1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. 4GROW sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

4GROW sp. z o.o.

Warszawa, ul. Panieńska

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (9) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 9 )

Asystent / Asystentka ds. administracyjno - biurowych

Warszawa
Wygasła: 17.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Twoją główną rolą będzie wsparcie naszego zespołu administracyjnego oraz dbanie o nasze biuro i sale szkoleniowe poprzez:
  • edycję treści stron www w oparciu o CMS,
  • pomoc w tworzeniu profesjonalnych ofert do klienta,
  • obsługa i wsparcie techniczne klienta,
  • zaangażowanie w obsłudze sekretariatu (np. zakupy, korespondencja z Klientami, organizacja spotkań, wyjazdów itp.),
  • przygotowanie sal szkoleniowych oraz materiałów na szkolenia,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. szkoleń

Warszawa
Wygasła: 07.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Badanie potrzeb szkoleniowych/ rozwojowych klientów
  • Doradzanie klientom w zakresie doboru optymalnych szkoleń oraz produktów rozwojowych
  • Przygotowywanie ofert szkoleniowych
  • Udział w doskonaleniu i tworzeniu naszych procesów, produktów i usług
  • Przygotowywanie materiałów szkoleniowych
  • Będziesz także brać udział w różnych innych ciekawych zadaniach, spotkaniach zespołowych, projektach wewnątrzfirmowych, projektach e-learningowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. szkoleń - ścieżka kariery Team Leader/Trener

Warszawa
Wygasła: 23.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Badanie potrzeb szkoleniowych/ rozwojowych klientów,
  • Przygotowywanie ofert szkoleniowych,
  • Modyfikacja i negocjowanie umów szkoleniowych,
  • Organizowanie logistyki szkoleń,
  • Przygotowywanie materiałów prezentacyjnych i szkoleniowych,
  • Doradzanie klientom w zakresie doboru optymalnych szkoleń oraz produktów rozwojowych,
  • Udział w doskonaleniu i tworzeniu naszych procesów, produktów i usług,
  • Ważne: Szukamy osoby, która posiada zdolności liderskie i będzie chciała przejąć w przyszłości odpowiedzialność za koordynację pracy zespołu Back Office,
  • Jeśli interesuje Cię ścieżka trenera kompetencji miękkich - ona również może się dla Ciebie otworzyć w przyszłości
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka biura - ścieżka kariery marketing internetowy

Warszawa
Wygasła: 21.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • wsparcie administracyjne biura,
  • przygotowanie sal szkoleniowych oraz materiałów na szkolenia,
  • wspieranie naszej obecności w internecie i social media (wyszukiwarka Google, Fb, Instagram, Linkedin)
  • nagrywanie i podstawowa obróbka filmików pod kątem social media,
  • edycję treści stron www w oparciu o CMS,
  • wspieranie pracowników biura m.in. w tworzeniu profesjonalnych ofert do Klienta,
  • zaangażowanie w obsłudze sekretariatu (np. zakupy, korespondencja z Klientami, organizacja spotkań, wyjazdów itp.)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor / Dyrektorka ds. szkoleń - ścieżka kariery Dyrektor zarządzający

Panieńska 9, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 08.02.2023
pełny etat, część etatu
kontrakt B2B
praca hybrydowa
dyrektor
Obowiązki:
  • Tworzenie strategii i planów rozwoju działu
  • Zarządzanie zespołem trenerów oraz zespołem obsługi klienta i sprzedaży
  • Prowadzenie superwizji zespołu i ciągłe doskonalenie naszego warsztatu trenerskiego oraz obsługi klienta i sprzedaży
  • Rozwój merytoryczny produktów – doskonalenie i rozrost programów szkoleniowych, technik i narzędzi rozwojowych
  • Rozwój ilościowy zespołu - rekrutacja nowych pracowników
  • Analiza kluczowych wskaźników efektywności przyjętych polityk i działań oraz przygotowywanie raportów
  • Prowadzenie szkoleń menedżerskich dla klientów
  • Tu obejrzysz FILMIK, w którym opowiadam o tym stanowisku: https://youtu.be/5KFEb6Bpcgw
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. szkoleń - ścieżka kariery: Trener

Panieńska 9, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 01.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Badanie potrzeb szkoleniowych/ rozwojowych klientów
  • Doradzanie klientom w zakresie doboru optymalnych szkoleń oraz produktów rozwojowych
  • Przygotowywanie ofert szkoleniowych
  • Udział w doskonaleniu i tworzeniu naszych procesów, produktów i usług
  • Przygotowywanie materiałów szkoleniowych
  • Będziesz także brać udział w różnych innych ciekawych zadaniach, spotkaniach zespołowych, projektach wewnątrzfirmowych, projektach e-learningowych
  • Fajnie brzmi, nie? Bo my jesteśmy fajni
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi klienta w firmie szkoleniowej

kujawsko-pomorskie
Wygasła: 14.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Ponieważ chcemy wykorzystać potencjał naszej firmy w jeszcze większym stopniu, poszukujemy kolejnej osoby na stanowisko:
  • Specjalista ds. Obsługi klienta
  • Twoją rolą będzie utrzymywanie pozytywnego wizerunku wśród obecnych klientów oraz budowanie świadomości naszej marki i usług wśród nowych klientów poprzez:
  • ● Sympatyczne rozmowy przychodzące - badanie potrzeb klienta oraz udzielanie klientowi informacji o naszych szkoleniach (ok. 10% czasu),
  • ● Miły kontakt mailowy z klientem (ok. 20% czasu),
  • ● Przygotowanie profesjonalnych ofert dla klientów (ok. 20% czasu),
  • ● Przygotowanie wysokiej jakości materiałów szkoleniowych dla klientów (ok. 20% czasu),
  • ● Ciekawość wyrażającą się w monitorowaniu rynku szkoleniowego w internecie oraz systematyczność wyrażającą się w dbaniu o aktualność baz CRM (ok. 15% czasu),
  • ● Różne inne ciekawe zadania, spotkania zespołowe, projekty wewnątrzfirmowe (ok. 15% czasu)
  • Fajnie brzmi, nie? Bo my jesteśmy fajni
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi klienta w firmie szkoleniowej

Panieńska 9, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 04.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Ponieważ chcemy wykorzystać potencjał naszej firmy w jeszcze większym stopniu, poszukujemy kolejnej osoby na stanowisko:
  • Specjalista ds. Obsługi klienta
  • Twoją rolą będzie utrzymywanie pozytywnego wizerunku wśród obecnych klientów oraz budowanie świadomości naszej marki i usług wśród nowych klientów poprzez:
  • ● Sympatyczne rozmowy przychodzące - badanie potrzeb klienta oraz udzielanie klientowi informacji o naszych szkoleniach (ok. 10% czasu),
  • ● Miły kontakt mailowy z klientem (ok. 20% czasu),
  • ● Przygotowanie profesjonalnych ofert dla klientów (ok. 20% czasu),
  • ● Przygotowanie wysokiej jakości materiałów szkoleniowych dla klientów (ok. 20% czasu),
  • ● Ciekawość wyrażającą się w monitorowaniu rynku szkoleniowego w internecie oraz systematyczność wyrażającą się w dbaniu o aktualność baz CRM (ok. 15% czasu),
  • ● Różne inne ciekawe zadania, spotkania zespołowe, projekty wewnątrzfirmowe (ok. 15% czasu)
  • Fajnie brzmi, nie? Bo my jesteśmy fajni
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi klienta w firmie szkoleniowej

Panieńska 9, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 10.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Ponieważ chcemy wykorzystać potencjał naszej firmy w jeszcze większym stopniu, poszukujemy kolejnej osoby na stanowisko:
  • Specjalista ds. Obsługi klienta
  • Twoją rolą będzie utrzymywanie pozytywnego wizerunku wśród obecnych klientów oraz budowanie świadomości naszej marki i usług wśród nowych klientów poprzez:
  • ● Sympatyczne rozmowy przychodzące - badanie potrzeb klienta oraz udzielanie klientowi informacji o naszych szkoleniach (ok. 10% czasu),
  • ● Miły kontakt mailowy z klientem (ok. 20% czasu),
  • ● Przygotowanie profesjonalnych ofert dla klientów (ok. 20% czasu),
  • ● Przygotowanie wysokiej jakości materiałów szkoleniowych dla klientów (ok. 20% czasu),
  • ● Ciekawość wyrażającą się w monitorowaniu rynku szkoleniowego w internecie oraz systematyczność wyrażającą się w dbaniu o aktualność baz CRM (ok. 15% czasu),
  • ● Różne inne ciekawe zadania, spotkania zespołowe, projekty wewnątrzfirmowe (ok. 15% czasu)
  • Fajnie brzmi, nie? Bo my jesteśmy fajni
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie 4GROW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.