność za koordynację pracy zespołu Back Office,
Jeśli interesuje Cię ścieżka trenera kompetencji miękkich - ona również może się dla Ciebie otworzyć w przyszłości
Specjalista ds. obsługi klienta w firmie szkoleniowej
kujawsko-pomorskie
Wygasła: 14.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Ponieważ chcemy wykorzystać potencjał naszej firmy w jeszcze większym stopniu, poszukujemy kolejnej osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi klienta
Twoją rolą będzie utrzymywanie pozytywnego wizerunku wśród obecnych klientów oraz budowanie świadomości naszej marki i usług wśród nowych klientów poprzez:
● Sympatyczne rozmowy przychodzące - badanie potrzeb klienta oraz udzielanie klientowi informacji o naszych szkoleniach (ok. 10% czasu),
● Miły kontakt mailowy z klientem (ok. 20% czasu),
● Przygotowanie profesjonalnych ofert dla klientów (ok. 20% czasu),
● Przygotowanie wysokiej jakości materiałów szkoleniowych dla klientów (ok. 20% czasu),
● Ciekawość wyrażającą się w monitorowaniu rynku szkoleniowego w internecie oraz systematyczność wyrażającą się w dbaniu o aktualność baz CRM (ok. 15% czasu),
● Różne inne ciekawe zadania, spotkania zespołowe, projekty wewnątrzfirmowe (ok. 15% czasu)
Specjalista ds. obsługi klienta w firmie szkoleniowej
Panieńska 9, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 04.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Ponieważ chcemy wykorzystać potencjał naszej firmy w jeszcze większym stopniu, poszukujemy kolejnej osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi klienta
Twoją rolą będzie utrzymywanie pozytywnego wizerunku wśród obecnych klientów oraz budowanie świadomości naszej marki i usług wśród nowych klientów poprzez:
● Sympatyczne rozmowy przychodzące - badanie potrzeb klienta oraz udzielanie klientowi informacji o naszych szkoleniach (ok. 10% czasu),
● Miły kontakt mailowy z klientem (ok. 20% czasu),
● Przygotowanie profesjonalnych ofert dla klientów (ok. 20% czasu),
● Przygotowanie wysokiej jakości materiałów szkoleniowych dla klientów (ok. 20% czasu),
● Ciekawość wyrażającą się w monitorowaniu rynku szkoleniowego w internecie oraz systematyczność wyrażającą się w dbaniu o aktualność baz CRM (ok. 15% czasu),
● Różne inne ciekawe zadania, spotkania zespołowe, projekty wewnątrzfirmowe (ok. 15% czasu)
Specjalista ds. obsługi klienta w firmie szkoleniowej
Panieńska 9, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 10.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Ponieważ chcemy wykorzystać potencjał naszej firmy w jeszcze większym stopniu, poszukujemy kolejnej osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi klienta
Twoją rolą będzie utrzymywanie pozytywnego wizerunku wśród obecnych klientów oraz budowanie świadomości naszej marki i usług wśród nowych klientów poprzez:
● Sympatyczne rozmowy przychodzące - badanie potrzeb klienta oraz udzielanie klientowi informacji o naszych szkoleniach (ok. 10% czasu),
● Miły kontakt mailowy z klientem (ok. 20% czasu),
● Przygotowanie profesjonalnych ofert dla klientów (ok. 20% czasu),
● Przygotowanie wysokiej jakości materiałów szkoleniowych dla klientów (ok. 20% czasu),
● Ciekawość wyrażającą się w monitorowaniu rynku szkoleniowego w internecie oraz systematyczność wyrażającą się w dbaniu o aktualność baz CRM (ok. 15% czasu),
● Różne inne ciekawe zadania, spotkania zespołowe, projekty wewnątrzfirmowe (ok. 15% czasu)